بررسی مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما

پاکشوما (PAKSHOMA) یکی از برندهای شناخته‌شده در بازار است که با نیم‌قرن سابقه درخشان، یکی از برترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه به شمار می‌آید. این مجموعه با تولید محصولات مختلف از جمله یخچال فریزر توانسته نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه برای آگاهی بیشتر خریداران و یافتن پاسخی مناسب برای این سوال که یخچال پاکشوما خوبه؟ به بررسی مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما پرداخته و بهترین مدل یخچال فریزر این برند را نیز معرفی خواهیم کرد. 

آشنایی با مزایای یخچال ساید پاکشوما

یخچال فریزر سفید رنگ ساید بای ساید پاکشوما
 با طراحی درب‌های چندگانه دسترسی به همه قسمت‌های یخچال‌های ساید پاکشوما آسان‌تر است.

یخچال ساید یکی از محصولات برتر و با کیفیت برند پاکشوما به شمار می‌آید که در چند سال اخیر به جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان دست یافته است. این محصول علاوه‌بر برخورداری از طراحی شیک و منحصربه‌فرد، به‌عنوان همراهی مطمئن برای حفظ سلامت و شادابی مواد غذایی، ویژگی‌ها و مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد: 

۱. ظرفیت بالا

یخچال فریزرهای ساید پاکشوما در مدل‌های مختلف از طراحی ۲ درب و ۴ درب بهره می‌برند و در مقایسه با یخچال فریزرهای معمولی از فضای ذخیره‌سازی بسیار بیشتری برخوردارند. این مزیت آنها را برای خانواده‌های پرجمعیت یا کاربرانی که به ذخیره و نگهداری مواد غذایی زیاد تمایل دارند، به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است. 

۲. طراحی مدرن و شیک 

تمامی مدل‌های یخچال‌های ساید پاکشوما از طراحی شیک، منحصربه‌فرد و مدرنی برخوردارند و می‌توانند زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را به میزان چشم‌گیری افزایش دهند. 

۳. تنوع در مدل 

مجموعه پاکشوما یخچال‌های سایدبای‌ساید را در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگون و با ویژگی‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه کرده است تا به‌خوبی پاسخگوی سلایق و نیازهای متفاوت مشتریان باشد. 

۴. مجهز به سیستم برفک‌زدایی اتوماتیک

یکی از بزرگترین و مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای یخچال فریزرهای ساید پاکشوما وجود سیستم نوفراست است که می‌تواند به‌صورت خودکار یخ را ذوب کرده و از تجمع برفک درون یخچال جلوگیری کند. 

حتما بخوانید: پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی کدام مدل است؟

۵. مجهز به محفظه‌های مخصوص نگهداری از لبنیات و مواد پروتئینی

طبقه بالای یخچال حاوی مواد غذایی
هر طبقه از یخچال دمای متفاوتی دارد و مناسب مواد غذایی متفاوت است.

این محفظه‌ها با حفظ دمای پایین‌تر و رطوبت کنترل‌شده، به حفظ و ماندگاری بیشتر گوشت، مرغ، ماهی و انواع لبنیات کمک شایانی می‌کنند.

۶.مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند

در ادامه معرفی مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما می‌توان به وجود سیستم عیب‌یاب هوشمند اشاره کرد که می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، در کمترین زمان ممکن و با تشخیص درست، کاربران را در جهت رفع مشکل راهنمایی کند. 

وجود فیلترهای تصفیه آب در برخی مدل‌های یخچال فریزرهای ساید پاکشوما علاوه‌بر ممانعت از ورود باکتری، سرب و کلر به آب، طعم و عطر بهتری به آب آشامیدنی می‌‌بخشند.

۷. برخورداری از سیستم گردش هوای چندگانه

یکی از خصوصیات ارزشمندی که باعث شده نظرات در مورد یخچال فریزر پاکشوما مثبت باشد، سیستم گردش هوای چندگانه است که با وجود آن، هوای خنک به‌صورت یکسان و یکنواخت در همه قسمت‌های یخچال توزیع می‌شود و مواد غذایی را به‌صورت یکسان خنک می‌کند. 

۸. برخورداری از سیستم ضدنشت آب

با وجود سیستم ضدنشت آب در یخچال فریزرهای ساید پاکشوما، در صورت هرگونه نشت آب از یخچال جریان آب به‌صورت خودکار قطع شده و از آسیب به کف آشپزخانه جلوگیری می‌شود. 

۹. برخورداری از سیستم تهویه مطبوع هوشمند 

کشوی مخصوص میوه در طبقه پایین یخچال
با کمک فیلتر تنظیم رطوبت در کشوی مخصوص میوه، می‌توان به ماندگاری بیشتر آن‌ها کمک کرد.

در ادامه بررسی مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوشمند اشاره کرد که با طراحی فیلترهای متفاوت در مسیرهای مختلف، جریان هوا به‌سرعت به گردش می‌آید و از بو گرفتن مواد غذایی و تغییر در طعم آنها جلوگیری می‌کند. 

۱۰. مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

برخی از یخچال فریزرهای ساید پاکشوما مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال هستند که به وسیله آن می‌توان تنظیمات مختلف از جمله دما را از راه دور کنترل کرد. 

سایر مزایا

  •  مجهز به کنترل پنل لمسی
  •  برخورداری از لامپ‌های LED کم‌مصرف برای روشنایی داخلی
  • مجهز به آب‌ سردکن 
  • مصرف انرژی پایین
  • برخورداری از قابلیت انجماد سریع
  • مجهز به یخ‌ساز نیمه‌اتوماتیک، اتوماتیک و دستی به تناسب مدل

یخچال فریزرهای ساید پاکشوما را از فروشنده معتبر خریداری کنید تا از ضمانت‌ و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید.

معرفی معایب یخچال ساید پاکشوما

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما چهار در رنگ نقره‌ای که درهای سمت راستش باز است
یخچال فریزر ساید پاکشوما از مواد اولیه باکیفیت و درجه‌یکی ساخته شده و از نظر فنی و ظاهری در سطح قابل‌قبولی قرار دارد.

در ادامه بررسی مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما نوبت به معرفی معایب این محصول پرطرفدار می‌رسد تا کاربران با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام نمایند. با یک جستجوی ساده در اینترنت و مطالعه نظرات در مورد یخچال فریزر پاکشوما می‌توان متوجه شد که اکثر خریداران از عملکرد این محصول رضایت دارند و مزایای فراوان آن باعث شده‌اند که اندک معایب این یخچال به چشم نیایند. با این حال مهم‌ترین معایب یخچال ساید پاکشوما عبارتند از: 

  • وزن زیاد
  • عدم وجود جا تخم‌مرغی
  • عدم وجود حسگر هشداردهنده باز بودن درب
  • سروصدای زیاد 
  • وجود اختلاف رنگ جزئی درب‌های یخچال و فریزر در برخی مدل‌ها
  • عدم وجود دفترچه راهنما در بسته‌بندی محصول
  • عدم اتصال آب سردکن به آب شهری در برخی مدل‌ها
  • داغ شدن بیش‌ازحد بدنه خارجی
  • عدم وجود قفل کودک

اگر می‌خواهید برای خرید یخچال ساید بای ساید، سراغ بقیه برندها بروید، ما در مطلبی دیگر ۶ مدل پرفروش یخچال ساید ایرانی را معرفی کرده‌ایم.

خرید یخچال فریزر ساید پاکشوما از ترب                  

یخچال فریز ساید پاکشوما چهار درب با درب‌های باز
  با خرید یخچال ساید پاکشوما از ترب می‌توانید آسودگی خاطر در نگهداری از مواد غذایی را تجربه کنید.

اگر پس از مطالعه مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما تصمیم به خرید این محصول گرفتید، می‌توانید مدل‌های مختلف یخچال فریزرهای ساید پاکشوما را با بهترین قیمت در ترب خریداری نمایید. امکان مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف یکی از مزایای ارزشمند وب‌سایت ترب است که به مشتریان در انجام خرید به‌صرفه‌تر کمک شایانی می‌کند.

نتیجه‌گیری

یخچال ساید پاکشوما یکی از محصولات پرفروش بازار محسوب می‌شود که در چند سال اخیر جایگاه ثابتی در میان مشتریان پیدا کرده است. در بیان مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما می‌توان به مزایایی از جمله ظرفیت بالا، سیستم برفک‌زدایی اتوماتیک، سیستم عیب‌یاب هوشمند، سیستم گردش هوای چندگانه و مصرف انرژی پایین اشاره کرد. با وجود معایبی از جمله وزن زیاد، سروصدای زیاد و داغ شدن بیش‌ازحد بدنه خارجی، همچنان نظرات در مورد یخچال فریزر پاکشوما مثبت است.

  • ظرفیت بالا
  • مجهز به سیستم برفک‌زدایی اتوماتیک
  • مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند
  • برخورداری از سیستم گردش هوای چندگانه
  • مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال
  • مصرف انرژی پایین
  • عدم وجود حسگر هشداردهنده باز بودن درب
  • عدم اتصال آبسردکن به آب شهری در برخی مدل‌ها
  • داغ شدن بیش از حد بدنه خارجی
  • عدم وجود قفل کودک
  • وزن زیاد
  • عدم وجود جا تخم‌مرغی

پرسش های متداول در مورد مزایا و معایب یخچال ساید پاکشوما

موتور یخچال پاکشوما خوبه؟

موتور یخچال‌های ساید پاکشوما مجهز به کمپرسور نسل جدید اینورتر هستند و از متریال بسیار باکیفیت و مرغوبی ساخته شده‌اند. گاز به‌‌کاربرده‌شده در این موتور در مقایسه با موتورهای معمولی کمتر بوده و از طول عمر بالاتر و مصرف انرژی کمتری برخوردار است.

 بهترین مدل یخچال فریزر ساید پاکشوما کدام است؟

یخچال فریزر سایدبای‌ساید پاکشوما مدل P190S از پرفروش‌ترین محصولات برند پاکشوما است که با طراحی استثنایی و عملکرد فوق‌العاده توانسته رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.

آیا یخچال فریزرهای پاکشوما دارای گارانتی هستند؟

بله تمامی مدل‌های یخچال فریزرهای پاکشوما از گارانتی ۲۴ ماهه معتبر پاک سرویس و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور برخوردارند و از هر نظر انتخابی هوشمندانه و مطمئن محسوب می‌شوند. 

🔗 منبع: midea

سمیرا کهریزی
سمیرا کهریزی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *