معرفی ۶ برند از بهترین خط چشم کاسه ای ایرانی و خارجی

خط چشم یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی است که استفاده از آن تأثیر به‌سزایی در زیبایی چهره دارد. تنوع مدل‌های خط چشم بسیار بالا است و افراد با توجه‌ به سهولت در استفاده و سلیقه خود از مدل‌های متنوع استفاده می‌کنند. ما در این مطلب از وب‌سایت ترب به معرفی بهترین مارک خط چشم کاسه ای می‌پردازیم و ویژگی آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر تجربه استفاده از خط چشم کاسه ای را ندارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید و همراه ما باشید.

خط چشم کاسه ای چیست؟

انواع خط چشم‌های کاسه ای رنگی
استفاده از خط چشم‌های کاسه‌ای رنگی در فصل تابستان بسیار رایج است.

در ابتدا باید بگوییم که به خط چشم کاسه ای، خط چشم ژله‌ای نیز گفته می‌شود. همان‌طور که از نام آن پیدا است، مواد خط چشم، درون کاسه کوچکی قرار دارند و استفاده از آن به‌واسطه قلم‌مو یا اپلیکاتور مخصوص انجام می‌شود. محبوبیت بهترین خط چشم کاسه ای به دلیل غلظت مواد و ماندگاری بالای آن در مقایسه با خط چشم‌های مدادی و ماژیکی است.

از خط چشم کاسه ای می‌توان برای کشیدن خط چشم ساده، گربه‌ای، اسموکی و… استفاده کرد. نحوه کشیدن خط چشم کاسه ای نیز به‌مراتب آسان‌تر از سایر مدل‌های خط چشم است. کافی است قلم‌مو مخصوص را به ژل داخل کاسه آغشته کنید و سپس خط چشم دلخواه خود را روی پلکتان بکشید.

اگر در انتخاب مدل خط چشم مردد هستید توصیه می‌کنیم مطلب «آشنایی با بهترین خط چشم ضد آب» را مطالعه و سپس با آگاهی کامل برای خرید بهترین خط چشم کاسه ای اقدام کنید.

معرفی خط چشم‌های کاسه‌ای؛ برندهای محبوب و شناخته‌شده

خط چشم کاسه ای رنگ بنفش
تنوع رنگ و برند خط چشم کاسه ای بسیار بالا است.

تنوع بهترین خط چشم کاسه ای ایرانی و خارجی بسیار بالا است. اگر عادت به استفاده از خط چشم به‌صورت روزانه و مداوم دارید، برای مراقبت از چشم‌هایتان بهتر است که در انتخاب مارک و کیفیت خط چشم نهایت دقت را داشته باشید. در این بخش ضمن معرفی بهترین مارک خط چشم کاسه ای، تنوع بالایی از محصولات مرتبط را برایتان معرفی می‌کنیم تا در انتخاب محصول موردنیازتان دستتان باز باشد.

۱. خط چشم کاسه ای آکوا

۴ تا خط چشم کاسه ای برند آکوا
خط چشم‌های کاسه ای آکوا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند.

تنوع محصولات خط چشم آکوا بسیار بالا است. اگر قصد خرید محصول به‌صرفه و اقتصادی را دارید، خط چشم آکوا بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود. به این مدل از خط چشم، خط چشم سنگی نیز گفته می‌شود. این خط چشم آکوا از برند کرولاین (KRYOLAN) است و برای استفاده از آن به براش نازک نیاز دارید. در جدول زیر مشخصات یکی از بهترین خط‌ چشم کاسه‌ای آکو را برایتان شرح می‌دهیم:

مشخصاتتوضیحات
وزن محصول۶۰ گرم
وزن با بسته‌بندی۱۲۰ گرم
تنوع رنگقهوه‌ای
ساخت کشورآلمان
مناسببانوان و استفاده پشت پلک
ویژگی‌هاضدآب نیست و به راحتی با آب تمیز می‌شود.
مشخصات خط چشم آکوا

برای تشخیص اصل و تقلبی بودن خط چشم کاسه ای آکوا به مواردی نظیر نوع بسته‌بندی، رنگ محصول، میزان ماندگاری، رایحه و قیمت توجه کنید. اگر از فروشگاه‌های معتبر و موردتأیید ترب برای خرید بهترین خط چشم کاسه ای ایرانی و خارجی اقدام کنید، نگرانی از بابت اورجینال بودن محصولات نخواهید داشت.

۲. خط چشم کاسه ای برند یورن

خط چشم کاسه ای مشکی از برند یورن
یورن یکی از بهترین برندهای خط چشم کاسه ای و ژله‌ای محسوب می‌شود.

خط چشم کاسه ای YORN Gel Eyeliner یکی از بهترین مارک خط چشم کاسه ای محسوب می‌شود که استفاده از آن تأثیر به‌سزایی در بزرگ جلوه دادن چشم‌ها دارد. رنگدانه‌های غنی این خط چشم به سرعت پشت پلک‌های شما خشک شده و به‌ هیچ‌عنوان پخش نمی‌شوند.

برای آن دسته از افرادی‌که پوست چرب یا تعرق بالایی دارند، این خط چشم کاسه ای ضدآب بهترین گزینه ممکن برای آرایش چشم است. به دلیل بافت سبک محصول می‌توانید به‌صورت روزانه نیز از آن استفاده کنید.

خوشبختانه تنوع رنگ بهترین مارک خط چشم کاسه ای یورن رضایت‌بخش است و برای افراد با سلایق مختلف محصول منحصربه‌فردی دارد. خط چشم سفید را به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانید استفاده کنید. در بسته‌بندی این محصول یک براش مخصوص نیز وجود دارد. دوام و ماندگاری این خط چشم کاسه ای بسیار بالا است و اگرچه قیمت بیشتری در مقایسه با خط چشم‌های آکوا دارد، اما کیفیت و مرغوبیت آن تضمین این محصول محسوب می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
حجم۵ میلی‌لیتر
وزن۶۷ گرم
تنوع رنگسرمه‌ای، سفید و طلایی
ساخت کشورآلمان
مناسبپوست چرب و انواع پوست
ویژگیدارای بافت سبک و مناسب برای استفاده آرایشگران حرفه‌ای، ضدحساسیت، ضدآب و ضدتعریق، بدون ریزش و پخش، ۲۴ ساعته با ماندگاری بالا
مشخصات خط چشم کاسه ای برند یورن

۳. خط چشم کاسه ای برند بیوتی گلیزد

خط چشم کاسه‌ای Beauty Glazed
خط چشم ضدآب برند Beauty Glazed برای استفاده روزانه مناسب است.

این محصول در بسته‌بندی شیک و زیبایی عرضه می‌شود و به همراه آن یک براش استاندارد و مناسب نیز وجود دارد. این خط چشم کاسه ای بافت سبک و ژله‌ای دارد و در مدت‌زمان کوتاه خشک می‌شود. دلیل محیوبیت بهترین خط چشم کاسه ای Beauty Glazed تنوع رنگ این محصول است. به دلیل عدم ریزش و پخش شدن، استفاده از این خط چشم در فصل تابستان توصیه می‌شود.

از طرفی به دلیل قیمت مناسب و به‌صرفه آن، می‌توانید تمامی رنگ‌های موجود خط چشم را خریداری کرده و به‌صورت ترکیبی از آنها استفاده کنید. سایر مشخصات و ویژگی‌های خط چشم کاسه ای بیوتی گلیزد به شرح زیر است:

مشخصاتتوضیحات
حجم۵ میلی‌لیتر
تنوع رنگزرد، سفید، صورتی، قرمز، قهوه‌ای و مشکی
ساخت کشورچین
مناسبپوست چرب و انواع پوست
ویژگی۲۴ ساعته با ماندگاری بالا، مقاوم در برابر محو شدن، بدون ریزش، پیگمنت بالا، ضدآب
مشخصات خط چشم کاسه ای برند Beauty Glazed

اگر استفاده از خط چشم کاسه ای برایتان دشوار است، توصیه می‌کنیم به سراغ خط چشم‌های مدادی بروید. به این منظور حتماً مطلب «بهترین مارک خط چشم مدادی» را مطالعه کنید تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

۴. خط چشم دو قلو کاسه‌ای فلورمار

خط چشم کاسه ای فلورمار با براش مخصوص
از خط چشم کاسه ای دوقلو فلورمار با براش مخصوص می‌توان برای آرایش چشم و ابرو استفاده کرد.

برای افرادی که به آرایش و آراستن خود توجه ویژه‌ای دارند، برند Flormar نام‌آشنا و شناخته شده است. این خط چشم باکیفیت کاسه‌ای از برند ایتالیایی فلورمار بوده  و برای چشم و ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر دو خط چشم کاسه‌ای ژله‌ای، دو براش مخصوص نیز همراه این محصول وجود دارد.

با خرید این محصول مقرون‌به‌صرفه نیازمند خرید مداد یا ژل ابرو نبوده و می‌توانید همزمان از خط چشم کاسه‌ای دوقلو فلورمار برای آرایش چشم و ابرو استفاده کنید.

مشخصاتتوضیحات
رنگ خط چشمقهوه‌ای و مشکی
مدلژله‌ای دوقلو
مناسببرای خط چشم و ابرو
ماندگاری24 ساعت
ضد آبنیست
ویژگی‌هاکاملاً مات و قدری چرب، بدون ریزش مواد، پوشانندگی بالا
جدول توضیحات خط چشم دو قلو کاسه‌ای فلورمار

۵. خط چشم کاسه‌ای topface مدل black 001

خط چشم تاپ‌فیس مشکی به همراه براش مخصوص
این خط چشم تاپ فیس مدل کاسه ای بوده و با بافت ژله‌ای ماندگاری بالایی دارد.

برای آن دسته از افرادی که کیفیت محصولات آرایشی همزمان با قیمت فاکتور مهم برای خرید محسوب می‌شود، برند Topface انتخاب مناسبی است. خط چشم مدل  black 001 یکی از محبوب‌ترین خط چشم‌های کاسه ای است که بافت مناسبی دارد. اگر تمایل دارید که برای مدت‌زمان طولانی آرایش چشم خود را حفظ کنید، این برند مناسب شما است.

مشخصاتویژگی‌ها
برندتاپ‌فیس
وزن۰.۱۰ کیلوگرم
کشور سازندهترکیه
تنوع رنگ001-002- 003-004
جدول مشخصات خط چشم کاسه ای تاپ فیس

۶. خط چشم ژل کرمی کیکو میلانو black اورجینال

خط چشم کاسه‌ای کیکو میلانو به همراه جعبه بسته‌بندی آن
خط چشم کیکو میلانو انتخاب مناسبی برای افرادی است که برای مدت‌زمان طولانی آرایش می‌کنند.

اگر قصد خرید خط چشم کاسه‌ای مشکی باکیفیت را دارید، بهتر است به برند  Kiko Milano فکر کنید. جلوه نهایی این خط چشم شفاف بوده و زیبایی چشم‌های شما را چندین برابر می‌کند. فرمولاسیون خط چشم مذکور ژله‌ای و نرم بوده و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. رنگدانه‌های این خط چشم به‌قدری قوی است که به‌واسطه تعرق نیز محو نمی‌شود. از دیگر محاسن خط چشم کیکو می‌توان به قابلیت استفاده برای چشم‌های حساس اشاره کرد.

مشخصاتتوضیحات
برند محصولکیکو میلانو
مدلخط چشم ژله ای کیکو
حجم۶ میلی‌متر
کشور سازندهایتالیا
ویژگی و کارکرد آرایش چشمحجم دهنده، ماندگاری بالا
ویژگی محصولمقاوم در برابر تعریق، بدون بجا گذاشتن لکه، دارای قابلیت خشک شدن سریع ، دارای رنگدانه های غنی و پیگمنت بالا
بر اساس ساختارژل کرم
جدول مشخصات خط چشم کاسه‌ای ژله‌ای Kiko Milano

بهترین مارک خط چشم کاسه ای را از کجا بخریم؟

یک خط چشم کاسه ای مشکی در پس زمینه سفید
برای خرید بهترین خط چشم کاسه‌ای ایرانی و خارجی می‌توانید از طریق سایت ترب اقدام کنید.

در حال حاضر تنوع بالایی از بهترین خط چشم کاسه ای ایرانی و خارجی در بازار موجود است. پیشنهاد ما برایتان نقد و بررسی انواع خط چشم‌های کاسه‌ای و انتخاب بهترین آنها است. به این منظور می‌توانید برندها و محصولات مختلف را با قیمت‌های متنوع در سایت ترب مشاهده کنید، متناسب با بودجه و سلیقه خود بهترین آنها را از فروشنده موردنظر خود سفارش دهید و خریداری کنید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت ترب برایتان درباره انواع خط چشم کاسه ای از بهترین برندهای ایرانی و خارجی بازار مثل اکوا، یورن و فلورمار صحبت کردیم و مزایا و معایب آنها را مورد بررسی قرار دادیم. در پایان باید بگوییم که اگر کشیدن خط چشم روتین روزانه شما است و دلتان می‌خواهد محصولی با ماندگاری بالا و بدون ریزش استفاده کنید، بهتر است به سراغ خط چشم کاسه‌ای بروید. چنانچه تجربه استفاده از این محصول را دارید، حتماً درباره تجربیات، نقد و نظرات خود برای سایر کاربران سایت ترب بنویسید.

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک خط چشم کاسه ای

بهترین مارک خط چشم کاسه ای چیست؟

مارک‌های یورن، آکوا، Beauty Glazed، اوربیوتی، رولوشن، استنلی، کیکو، فوراور، بل، تاپ فیس و… جزء برندهای محبوب و مناسب برای خرید بهترین خط چشم کاسه‌ای محسوب می‌شوند.

خط چشم کاسه ای بهتر است یا خط چشم مایع؟

پاسخ این پرسش به سلیقه و نیاز افراد بستگی دارد. برای مثال خط چشم کاسه ای برای استفاده روزانه گزینه مناسب و استفاده از آن نیز آسان‌تر است. در صورتی‌که خط چشم مایع برای مجالس و موقعیت‌های خاص توصیه می‌شود، استفاده از آن دشوار است و دوام و ماندگاری چندانی ندارد.

آیا برای استفاده از خط چشم کاسه ای باید براش آن را خیس کنیم؟

برخی از خط چشم‌های کاسه ای به گونه‌ای تولید شده‌اند که برای استفاده از آنها باید قلم مخصوص را خیس کرد. معمولاً روش استفاده از خط چشم‌های برند آکوا بدین صورت است؛ اما سایر برندها ساختار ژله‌ای دارند و نیازمند خیس کردن براش نیستند.

زینب آذرگشب
زینب آذرگشب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *