پرفروش ترین بادی اسپلش زنانه؛ محبوب‌ترین‌ها در بازار کدام‌اند؟

اگر دوست دارید با رایحه‌های متنوع و دلپذیر، ماندگارترین خاطره‌ بسازید، می‌توانید بادی اسپلش را جایگزین عطرهای خوش‌بو کنید. بادی اسپلش با رایحه‌های متنوع و خوشبو از پوست شما در تابستان محافظت و طراوت آن را حفظ می‌کند و برای استفاده روزانه در تابستان مناسب است. اگر تا الان این خوشبوکننده بدن را برای تابستان انتخاب نکرده‌اید، ما به شما کمک می‌کنیم تا با مقایسه لیستی از پرفروش ترین بادی اسپلش زنانه، با انتخاب محصولی خوشبو، احساس شادابی و طراوت در روزهای گرم داشته باشید.

بادی اسپلش زنانه یا عطر؛ کدام یک انتخاب خنک‌تری است؟

یک خانم در حال زدن عطر به مچ دستش است.
بادی اسپلش به شادابی و طراوت پوست شما کمک می‌کند.

با وجود عطرهای ماندگار با رایحه‌های خوشبو ممکن است این سوال را بپرسید چرا به یک بادی اسپلش نیاز دارید؟ این محصول در مقایسه با عطر، سبک‌تر است و رایحه ملایم‌تری دارد. بادی اسپلش تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد که کمتر از عطر است، بنابراین برای ماندگاری طولانی‌تر رایحه باید آن را در طول روز تمدید کنید. از لحاظ قیمت، بادی اسپلش حجم بیشتر و قیمت مناسب‌تری در مقایسه با عطر دارد. در ادامه ۹ مدل از پرفروش ترین بادی اسپلش زنانه را معرفی می‌کنیم تا خوشبوترین آن را برای استفاده روزانه انتخاب کنید و احساس شادابی داشته باشید.

بادی اسپلش زنانه را نباید مستقیم روی پوست حساس و آسیب‌دیده اسپری کنید؛ زیرا این محصولات حاوی الکل و مواد معطر هستند که می‌توانند باعث تحریک و خشکی پوست شوند، بادی اسپلش را از فاصله مناسب (حدود ۱۵-۲۰ سانتی‌متر) اسپری کنید.

۱. بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل سلنا

بادی اسپلش زنانه برند کالیستا
بادی اسپلش زنانه مدل سلنا از برند کالیستا

بادی اسپلش کالیستا با رطوبت‌رسانی و حفظ رطوبت بدن، مانع از بدبو شدن می‌شود. این محصول سرشار از گلیسیرین است که به طراوت و نرمی پوست کمک می‌کند. بادی اسپلش کالیستا دارای رایحه پیچیده نت میوه‌ای است که در آغاز شما رایحه ملایم گل‌های سوسن و برگومات را احساس می‌کنید، بعد از گذشت مدتی رایحه توت‌های وحشی با گل صدتومانی شما را شاداب می‌کند و در پایان رایحه‌های خز بلوط، کهربا و مشک به شما کمک می‌کند که در طول روز از بوی بد بدن جلوگیری کنید و احساس شادابی داشته باشید. این بادی اسپلش زنانه ماندگاری ۴ ساعته دارد و پخش بوی این خوشبوکننده بدن بالا است.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
خاصیتضدتعریق، خوشبوکننده
ترکیباتگل‌های سوسن، بوگومات، توت‌های وحشی، صدتومانی، خز بلوط، کهربا و مشک
سایر ویژگی‌هالطیف‌کننده پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه کالیستا

۲. بادی اسپلش زنانه سی گل مدل بل

بادی اسپلش زنانه برند سی گل
بادی اسپلش زنانه مدل بل از برند سی گل

بادی اسپلش سی گل رایحه شیرین و گرم دارد. این محصول دارای ترکیبات طبیعی و روغنی است که به پوست شما کمک می‌کند تا نرمی و طراوت خود را حفظ کند. این بادی اسپلش برای انواع پوست‌ مناسب است و از تعریق پیش از حد بدن جلوگیری می‌کند. استفاده از بادی اسپلش سی گل برای تمام فصل‌ها مناسب است و ماندگاری بالایی دارد. این بادی اسپلش فاقد مواد شیمیایی است و رایحه‌ای جذاب و دلپذیر به بدن شما می‌بخشد.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
خاصیتخوشبوکننده
ترکیباتروغن و ترکیبات طبیعی
سایر ویژگی‌هاطراوت و نرم‌کننده پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه سی گل

برای ماندگاری بیشتر بادی اسپلش بهتر است آن را بعد از استحمام اسپری کنید و قبل از آن، لوسیون و کرم مرطوب‌کننده به پوست خود بمالید.

۳. بادی اسپلش زنانه هیدرودرم مدل اوشن میست

بادی اسپلش زنانه برند هیدرودرم
بادی اسپلش زنانه مدل اوشن میست از برند هیدرودرم

بادی اسپلش هیدرودرم با رایحه خنک و ملایم، حس خنکی ساحل را به پوست شما هدیه می‌کند. این بادی اسپلش با ترکیب آب، الکل و عطرهای طبیعی، پوست بدن را خوشبو و آبرسانی می‌کند. بادی اسپلش هیدرودرم با جلوگیری از تعریق، بدن را برای مدت زمانی طولانی خوشبو نگه می‌دارد. این بادی اسپلش پخش بوی بالایی دارد و برای استفاده فصل گرما مناسب است. این محصول قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و می‌توانید آن را از فروشگاه‌های متنوع ترب بخرید.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
خاصیتضدتعریق
ترکیباتگل و شکوفه
سایر ویژگی‌هاآبرسانی و ضدحساسیت
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه هیدرودرم

۴. بادی اسپلش زنانه شون مدل سانرایز کیس

بادی اسپلش زنانه برند شون
بادی اسپلش زنانه مدل سانرایز کیس از برند شون

بادی اسپلش شون با رایحه خنک و شیرین انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه به‌جای عطرها است. این بادی اسپلش با خواص مرطوب‌کنندگی، موجب شادابی و تازگی پوست شما می‌شود. بادی اسپلش شون با رایحه گل یاس و ترکیب آلوئه‌ورا، به نرمی و لطافت پوست شما کمک می‌کند. این بادی اسپلش با داشتن ترکیبات طبیعی از خشک‌ شدن و تعریق پوست جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۲۰ میلی‌‍لیتر
خاصیتضدتعریق
ترکیباتگل یاس و آلوئه‌ورا
سایر ویژگی‌هاعدم ایجاد لک روی لباس و نرم‌کننده پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه شون

این مطلب را هم حتما بخوانید: بهترین بادی اسپلش زنانه را از این برندها بخرید!

۵. بادی اسپلش زنانه مای مدل هرا

بادی اسپلش زنانه برند مای
بادی اسپلش زنانه مدل هرا از برند مای

اگر در تابستان رایحه تند عطر احساس ناخوشایندی به شما می‌دهد، بادی اسپلش مای با رایحه خنک و ملایم بهترین خوشبوکننده بدن برای فصل تابستان محسوب می‌شود. این محصول در تابستان به شما کمک می‌کند تا از تعریق بیش از حد و بوی نامطبوع بدن جلوگیری کنید. بادی اسپلش مای ماندگاری بالایی روی پوست دارد و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۰۰ میلی‌لیتر
خاصیتخوشبوکننده و ضدتعریق
ترکیباتعصاره طبیعی
سایر ویژگی‌هاعدم ایجاد حساسیت و سوزش پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه مای

بادی اسپلش را می‌توانید روی لباس استفاده کنید؛ اما در زمان اسپری‌ کردن، آن را از فاصله مناسب نگه دارید تا رایحه به‌طور یکنواخت پراکنده شود و روی لباس لکه ایجاد نگردد.

۶. بادی اسپلش زنانه مگنولیا مدل ویکتوریا رز

بادی اسپلش زنانه برند مگنولیا
بادی اسپلش زنانه مدل ویکتوریا رز از برند مگنولیا

بادی اسپلش مگنولیا با رایحه گرم و شیرین بهترین انتخاب برای جلوگیری از تعریق زیاد در فصل گرم است. این بادی اسپلش حاوی عصاره‌های طبیعی گل و میوه است که به شادابی و طراوت پوست کمک می‌کند. بادی اسپلش مگنولیا ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
خاصیتضدتعریق
ترکیباتعصاره گل و میوه
سایر ویژگی‌هاماندگاری بالا، شاداب‌کننده پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه مگنولیا

۷. بادی اسپلش الارو مدل انرژیک

بادی اسپلش زنانه برند الارو
بادی اسپلش زنانه مدل انرژیک از برند الارو

بادی اسپلش الارو با رایحه خنک و شیرین، حس شادابی و طراوت را در تابستان دوچندان می‌کند. این بادی اسپلش دارای نت میوه‌ای است که نت اول با رایحه لیمو و سیب شروع می‌شود، بعد از گذشت مدتی رایحه گل رز، منگولیا و بنفشه به مشام شما می‌رسد و نت پایانی با رایحه مشک و چوب صندلی شما را در فصل گرم همراهی می‌کند تا احساس قدرت و شادابی داشته باشید. اگر طرفدار رایحه خنک در تابستان هستید، این بادی اسپلش را از فروشگاه‌های ترب با قیمت مقرون‌به‌صرفه بخرید.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
خاصیتضدتعریق
ترکیباتگل‌های رز، منگولیا، بنفشه، مشک و چوب صندلی
سایر ویژگی‌ها طراوت پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه الارو

مراقبت از مو کنار پوست اهمیت بالایی دارد و استفاده از سشوار به مو آسیب جدی می‌رساند. اسپری‌ کردن مو قبل از سشوار کمک می‌کند تا موها آسیب نبینند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بهترین اسپری مو دوفاز مطلب ما را درباره بهترین اسپری مو دوفاز را بخوانید.

۸. بادی اسپلش زنانه هات لاو مدل ورساچه برایت کریستال

بادی اسپلش زنانه برند هات لاو
بادی اسپلش زنانه مدل ورساچه برایت کریستال از برند هات لاو

بادی اسپلش هات لاو ترکیبی از مواد مرطوب‌کننده و طبیعی است که به پوست شما کمک می‌کند علاوه بر خوشبو بودن، نرمی و لطافت خود را حفظ کند. این بادی اسپلش حاوی گلیسیرین است که به شادابی و طراوت پوست شما کمک می‌کند. بادی اسپلش هات لاو رایحه ملایم و شیرینی دارد.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
خاصیتخوشبوکننده بدن
ترکیباتعصاره طبیعی
سایر ویژگی‌هاآبرسانی پوست و حاوی گلیسیرین
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه هات لاو

۹. بادی اسپلش زنانه ژک سافت مدل هاوایین سانست

بادی اسپلش زنانه برند ژک سافت
بادی اسپلش زنانه مدل هاوایین سانست از برند ژک سافت

بادی اسپلش زنانه ژک رایحه خنک و ملایمی دارد و شما با استشمام آن به ساحل آفتابی می‌روید. نت آغازین این محصول رایحه گل‌های بامبو نیشکر و پاپاپای است و بعد از گذشت مدتی رایحه گل فرانگی پانی، گل گاردنیا و زنبق به مشام شما می‌رسد. نت پایانی به شما رایحه شیر نارگیل، ارکیده وانیلی و مشک را یادآوری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
خاصیتخوشبوکننده و ضدتعریق
ترکیباتگل‌های بامبو نیشکر و پاپاپای، فرانگی پانی، گاردنیا، زنبق، شیر نارگیل، ارکیده وانیلی و مشک
سایر ویژگی‌هامرطوب‌کننده پوست
جدول مشخصات بادی اسپلش زنانه ژک

بادی اسپلش زنانه را از کجا بخریم؟

تعدادی محصولات خوشبوکننده بدن در پس‌زمینه صورتی
ترب پلتفرم آنلاین خرید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

آیا انتخاب شما بادی اسپلش زنانه با رایحه خنک یا ملایم برای تابستان است؟ ترب یک فروشگاه آنلاین با برندهای متنوع و قیمت مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود. در فروشگاه‌های متنوع ترب برندهای متنوع بادی اسپلش زنانه با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. برای خرید بادی اسپلش زنانه از فروشگاه‌های ترب کافی است به سایت سری بزنید و با جست‌وجو برندهای متنوع، محصول مناسب خودتان را بخرید. یکی از مزایایی خرید از فروشگاه‌های ترب، امکان مقایسه قیمت محصول است.

کلام آخر

در این مطلب ۹ مدل از پرفروش ترین بادی اسپلش زنانه را بررسی کردیم. بادی اسپلش زنانه ضمن خوشبو کردن بدن شما، با آب‌رسانی به پوست‌تان کمک می‌کند تا در تابستان دچار خشکی نشود و شاداب و باطراوت بماند. این محصول آرایشی ماندگاری ۴ تا ۲۴ ساعته دارد. اگر قصد خرید بادی اسپلش زنانه دارید، برندهای کالیستا، سی گل، هیدرودرم، شون، مای، مگنولیا، الارو، هات لاو و ژگ را مقایسه کنید و بادی اسپلش زنانه مناسب خودتان را بخرید.

در جدول زیر ۹ برند برتر بادی اسپلش زنانه را در ویژگی‌های متنوع مقایسه کرده‌ایم تا بهترین را برای پوست خودتان انتخاب کنید.

ویژگیبرند کالیستابرند سی گلبرند هیدرودرمبرند شونبرند مایبرند الارو برند هات لاوبرند ژک
ضدتعریق
رایحه میوه‌ای
رایحه خنک
مناسب برای انواع پوست
ماندگاری بالا
جدول مقایسه برندهای برتر بادی اسپلش زنانه

پرسش های متداول در مورد پرفروش ترین بادی اسپلش زنانه

استفاده از بادی اسپلش زنانه برای پوست مضر است؟

اکثر برندهای بادی اسپلش زنانه سرشار از مرطوب‌کننده و آب‌رسان و برای پوست مفید هستند.

بادی اسپلش شون برای استفاده روزانه مناسب است؟

بله، بادی اسپلش زنانه شون با جلوگیری از تعریق بیش از حد، برای استفاده روزانه توصیه می‌شود. این بادی اسپلش برای انواع پوست‌ها مناسب است و حساسیتی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

استفاده از بادی اسپلش مای روی لباس باعث ایجاد لک می‌شود؟

خیر، شما می‌توانید بادی اسپلش زنانه مای را روی لباس استفاده کنید، اما خوشبوکننده بدن را در فاصله مناسب از لباس نگه دارید تا لکه ایجاد نشود.

🔗 منبع: elle

اعظم شورکشتی
اعظم شورکشتی

من اعظم هستم؛ دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی که از سال ۹۹ در مسیر محتوا قدم گذاشتم. با گذشت زمان و علاقه‌ای که به نوشتن داشتم، تمرکزم به سمت موضوعات مختلف کشیده شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *