بهترین سی سی کرم خارجی؛ ۸ مارک معتبر برای پوستی سالم و زیبا

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های بسیاری از برندهای خوب خارجی ترکیب مواد آرایشی و مواد محافظتی و مراقبی پوست و تولید محصولاتی جدید مانند انواع سی سی کرم‌ها است. مصرف این محصولات نه‌تنها معایب پوست را برطرف می‌کند و ظاهری صاف و یکدست می‌دهد، بلکه پوست با کمک ویتامین‌ها، مواد محافظتی و مغذی تغذیه و تقویت می‌شود. به همین دلیل شناخت بهترین سی سی کرم خارجی به شما کمک می‌کند تا به جای خرید چندین محصول، تنها با کمک سی سی کرم اکثر نیازهای پوستی خود را برطرف کنید.

بهترین مارک های سی سی کرم خارجی کدامند؟

به دلیل خواص چندگانه سی سی کرم و قابلیت استفاده روزانه از آن، انتخاب بهترین مدل سی سی کرم خارجی اهمیت زیادی دارد. زیرا اطمینان خواهیدداشت این محصول دارای فرمولاسیون قابل اطمینان است که نه تنها به پوست شما آسیب نمی‌رساند، بلکه خواص ترمیمی و درمانی نیز خواهدداشت. بنابراین ما در ترب چند مدل از بهترین سی سی کرم خارجی را بررسی کردیم:

۱. سی سی کرم شنل (Chanel)

سی سی کرم شنل
سی سی کرم Chanel

سی سی کرم‌های این برند پرطرفدار فرانسوی با ۵ رنگ مختلف برای تمام افراد با رنگ‌های پوست متفاوت مناسب است و از بهترین سی سی کرم خارجی محسوب می‌شود. این سی سی کرم‌ها دارای ضدآفتاب SPF50 و هیالورونیک‌اسید با خواص آبرسانی پوست هستند. سی سی کرم شنل بهترین سی سی کرم برای پوست خشک به شمار می‌آید.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF50، حاوی هیالورونیک‌اسید
کارکردخواص آبرسانی پوست
مناسب پوستخشک
ویژگی‌های سی سی کرم شنل

چنانچه به دنبال خرید محصولات جدید آرایشی و بهداشتی چندمنظوره هستید، احتمالا با انواع بی بی کرم‌ها و سی سی کرم‌ها برخورد داشته‌اید. اگر علاقه دارید درباره تفاوت‌های این دو محصول بیشتر بدانید شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم: تفاوت بی‌ بی کرم و سی‌ سی کرم چیست و چه زمانی باید از هر کدام استفاده کرد؟

۲. سی سی کرم کلینیک (Clinique)

سی سی کرم کلینیک
سی سی کرم Clinique

سی سی کرم آبرسان کلینیک با دو رنگ لایت-مدیوم و مدیوم، نه‌تنها ناهماهنگی‌های تناژ پوست را اصلاح می‌کند، بلکه به‌طور هم‌زمان، پوست را آبرسانی کرده و همچنین با کمک فیلترهای محافظتی از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش نور خورشید محافظت می‌کند. سی سی کرم‌های این برند مشهور امریکایی با پوشش ملایم و طبیعی برای انواع پوست تولید شده‌اند و دارای ماندگاری بالایی هستند.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF30، حاوی کرم پودر، فاقد پارابن
کارکردخواص آبرسانی پوست و اصلاح‌کننده تناژ پوستی
مناسب پوستانواع پوست
ویژگی‌های سی سی کرم کلینیک

۳. سی سی کرم زیاجا (Ziaja)

سی سی کرم زیاجا
سی سی کرم Ziaja

سی سی کرم زیاجا یک محصول لهستانی است که به‌عنوان اصلاح‌کننده رنگ و روشن‌کننده برای پوست‌های حساس و مویرگی استفاده می‌شود و یکی از بهترین مدل سی سی کرم خارجی است. فونداسیون سبک سی سی کرم زیاجا حاوی مرطوب‌کننده و ضدآفتاب است و با ترکیبات ضدپیری، کلاژن پوست را تقویت می‌کند.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF10، حاوی ویتامین C و عصاره بلوط هندی
کارکردخواص آبرسانی پوست، اصلاح‌کننده رنگ
مناسب پوستحساس و مویرگی
ویژگی‌های سی سی کرم زیاجا

۴. سی سی کرم نوروا (Noreva)

سی سی کرم نوروا
سی سی کرم Noreva

سی سی کرم نوروا، از بهترین سی سی کرم خارجی، محصولی آرایشی و درمانی است که علاوه بر اصلاح رنگ پوست، از ایجاد لک و کک‌و‌مک‌های جدید جلوگیری می‌کند. این برند فرانسوی از فرمولاسیون غنی‌شده با فیلترهای معدنی برای محافظت پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده کرده‌ است. ترکیبات این سی سی کرم با کمک ماده فعال Even Pro روی لکه‌های تیره و ناهماهنگی رنگی پوست اثر می‌گذارد و لک‌های قهوه‌ای پوست را کاهش می‌دهد.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF30، حاوی هیالورونیک‌اسید
کارکردخواص آبرسانی پوست و پوشش‌دهی لک‌های پوست
مناسب پوستحساس
ویژگی‌های سی سی کرم نوروا

۵. سی سی کرم فارماسی (Farmasi)

سی سی کرم فارماسی
سی سی کرم Farmasi

سی سی کرم‌های برند فارماسی محصول کشور ترکیه، دارای بافت سبک با ماندگاری بالا هستند. ترکیبات ارگانیک این محصول، خطوط ریز و چین و چروک پوست را کاهش می‌دهند و پوست را هیدراته می‌کنند. استفاده روزانه از این کرم به دلیل آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن و ویژگی‌های محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش توصیه می‌شود.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF25، حاوی کلاژن، آنتی‌اکسیدان، روغن آرگان، ویتامین B3، عصاره جو
کارکردخواص آبرسانی پوست، ضدچروک، رطوبت‌رسان
مناسب پوستانواع پوست
ویژگی‌های سی سی کرم فارماسی

۶. سی سی کرم بارونس (Baroness)

سی سی کرم بارونس
سی سی کرم Baroness

سی سی کرم بارونس، ساخت کشور کره جنوبی، جایگزین مناسبی برای کرم‌ پودر است که با هر طیف رنگی پوست هم‌خوانی دارد و با قرار گرفتن روی پوست، مطابق با رنگ آن تغییر می‌کند. بهترین مارک سی سی کرم خارجی، در کنار این ویژگی، فرمولاسیون این محصول قابلیت جوان‌سازی پوست را دارد، از ایجاد چروک پوستی جلوگیری می‌کند و همچنین یک محافظ خوب در برابر اشعه UVA و UVB است.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF36، حاوی اسیدهیالورونیک، آربوتین، آدنوزین، روغن رزماری
کارکردخواص آبرسانی پوست، پوشش‌دهی منافذ باز، ضدچروک
مناسب پوستانواع پوست
ویژگی‌های سی سی کرم بارونس

۷. سی سی کرم ژلی اوریفلیم (Oriflame)

سی سی کرم ژلی اوریفلیم
سی سی کرم ژلی Oriflame

این مارک سوئدی سی سی کرم‌های بسیار سبک و بر پایه آب تولید و عرضه کرده است که به‌عنوان بهترین سی سی کرم خارجی برای انواع پوست مناسب هستند. سی سی کرم اوریفلیم با بافت ژلی سبک در کنار آبرسانی پوست، منافذ باز را کاهش می‌دهند و بافت یکدست ایجاد می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی این محصول در فصل تابستان، محفاظت از پوست در برابر آفتاب است که به دلیل SPF50 یک ضدآفتاب خوب محسوب می‌شود.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF50، حاوی اسیدهیالورونیک، مبتنی بر آب
کارکرد پوشش‌دهی، خواص آبرسانی پوست، محفاظت از پوست در برابر آفتاب
مناسب پوستانواع پوست
ویژگی‌های سی سی کرم اوریفلیم

۸. سی سی کرم ایت (It)

سی سی کرم ایت
سی سی کرم It

سی سی کرم‌ ایت، به‌عنوان بهترین مارک سی سی کرم خارجی یک جایگزین مناسب برای کرم پودر و همچنین ضدآفتاب است. این کرم آرایشی رنگی با SPF50، یک محافظ مناسب است. از دیگر کاربردهای این محصول امریکایی می‌توان به پوشش‌دهی كامل و رفع لکه‌های پوستی اشاره کرد. سی سی كرم ایت دارای مرطوب‌کننده، ضدآفتاب و محصولات مراقبتی است که ظاهری بی‌نقص و زیبا به پوست می‌دهد.

خصوصیات توضیحات
ترکیبات حاوی ضدآفتاب SPF50، هیالورونیک‌اسید، نیاسینامید، ویتامین E و کلاژن هیدرولیزشده
کارکردخواص آبرسانی پوست، ضدپیری و جوانساز
مناسب پوستانواع پوست
ویژگی‌های سی سی کرم ایت

بهترین مدل‌های سی سی کرم خارجی را از کجا بخریم؟

یک زن در حال استفاده از سی سی کرم
ترب، یک مقصد مناسب برای خرید سی سی کرم است.

سایت ترب یک مقصد امن و قابل اطمینان برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند سی سی کرم است. در ترب می‌توانید بهترین برندهای سی سی کرم خارجی اصل را از فروشندگان قابل اطمینان خریداری کنید. همچنین می‌توانید با مقایسه انواع مدل‌های سی سی کرم، مناسب‌ترین محصول را بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید.

سخن پایانی

انتخاب بهترین برند سی سی کرم‌ به دلیل عملکرد این محصول آرایشی اهمیت دارد. سی سی کرم‌ها نه‌تنها به‌عنوان پوشاننده عیوب صورت و تثبیت‌کننده رنگ پوست، بلکه به‌عنوان ضد‌آفتاب، مرطوب‌کننده، آبرسان و ترمیم‌کننده استفاده می‌شوند. بهترین سی سی کرم خارجی و مناسب‌ترین مدل یک انتخاب مناسب آرایشی و بهداشتی است که نیاز شما را به چندین محصول و صرف هزینه‌های بیشتر از بین می‌برد. در ادامه می‌توانید خلاصه ویژگی‌های محصولات معرفی‌شده را مطالعه کنید.

بهترین سی سی کرم خارجیعملکرد
۱. سی سی کرم شنل | CC CREAM Chanel مناسب پوست خشک
۲. سی سی کرم کلینیک | Clinique CC Creamبهترین سی سی کرم رطوبت رسان
۳. سی سی کرم زیاجا | Ziajaبهترین سی سی کرم برای پوست‌های حساس
۴. سی سی کرم نوروا | Noreva CC Creamبهترین سی سی کرم برای درمان لک
۵. سی سی کرم فارماسی | Farmasi CC Creamبهترین سی سی کرم ضد چروک
۶. سی سی کرم بارونس | Baroness CC Creamبهترین سی سی کرم به عنوان کرم‌پودر
۷. سی سی کرم ژلی اوریفلیم ا Oriflame CC Gelسی سی کرم سبک مناسب انواع پوست
۸. سی سی کرم ایت کازمتیک ا It Cosmetics CC creamبهترین جایگزین ضدآفتاب
ویژگی‌های بهترین مدل سی سی کرم خارجی

پرسش های متداول در مورد بهترین سی سی کرم خارجی

چگونه می‌توانم یک کرم سی سی خوب انتخاب کنم؟

یکی از روش‌های خرید یک سی سی کرم خوب، مشاهده محبوب‌ترین سی سی کرم‌های سایت ترب است. شما همچنین در این سایت می‌توانید بر اساس فیلترها سی سی کرم مناسب و پرفروش را مشاهده و خریداری کنید.

آیا مارک سی سی کرم اهمیت دارد؟

سی سی کرم یک پرایمر پوست است که به‌عنوان فونداسیون استفاده می‌شود. در عین حال دارای مزایایی همچون خواص آبرسانی، ضدپیری و ضدآفتاب است. انتخاب یک برند مناسب به معنی اعتماد به مواد فرمولاسیون‌های مفید و قابل‌ اطمینان خواهد بود.

آیا می‌توانم هر روز از کرم سی سی استفاده کنم؟

بله، شما می‌توانید از سی سی کرم روزانه استفاده کنید. زیرا به‌دلیل خواص مراقبت از پوست و ویژگی‌های محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش، برای پوست مناسب است. انتخاب برند مناسب سی سی کرم در مراقبت از پوست اهمیت فراوانی دارد.

🔗منابع : beautyrelay | nymag

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *