بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب چیست؟

تنوع بالایی از شوینده‌های پوستی در بازار موجود است؛ اما افراد حساس و مستعد آکنه نمی‌توانند از هر محصولی استفاده کنند. شناخت بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب برای افرادی که دچار جوش و آکنه می‌شوند، ضروری است. در این مطلب از ترب به بررسی این محصولات می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

معرفی ۵ محصول از بهترین مارک صابون گیاهی برای پوست چرب

صابون گیاهی به رنگ سفید و نقطه‌های سیاه و زرد
صابون گیاهی و طبیعی، مخصوص پوست چرب نیز تولید می‌شود.

برای خرید بهترین صابون گیاهی توجه به فاکتورهایی نظیر جنس صابون، متریال مورد استفاده در تولید آن، برند، ویژگی‌ها و سایر مشخصات صابون ضرورت دارد. در ادامه به معرفی ۵ محصول متنوع و اسم صابون گیاهی برای پوست چرب می‌پردازیم. اگر شما نیز پوست چربی دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید. محصولات پیشنهادی ما برای شما عزیزان موارد زیر هستند:

البته ناگفته نماند که برخی از افراد در حال حاضر شامپو بدن را جایگزین انواع صابون کرده‌اند . اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، توصیه می‌کنیم مطلب «بهترین شامپوی بدن» را مطالعه کنید.

۱. صابون ۹ گیاه گل سیتو مخصوص پوست خیلی چرب

صابون ۹ گیاه گل سیتو پاویژ
صابون ۹ گیاه برند Pavij گل سیتو

یکی از بهترین مارک صابون گیاهی برای پوست چرب، صابون ۹ گیاه گل سیتو است. اگر پوست چربی دارید و دچار جوش و آکنه شدید می‌شوید، پیشنهاد ما برایتان شست‌وشوی روزانه صورت با این محصول گیاهی است. این محصول ایرانی بوده و جای نگرانی از بابت کیفیت آن وجود ندارد. شرکت سازنده صابون گیاهی مخصوص پوست چرب، پاویژ بوده و سایز کرم نیز معادل ۱۲۰ میلی‌لیتر است. در جدول زیر مشخصاتی از این محصول را برایتان شرح می‌دهیم.

مشخصاتتوضیحات
نام محصولصابون نه گیاه
برند محصولگل سیتو
مناسب برایافراد با پوست چرب و آکنه‌ای
ترکیبات صابون گیاهیروغن تی تری (درخت چای)، روغن اسطوخودوس، روغن جوانه گندم، روغن علف لیمو، روغن لیمو، روغن رزماری، روغن برگاموت، روغن بابونه و روغن زیتون
خواص و ویژگی‌های صابونپاک‌کننده آلودگی‌ها و چربی اضافی سطح پوست، دارای آبرسان و مرطوب‌کننده، مؤثر در جلوگیری از خشکی پوست، روشن‌کننده تدریجی تیرگی‌های سطح پوست، سفت‌کننده پوست و جلوگیری از پیری زودرس، دارای خواص آنتی باکتریایی و ضد عفونی‌کننده، دارای ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی، التیام‌بخش و ضد التهاب، افزایش شادابی و طراوت پوست
مشخصات صابون ۹ گیاه گل سیتو مخصوص پوست خیلی چرب

۲. صابون ضدجوش سیوند مناسب برای پوست چرب و آکنه ای مدل T.C.C

صابون ضدجوش سیوند مدل T.C.C
صابون برند Sivand برای جلوگیری از آکنه و جوش

اگر به دنبال اسم صابون گیاهی ایرانی برای پوست چرب هستید، پیشنهاد ما برایتان خرید محصول ضد جوش برند سیوند است. این صابون ۹۰ گرمی برای شستشوی روزانه صورت به مدت یک الی دو مرتبه در طول روز بسیار مناسب بوده و تأثیر بسزایی در کنترل چربی پوست شما دارد. کف حاصل از صابون را به مدت سه الی پنج دقیقه روی پوست خود گذاشته و سپس آبکشی نمایید. به این منظور می‌توانید از لیف نرم و ضدباکتریال استفاده کنید. لازم به ذکر است که در صورت ورود صابون با چشم، حتماً با آب سرد فراوان چشم‌های خود را بشویید.

کافی است به مدت دو الی سه هفته به‌صورت مرتب پوست خود را با این صابون بشویید و سپس نتیجه معجزه‌آسای آن را مشاهده نمایید. از آنجایی‌که این محصول ساختار گیاهی دارد، با پوست همه افراد که مستعد حساسیت هستند نیز سازگاری دارد.

مشخصاتتوضیحات
نام محصولصابون ضدجوش سیوند مناسب برای پوست چرب و آکنه ای مدل T.C.C
برند محصولسیوند
مناسب برایافراد با پوست چرب و مستعد آکنه
ترکیبات صابون گیاهیاسیدهای چرب نارگیل، روغن سبزیجات و Bees Wax، موم عسل
خواص و ویژگی‌های صابوندارای خاصیت لایه‌برداری، ضد جوش، ضد قارچ، ضد جوش، نرم‌کننده پوست، آنتی‌باکتریال و ضدالتهاب، رفع بوی نامطبوع بدن
مشخصات صابون ضدجوش سیوند مناسب برای پوست چرب و آکنه ای مدل  T.C.C

۳. صابون متعادل‌کننده پوست چرب حاوی آویشن و روغن درخت چای بوتانیس

صابون Purifying حاوی آویشن و روغن تی تری بوتانیس
صابون برند Botanis مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه

از دیگر بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب می‌توانیم به محصول برند ایرانی بوتانیس اشاره کنیم. این صابون گیاهی قادر است که چربی سطح پوست شما را تنظیم کند. لازم به ذکر است که افراد می‌توانند به‌صورت روزانه و برای رفع جای جوش و آکنه نیز از این محصول استفاده کنند.

مشخصاتتوضیحات
نام محصولصابون متعادل‌کننده پوست چرب حاوی آویشن و روغن تی تری بوتانیس
برند محصولبوتانیس
مناسب برایافراد با پوست چرب
ترکیبات صابون گیاهیروغن درخت چای، آویشن و روغن تی تری
خواص و ویژگی‌های صابونکنترل‌کننده ترشح چربی صورت، روشن‌کننده و مؤثر در جوان‌تر شدن پوست، تغذیه‌کننده و نرم‌کننده پوست صورت و بدن، پاک‌کنندگی بالای پوست
مشخصات صابون متعادل کننده پوست چرب حاوی آویشن و روغن تی تری بوتانیس

۴. صابون سیاهدانه نلا برای پوست چرب و جوش‌دار

صابون روغن سیاه دانه برند نلا
صابون برند Nela کنترل‌کننده ترشح چربی پوست

یکی از بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب، متعلق به برند نلا است. این محصول پایه گیاهی داشته و برای افراد با پوست چرب و آکنه‌ای گزینه مناسبی است. این صابون آنتی‌ باکتریال ترشح چربی اضافی پوست را به حداقل ممکن می‌رساند. از طرفی در کاهش لکه‌های پوستی و احتمال بروز آنها نیز مؤثر است. به کمک شستشوی صورت و بدن با این صابون کلیۀ باکتری‌های سطحی و عمقی پوست از بین رفته و دچار خشکی پوست نیز نخواهید شد.

مشخصاتتوضیحات
نام محصولصابون سیاهدانه نلا برای پوست چرب و جوش‌دار
برند محصولنلا
مناسب برایافراد با پوست چرب و دارای آکنه
ترکیبات صابون گیاهیروغن سیاهدانه، روغن نارگیل، تیتانیوم دی اکساید و سدیم کلراید
خواص و ویژگی‌های صابونمؤثر در درمان آکنه و جوش، محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، رفع آلودگی‌های سطح پوست، دارای خاصیت آنتی باکتریال، کنترل‌کننده چربی پوست، قابل استفاده برای جوش‌های سرسیاه
مشخصات صابون سیاه دانه نلا برای پوست چرب و جوش دار

۵. صابون چای سبز و لیمو کاسمکولوژی

صابون کاسمکولوژی Anti acne & Antibacterial
صابون برند Cosmecology با رایحه لیمو و چای سبز و خواص جادویی

اگر به دنبال بهترین مارک صابون گیاهی برای پوست چرب هستید  تمایل دارید که از محصولات ایرانی استفاده نکنید ما برند Cosmecology را که متعلق به کشور فرانسه است، به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. این صابون گیاهی در کنترل چربی پوست تأثیر بسزایی دارد. این صابون با وزن ۱۲۰ گرم، ماندگاری مطلوبی داشته و برای شست‌وشوی صورت و بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصاتتوضیحات
نام محصولصابون چای سبز و لیمو
برند محصولکاسمکولوژی
مناسب برایپوست چرب و مستعد آکنه
ترکیبات صابون گیاهیچای سبز و لیمو
خواص و ویژگی‌های صابونجلوگیری از ایجاد جوش جدید، ضد جوش، ضد آکنه، روشن کننده و کنترل چربی پوست
مشخصات صابون چای سبز و لیمو کاسمکولوژی

بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب را از کجا بخریم؟

دو عدد صابون گیاهی در کنار برگ‌ها
تنوع بالای صابون گیاهی برای پوست چرب در سایت ترب وجود دارد.

اگر پوست نسبتاً چربی دارید و هر از چندگاهی جوش‌های متعددی به روی پوست خود مشاهده می‌کنید، بهتر است در انتخاب شوینده و صابون دقت کنید. توصیه ما برایتان بررسی انواع صابون گیاهی برای پوست چرب از برندهای ایرانی و خارجی است. به این منظور می‌توانید در سایت ترب تنوع بالایی از بهترین مارک صابون گیاهی برای پوست چرب را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب به شرح مفصل برایتان دربارۀ بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب صحبت کردیم و ۵ اسم صابون گیاهی برای پوست چرب را معرفی کردیم. اگر شما نیز پوست چربی دارید برایمان بنویسید که از چه محصولات و شوینده‌های پوستی استفاده می‌کنید؟ آیا این محصولات در کنترل میزان چربی پوست مؤثر هستند؟

  • ترکیب گیاهی و فرمولاسیون سالم
  • کنترل چربی پوست
  • قیمت منصفانه صابون‌های گیاهی
  • احتمال بروز حساسیت در افراد
  • در برخی مواقع صابون گیاهی برای پوست چرب، منجر به خشکی پوست می‌شود.

پرسش های متداول در مورد بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب

 آیا می‌توانم از صابون گیاهی برای پوست حساس نیز استفاده کنم؟

بله، بسیاری از صابون‌های گیاهی فرمولاسیون ملایمی دارند و می‌توانند برای پوست حساس نیز مناسب باشند. اما بهتر است قبل از استفاده تست حساسیت انجام دهید.

چرا برخی از صابون‌های گیاهی برای پوست چرب موثر نیستند؟

ممکن است برخی صابون‌ها حاوی مواد زائد یا افزودنی‌های مصنوعی باشند که به پوست آسیب می‌زنند یا چربی را کنترل نمی‌کنند. انتخاب محصول مناسب بسیار مهم است.

چگونه باید صابون گیاهی را برای پوست چرب استفاده کنم؟

صابون را روی پوست مرطوب بمالید، به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید. این فرآیند را دو بار در روز تکرار کنید.

آیا صابون گیاهی می‌تواند آکنه را کاهش دهد؟

بله، صابون‌های حاوی مواد ضدباکتری و ضد التهاب می‌توانند به کاهش آکنه و جوش‌های سرسیاه کمک کنند.

ویژگی‌های بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب چیست؟

بهترین صابون گیاهی برای پوست چرب باید حاوی مواد ضدباکتری، مرطوب‌کننده و تنظیم‌کننده چربی باشد. همچنین از ترکیبات طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر ساخته شده باشد.

زینب آذرگشب
زینب آذرگشب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *