۱۸ نمونه از بهترین مدل‌های تركيب رنگ مو برای خانم‌ها و آقایان

این یک حقیقت جهانی است که فرآیند استفاده از رنگ مو و رنگ کردن موها به اندازه انتخاب ترکیب رنگ دشوار نیست. از آنجایی‌که رنگ‌ها و ترکیبات زیادی برای انتخاب وجود دارد، مطمئنا هر شخصی برای انتخاب رنگ مو سر چند راهی قرار می‌گیرد. اما چه کسی گفته است که باید فقط یک رنگ مو انتخاب کنید؟ اگر هیجان ریسک یا انتخاب رنگ‌های ترکیبی مو را دارید، می‌توانید با ترکیب دو یا حتی سه رنگ، ترکیباتی بسیار زیبا ایجاد کنید. اما بهترین ترکیب رنگ مو کدام است؟ پس از تحقیقات دقیق، لیستی از ایده‌های ترکیب رنگ مو را تهیه کرده‌ایم که مطمئناً عاشق آن‌ها می‌شوید! برای آشنایی با ترکیبات رنگ موی فوق‌ العاده تا انتهای این مقاله‌ همراهمان باشید.

فاکتورهای مهم در زمان انتخاب ترکیب رنگ مو

صورت خانمی با موهای قهوه‌ای
تناسب بین رنگ مو با رنگ ابروها و چشم موضوع مهمی در انتخاب رنگ مو است.

انتخاب ترکیب رنگ مو اصولی دارد. در نظر گرفتن فاکتورهایی که در تصمیم نهایی تاثیرگذارند، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. چند فاکتور کلیدی که باید برای انتخاب ترکیب رنگ موی مناسب خود در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • رنگ پوست و چشم
  • فرم و رنگ ابرو
  • فرم و ویژگی‌های صورت
  • سن و سبک زندگی
  • استایل شخصی و ظاهر مورد نظرتان

چطور رنگ موهای مختلف را مخلوط کنیم؟

دختری با موهایی رنگارنگ بلند
کلید ترکیب رنگ موی موفق، درک تئوری رنگ بیس و ویژگی‌های رنگ‌های مختلف است.

ترکیب رنگ موی درست و اصولی می‌تواند راهی عالی برای دستیابی به یک رنگ منحصربه‌فرد و اختصاصی باشد. این فرآیند شامل خرید دو رنگ و ترکیب آن‌ها با هم می‌شوند. کلید ترکیب رنگ موی موفق، درک تئوری رنگ بیس و ویژگی‌های رنگ‌های مختلفی است که برای ایجاد رنگ موی جدید استفاده می‌کنید. اگر می‌خواهید در مورد این رنگ‌ها بیشتر بدانید، کافیست با جدول رنگ مو، اصول ترکیب رنگ مو، برندهای‌ رنگ موی مختلف، ته‌رنگ مو و سایر موارد این چنینی آشنا شوید. 

نحوه انتخاب رنگ مو برای ترکیب کردن چگونه است؟

رنگ موی قرمز روی موهای بلند یک خانم از پشت سر
رنگ موی باکیفیت با تناژ قرمز، روی موی بلند جلوه‌ای زیبا دارد.

هنگام مخلوط کردن رنگ مو، مهم است که چرخه رنگ و رابطه بین رنگ‌های اولیه، ثانویه و حتی رنگ موی سوم و اکسیدان مورد نیاز را بدانید. به‌عنوان مثال، مخلوط کردن قرمز و زرد باعث ایجاد رنگ نارنجی و مخلوط کردن آبی و زرد باعث ایجاد رنگ سبز می‌شوند. با درک این اصول اولیه رنگ، می‌توانید طیف گسترده‌ای از سایه‌های جدید را با ترکیب رنگ‌های مختلف ایجاد کنید.

نکته مهم دیگر، ته‌رنگ مو است. برخی موها ته‌رنگ سرد و برخی هم ته‌رنگ گرم‌تری دارند. برای اینکه بیشترین بهره را از ترکیب رنگ خود ببرید، ضروری است که ته‌رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید و ببینید که چه نتیجه‌ای می‌دهند. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال ظاهری طبیعی‌تر هستید، از ته‌رنگ‌های سرد در فرمول ترکیب رنگ مو استفاده کنید. اگر به دنبال رنگ موی براق‌تر هستید، رنگ‌های گرم بهترین انتخاب خواهند بود. اما به‌صورت کلی ترکیب دو تناژ رنگی متفاوت توصیه نمی‌شود، چراکه باعث خنثی شدن رنگ‌ها خواهد شد.

نمودار ترکیب رنگ مو چیست؟

چارت رنگ مو (کاتالوگ رنگ مو)
در چارت ترکیب رنگ مو، نتیجه نهایی رنگ روی مو به نمایش گذاشته می‌شود.

نمودار نسبت ترکیب رنگ مو، راهنمایی برای تشخیص نسبت‌های رنگ‌ها برای ایجاد یک رنگ موی خاص و متفاوت است. علاوه‌براین داشتن یک راهنمای بصری زمانی‌که در تلاش برای انتخاب یک ترکیب متفاوت هستید، بسیار مفید خواهد بود.

چارت رنگ موی ایده‌آل شامل موارد زیر است:

  • سطوح طبیعی مو: نمودار باید سایه‌های طبیعی از مشکی (سطح ۱) تا روشن‌ترین رنگ یعنی بلوند (سطح ۱۰) را نشان دهد. سطوح بلوند پلاتینی یخی هم شماره‌های کمتر از ۱۰ هستند.
  • رنگ‌های اولیه: قرمز، آبی و زرد رنگدانه‌های اصلی هستند که امکان ترکیب سایر رنگ‌ها برای ایجاد آن‌ها اصلی وجود ندارد. 
  • رنگ‌های ثانویه: ایجادشده از ترکیب دو به دو رنگ‌های اصلی هستند که حاصل رنگ‌های بنفش، نارنجی و سبز خواهد بود. 
  • رنگ‌های درجه سوم: رنگ‌های درجه سوم که به رنگ‌های ثالثیه و رنگ‌های مرتبه سوم هم معروف هستند، از ترکیب رنگ‌های اولیه و ثانویه با یکدیگر ایجاد می‌شوند. نتیجه ترکیب می‌تواند رنگ‌های بنفش متمایل به آبی، بنفش متمایل به قرمز، پرتقالی متمایل به قرمز، پرتقالی متمایل به زرد، سبز متمایل به زرد و… باشد.
  • نسبت مخلوط کردن: نسبت‌ها نشان‌دهنده میزان مورد نیاز هر رنگ برای ترکیب هستند. این ترکیب رنگ دقیق مد نظرتان را می‌دهد.
  • نمونه‌ها: هیچ نمودار ترکیب رنگی بدون وجود نمونه‌های واقعی موی رنگ‌شده کامل نمی‌شود. چراکه لازم است برای تصمیم‌گیری نهایی رنگ واقعی را ببینید.
  • یادداشت‌ها و نکات: برندهای حرفه‌ای نکاتی مانند زمان‌بندی درست و سایر موارد کلیدی را هم در این قسمت یادآور می‌شوند.

قوانین رنگ را به خاطر بسپارید!

چند مدل رنگ موی آمبره مواج
با درک اصول اولیه رنگ، می‌توانید طیف گسترده‌ای از سایه‌های جدید را با ترکیب رنگ‌های مختلف ایجاد کنید.

توصیه می‌شود در زمان ترکیب رنگ مو این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. رنگ‌های اصلی و ثانویه را در یک تناژ انتخاب کنید: سرد با سرد و گرم با گرم.
  2. رنگ‌های گرم و سرد را با هم مخلوط نکنید.
  3. یک رنگ سرد یا گرم را با یک رنگ طبیعی مخلوط کنید.
  4. برای تعیین روشنایی رنگ مو از یک رنگ با تناژ طبیعی به‌عنوان رنگ اصلی خود استفاده کنید.

می‌توانید انواع کتاب آموزش ترکیب رنگ مو را در وبسایت ترب پیدا کنید و خریداری نمایید.

بهترین ترکیب رنگ مو برای خانم ها کدام است؟

در این قسمت انواع ترکیب رنگ مو بدون دکلره و با دکلره جذاب و متفاوتی را به شما معرفی کرده‌ایم که هیچ‌وقت از انتخابشان پشیمان نخواهید شد.

۱. موی مشکی و شرابی

خانمی با رنگ موی مشکی و شرابی بلند مواج
ترکیب رنگ موی مشکی و شرابی

رنگ موی مشکی به کسل‌کننده بودن شهرت دارد! اما وقتی با رنگ موی شرابی ترکیب شود، ترکیبی بهشتی ​​ساخته می‌شود که شما را به وجد خواهد آورد. رنگ مشکی، بنفش و قرمز را تکمیل می‌کند. این ترکیب رنگ مو به‌خصوص زمانی‌که در معرض نور مستقیم خورشید هستید، خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

۲. ترکیبی از قهوه‌ای و قرمز

موی قهوه‌ای قرمز خانمی از پشت
موی قهوه‌ای قرمز

این ترکیب رنگ مو ظاهر چهره را روشن می‌کند و در عین حال باعث می‌شود چهره شما شاداب‌تر به نظر برسد. رنگ موی قهوه‌ای روشن همراه با رنگ موی قرمز ظاهر موها را تغییر می‌دهد و جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید با این ایده ترکیب رنگ مو، یک ترکیب بالیاژ زیبا انتخاب کنید. ترکیبی که باعث می‌شود موها بیشتر بدرخشد و در عین حال جلوه زیادی داشته باشد.

۳. هایلایت‌های قهوه‌ای و طلایی

موهای لایت قهوه‌ای و طلایی دو خانم از پشت سر
رنگ موی لایت قهوه‌ای و طلایی

اگر می‌خواهید رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای را بدون دکلره به موهای خود اضافه کنید، می‌توانید ترکیب زیبایی از رنگ قهوه‌ای تیره و رنگ موی قهوه‌ای طلایی را انتخاب کنید. این ترکیب رنگ مو، موها را روشن می‌کند و به موها شادابی می‌بخشد و رنگ قهوه‌ای تیره تضاد زیبایی با قهوه‌ای طلایی ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگ مو وقتی بهترین به نظر می‌رسد که از رنگ موی قهو‌ه‌ای طلایی برای هایلایت و از قهوه‌ای تیره برای رنگ موی اصلی و‌ پایه استفاده کنید.

۴. ریشه‌های تیره با انتهای روشن

رنگ مویی با ریشه‌های تیره و نوک روشن
رنگ موی بلوند با ریشه‌های تیره

اگر در دنیای رنگ مو اطلاعات زیادی ندارید و از طرفی می‌خواهید موهای دو رنگ اما در عین حال جذاب داشته باشید، این ترکیب رنگ مو بهترین گزینه برای شماست! تیره نگه داشتن ریشه‌ها و استفاده از رنگ موی روشن‌تر در انتهای موهایتان، راهی عالی برای افزایش حجم موها است. این ترکیب رنگ مو باعث می‌شود تا مقداری از تیرگی طبیعی موها بدرخشد و در عین حال جلوه‌ای خاص به‌دست آورد.

برای انتهای موها می‌توانید رنگ موی قهوه‌ای کاراملی را انتخاب کنید، زیرا بدون استفاده از دکلره، ظاهری روشن‌تر به موها می‌بخشد. علاوه‌براین، رنگ‌ قهوه‌ای باعث می‌شود تغییر طبیعی‌تر باشد.

۵. مشکی و قهوه‌ای

صورت نیم‌رخ خانمی با موی مشکی و قهوه‌ای
ترکیب رنگ موی مشکی و قهوه‌ای

این مورد ترکیبی از موی مشکی با تناژهای روشن رنگ موی قهوه‌ای طبیعی است که زیبا به نظر می‌رسد. این ترکیب رنگ مو مناسب همه افراد با هر رنگ پوستی خواهد بود که یکی از بهترین ترکیبات رنگ مو محسوب می‌شود و می‌توانید برای روز خاصی مثل عروسی خود آن را انتخاب کنید و هیچ‌وقت از انتخابتان پشیمان نشوید.

۶. ترکیب رنگ قهوه‌ای تیره و هایلایت بلوند روشن

دو خانم با رنگ موی قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های بلوند روشن
رنگ موی قهوه‌ای تیره و هایلایت بلوند روشن

اگر می‌خواهید هایلایت‌های بلوند را امتحان کنید، اما نمی‌خواهید رنگ بلوند روی موها آن‌قدر برجسته باشد، حتماً رنگ پایه قهوه‌ای تیره را انتخاب کنید. برای طبیعی‌تر به نظر رسیدن بلوند موها هم می‌توانید هایلایت‌های ظریفی را بین رنگ موی پایه ایجاد کنید تا ظاهری متفاوت به خود بگیرد.

۷. قهوه‌ای تیره و صورتی به صورت بالیاژ یا آمبره

خانمی با رنگ موی قهوه‌ای تیره و صورتی از دو زاویه
رنگ موی قهوه‌ای تیره و صورتی به صورت بالیاژ یا آمبره

موهای صورتی به‌طور غیرقابل انکاری برای اکثر رنگ‌های پوست جذاب است. اما اگر می‌خواهید کمی جذابیت کار را بیشتر کنید، آن را به‌صورت بالیاژ یا آمبره با پایه قهوه‌ای تیره یا ماهگونی انجام دهید. حتی می‌توانید به این ترکیب رنگ مو کمی هایلایت بلوند یا نقره‌ای هم اضافه کنید.

۸. ترکیب قهوه‌ای چایی شیری به سبک بالیاژ یا آمبره

دو خانم با ترکیب رنگ موی قهوه‌ای چایی شیری بالیاژ یا آمبره
ترکیب رنگ موی قهوه‌ای چایی شیری به سبک بالیاژ یا آمبره

رنگ‌های قهوه‌ای و بلوند وقتی با رنگ‌های خاکستری ترکیب می‌شوند، بهتر به نظر خواهند رسید. این بالیاژ بلوند سرد، روی زیبایی بیشتر چهره تاثیر می‌گذارد؛ چراکه ریشه‌های موها روشن نیستند و هایلایت‌های روی مو هم ظرافت خاصی دارند.

۹. ماهگونی و قرمز

خانومی با مدل رنگ موی ماهگونی و قرمز
مدل موی ماهگونی و قرمز

اگر می‌خواهید یک آمبره قرمز را امتحان کنید، به دنبال ترکیبی با قرمز شرابی یا رنگ قرمز روشن با رنگ قهوه‌ای ماهگونی باشید. این ترکیب تضمین می‌کند که رنگ مو به‌طور یکدست از ریشه تا نوک موها گرم و جذاب به نظر برسد.

۱۰. ترکیبی از رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش و سبز

مویی با لایت‌های مشکی، آبی، بنفش و سبز از پشت سر
لایت‌های مشکی، آبی، بنفش و سبز روی مو

این آمبره که ظاهری مانند پری دریایی دارد، روی هر مویی عالی به نظر می‌رسد. اگرچه این رنگ را می‌توان با موهای قهوه‌ای تیره هم امتحان کرد، اما رنگ پایه مشکی، جلوه‌ رنگ‌های آبی و بنفش را بسیار بیشتر می‌کند.

۱۱. موی قهوه‌ای کاراملی و بلوند

دو خانم با موی قهوه‌ای کاراملی با لایت‌های بلوند
موی قهوه‌ای کاراملی با لایت‌های بلوند

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ حجم‌دهنده عالی می‌گردید، قطعا ترکیب قهوه‌ای کاراملی و بلوند کارساز است. این ترکیب ظاهر شما را تا حد زیادی تغییر می‌دهد و در عین حال یک زیبایی خاص و باورنکردنی دارد.

۱۲. رنگ موی قهوه‌ای چایی شیری و رزگلد

دو خانم با موی ترکیبی قهوه‌ای چایی شیری و رزگلد روی صندلی آرایشگاه
موی قهوه‌ای چایی شیری و رزگلد

رنگ قهوه‌ای مایل به کرم که مورد علاقه افراد زیادی است را با ترکیب مقداری رزگلد خاص‌تر کنید. رنگ صورتی همیشه ایده خوبی است و این ترکیب ثابت می‌کند که انتهای صورتی روشن طول موهای بلند و همین‌طور زیبایی آن را بیشتر و بیشتر هم می‌کند.

۱۳. هایلایت نئونی

دو خانم با موی بلوند نئونی
موی بلوند با رنگ‌های نئونی

این ترکیب رنگ به نوعی یک انتخاب و ایده هوشمندانه است. نه‌تنها ظاهری متفاوت به شما می‌دهد، بلکه فرصت می‌دهد هر زمانی‌که از هایلایت نئونی خسته شدید، به موی قهوه‌ای با لایت‌های بلوند تغییر رنگ دهید و حتی برعکس. این لایت‌های دکلره‌شده قابل تغییر از رنگی به رنگ دیگر هستند و این فرصت به شما امکان تغییر رنگ موها برای موقعیت‌های خاص را می‌دهد.

رنگ موهای به‌روز را در مطلب انواع رنگ مو جدید و ترند؛ هر شماره کدام رنگ است؟ بشناسید.

بهترین ترکیب رنگ مو برای آقایان چیست؟

با توجه به اینکه امروزه مردان بیشتری رنگ مو را برای تغییر ظاهر خود یا پنهان کردن سفیدی موهایشان انتخاب می‌کنند، انتخاب یک ترکیب رنگ موی مناسب موضوعی بسیار مهم است. رنگ موها یکی از اولین مواردی است که مردم در نگاه اول از شما می‌بینند. رنگ مو می‌تواند جذابیت ظاهر شما را بیشتر کند یا حتی با مناسب نبودن، چهره را در نازیبا کند. در حالی‌که بسیاری از آقایان به ترکیبات قهوه‌ای و مشکی پایبند هستند، ترکیبات رنگ موی دیگری نیز وجود دارد که شما را به وجد می‌آورند.

۵ مورد از بهترین ترکیبات رنگ مو برای آقایان‌ را در ادامه بخوانید.

۱. رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی برای مردان

مردی با رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی
رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی روی موی مردانه

انتخاب رنگ موی شکلاتی در بیشتر مواقع یک ترکیب برنده برای تمام آقایان است. این رنگ مو علاوه‌ بر سادگی، جذابیت زیادی دارد و باعث ایجاد حس اعتماد به‌نفس در فرد می‌شود. مطمئنا این رنگ هم محبوب است و هم بهترین رنگ مو برای آقایان محسوب می‌شود.

۲. رنگ موی قهوه‌ای طلایی برای مردان

مردی با رنگ موی قهوه‌ای طلایی
رنگ موی قهوه‌ای طلایی مردانه

قهوه‌ای طلایی رنگ محبوبی است که گرما و ظرافت را ساطع می‌کند. در عین حال این ترکیب، رنگ‌های طلایی را با رنگ‌های قهوه‌ای غنی در کنار هم قرار می‌دهد تا ظاهری جذاب و طبیعی ایجاد کند. این ترکیب برای انواع رنگ پوست مناسب است و با هایلایت‌ها و رنگی که به جا می‌گذارد، ظرافتی ایجاد خواهد کرد که در عین جذاب بودن، مدل‌های مختلف مو را هم خاص‌تر می‌کند.

۳. رنگ موی خاکستری زغالی برای مردان

مردی با رنگ موی خاکستری زغالی
رنگ خاکستری زغالی برای مردان

رنگ موی خاکستری زغالی نشانه‌ای از اعتماد به‌نفس و در عین حال پیچیدگی محسوب می‌شود. این ترکیب رنگ جدید و مدرن مناسب افراد جسور است و چه به‌طور طبیعی ایجاد شود، چه از طریق رنگ، هر دو زیبایی باورنکردنی به همراه خواهد داشت. این انتخاب پرطرفدار به خوبی با مدل موهای مختلف ست می‌شود و برای همه رنگ پوستی مناسب است. این مدل برای مردان هندی بسیار محبوب و یک رنگ موی محبوب و رایج است.

۴. رنگ موی خاکستری تیره دودی برای مردان

مردی با رنگ موی خاکستری تیره
رنگ موی خاکستری تیره برای مردان

رنگ موی خاکستری تیره دودی حس جذابیت را به تصویر می‌کشد. این سایه کنتراست قابل توجهی ایجاد می‌کند که توجه‌ها را جلب خود خواهد کرد. چه به دنبال تغییری جسورانه باشید و چه یک تغییر کوچک و ظریف، رنگ موی خاکستری تیره دودی ظاهری مدرن و کاریزماتیک به چهره شما می‌بخشد و آن را به انتخابی جذاب برای آقایان مدرن تبدیل می‌کند.

برای شناخت تفاوت رنگ موی خاکستری و دودی این مقاله را بخوانید: «مقایسه رنگ موی دودی و خاکستری؛ کدام بهتر است؟»

۵. رنگ موی بلوند روشن برای آقایان

مسی با رنگ موی بلوند روشن
موی بلوند روشن برای آقایان

این رنگ مو حالتی شاداب و جوان به استایل شما می‌بخشد. ظاهر چهره را روشن و جذابیت آن را بیشتر می‌کند. چه بخواهید ظاهری طبیعی داشته باشید و حتی اگر یک تغییر جسورانه لازم داشته باشید، این بلوند روشن مناسب‌ترین ترکیب رنگ مو برای شما است. علاوه‌بر‌این، جذابیت و تطبیق‌پذیری همیشگی این ترکیب آن را برای آن‌ دسته از افرادی‌که به دنبال تغییرات زیاد با درخشنگی بالا هستند هم مناسب کرده است.

اگر نمی‌دانید کدام برند را انتخاب کنید، مطلب بهترین رنگ موی مردانه؛ موهایمان را دست چه برندی بسپاریم؟ برای شماست.

بهترین رنگ مو را از کجا بخریم؟

آقایی در حال ترکیب رنگ مو
برای خرید بهترین رنگ مو به وبسایت ترب سر بزنید.

ترکیبات رنگ مو زمانی خاص و باکیفیت خواهند بود که از برندهای خوب رنگ مو و اکسیدان استفاده شده باشد. گاهی اوقات در زمان خرید رنگ مو با قیمت‌های مختلفی رو‌به‌رو می‌شوید که خرید را برایتان سخت می‌کند. مزیت خرید رنگ مو و‌ سایر اقلام مورد نیاز برای ترکیب رنگ مو از وبسایت ترب، تجربه‌ خریدی مقرون‌به‌صرفه است. دیگر فایده این خرید امکان مقایسه قیمت محصولات فروشگاه‌های مختلف با یکدیگر خواهد بود، البته که این موارد تمام مزایا نیستند.

شما می‌توانید خرید خود را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که امکان خرید حضوری را هم در کنار خرید آنلاین دارند. با این ویژگی‌ شما برحسب سلیقه خود می‌توانید نوع خرید خود را مشخص‌ کنید و در صورت انتخاب خرید حضوری، به نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به موقعیت مکانی خود مراجعه نمایید.

در وبسایت ترب می‌توانید هر نوع ابزار مورد نیاز برای ترکیب و رنگ کردن مو از جمله شانه، برس، کاسه و دستکش را با بهترین قیمت بیابید و خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

هر روز با افراد زیادی روبه‌رو می‌شویم که رنگ مویی متفاوت و‌ حتی خاص دارند. یکی بلوند، یکی قهوه‌ای و حتی ممکن است افراد زیادی را با رنگ موهای فانتزی ببینیم که ما را به وجد می‌آورند. همه این رنگ‌ها ناشی از یک ترکیب رنگ درست و علمی است. ترکیب رنگ مو زمانی بهترین است که با اصول آن آشنا باشیم. مثلا بدانیم چه رنگی مناسب رنگ پوست ما است، یا چه رنگی برای کدام فصل بهتر است، حتی نحوه ترکیب رنگ مو و انتخاب رنگ مناسب را بدانیم.

در این مقاله بهترین ترکیبات رنگ مو برای خانم‌ها و‌ آقایان را نام بردیم و درباره رمز و‌ راز هر رنگ و تغییراتی که در چهره به وجود می‌آورند، صحبت کردیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به رنگ کردن موهای خود، درباره رنگ‌هایی که با توجه به رنگ پوستتان برای شما مناسب‌تر هستند تحقیق کنید و از متخصصین با تجربه در این زمینه کمک و مشاوره بگیرید.

پرسش های متداول در مورد تركيب رنگ مو

ترکیب رنگ مو به چه معناست؟

انتخاب دو رنگ مو برای ترکیب با هم و ایجاد یک رنگ موی جدید و متفاوت را ترکیب رنگ مو می‌گویند.

چرا باید دو رنگ مو را مخلوط کنم؟

مخلوط کردن دو رنگ مو به شما ترکیب رنگی باورنکردنی ارائه می‌دهد که ممکن است حتی تا آن لحظه شبیه به آن را روی موی شخص دیگری ندیده باشید. از دیگر فواید ترکیب رنگ مو می‌توان این موارد را نام برد: ایجاد یک رنگ موی سفارشی متناسب با سلیقه خود، ایجاد رنگی خاص، داشتن موهایی با رنگ‌های کمی خنک یا خنثی‌تر.

برای یک ترکیب درست رنگ مو چه مقدار از هر رنگ را باید با هم مخلوط کرد؟

اگر می‌خواهید رنگ اصلی غالب باشد، از رنگ موی اصلی به نسبت ۳/۴ و از رنگ ثانویه به نسبت ۱/۴ استفاده کنید.

چه رنگ موهایی را می‌توان با هم ترکیب کرد؟

برای رسیدن به بهترین نتیجه و رنگ مو، پیشنهاد می‌شود رنگ گرم را با رنگ گرم دیگر مخلوط کنید و برعکس. توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال ظاهری طبیعی‌تر هستید، از ته‌رنگ‌های سرد استفاده کنید.

کدام رنگ مو برای آقایان بهتر به نظر می‌رسد؟

قهوه‌ای مایل به طلایی رنگ محبوبی است که در عین حال با ظاهری جذاب و طبیعی، برای انواع رنگ پوست مناسب هستند.

جذاب‌ترین ترکیب رنگ مو برای خانم‌ها از نظر آقایان چیست؟

بر‌اساس گزارش یک نظرسنجی، اکثر مردان (حدود ۴۲٪) موهای بلوند را جذاب‌ترین رنگ می‌دانند و پس از آن هم رنگ‌های قرمز، سیاه و خاکستری به ترتیب به عنوان محبوب‌ترین رنگ‌ها معرفی شده‌اند.

از نظر اکثر مردان چه رنگ مویی برای خانم‌ها جذاب‌تر است؟

طبق یک تحقیق، در مجموع، ۵۹.۷ درصد از مردان زنان با موهای تیره را جذاب‌تر می‌دانند. پس از آن هم ۲۹.۵٪ از مردان موی بلوند و ۸.۸٪ از آن‌ها موهای قرمز را ترجیح می‌دهند.

کدام ترکیب رنگ مو بیشتر مناسب آقایان است؟

شما می‌توانید هر رنگ مویی را انتخاب و استفاده کنید و رنگ خاصی برای مردان و حتی زنان وجود ندارد. اما اگر بخواهیم پیشنهاد دهیم که چه رنگی بیشتر به مردان می‌آید، می‌توان به سایه‌های تیره قهوه‌ای اشاره کرد.

🔗 منابع: Naturigin | myhdhair | garnier | coloredhaircare | preview

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *