۱۰ مدل پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در ترب

یکی از ترفندهای کاربردی برای زمانی‌که تصمیم‌گیری دشوار می‌شود، دست گذاشتن روی مدل‌های محبوب و پرفروش بازار است که طرفداران زیادی دارند. این مدل‌ها، یک انتخاب ایده‌آل و مطمئن هستند که به خوبی توسط افراد دیگر تست شده و جواب خودشان را پس داده‌اند. ما هم امروز قصد داریم با همین راهکار، در انتخاب سرخ کن بدون روغن مناسب به شما کمک کنیم. لطفا با معرفی پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن، همراه ما باشید.

معرفی مدل‌های پرفروش سرخ کن بدون روغن سایت ترب

میگوی سرخ شده که در دستگاه سرخ کن بدون روغن تهیه شده است کنار چند لیوان نوشیدنی رنگی
سرخ کن‌های بدون روغن، به یکی از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه تبدیل شده‌اند.

سرخ کن‌های بدون روغن به جای استفاده از شیوه سنتی که غذا در روغن غوطه‌ور می‌شد، از یک سازوکار متفاوت استفاده می‌کنند که در آن، تعدادی المنت گرمایشی و یک فن وجود دارد. وظیفه المنت، تولید گرما و وظیفه فن، پخش کردن آن در محفظه داخلی سرخ کن است. به این ترتیب، غذا فقط با هوای داغ و بدون نیاز به روغن سرخ می‌شود.

اکنون که می‌دانید این نوع سرخ کن چطور کار می‌کند، ۱۰ مدل از پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. سرخ کن فیلیپس مدل HD9270

سرخ‌کن بدون روغن Philips 9270HD رنگ مشکی
سرخ کن بدون روغن ۶ لیتری فیلیپس مدل HD9270

در بین برندهای مختلف سرخ کن بدون روغن، فیلیپس (Philips) همواره به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین برندها مطرح بوده است. این برند با ارائه محصولات بادوام و قدرتمند انتخاب اول اکثر کسانی است که قصد خرید سرخ کن دارند. سرخ کن مدل ۹۲۷۰ فیلیپس هم به همین ترتیب با مشخصات چشمگیر و عملکرد عالی، توانسته به پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در سایت ترب تبدیل شود. محصولی که با ۶ لیتر ظرفیت و ۲۰۰۰ وات توان مصرفی، به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیازهای خانواده‌های ۴ تا ۶ نفره باشد.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۶ لیتر
توان مصرفی۲۰۰۰ وات
برنامه‌های پخت۱۰ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، مرغ، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک، مافین، نان تست و سبزیجات)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیتکنولوژی Rapid Air (گردش سریع هوا و کاهش بو هنگام سرخ کردن)
مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

مشخصات سرخ کن بدون روغن ۹۲۷۰ فیلیپس، شباهت زیادی به مدل ۹۲۵۲ این برند دارد. ما در مطالب قبلی وبلاگ ترب تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۵۲ و ۹۲۷۰ را به‌طور کامل توضیح داده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

۲. سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن مدل HD9200 از برند فیلیپس
سرخ کن بدون روغن ۴.۱ لیتری فیلیپس مدل HD9200

دومین محصول لیست پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن نیز مجددا به فیلیپس تعلق دارد که نشان می‌دهد این برند چقدر محبوب و پرفروش است. این‌بار، شاهد مدل ۹۲۰۰ این برند هستیم که نسبت به ۹۲۷۰ ظرفیت و توان مصرفی کم‌تری دارد و همچنین از دکمه‌های چرخشی به جای دکمه‌های لمسی استفاده می‌کند. بنابراین، سرخ کن بدون روغن ۹۲۰۰ فیلیپس، برای خانواده‌های کم‌جمعیت‌تر (حدودا ۳ تا ۴ نفره) مناسب است. سایر ویژگی‌ها و مشخصات آن مشابه مدل ۹۲۷۰ است که از این دست می‌توانیم به روکش نچسب، قابلیت تنظیم دما و خاموش شدن خودکار اشاره کنیم.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۴.۱ لیتر
توان مصرفی۱۴۰۰ وات
برنامه‌های پخت۱۰ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، مرغ، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک، مافین، نان تست و سبزیجات)
نوع کنترلدکمه‌های چرخشی
سیستم گرمایشیتکنولوژی Rapid Air (گردش سریع هوا و کاهش بو هنگام سرخ کردن)
مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

۳. سرخ کن گوسونیک مدل GAF-758

سرخ کن مدل GAF-758 از برند گوسونیک
سرخ کن بدون روغن ۸ لیتری گوسونیک مدل GAF-758

گوسونیک (Gosonic)، یکی دیگر از برندهای پرفروش سرخ کن بدون روغن در بازار ایران است که مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن را می‌توان ظرفیت بالا، قدرت کافی و قیمت بسیار مناسب محصولات آن دانست. سرخ کن بدون روغن مدل GAF-758 این برند، نمونه بارز این موضوع است که ۸ لیتر ظرفیت و ۱۷۵۰ وات قدرت دارد، اما قیمت آن تقریبا نصف مدل‌های قبلی است که از برند فیلیپس معرفی کردیم. این در حالی است که وجود پنل LED با دکمه‌های لمسی، پنجره شفاف برای کنترل روند پخت غذا و سیستم تنظیم دما و زمان پخت نشان می‌دهند که از نظر ویژگی‌ها هم هیچ کمبودی ندارد.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۸ لیتر
توان مصرفی۱۷۵۰ وات
برنامه‌های پخت۸ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، مرغ، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک و سبزیجات)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیگردش هوای داغ به وسیله المنت
مشخصات سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

برای آشنایی با سایر مدل‌های برتر برند گوسونیک، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک سر بزنید.

۴. سرخ کن گوسونیک مدل GAF-757

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل gaf 757
سرخ کن بدون روغن ۶.۵ لیتری گوسونیک مدل GAF-757

با توجه به مشخصات و قیمت بسیار مناسب سرخ کن‌های بدون روغن برند گوسونیک، هیچ تعجبی ندارد که یکی دیگر از مدل‌های این برند را هم در لیست پرفروش ترین سرخ کن‌های بدون روغن مشاهده کنیم. مدل ۷۵۷ این برند، ۲۰۰۰ وات قدرت و ۶.۵ لیتر ظرفیت دارد که به راحتی می‌تواند نیازهای خانواده‌های ۴ تا ۶ نفره را برآورده کند. نوع المنت به کار رفته در این محصول، مارپیچی و کاملا فلزی است که گرما تولید می‌کند. دو عدد پروانه فلزی ۹ پره هم در بالای دستگاه قرار دارد که هوای گرم را پخش می‌کنند تا غذا کاملا یکنواخت پخته شود.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۶.۵ لیتر
توان مصرفی۲۰۰۰ وات
برنامه‌های پخت۸ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، مرغ، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک و سبزیجات)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیگردش هوای داغ به وسیله المنت
مشخصات سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-757

۵. سرخ کن نینجا مدل AF300

سرخ کن نینجا مدل AF300
سرخ کن بدون روغن ۷.۶ لیتری نینجا مدل AF300

نینجا (Ninja) یک برند آمریکایی است که به کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد فوق‌العاده قدرتمند و طرز کار ساده شهرت دارد. مدل AF300 برند نینجا، یک سرخ کن دوقلو است که دو سبد ۳.۸ لیتری دارد. شما برای پخت انواع کیک و شیرینی، خشک کردن میوه و سبزیجات، سرخ کردن، کباب کردن و گرم کردن مواد غذایی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300 به شما اجازه می‌دهد از دو نوع برنامه متفاوت در سبدهای آن استفاده کنید. بدین معنی که می‌توانید دما و زمان پخت هر یک از سبدها را به صورت مجزا تنظیم نمایید، البته امکان استفاده از یک برنامه در هر دو سبد نیز وجود دارد. همچنین، از قابلیتی به اسم Max Crisp هم بهره می‌برد که سرعت پخت را افزایش می‌دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۷.۶ لیتر
توان مصرفی۱۶۷۰ وات
برنامه‌های پخت۱۰ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیگردش هوای داغ به وسیله المنت
مشخصات سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300

۶. سرخ کن تفال مدل EY801D

سرخ کن بدون روغن مدل EY801D از برند تفال
سرخ کن بدون روغن ۶.۵ لیتری تفال مدل EY801D

حتما با اسم برند معتبر و باکیفیت تفال (Tefal) آشنا هستید. این برند با مدل EY801D توانسته به لیست پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن ایران راه پیدا کند. سرخ کنی که هم می‌توان برای سرخ کردن و هم گریل کردن از آن استفاده کرد. تکنولوژی منحصربه‌فرد به‌کاررفته در این دستگاه ،فناوری Extra Crisp نام دارد که بین دما و جریان هوای گرم تعادل برقرار می‌کند تا بدون نیاز به استفاده از روغن اضافی، یک غذای ترد و طلایی به دست بیاورید. با این قابلیت می‌توانید ۱ کیلوگرم سیب‌زمینی را تنها با ۱۵ میلی‌لیتر روغن سرخ کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۶.۵ لیتر
توان مصرفی۱۶۵۰ وات
برنامه‌های پخت۸ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی سرخ‌شده، ناگت، مرغ سوخاری، پیتزا، گوشت، ماهی، سبزیجات و دسر)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیگردش هوای داغ به وسیله المنت
مشخصات سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY801D

اگر می‌خواهید بدانید بین تفال و فیلیپس کدام برند بهتر است، مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس قطعا در تصمیم‌گیری به شما کمک می‌کند.

۷. سرخ کن تفال مدل EY401

سرخ کن بدون روغن مدل EY401 از برند تفال
سرخ کن بدون روغن ۴.۲ لیتری تفال مدل EY401

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY401 برای خانواده‌های حداکثر ۴ نفره مناسب است. جنس بدنه این سرخ کن پلاستیک و جنس کاسه به‌کاررفته در آن، نچسب است و قابلیت تنظیم دما و سیستم خاموش شدن خودکار هم دارد. با استفاده از برنامه‌های پخت پیش‌فرض آن می‌توانید انواع مواد غذایی از جمله سیب‌زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو تهیه کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۴.۲ لیتر
توان مصرفی۱۵۰۰ وات
برنامه‌های پخت۱۰ برنامه (برای پخت سیب زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشی3D Air Pulse technology
مشخصات سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY401

۸. سرخ کن نوتریکوک مدل AFG960

سرخ کن بدون روغن مدل AFG960 از برند نوتریکوک
سرخ کن بدون روغن ۸.۵ لیتری نوتریکوک مدل AFG960

نوتریکوک (Nutricook) یکی از برندهای معتبر و باکیفیت سرخ کن بدون روغن است که شاید به اندازه فیلیپس و تفال، شناخته‌شده نباشد. اما ویژگی‌ها و مشخصات محصولات آن نشان می‌دهد نه‌تنها هیچ دست کمی از برندهای یادشده ندارد، بلکه در برخی از جنبه‌ها نسبت به آن‌ها برتری هم دارد. نمونه بارز این موضوع، بدنه AFG960 است که برای مقاومت بیشتر، از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده، در حالی‌که بدنه اکثر سرخ کن‌های بدون روغن کنونی بازار، تماما پلاستیک است.

مدل AFG960 نوتریکوک که جزو پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن بازار قرار گرفته، قابلیت گریل کردن هم دارد. این دستگاه با لوازم جانبی کامل به فروش می‌رسد که برای آشپزی حرفه‌ای به کار می‌روند. به غیر از سبد سرخ کن و صفحه گریل که باید در آن وجود داشته باشند، یک دماسنج هوشمند، برس نظافت و محافظ اسپلتر هم دارد. دماسنج هوشمند، امکان تنظیم دمای پخت مناسب برای ۵ نوع پروتئین شامل گوشت گاو، بره، مرغ، ماهی و گوشت گیاهی را فراهم می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۸.۵ لیتر
توان مصرفی۱۷۶۰ وات
برنامه‌های پخت۱۰ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیگردش هوای داغ به وسیله المنت
مشخصات سرخ کن بدون روغن نوتریکوک مدل AFG960

۹. سرخ کن شیائومی مدل MAF10

سرخ کن بدون روغن مدل MAF10 از برند شیائومی
سرخ کن بدون روغن ۶.۵ لیتری شیائومی مدل MAF10

سرخ کن بدون روغن شیائومی (Xiaomi) مدل MAF10 یک سرخ کن هوشمند است که قابلیت اتصال به گوشی دارد. به این صورت که با نصب اپلیکیشن Mi Home روی گوشی خود، می‌توانید تنظیمات مختلف این سرخ کن را به راحتی انجام دهید. در خصوص برخی از تنظیمات قابل انجام از طریق اپلیکیشن این سرخ کن می‌توان به تنظیم دما، زمان پخت و انتخاب برنامه پخت اشاره کرد. شما می‌توانید دمای این سرخ کن را بین ۴۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۶.۵ لیتر
توان مصرفی۱۸۰۰ وات
برنامه‌های پخت۱۰ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیگردش هوای داغ به وسیله المنت
مشخصات سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MAF10

۱۰. سرخ کن کنوود مدل HFM75

سرخ کن بدون روغن مدل HFM75 از برند کنوود
سرخ کن بدون روغن ۸ لیتری کنوود مدل HFM75

برند انگلیسی کنوود (Kenwood) یکی از قابل‌اطمینان‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در حال حاضر محصولات خود را در چین تولید می‌کند. این برند، یک سرخ کن بدون روغن با اسم HFM75 عرضه کرده است که می‌توان آن را به کسانی‌که قصد خرید سرخ کن دوقلو از یک برند مطمئن را دارند، پیشنهاد داد. این محصول از دو سبد مجزا تشکیل شده است که هرکدام ۴ لیتر ظرفیت دارند و شما می‌توانید برای سرخ کردن، گریل، کباب کردن، یخ‌زدایی مواد غذایی و حتی خشک کردن میوه‌ها و سبزیجات از آن استفاده کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۸ لیتر
توان مصرفی۱۷۰۰ وات
برنامه‌های پخت۸ برنامه (برای پخت سیب‌زمینی تازه، سیب‌زمینی منجمد، استیک، ماهی، میگو، مرغ، تنوری کردن و خشک کردن غذا)
نوع کنترللمسی
سیستم گرمایشیتکنولوژی Rapid Air (گردش سریع هوا و کاهش بو هنگام سرخ کردن)
مشخصات سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFM75

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن را از کجا بخریم؟

چند مدل از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای سرخ کن بدون روغن بازار
بیشترین تنوع سرخ کن بدون روغن را می‌توانید در ترب پیدا کنید.

شما با مراجعه به سایت ترب می‌توانید تمامی مدل‌هایی که به‌عنوان پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن معرفی شدند و همینطور صدها مدل سرخ کن دیگر از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین، در ترب امکان مقایسه مشخصات و قیمت محصولات را خواهید داشت. هر محصولی که بپسندید را می‌توانید به صورت حضوری هم خریداری کنید.

برای استفاده از امکان خرید حضوری از طریق ترب، فقط کافی است شهر محل سکونت خود را در بخش ترب من انتخاب نمایید تا پس از مراجعه به صفحه هر محصول، فروشندگان حضوری آن را در اطراف خود مشاهده کنید. ترب، از نشان ضمانت اختصاصی خودش نیز رونمایی کرده است. به این ترتیب، اگر کالای خریداری‌شده از فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب مشکلی داشت که فروشنده قبول نکرد، شما می‌توانید وجه خود را از ترب پس بگیرید.

کلام آخر

سرخ کن‌های پرفروش، شامل تعدادی از بهترین و قوی‌ترین سرخ کن‌های بازار هستند که برندهای بزرگ و معتبری همچون فیلیپس، تفال، گوسونیک و نینجا را می‌توان بین آن‌ها پیدا کرد. در این مقاله ۱۰ مورد از پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در سایت ترب را به همراه مشخصاتشان بررسی کردیم و توضیحات مختصری در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر یک از آن‌ها نیز ارائه کردیم.

ردیفنام محصولظرفیتتوان مصرفیبرنامه‌های پخت
۱فیلیپس مدل HD9270۶ لیتر۲۰۰۰ وات۱۰ برنامه
۲فیلیپس مدل HD9200۴.۱ لیتر۱۴۰۰ وات۱۰ برنامه
۳گوسونیک مدل GAF-758۸ لیتر۱۷۵۰ وات۸ برنامه
۴گوسونیک مدل GAF-757۶.۵ لیتر۲۰۰۰ وات۸ برنامه
۵نینجا مدل AF300۷.۶ لیتر۱۶۷۰ وات۱۰ برنامه
۶تفال مدل EY801D۶.۵ لیتر۱۶۵۰ وات۸ برنامه
۷تفال مدل EY401۴.۲ لیتر۱۵۰۰ وات۸ برنامه
۸نوتریکوک مدل AFG960۸.۵ لیتر۱۷۶۰ وات۱۰ برنامه
۹شیائومی مدل MAF10۶.۵ لیتر۱۸۰۰ وات۱۰ برنامه
۱۰کنوود مدل HFM75۸ لیتر۱۷۰۰ وات۸ برنامه
جدول جمع‌بندی پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن

پرسش های متداول در مورد پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در ایران کدام است؟

طبق آمارهای بازدید سایت ترب، سرخ کن‌های فیلیپس مدل HD9270 و HD9200 به همراه گوسونیک مدل GAF-758 چند مدل از پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن در بازار ایران هستند.

پرفروش ترین برند سرخ کن بدون روغن کدام است؟

آمارهای سایت ترب نشان می‌دهد که فیلیپس، پرفروش‌ترین برند سرخ کن بدون روغن در بازار ایران است و پس از آن گوسونیک، تفال و نینجا برندهای پرفروش هستند.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن برای استفاده در کافه و رستوران کدام است؟

سرخ کن‌های کنوود مدل HFM75، نوتریکوک مدل AFG960، نینجا مدل AF300 و گوسونیک مدل GAF-758 به دلیل ارائه ۷.۵ تا ۸.۵ لیتر ظرفیت و عملکرد قدرتمند، گزینه‌های مناسبی برای استفاده در کافه و رستوران هستند.

چرا باید پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن را بخرم؟

پرفروش‌ترین‌ها، معمولا گزینه‌های مطمئنی هستند. بدین معنی که جواب خودشان را به خوبی پس داده‌اند و تا حد زیادی می‌توان از قدرت و کیفیت آن‌ها اطمینان داشت. انتخاب پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن برای افرادی‌که نمی‌خواهند ریسک کنند، منطقی‌تر است.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *