رنگ موی نسکافه ای؛ به همراه 10 ترکیب رنگ جذاب!

یکی از رنگ‌ موهای همیشه ترند و محبوب در بین خانم‌ها، رنگ موی نسکافه ای است که به راحتی با رنگ پوست روشن، سبزه و گندمی هماهنگ می‌شود. نسکافه‌ای را می‌توانید با رنگ مشکی، دودی، عسلی و طیف گسترده از رنگ‌ها ترکیب کنید.

رنگ موی نسکافه ای براساس پوست

از جمله راه‌هایی که می‌توانید ظاهر خود را متفاوت و منحصربه‌فرد کنید، رنگ مو است. اگر رنگ موی خود را از تیره به روشن یا از روشن به تیره تغییر دهید، می‌توانید تغییر زیادی را در خود احساس کنید! رنگ موی نسکافه ای، یکی از رنگ‌های ترند و کلاسیک است که به راحتی با همه پوست‌ها هماهنگ می‌شود.

 به همین خاطر انتخاب یکی از طیف‌های رنگی که با توناژ پوست شما هماهنگ و سازگار باشد، می‌تواند به شما کمک زیادی کند. در ادامه برای بررسی بیشتر به انواع رنگ پوست می‌پردازیم  تا براساس آن یکی از تنالیته‎‌های رنگ موی نسکافه‌ای را انتخاب نمایید:

  • پوست گندمی: اگر پوست گندمی دارید، رنگ نسکافه ای روشن به چهره شما گرمی و زیبایی می‌بخشد و ظاهر شما را صد و هشتاد درجه عوض می‌کند. همچنین رنگ مو نسکافه ای روشن شماره 8 و نسکافه‌ای کاراملی جز رنگ‌های گرم به‌شمار می‌آیند که با پوست گندمی به شدت سازگار است.
  • پوست سفید: در صورتی که پوست روشن وسفیدی دارید، پشنهاد می‌کنیم به سراغ رنگ موی نسکافه ‌ای بروید که توناژ سرد داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره و همچنین نسکافه‌ای خاکستری؛ انتخابی فوق‌العاده برای خانم‌هایی است که پوست سفیدی دارند
  • پوست سبزه: اگر پوست شما سبزه است و می‌خواهید تغییر زیادی در خود ایجاد کنید، رنگ موی نسکافه ای عسلی و همچنین رنگ مو نسکافه ای شکلاتی که توناژ گرم دارند را امتحان کنید! این دو رنگ برای کسانی که سبزه هستند و می‌خواهند چهره بازتر و روشن‌تری داشته باشند، مناسب است.

حتما مطالعه کنید: بهترین رنگ مو برای پوست سبزه؛ چه رنگی از چه برندی؟!

10 ترکیب رنگ موی نسکافه ای

این روزها رنگ موی نسکافه ای، به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها تبدیل شده است؛ زیرا در اولویت انتخاب‌ بیشتر خانم‌های جوان و مسن قرار دارد. این رنگ ترند و شیک، ترکیبی از گرمای رنگ قهوه‌ای و سردی رنگ دودی-خاکستری است که به صورت نامحسوس چهره را تغییر می‌دهد و ظاهری طبیعی واصیل می‌بخشد.

 تنوع بالای رنگ نسکافه ای روشن و تیره به قدری زیاد است که باعث شده رنگ‌ موهای جدید و خاصی را به وجود بیاورد! از این رو خرید رنگ موی نسکافه ای تیره و روشن، با بهترین قیمت در وب‌سابت ترب برای هرسنی قابل دسترس است. همچنین، ترکیب نسکافه‌ای با رنگ‌های مکملی مانند کاراملی، دودی، زیتونی و عسلی، باعث شده تا هر خانمی بتواند رنگ مورد علاقه خود را پیدا کند؛ بنابراین در ادامه به 10 ترکیب رنگ ترند و محبوب می‌پردازیم تا یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنید:

1. ترکیب رنگ موی نسکافه ای شکلاتی

موهای بلند با ترکیب رنگ نسکافه ای و شکلاتی

اگر می‌خواهید هایلایت رنگ مو نسکافه ای دربیاورید؛ اما نمی‌دانید چه رنگی می‌تواند با پوست تیره و سبزه شما هماهنگ باشد، به سراغ ترکیب رنگ مو نسکافه ای شکلاتی بروید که هیچوقت هم از مد نمی‌افتد! رنگ موهای نسکافه ای تیره، همیشه ترند و محبوب است، به خصوص اگر رنگ پوست شما سبزه باشد. البته رنگ نسکافه‌ای شکلاتی؛ در سه درجه روشن، متوسط و تیره وجود دارد که هرکدام برای یک رنگ پوست مناسب است.

2. ترکیب رنگ مو آمبره نسکافه ای قهوه ‌ای

آمبره نسکافه ای مو موج دار

آمبره(Ombre) که همان سایه روشن است، به موها عمق و بعد بیشتری می‌بخشد. در این تکنیک، رنگ از ریشه تا نوک مو، به تدریج روشن می‌شود؛ بنابراین اگر به ترکیب رنگ مو آمبره نسکافه ای قهوه ای علاقه‌مند هستید و می‌خواهید ظاهری طبیعی با دو ترکیب رنگ جذاب داشته باشید، این رنگ موی بی‌نظیر را امتحان کنید!

3. ترکیب رنگ مو نسکافه ای افرا ‌

مو مش نسکافه ای ریبا بری مو کوتاه

در حال حاضر، ترکیب رنگ مو نسکافه ای خانم‌ها به صورت سامبره، بالیاژ و آمبره امکان‌پذیر است؛ زیرا تلفیق رنگ گرم و مسی افرا با رنگ سرد و خنثی نسکافه‌ای می‌تواند به خانم‌ها ظاهری منحصربه‌فرد و شیک ببخشد. به همین خاطر این رنگ مو که به رنگ موهای طبیعی شباهت زیادی دارد، تغییر زیادی در چهره خانم‌ها به صورت نامحسوس به وجود می‌آورد.

4. ترکیب رنگ مو نسکافه ای تیره با هایلایت کاراملی

موهای نسکافه ای رنگ به همراه مش کاراملی

اگر به دنبال تغییری ظریف و شیک هستید، ترکیب رنگ مو نسکافه ای تیره با هایلایت کاراملی انتخابی بی‌نظیر برای شما است! پایه موهای خود را باید به رنگ نسکافه ای تیره دربیاورید تا عمق بیشتری بگیرد و پس زمینه‌ای عالی برای هایلایت درست شود. سپس با درآوردن هایلایت کاراملی روشن، به موهای خود حجم و زیبایی بدهید تا کار را تمام کند.

5. ترکیب رنگ مو نسکافه ای با هایلایت شاه بلوطی

مش شاه بلوطی روی مو نسکافه ای

اگر از رنگ موی نسکافه ای روشن خسته شده‌اید، سراغ ترکیب رنگ مو نسکافه ای با هایلایت شاه بلوطی بروید. این ترکیب رنگ فوق‌العاده، درست مثل هایلایت کاراملی بر روی رنگ موی نسکافه‌ای عمل می‌کند. حجم و عمق موها با این هایلایت تیره رنگ، بیشتر می‌شود که در جذاب و شاداب‌تر شدن خانم‌ها تاثیرگذار است.

6. ترکیب رنگ موی نسکافه ای عسلی

ترکیب رنگ نسکافه ای و عسلی روی موهای کوتاه و موج دار

یکی از خاص‌ترین رنگ موها که می‌توان با دکلره و بدون دکلره آن را انجام داد، ترکیب رنگ موی نسکافه ای عسلی است. اگر می‌خواهید با دکلره، رنگی شبیه به عسل دربیاورید تا ظاهری جسورانه و زنانه داشته باشید؛ حتما از اولاپلکس استفاده کنید تا با کمترین آسیب موهای خود را رنگ کنید. ترکیب رنگ عسلی از مخلوط زیتونی، قهوه‌ای، طلایی و بژ به عمل می‌آید.

7. ترکیب رنگ موی نسکافه ای با زیتونی

مش زیتونی روی موهای نشکافه ای

یکی از رنگ‌هایی که تضاد زیبایی دارد و ظاهر شما را به‌طور کلی تغییر می‌دهد، ترکیب رنگ مو نسکافه ای با زیتونی است. البته رنگ زیتونی طیف گسترده‌ای دارد؛ به این ترتیب شما می‌توانید براساس رنگ پوست خود یکی را به دلخواه انتخاب کنید. فقط در انتخاب رنگ زیتونی تیره، روشن، کاراملی یا دودی؛ به هارمونی آن با رنگ پایه نسکافه‌ای توجه داشته باشید.

8. ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

ترکیب رنگ مو نسکافه ای با رنگ مو دودی

برای اینکه به رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره برسید؛ باید از اکسیدان 9 درصد، نسکافه‌ای پایه 8، دودی پایه 8 و یک چهارم تیوپ از رنگ موی کنفی داشته باشید تا به ترکیبی جذاب که اخیرا ترند شده برسید. مخلوط این رنگ مو می‌تواند به شما ظاهری طبیعی و منحصربه‌فرد بدهد، از این رو می‌توانید برای خرید رنگ نسکافه‌ای دودی با بهترین قیمت، وارد وب‌سایت ترب شوید!

9. ترکیب رنگ دودی خاکستری نسکافه ای

رنگ مو دودی نسکافه ای بر روی موهای بلند

یکی از رنگ‌های مدرن و شیک که با انواع پوست‌ها سازگاری دارد، بدون شک ترکیب رنگ دودی خاکستری نسکافه ای است. اگر رنگ پوست گرمی دارید، این رنگ مو می‌تواند ظاهری شیک‌تر به شما بدهد. فقط کافی است از رنگ دودی با شماره پایه 8، اکسیدان 9 درصد و رنگ نسکافه‌ای با شماره پایه 8 استفاده کنید.

10. ترکیب رنگ موی نسکافه ای روی موی مشکی

خانمی با موهای مشکی به همراه مش نسکافه ای

در صورتی که موهایی سالم با رنگ طبیعی مشکی دارید و می‌خواهید تغییری نامحسوس و کم در ظاهر خود به وجود بیاورید، ترکیب رنگ موی نسکافه ای روی موی مشکی را امتحان کنید! این ترکیب رنگ، آسیبی به موها نمی‌رساند و در ضمن، چهره شما را شیک و خاص می‌کند. بدون دکلره از رنگ موی نسکافه‌ ای روشن و اکسیدان استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به صورت مفصل درباره رنگ موی نسکافه ای توضیحاتی ارائه دادیم تا با این رنگ ترند و محبوب آشنا شوید. زنگ مو نسکافه ای را می‌توانید با طیف های رنگی مختلفی ترکیب کنید. در این بین حتما توجه کنید که قبل از انتخاب ترکیب رنگ مورد نظر خود به رنگ پوست خود توجه کنید تا رنگ انتخابی چهره شما را کدر و تیره نکتد.

پرسش های متداول در مورد رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که رنگ مو نسکافه‌ای تنوع رنگ زیادی دارد، برای همه افراد در هر سنی و با هر رنگ پوستی مناسب است.

چند هایلایت رنگ موی نسکافه ای وجود دارد؟

بیشتر از 10 مدل هایلایت رنگ موی نسکافه ای برای اینکه ظاهری متفاوت و زیبا را تجربه کنید، وجود دارد.

برای تثبیت رنگ موی نسکافه ای روشن باید چه کاری انجام داد؟

اگر می‌خواهید رنگ موی نسکافه ای تیره یا روشن خوبی داشته باشید، از شامپو و نرم‌کننده‌های بدون سولفات استفاده کنید.

شقایق گیگلو
شقایق گیگلو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *