بهترین بی بی کرم خارجی؛ بررسی ۶ محصول شگفت‌انگیز

آیا به دنبال محصولی هستید که به‌طور هم‌زمان عیوب پوست شما را پنهان کند، آن را مرطوب نماید، از پوستتان در برابر آفتاب محافظت کند و به‌عنوان پایه‌ای برای آرایش عمل نماید؟ بی بی کرم‌ها با ارائه این مزایا و فواید متعدد، می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. در این مقاله، قصد داریم به بررسی بهترین بی بی کرم خارجی بپردازیم و ضمن معرفی بهترین مارک ها، به شما کمک کنیم تا محصول متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

بهترین بی بی کرم خارجی بازار 

 اگرچه کرم‌ پودر همیشه جایگاه خود را در کیف آرایش خانم‌ها حفظ خواهد کرد، اما نمی‌توان از مزایای بی‌ بی کرم و پوشش سبک و آسانی که ارائه می‌دهد، چشم‌پوشی کرد. مزیت اصلی محصول این است که به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود، رنگ پوست را یکدست کرده و درعین‌حال به سلامت و شادابی آن هم کمک می‌کند. در ادامه به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین BB کرم‌های خارجی خواهیم پرداخت که در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب هستند.

در مطلب دیگری از بلاگ ترب، به سؤال بی بی کرم چیست؟ پاسخ داده‌ایم و به‌طور کامل به معرفی بی بی کرم‌ها، نحوه استفاده، نحوه انتخاب و مزایا و معایب آنها پرداخته‌ایم.

۱. بی بی کرم Erborian 

یک بی بی کرم از برند Erborian به رنگ سفید
 بی بی کرم Erborian

بی بی کرم Erborian با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود یکی از بهترین BB کرم های بازار است که حاوی ترکیبات گیاهی مغذی مانند جینسینگ و عصاره شیرین‌بیان هستند و فراتر از یک کرم آرایشی عمل می‌کند، البته به‌عنوان یک محصول مراقبتی پوست هم ایفای نقش می‌کند. این کرم با ارائه پوششی کامل و مات به‌طور شگفت‌انگیزی جای لکه‌، جوش‌ و سایر ناهمواری‌های پوست را پنهان می‌کند و ظاهری صاف و بی‌نقص به ارمغان می‌آورد. ماندگاری فوق‌العاده این کرم، خیال شما را در طول روز راحت می‌کند و دیگر نیازی به تمدید آرایش در طول روز نخواهید داشت.

  • حاوی مواد کنترل‌کننده چربی پوست
  • پوشش عالی
  • حجم مناسب
  • طیف رنگی محدود به ۴ رنگ

۲. بی بی کرم BB Pūrlisse 

یک بی بی کرم از برند Pūrlisse به رنگ سفید و کرمی
بی بی کرم Perfect Glow

بی بی کرم Perfect Glow از برند Pūrlisse با ترکیبی منحصربه‌فرد از مواد طبیعی و آنتی‌اکسیدان‌ ظاهری درخشان و طبیعی به پوست شما هدیه می‌دهد.

این کرم سرشار از ترکیبات آب‌رسان مانند هیالورونیک‌اسید و گلیسیرین است که به‌طور عمیق پوست را آبرسانی کرده و از خشکی و کم‌آبی آن جلوگیری می‌کند. همچنین با بافت سبک خود به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود و حس طراوت و شادابی به ارمغان می‌آورد.

بی بی کرم پرفکت گلو، با داشتن SPF30، از پوست در برابر اشعه مضر UV محافظت می‌کند و مانع از آفتاب‌سوختگی، پیری زودرس و ایجاد لک‌های پوستی می‌شود. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های قوی موجود در این کرم، پوست را در برابر عوامل استرس‌زای محیطی مانند آلودگی هوا و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

  • فرمولاسیون آبرسان و سبک
  • درخشندگی عالی و طبیعی
  • ممکن است برای پوست چرب بیش از حد درخشان باشد.
  • طیف رنگی محدود برای پوست‌های تیره

۳. بی بی کرم KIKO Milano Daily Protection

بی بی کرم KIKO Milano مدل Daily Protection به رنگ مشکی
بی بی کرم KIKO Milano

بی بی کرم KIKO Milano غنی‌شده با عصاره گیاهی به نام «کرنب دریایی» است که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی بوده و به سلامت و شادابی پوست کمک می‌کند. این عصاره همچنین خاصیت ضدالتهابی دارد و موجب محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی می‌شود.

این بی بی کرم، با فرمولاسیون خاص خود، به‌طور موثری قرمزی و عیوب پوست را کاهش می‌دهد و ظاهری طبیعی و یک‌دست برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین با پوشش نسبتا سبک خود، به‌طور کامل رنگ پوست را یک‌دست می‌کند و هرگونه نقص و لک را به‌طور ظریف می‌پوشاند.

بی‌بی کرم کیکو با برخورداری از SPF30، از پوست در برابر اشعه مضر UV خورشید محافظت می‌کند و از ایجاد لک، چین‌وچروک و پیری زودرس جلوگیری می‌نماید.

در نهایت، این کرم منافذ پوست را مسدود نمی‌کند، سطح رطوبت مطلوب پوست را حفظ کرده و با ماندگاری بالا در طول روز نیازی به تمدید ندارد.

  • محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید
  • پوشش‌ مناسب تیرگی‌ها 
  • طبیعی جلوه دادن پوست
  • برای پوست‌های چرب مناسب نیست.

به دلیل بافت بسیار مرطوب‌کننده این کرم، استفاده از آن برای پوست‌های چرب توصیه نمی‌شود.

اگر پوست چرب دارید و به دنبال بی بی کرم مناسب با پوست خود می گردید، مطلب بهترین بی بی کرم برای پوست چرب را مطالعه کنید.

۴. بی بی کرم Bourjois Healthy Mix

بی بی کرم Bourjois Healthy Mix به رنگ آلبالویی
بی بی کرم هلتی میکس بورژوآ

بی بی کرم Bourjois Healthy Mix، یار همیشگی شما در داشتن پوستی شاداب و بی‌نقص است. این کرم با فرمولاسیون غنی از ویتامین‌های A، C، E و B5، به‌طور هم‌زمان به رفع علائم خستگی پوست، آبرسانی عمیق و درخشش طبیعی آن کمک می‌کند.

این بی بی کرم با پوششی یکدست و صاف، تمام نواقص و ناهمواری‌های پوست را به‌طور کامل می‌پوشاند و با ماندگاری فوق‌العاده تا ۲۴ ساعت، طراوت و شادابی پوست را در تمام طول روز حفظ می‌کند.

برخلاف بسیاری از بی بی کرم‌ها، بی بی کرم بورژوا بافتی بسیار سبک و لطیف دارد که به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود و به پوست شما اجازه می‌دهد تا به‌طور طبیعی تنفس کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

این محصول با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست، آن را به‌طور کامل آبرسانی می‌کند. همچنین از خشکی و کم‌آبی پوست جلوگیری و با حفظ رطوبت طبیعی پوست، طراوت و شادابی آن را در تمام طول روز نگه می‌دارد. علاوه براین، فرمولاسیون ملایم و فاقد چربی آن برای انواع پوست، به‌ویژه پوست‌های حساس و خشک، مناسب است و با تنظیم ترشح چربی پوست، از ایجاد برق و براقی ناخواسته روی پوست جلوگیری می‌کند.

  • استفاده راحت روی پوست
  • قدرت پوشانندگی بالایی
  • فرمولاسیون آبرسان با ماندگاری بالا
  • حاوی مواد مغذی برای پوست
  • طیف رنگی محدود

۵. بی بی کرم MISSHA M Perfect Cover

بی بی کرم MISSHA M Perfect Cover به رنگ قرمز با تصویر یک لکه بی بی کرم پشت آن
بی بی کرم میشا

بی بی کرم میشا با فرمولاسیون غنی‌شده از هیالورونیک‌اسید، روغن جوجوبا و سرامید (Ceramides) رطوبت موردنیاز پوست‌های خشک و کم‌آبی را به‌طور کامل تأمین می‌کند و از خشکی و کم‌آبی آن جلوگیری می‌نماید.

این بی بی کرم با ایجاد پوششی سبک و ایده‌آل، به‌طور کامل رنگ پوست را یکنواخت می‌کند و هرگونه عیب‌ونقص را بسیار ماهرانه‌ پنهان می‌سازد. همچنین با بافت لطیف خود، به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود. همچنین با دارا بودن SPF42، با ایجاد لایه‌ای محافظ روی پوست، از آن در برابر اشعه مضر UV خورشید محافظت می‌کند و مانع از ایجاد آفتاب‌سوختگی، پیری زودرس و لکه‌های پوستی می‌شود. 

  • پرکننده چروک‌ها و خطوط ریز
  • حاوی ضدآفتاب (SPF)
  • فرمولاسیون آبرسان
  • حاوی عطر
  • طیف رنگی محدود

۶. بی بی کرم Farmasi 7 in 1

بی بی کرم Farmasi 7 in 1 به رنگ سفید و آبی کم‌رنگ
بی بی کرم فارماسی

بی بی کرم فارماسی، با ترکیبی منحصربه‌فرد از مواد طبیعی، به‌عنوان راه‌حلی ایده‌آل برای داشتن پوستی بی‌نقص و درخشان عمل می‌کند. این کرم با پنهان‌ کردن عیوب جزئی پوست و بدون آسیب رساندن به سلامت آن، باعث دوچندان شدن زیبایی طبیعی پوست می‌شود. همچنین با داشتن ترکیبی از عصاره جو، پروتئین ابریشم، ویتامین B3 و روغن ماکادمیا، رطوبت پوست را به‌طور کامل حفظ و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

کرم بی بی فارماسی با بافت فوق‌العاده سبک و مرطوب‌کننده خود و بدون ایجاد حس سنگینی، به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود و پوششی یک‌دست و طبیعی بر جای می‌گذارد. همچنین باتوجه‌به فرمولاسیون غنی از مرطوب‌کننده‌های طبیعی و با آبرسانی عمیق پوست، موجب بهبود خشکی و پوسته‌پوسته شدن آن می‌شود و ظاهری شاداب و لطیف به پوست می‌بخشد. همچنین با داشتن SPF15، از پوست شما در برابر ۹۳% اشعه ماورای‌بنفش محافظت می‌کند.

  • مرطوب‌کننده و آبرسان
  • دارای مواد طبیعی
  • فرمول سبک
  • SPF ضدآفتاب نسبتا پایین
  • طیف رنگی محدود

بهترین بی بی کرم خارجی را از کجا بخریم؟

پس از آشنایی با مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز بی بی کرم‌ها، نوبت به انتخاب و خرید این محصول آرایشی محبوب می‌رسد. برای داشتن یک خرید مطمئن و به‌صرفه وبسایت ترب را پیشنهاد می‌دهیم.

با ترب، خرید بی بی کرم دیگر دغدغه شما نخواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات متنوع این پلتفرم مانند امکان مقایسه قیمت‌ از فروشگاه‌های مختلف به‌راحتی و با اطمینان خاطر، محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید و از زیبایی و سلامت پوست لذت ببرید.

علاوه بر این، در بخش “ترب من” می‌توانید با انتخاب شهر خود، فهرست کاملی از فروشندگان حضوری بی بی کرم در اطراف محل سکونتتان را مشاهده کنید و به‌صورت حضوری خرید خود را انجام دهید؛ اما مزایای خرید بی بی کرم از ترب به اینجا ختم نمی‌شود! با خرید از فروشندگانی که نشان ضمانت را از ترب دریافت کرده‌اند، می‌توانید با خیالی آسوده و بدون هیچ‌گونه نگرانی، از اصالت و کیفیت محصول، اطمینان داشته باشید و از تجربه خریدی لذت‌بخش بهره‌مند شوید.

کلام آخر 

امروزه، دیگر نیازی به استفاده از چندین محصول آرایشی مختلف برای داشتن پوستی بی‌نقص و زیبا نیست. بی بی کرم‌ها با ارائه ترکیبی از کرم‌پودر، کرم مرطوب‌کننده، ضدآفتاب و پرایمر، به‌عنوان محصولی چندکاره، انقلابی در دنیای آرایش ایجاد کرده‌اند. این کرم‌های شگفت‌انگیز با پوششی طبیعی و درعین‌حال کامل کمک می‌کنند تا در هر موقعیتی، زیبا و بی‌نقص به نظر برسید. در این مطلب، به معرفی بهترین بی بی کرم خارجی پرداختیم و ۶ تا از بهترین BB کرم‌های خارجی را بررسی کردیم تا با انتخابی آگاهانه، زیبایی طبیعی پوست خود را چند برابر کنید.

محصولمحل تولید
بی بی کرم Erborian کره جنوبی
بی بی کرم BB Pūrlisse فرانسه، کره، آمریکا
بی بی کرم KIKO Milano Daily Protectionایتالیا
بی بی کرم Bourjois Healthy Mixفرانسه
بی بی کرم MISSHA M Perfect Coverکره جنوبی
بی بی کرم Farmasi 7 in 1ترکیه

پرسش های متداول در مورد خرید بهترین بی بی کرم خارجی

بی بی کرم چه تفاوتی با کرم‌پودر دارد؟

بی بی کرم ترکیبی از کرم‌پودر، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب است که هم‌زمان به پوست پوشش می‌دهد،موجب رطوبت‌رسانی می‌شود و از آن در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. درحالی‌که کرم‌پودر تنها برای پوشش‌دهی و یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده می‌شود.

آیا می‌توان از بی بی کرم به‌جای کرم‌پودر استفاده کرد؟

 خیر، بی‌بی کرم در پنهان‌ کردن نواقص (مانند جوش، لک) و یک‌دست کردن رنگ پوست نسبت به کرم‌پودر برتری ندارد.

چگونه می‌توانم بی بی کرم مناسب برای پوست خود را انتخاب کنم؟

برای انتخاب بی بی کرم مناسب، ابتدا نوع پوست خود (چرب، خشک، حساس، مختلط) را بشناسید و سپس محصولی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگاری داشته و دارای ویژگی‌های موردنیاز شما مانند SPF مناسب و ترکیبات مرطوب‌کننده باشد.

آیا استفاده از بی بی کرم به‌تنهایی کافی است یا باید از محصولات دیگری هم استفاده کرد؟

 استفاده از بی بی کرم به‌تنهایی می‌تواند کافی باشد، زیرا این محصول ترکیبی از کرم‌پودر، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب است. بااین‌حال، برای مراقبت بیشتر از پوست می‌توانید از محصولات مکمل مانند سرم‌ها و کرم‌های تخصصی استفاده کنید.

آیا می‌توان از بی بی کرم‌های خارجی به‌عنوان پایه آرایش استفاده کرد؟

 بله، بی بی کرم‌هامی‌توانند به‌عنوان پایه آرایش عمل کنند. این محصولات موجب یکنواخت و صاف شدن پوست می‌شوند و زمینه‌ای مناسب برای اعمال آرایش روی آن را فراهم می‌کنند. بااین‌حال، برخی از بی بی کرم‌ها ممکن است پوشش کاملی نداشته و نیاز به کانسیلر اضافی داشته باشند.

آیا می‌توان از بی بی کرم به‌جای کرم ضدآفتاب استفاده کرد؟

اگرچه برخی از بی بی کرم‌ها دارای SPF هستند، اما SPF آنها به‌تنهایی برای محافظت کامل از پوست در برابر آفتاب کافی نیست؛ بنابراین، باید در کنار بی بی کرم از کرم ضدآفتاب نیز استفاده کنید.

🔗 منابع: natu.care | byrdie | cosmopolitan

دانیال طبایی
دانیال طبایی

من دانیال هستم و از چیدن کلمات در کنار هم برای خلق متنی خواندنی و مفید، لذت می‌برم. معتقدم که نویسنده محتوا نقشی فراتر از معمار واژگان دارد، برای همین همیشه در تلاشم تا با ارتقای مهارت‌ها و دانش خود در زمینه‌های مختلف، محتوای باکیفیت و ارزشمندی برای مخاطبانم خلق کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *