۵ رنگ از بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار را بشناسید!

برخی خانم‌ها از به‌هم‌ریختگی آرایش و ماندگار نبودن آن گله‌مند بوده و در جستجوی راهی برای تثبیت میکاپ‌ خود هستند. در این میان، تأثیر عوامل محیطی و فرمولاسیون برخی محصولات آرایشی به خودی خود، موجب ماسیدگی آرایش روی پوست شده و ظاهر ناخوشایندی از خود به جا می‌گذارد.

پودر فیکس فلورمار، محصولی تخصصی از برند معتبر فلورمار است که علاوه‌بر ماندگاری آرایش، جلوه‌ای طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند و مانع از ماسیدگی آرایش می‌شود. در ادامه شما را با بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار آشنا خواهیم کرد تا با آگاهی از ویژگی‌های آن، مناسب‌ترین رنگ را برای خودتان انتخاب کنید.

مدلماندگاری بالاپوشانندگی بالافاقد ترکیبات مضرانواع پوستمات‌کننده
Pink-classic شماره ۱
شماره ۲
شماره ۵
شماره ۶
Invisible
مقایسه بهترین رنگ‌های پودر فیکس فلورمار

چه عواملی در انتخاب بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار اثرگذار هستند؟

پودر فیکس فلورمار در دست یک خانم
پودر فیکس رنگی فلورمار یک پودر مات‌کننده و تثبیت‌کننده آرایش و حاوی رنگدانه است که به پوست شما حالت مخملی می‌دهد. 

پودر فیکس فلورمار، محصولی بسیار سبک است که پس از استفاده، بافتی نرم و یک‌دست روی پوست ایجاد می‌کند. استفاده از این پودر فیکس، نه‌تنها به ماندگاری آرایش شما در طول روز کمک می‌کند، بلکه مانع از ماسیدگی میکاپ در طولانی‌مدت می‌شود. به‌صورت کلی، انتخاب بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • هنگام انتخاب بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار، توجه به نوع پوست بسیار اهمیت دارد. به‌طور مثال اگر پوست خشکی دارید، حتما پودر فیکس فلورمار که حاوی مرطوب‌کننده است را انتخاب کنید. این در حالی است که اگر پوست شما چرب باشد، به پودر فیکس نیمه‌مات فلورمار نیاز دارید.
  • فرمولاسیون پودر فیکس و مواد استفاده‌شده در آن، یکی از عوامل مؤثر در انتخاب بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار است. پودر فیکس‌های فلورمار حاوی مواد ضدآفتاب، مرطوب‌کننده و دیگر مواد موردنیاز پوست هستند که به تناسب نیاز شما می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.
  • اگر می‌خواهید آرایشتان برای مدت طولاتی ماندگار بماند، انتخاب پودر فیکس فلورمار شما را به این هدف نزدیک می‌کند.

اگر میخواهید به‌صورت کلی درباره پودر فیکس بیشتر بدانید، مطلب پودر فیکس چیست را مطالعه کنید.

معرفی ۵ نوع از بهترین رنگ‌های پودر فیکس فلورمار

تثبیت کننده فلورمار با پس‌زمینه صورتی
انتخاب بهترین رنگ پودر فیکساتور فلورمار باید براساس نوع و رنگ پوست صورت انجام شود.

پودر فیکس فلورمار، یکی از بهترین پودر فیکس‌های ساخت ترکیه است که شما را در داشتن آرایشی سبک و حرفه‌ای کمک می‌کند. این پودر فیکس، در طیف‌های رنگی گسترده متناسب با رنگ پوست شما موجود است. در این قسمت شما را با ۵ مدل از بهترین رنگ‌های پودر فیکس فلورمار آشنا می‌کنیم.

  1. پودر فیکس فلورمار شماره ۱ مدل Pink-classic
  2. پودر فیکس فلورمار شماره ۲
  3. پودر فیکس فلورمار شماره ۵
  4. پودر فیکس فلورمار شماره ۶
  5. پودر فیکس فلورمار مدل Invisible

۱. پودر فیکس فلورمار شماره ۱ مدل Pink Classic

پودر تثبیت کننده فلورمار شماره ۱ مدل pink classic
Pink Classic Flormar Fix Powder Number 01

کرم پودر مورد استفاده شما، هر چقدر هم که ماندگاری زیادی داشته باشد، باز هم برای تثبیت آرایشتان، به پودر فیکس نیاز خواهید داشت. پودر فیکس فلورمار مدل pink classic شماره ۱ با بافت منحصربه‌فردی که دارد، از آرایش شما در طول روز محافظت می‌کند.

فرمولاسیون پودر فیکس فلورمار شماره ۱ مدل Pink Classic حاوی ذرات کروی آب‌دار است که رطوبت پوست‌ را حفظ می‌کند.

وجود روغن‌های طبیعی در این پودر فیکس، به هیچ عنوان ردی از چربی از خود به جا نمی‌گذارد و ظاهری یکنواخت روی پوست ایجاد می‌کند. بافت نرم و سبک پودر فیکس فلورمار، با انواع پوست سازگاری دارد و می‌تواند آرایشی یک‌دست و بی‌نقص برایتان به ارمغان بیاورد.

مشخصاتتوضیحات
برندفلورمار
مدلمدل Pink-classic شماره ۱
جلوه نهاییمات و طبیعی
ماندگاریبالا
پوششمات‌کننده و ضدبراقی پوست
ترکیباتحاوی ویتامین A،E،F، نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و آبرسان، دارای روغن‌ طبیعی جهت حفظ انعطاف‌پذیری پوست
مناسب برایانواع پوست
وزن۱۸ گرم
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
جدول ویژگی‌های پودر فیکس فلورمار شماره ۱

۲. پودر فیکس فلورمار شماره ۲؛ تجربه لطافتی ماندگار

پودر تثبیت کننده فلورمار شماره ۲
Flormar Fix Powder Number 2

پودر فیکس فلورمار شماره ۲، محصولی فوق‌العاده با ساختاری متفاوت است که رطوبت پوست را حفظ کرده و نمایی منحصربه‌فرد به آن می‌بخشد. نرم‌کننده‌های طبیعی موجود در این پودر فیکس، سبب تقویت پوست شده و به شما برای داشتن پوستی نرم و نازک کمک می‌کند.

عدم ماسیدگی و بافت سبک، دو ویژگی بارز این پودر فیکس هستند که باعث می‌شوند در طول روز هیچ‌گونه سنگینی روی پوستتان احساس نکنید. علاوه‌براین، از درخشش غیرطبیعی پوست جلوگیری می‌کند و جلوه‌ای یکدست و صاف به پوست می‌بخشد.

مشخصاتتوضیحات
برندفلورمار
شماره۲
جلوه نهاییصاف و یک‌دست
ماندگاریبالا
پوششعدم ایجاد ماسیدگی
مناسب برایانواع پوست
وزن۱۸ گرم
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
جدول ویژگی‌های پودر فیکس فلورمار شماره ۲

۳. پودر فیکس فلورمار شماره ۵؛ محافظ سرسخت پوست شما

پودر تثبیت کننده فلورمار شماره ۵
Flormar Fix Powder Number 5

پودر فیکس فلورمار شماره ۵ با حفظ رنگ طبیعی پوست، آرایشی کامل و بی‌نقص برای پوست شما فراهم می‌کند. این پودر فیکس، امکان مرطوب بودن پوست را برای مدت طولانی فراهم می‌کند. علاوه‌براین، با حفظ رطوبت پوست، مانع از خشک شدن آن می‌شود. ترکیبات به‌کاررفته در پودر فیکس فلورمار، پوست شما را تقویت کرده و رطوبت آن را در حد متعادل نگه می‌دارد. همچنین ضمن نرم کردن پوست، محافظ پوست شما در برابر التهابات جلدی است.

مشخصاتتوضیحات
برندفلورمار
شماره۵
جلوه نهاییمات و طبیعی
ماندگاریبالا
پوششمات‌کننده
مناسب برایپوست چرب
وزن۱۸ گرم
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
جدول ویژگی‌های پودر فیکس فلورمار شماره ۵

۴. پودر فیکس فلورمار شماره ۶؛ جوانسازی پوست و رفع چین‌وچروک

پودر تثبیت کننده فلورمار شماره ۶
Flormar Fix Powder Number 06

پودر فیکس فلورمار شماره ۶ به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان فراوان، در رفع چین‌وچروک و جوان‌سازی پوست تاثیر زیادی دارد. این پودر فیکس، حاوی روغن ماکادمیا است که سبب نرمی و لطافت پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار می‌توان به ویتامین‌هایی مانند امگا۶ اشاره کرد که تاثیر قابل‌توجهی در طراوت، شادابی، لطافت، نرمی و رفع علائم پیری زودرس دارند.

مشخصاتتوضیحات
برندفلورمار
شماره۶
جلوه نهاییمات و یک‌دست
ماندگاریطولانی
پوششضدبراق شدن پوست، رفع چین‌وچروک
ترکیباتروغن ماکادمیا
مناسب برایپوست چرب و مختلط
وزن۱۸ گرم
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
جدول ویژگی‌های پودر فیکس فلورمار شماره ۶

اگر می‌خواهید درباره استفاده از پودر فیکس فلورمار بدانید، مطلب بهترین روش استفاده از پودر فیکس فلورمار را مطالعه کنید.

۵. پودر فیکس فلورمار مدل Invisible

پودر تثبیت کننده فلورمار مدل invisible
Flormar Fix Powder Invisible

پودر فیکس فلورمار مدل Invisible، با داشتن بافت پودری نرم و سبک، از ایجاد حس سنگینی روی پوست جلوگیری می‌کند. علاوه‌براین، میکاپ شما را برای مدت طولانی ثابت نگه داشته و مانع از به‌هم‌خوردن آرایشتان می‌شود. این پودر فیکس با فرمولاسیون منحصربه‌فردی که دارد، به راحتی روی پوست پخش می‌شود و از ایجاد هرگونه خط‌‌و‌خطوط روی پوست جلوگیری می‌کند. بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار، رطوبت پوست را حفظ می‌کند و مانع خشکی پوست می‌شود. در عین حال، ظاهری مات و یک‌دست روی پوست ایجاد می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
برندفلورمار
مدلInvisible
جلوه نهاییمات
ماندگاریطولانی
پوششجلوگیری از براق شدن پوست و ایجاد خطوط روی صورت
ترکیباتروغن ماکادمیا، روغن جوجوبا، ویتامین‌های E، A و F، امگا۶، ۷ و ۹
مناسب برایپوست چرب
وزن۱۸ گرم
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
جدول ویژگی‌های پودر فیکس فلورمار مدل Invisible

بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار را از کجا بخرم؟

پودر فیکس فلورمار با درب باز
برای تهیه انواعی از بهترین رنگ‌های پودر فیکس فلورمار می‌توانید از طریق سایت ترب اقدام کنید.

برای خرید بهترین رنگ‌های پودر فیکس فلورمار که در این مقاله به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم، می‌توانید سری به سایت ترب بزنید. ترب شما را با فروشگاه‌های مختلف آشنا می‌کند و می‌توانید خریدی امن را هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین تجربه کنید. تنوع بالای محصولات آرایشی و اصل بودن کالاها، از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از سایت ترب است. با خرید از سایت ترب، خیال شما از بابت خرید یک محصول اصل و کاربردی، راحت خواهد بود. سایت ترب با افتخار محصولات باکیفیت فلورمار را عرضه و در دسترس خریداران قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم لذت خرید لوازم آرایشی را در این سایت تجربه کنید.

سخن پایانی

فلورمار از جمله برندهای آرایشی شناخته شده در دنیا است که مشتریان با اطمینان محصولات این برند را خریداری می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین رنگ‌های پودر فیکس فلورمار از جمله شماره ۲، شماره ۵، شماره ۱، شماره ۶ و مدل Invisible پرداختیم. همان‌طور که اشاره کردیم، اصل مهم هنگام انتخاب بهترین رنگ‌ پودر فیکس فلورمار، توجه به رنگ و نوع پوست است.

محصولاتی که رنگ آن‎‌ها شفاف است، ظاهری طبیعی‌تر به آرایش شما می‌بخشند. آن‌ها هیچ رنگی به پوست اضافه نمی‌کنند و تنها ماندگاری آرایش را بالا می‌برند. اما اگر تصمیم داشتید پوستتان را کاور کنید، باید به سراغ پودر فیکس‌های رنگی فلورمار بروید که ضمن گرفتن چربی اضافی پوست، از براق شدن آن جلوگیری می‌کنند.

پرسش های متداول در مورد بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار

کدام رنگ پودر فیکس فلورمار مناسب‌تر است؟

اصل مهم در انتخاب بهترین رنگ پودر فیکس فلورمار، در نظر گرفتن رنگ پوستتان است. اگر رنگ پوست شما تیره است، توصیه می‌شود رنگی را انتخاب کنید که چندان روشن‌تر از پوست شما نباشد. اما اگر به دنبال پوششی شفاف روی پوست خود هستید، پودر فیکس شفاف فلورمار، انتخاب مناسب‌تری برای شما است.

پودر فیکس شفاف فلورمار بهتر است یا رنگی؟

نکته‌ای که باید بدانید این است که پودر فیکس شفاف، هیچ‌گونه رنگی ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید از پودر فیکس برای رنگ‌دهی به پوستتان استفاده کنید، بهتر است به گزینه‌های رنگی روی بیاورید. این فیکساتورها می‌توانند به رفع قرمزی پوست، حلقه‌های تیره اطراف چشم و سایر نواقص صورت کمک کنند.

🔗 منبع: caretobeauty

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *