بهترین ژل ابرو بدون سفیدک؛ معرفی ۵ برند برتر به انتخاب ترب

ژل ابرو یکی از لوازم آرایشی پرطرفدار است که این روزها به فاکتور مهم و جذابی در مدهای آرایشی تبدیل شده است. حالت‌ دادن به ابرو، پرپشت نشان دادن و لیفت ابروها از اصلی‌ترین کاربردهای محسوب می‌شود تا در نهایت ابروهای‌تان زیبا و بی‌نقص به نظر برسند. البته کاربرد ژل ابروها به همین‌جا ختم نمی‌شود. بهترین ژل ابرو باید علاوه‌بر فرم‌دهی به ابروها، با ترکیباتی که دارد سبب رشد ابروها شود و از ایجاد سفیدک روی آن‌ها جلوگیری کند. در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی مختلفی به تولید انواع گوناگون ژل ابرو بر پایه مواد گیاهی یا شیمیایی پرداخته‌اند که کیفیت و ماندگاری محصولاتشان زبانزد است. برای این‌که بتوانید بهترین ژل ابرو بدون سفیدک را انتخاب کنید، می‌خواهیم چند نمونه از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده ژل ابرو بدون سفیدک را معرفی کنیم تا انتخاب برای‌تان ساده‌تر شود.

معرفی ۵ مدل از بهترین برند ژل ابرو بدون سفیدک

چشم های سبز زنی که ابروهای خود را لیفت کرده
برای انتخاب بهتر از میان مدل‌های ژل ابرو باید درباره ویژگی‌های هر یک بدانید تا استفاده از آن باعث ایجاد سفیدک روی ابرو نشود.

در میان بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی و خارجی، انتخاب بهترین ژل ابرو بدون سفیدک کار ساده‌ای نیست. اگر ژل ابرو انتخابی شما از برند خوب و باکیفیتی نباشد، زمانی‌که روی ابرو خشک شود، سفیدک می‌زند و جلوه بدی به ابروها می‌دهد. ضمن این‌که ممکن است بی‌ضرر هم نباشد و در طولانی‌مدت سبب ریزش ابروها شود، بنابراین انتخاب برند ژل ابرو از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به معرفی ۵ مدل از بهترین مارک ژل لیفت ابرو بدون سفیدک می‌پردازیم:

  1. ژل لیفت ابرو گابرینی
  2. ژل ابرو مورلی
  3. ژل ابرو دفکتو
  4. ژل ابرو اچ اف
  5. ژل تقویت‌کننده مژه و ابرو کالیستا بیوتی کد ۰۰۱

اگر می‌خواهید بیشتر درباره انواع برندهای ژل ابرو بدانید، مطلب معرفی بهترین مارک ژل ابرو را مطالعه کنید.

۱. ژل لیفت ابرو گابرینی (Gabrini)

ژل لیفت و تثبیت کننده ابرو گابرینی بدون ایجاد سفیدک
Gabrini eyebrow lifting and strengthening gel

ژل لیفت ابرو گابرینی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که فاقد رنگ بوده و بدون ایجاد سفیدک، می‌تواند ابروهای شما را حالت دهد و به طرف بالا فیکس کند. این محصول، یک تثبیت‌کننده فوق‌العاده برای ابروها است که به هیچ‌عنوان پوسته ایجاد نمی‌کند.

ژل ابرو گابرینی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه‌براین، با ماندگاری بالایی که دارد، تا ۲۴ ساعت شما را از داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌حالت بهره‌مند می‌سازد. این ژل ابرو به شما کمک می‌کند که حتی بدون داشتن آرایش هم ظاهری زیبا و ابروهایی طبیعی و مرتب داشته باشید.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۲۴ ساعته
حجم۱۱ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحفظ حالت طبیعی ابروها، بدون ریزش، بدون ایجاد سفیدک، لیفت‌کننده و تثبیت‌کننده ابرو، شفاف و بی‌رنگ
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو گابرینی

۲. ژل ابرو مورلی (Morley)

ژل لیفت و تثبیت کننده ابرو مورلی بدون ایجاد سفیدک
Morley eyebrow lifting and strengthening gel

ژل ابرو مورلی به دلیل ویژگی‌هایی هم‌چون بافت بسیار سبک، بدون ایجاد سفیدک و خشکی، ماندگاری بالا و از همه مهم‌تر قیمت مناسب، به محصولی محبوب در میان میکاپ‌کارهای حرفه‌ای تبدیل شده است. این محصول فوق‌العاده همانند یک ریمل ابروی بی‌رنگ به ابروهای شما حالتی طبیعی می‌بخشد.

اپلیکاتور حرفه‌ای آن، می‌تواند تک‌تک تارهای ابرو را شانه کند و سبب نظم و هماهنگی آن‌ها شود. فرمولاسیون این ژل ابرو به گونه‌ای است که با قرار گرفتن روی ابروها، حالت آن‌ها را ثابت حفظ می‌کند. ژل ابرو مورلی با گذشت زمان ایجاد سفیدک و خشکی نمی‌کند و تا پایان روز کیفیت خود را نگه می‌دارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحفظ حالت طبیعی ابروها، حالت‌دهنده و تثبیت‌کننده ابرو، بافت سبک، فاقد رنگ، دارای اپلیکاتور جداکننده تارهای ابرو، ماندگاری بالا، لیفت‌کننده ابرو، بدون ایجاد سفیدک و خشکی، شفاف و بی‌رنگ
جدول ویژگی‌های ژل ابرو مورلی

۳. ژل ابرو دفکتو (Defacto)

ژل لیفت و تثبیت کننده ابرو دفکتو بدون ایجاد سفیدک
Defacto eyebrow lifting and strengthening gel

ژل ابرو دفکتو، لیفت‌کننده و تقویت‌کننده فوق حرفه‌ای برای تارهای ابرو است که زیبایی و فرم خاصی به آن‌ها می‌بخشد. بافت این ژل ابرو بسیار سبک است و بدون ایجاد سفیدک یا پوسته روی ابرو، فرم و حالتی طبیعی به آن می‌دهد. عدم ایجاد حساسیت و ماندگاری بالا از ویژگی‌های فوق‌العاده این ژل ابرو به شمار می‌رود.

اپلیکاتور این ژل ابرو برای برس کشیدن هاشورمانند ابروها طراحی شده است. این محصول، به سرعت خشک می‌شود، بدون جذب هر گونه گرد و خاک، ابروها را لیفت می‌کند و پرپشت نشان می‌دهد. ماندگاری ژل ابرو دفکتو بسیار بالا است و در عین حال هیچ‌گونه احساس سنگینی روی مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. این محصول، حاوی ترکیباتی نظیر روغن آووکادو و نارگیل است که نقش مؤثری در تقویت ابروها و جلوگیری از ریزش آن‌ها دارد.

ژل ابرو دفکتو، ضد حساسیت و فاقد الکل است؛ درنتیجه استفاده طولانی‌مدت از آن مشکلی ایجاد نمی‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد الکل و پارابن، حاوی روغن گلیسیرین، روغن سوربیتول، روغن آووکادو، روغن نارگیل، روغن کاستر و دیگر مواد تقویت‌کننده ابرو
خاصیتتقویت‌کننده، حالت‌دهنده و فرم‌دهنده به ابرو، استفاده بسیار آسان، بدون ایجاد احساس سنگینی، ضدالتهاب، بدون خارش و سوزش، ماندگاری بسیار بالا، جلوگیری از ریزش ابروها
جدول ویژگی‌های ژل ابرو دفکتو

۴. ژل ابرو اچ اف (HF)

ژل لیفت و تثبیت کننده ابرو اچ اف بدون ایجاد سفیدک
HF eyebrow lifting and strengthening gel

ژل ابرو اچ اف HF با دارا بودن ترکیباتی مانند روغن آووکادو، روغن نارگیل و پروتئین هیپرولیزشده، با هدف مراقبت از ابروها طراحی شده است. این ژل ابرو، محصولی فوق‌العاده قوی و موثر در جهت لیفت ابرو محسوب می‌شود که از قدرت بالایی در این زمینه برخوردار است. این محصول کاربردی، بدون ایجاد سفیدک یا لایه‌های نامطلوب روی ابروها عمل می‌کند. ضمن این‌که ماندگاری بالایی دارد و تا مدت زمان طولانی بدون هیچ تغییری روی ابروها باقی می‌ماند. این بدان معناست که دیگر نیازی به تمدید مجدد ندارد.

ژل ابرو HF حاوی مواد ترمیم‌کننده و مرطوب‌کننده است که می‌تواند خطوط ریز ابروها را پر کند و مانع از ایجاد چین‌وچروک در این نواحی شود.

داشتن اپلیکاتور مخصوص و حرفه‌ای ژل ابرو HF نشان می‌دهد که این ژل ابرو، ابزاری مناسب است که امکان استفاده آسان و دقیق را به کاربر می‌دهد. مجموع این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا بهترین برند ژل ابرو بدون سفیدک کارایی و کیفیت بالایی داشته و از جذابیت زیادی برای کاربران برخوردار باشد. فرمولاسیون این ژل ابرو به نحوی است که به حفظ فرم ابروها کمک می‌کند و آن‌ها را در بهترین حالت ممکن نگه می‌دارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۱۱ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن، حاوی روغن نارگیل، روغن آووکادو و پروتئین هیپرولیزشده
خاصیتلیفت فوق‌العاده قوی، بدون ایجاد سفیدک، ماندگاری بالا، براش مخصوص، تقویت‌کننده ابرو، شفاف و بی‌رنگ
جدول ویژگی‌های ژل ابرو اچ اف

۵. ژل تقویت‌کننده مژه و ابرو کالیستا بیوتی (Calista Beauty) کد ۰۰۱

ژل لیفت و تثبیت کننده ابرو کالیستا بدون ایجاد سفیدک
Calista Beauty eyelash and eyebrow strengthening gel code 001

ژل تقویت‌کننده مژه و ابرو کالیستا بیوتی کد ۰۰۱ یکی از محصولات محبوب و باکیفیت این برند است که سبب لیفت ابرو و حالت‌دهی به ابروهای کم‌حجم می‌شود. این محصول، بافتی ژله‌ای دارد و فاقد رنگ است. فرمولاسیون این ژل ابرو به نحوی است که نه‌تنها موجب ریزش ابروها نمی‌شود، بلکه به تقویت آن‌ها هم کمک می‌کند.

این ژل ابرو به گونه‌ای ساخته شده است که بعد از گذشت چند ثانیه از مصرف، حالت ابروها را برای مدت طولانی حفظ می‌کند و آن‌ها را مرتب نگه می‌دارد. علاوه‌براین، کاملا ضدآب است و هنگام شست‌وشو با آب و صابون و شوینده‌های آرایشی به سادگی پاک می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ماندگاری۲۴ ساعته
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضد آب، تقویت‌کننده مژه‌ها و ابروها، حالت‌دهنده و تثبیت‌کننده مژه و ابرو، ماندگاری بالا، فاقد رنگ، مرتب و یکدست كردن مژه و ابرو، باكيفيت، دارای بافت نرم و سبک، شفاف و بی‌رنگ
جدول ویژگی‌های ژل تقویت کننده مژه و ابرو کالیستا بیوتی کد ۰۰۱

اگر می‌خواهید بیشتر درباره ریمل لیفت ابرو بدانید، مطلب بهترین ریمل لیفت ابرو موجود در بازار را مطالعه کنید.

مقایسه انواع ژل ابرو بدون سفیدک؛ بهترین مدل کدام است؟

در این مقاله، ۵ مدل از بهترین ژل‌های ابرو بدون سفیدک را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با توجه به نیازها و سلیقه شخصی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر قصد خرید بهترین ژل ابرو را دارید، توصیه می‌کنیم حتما به سراغ محصولات اصل از برندهای باکیفیت بروید تا ابروهای‌تان دچار ریزش و سفیدک نشوند. علاوه‌براین، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که در آن از ترکیبات گیاهی مناسب استفاده شده، ماندگاری خوبی داشته باشد و باعث ایجاد سفیدک و پوسته روی ابروها نشود. در نهایت، مقایسه برندهای معرفی‌شده در این مطلب، به شما کمک می‌کند تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید.

مدلحفظ حالت طبیعیحاوی ترکیبات طبیعیبدون ایجاد سفیدکتقویت‌کنندهماندگاری بالا
ژل لیفت ابرو گابرینی
ژل ابرو مورلی
ژل ابرو دفکتو
ژل ابرو اچ اف
ژل ابرو کالیستا بیوتی کد ۰۰۱
جدول مقایسه بهترین ژل ابرو بدون سفیدک

بهترین ژل ابرو بدون سفیدک را از کجا بخریم؟

چشم های سبز زنی که در حال لیفت ابرو است
شما می‌توانید از طریق سایت ترب، بهترین ژل ابرو بدون سفیدک را تهیه کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین مارک ژل لیفت ابرو بدون سفیدک هستید، حتما سری به سایت ترب بزنید. سایت ترب، طیف گسترده‌ای از ژل‌های ابرو بدون سفیدک را از برندهای معتبر عرضه می‌کند. این ژل‌ها در انواع مختلف از نظر فرمولاسیون، رنگ، و کاربرد موجود هستند. تنوع بالای محصولات آرایشی و اصل بودن کالا، از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از سایت ترب است. در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید در سایت ترب، ژل‌های ابرو اصل و معتبر دنیا را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم بسیاری از برندهای ژل ابرو بدون سفیدک را به شما معرفی کنیم. علاوه‌براین بررسی شد که بهترین ژل ابرو باید بتواند بدون ایجاد سفیدک و پوسته‌پوسته شدن، ابروها را لیفت و حالت آن‌ها را حفظ ‌کند. سعی کنید هنگام انتخاب بهترین برند ژل ابرو بدون سفیدک مانند ژل لیفت ابرو گابرینی، مورلی، دفکتو، اچ اف و کالیستا بیوتی، حتما به ترکیبات آن توجه کنید. از سوی دیگر، زمان خرید توجه داشته باشید که ژل انتخابی شما دارای ترکیبات گیاهی باشد. همچنین بهترین ژل ابرو باید سبب ریزش ابروها نشود و روی آن‌ها سفیدک ایجاد نکند.

پرسش های متداول در مورد بهترین ژل ابرو بدون سفیدک

آیا استفاده از بهترین ژل ابرو بدون سفیدک سبب ریزش ابروهای شما می‌شود؟

خیر، استفاده از محصولات مرغوب و برندهای معتبر به هیچ‌‌عنوان عارضه‌‌ای ایجاد نمی‌کنند و سبب ریزش ابروها نمی‌شوند. اما استفاده از محصولات تاریخ مصرف گذشته و بی‌کیفیت می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به ابروهای شما وارد کنند.

آیا استفاده از بهترین برند ژل ابرو بدون سفیدک، برای ابروهای کاشت‌شده مناسب است؟

بله، بهترین ژل ابرو بدون سفیدک برای ابروهای کاشت مناسب است و استفاده از آن عارضه خاصی به همراه ندارد.

بهترین مارک ژل لیفت ابرو بدون سفیدک کدام است؟

از جمله بهترین مارک‌های ژل لیفت ابرو بدون سفیدک می‌توان به کالسیتا بیوتی، اسنس، گابرینی، بنفیت، دفکتو و مورلی اشاره کرد.

🔗 منبع: byrdie

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *