بهترین ماشین لباس شویی؛ معرفی ۵ مدل پرفروش از نگاه مصرف‌کنندگان

بهترین مارک ماشین لباس شویی کدام است؟ کدام برند ماشین لباس شویی بهتر است؟ با توجه به این‌که ماشین لباس‌شویی جزو وسایل ضروری و از واجبات هر خانه‌ای محسوب می‌شود، بهتر است پیش از خرید اطلاعات کافی کسب کنید تا در زمان استفاده از آن کمتر دچار چالش شوید. با این حال، برای این‌که شاهد عملکرد بهتر ماشین لباس‌شویی خود باشید، بهتر است به سراغ برندهای معتبر بروید. با توجه به تنوع برند و مدل‌های مختلف ماشین لباس‌شویی در بازار، ممکن است انتخاب بهترین ماشین لباس شویی کار سختی به نظر برسد. به همین خاطر در این مقاله بهترین برند ماشین لباس شویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی ۵ مدل از بهترین مدل‌های ماشین لباس شویی

در این بخش به معرفی بهترین مدل ماشین لباس شویی ایرانی و خارجی موجود در بازار می‌پردازیم.

  1. ماشین لباس‌شویی دوو مدلDwk-8543V ظرفیت ۸ کیلوگرم
  2. ماشین لباس‌شویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت ۹ کیلوگرم
  3. ماشین لباس‌شویی ال جی مدل WDV1260 ظرفیت ۱۲ کیلوگرم
  4. ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901 ظرفیت ۹ کیلوگرم
  5. ماشین لباس‌شویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94S61 ظرفیت ۹ کیلوگرم

برای ماشین لباسشویی خود دنبال پودر مناسب هستید؟ ما در مقاله بهترین پودر ماشین لباسشویی؛ ۸ مدل از برندهای مختلف را معرفی کرده‌ایم که بیشترین تمیزی و کمترین آسیب به ماشین لباسشویی شما را به ارمغان می‌آورند.

۱. ماشین لباس‌شویی دوو مدل Dwk-8543V  ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی دوو مدل Dwk-8543V
مدل Dwk-8543V ماشین لباس‌شویی دوو با ظرفیت ۸ کیلویی

ماشین لباس‌شویی دوو (Deawoo) مدل Dwk-8543V ظرفیت ۸ کیلوگرم یکی از کم‌صداترین و کم‌لرزش‌ترین ماشین لباس‌شویی‌های موجود در بازار است. موتور این دستگاه بسیار قدرتمند و از نوع دایرکت درایو بدون تسمه است که با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد. این محصول، با آخرین فناوری‌های روز دنیا طراحی شده و مجهز به حباب‌ساز و نانو سیلور است. فناوری نانو سیلور، ضد آلرژی و ضد حساسیت است و باعث می‌شود لباس‌ها به شکل بهداشتی و تمیز شستشو داده شوند. بهترین ماشین لباس شویی خارجی، با بهره‌مندی از دایتن حباب‌ساز، به آسانی می‌تواند آب و مواد شوینده را به طرف دیگ هدایت کرده و کثیف‌ترین لباس‌ها را هم مثل روز اول تمیز کند. این تکنولوژی، باعث شده که لباس‌ها حتی در آب سرد هم به خوبی شستشو داده شوند.

این دستگاه، دارای درام الماسه است که از آسیب دیدن البسه جلوگیری می‌کند و مانع ورود دکمه، بند و دیگر جزئیات سخت البسه به مخزن اصلی لباس‌شویی می‌شود. بهترین ماشین لباس شویی از قابلیت اسپری مستقیم آب و مواد شوینده روی لباس‌ها بهره می‌برد. به کمک این تکنولوژی، مواد شوینده به صورت مستقیم روی لباس‌ها اسپری می‌‎شود و همین موضوع باعث می‌شود که مواد شوینده نفوذ بیشتری در لباس‌ها داشته باشد. علاوه‌بر این، پنل لمسی این دستگاه، امکان تنظیمات مختلفی را برای کاربران فراهم کرده است.

مشخصاتتوضیحات
ظرفیت۸ کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رتبه انرژی+++A-35%
سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه
صفحه نمایشدارد
قفل کودکدارد
قابلیت‌هاذخیره تنظیمات دلخواه، مجهز به سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان، سیستم خودکار تشخیص خطا، سیستم ذخیره زمانی، محفظه شستشوی زمردی، فناوری نانو سیلور، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، برنامه شستشوی لباس کودک، دور خشک‌کن قابل تنظیم، برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی خودکار دیگ، دارای موتور دایرکت درایو، دکمه‌های لمسی، شستشوی سریع ۲۲ دقیقه‌ای، شروع شستشو با تاخیر، تکنولوژی حباب ساز Eco Bubble، کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی، عملکرد ضد حساسیت، دارای ۱۴ برنامه شستشو، آبکشی بهداشتی با آب گرم، برنامه آبکشی اضافه
ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی دوو مدلDwk-8543V ظرفیت ۸ کیلوگرم

۲. ماشین لباس‌شویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی سامسونگ مدل P1494
مدل P1494 ماشین لباس‌شویی سامسونگ با ظرفیت ۹ کیلویی

ماشین لباس‌شویی سامسونگ (Samsung) مدل P1494 ظرفیت ۹ کیلوگرم، یکی از محصولات بسیار باکیفیت برند سامسونگ است که علاوه‌بر طراحی بسیار زیبا، رتبه مصرف انرژی و ظرفیت بسیار مناسبی دارد. ویژگی اصلی بهترین ماشین لباس شویی خارجی، قابلیت اضافه کردن لباس بعد از شروع به کار دستگاه است. در صورتی که قصد داشته باشید بعد از آغاز به کار لباس‌شویی، لباسی به ماشین اضافه کنید، قفل بودن درب اصلی آن، مانعی برای شما ایجاد نخواهد کرد و می‌توانید لباس کثیف خود را از قسمت درب کوچک اضافه کنید.

ظرفیت ۹ کیلویی این دستگاه، انتخاب مناسبی برای خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت است. این دستگاه مصرف انرژی بسیار پایینی دارد؛ به همین خاطر دیگر نگران عملکرد آن در طول شبانه‌روز نخواهید بود. از دیگر ویژگی‌های این لباس‌شویی می‌توان به سیستم شستشوی چند حالته اشاره کرد که با داشتن ولوم کنترلی Jog Dial روی دستگاه، امکان تنظیم ماشین را برای شستشوی البسه فراهم می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
ظرفیت دیگ۹ کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رتبه انرژی+++A
سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه
صفحه نمایشدارد
قفل کودکدارد
قابلیت‌هامجهز به ۱۴ برنامه شستشو، قابلیت کنترل از راه دور توسط تلفن همراه هوشمند، موتور دیجیتال اینورتر، قابلیت Add Wash، قابلیت حباب ساز، دارای سنسور تشخیص وزن لباس، دارای قابلیت سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم محافظت در برابر نوسان‌های برق، کاهش لرزش و صدا، نمایشگر LED، قفل کودک
ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت ۹ کیلوگرم

۳. ماشین لباس‌شویی ال جی مدل WDV1260 ظرفیت ۱۲ کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی ال جی مدل WDV1260
مدل WDV1260 ماشین لباس‌شویی ال جی با ظرفیت ۱۲ کیلویی

ماشین لباس‌شویی ال جی (LG) مدل WDV1260 ظرفیت ۱۲ کیلوگرم، یک ماشین خشک‌کن‌دار کره‌ای که با امکانات هیجان‌انگیزی که دارد، شما را غافلگیر خواهد کرد. این ماشین لباس‌شویی به دلیل تمام امکانات فوق‌العاده‌ای که مانند آن در سایر مدل‌ها دیده نمی‌شود، بهترین ماشین لباس شویی در بازار شناخته می‎‌شود. این دستگاه می‌تواند لباس‌ها را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن شستشو دهد. علاوه‌بر این، مجهز به یک خشک‌کن ۸ کیلوگرمی است که پس از شستشو لباس‌هایی خشک‌شده را به شما تحویل خواهد داد. فناوری Motion DD6 با داشتن شش حالت اختصاصی، لباس‌هایتان را شستشو داده و سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد.

بهترین برند ماشین لباس شویی را می‌توان یک محصول هوشمند به شمار آورد. چرا که به گوشی‌های همراه‌تان وصل شده و می‌توان تنظیمات آن را توسط گوشی ساماندهی کرد. موتور این دستگاه، بهترین موتور موجود در بازار یعنی دایرکت داریو اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله ال جی است. این موتورها، در کنار کارایی بهتر و طول عمر بالایی که دارند، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان می‌شوند. به کمک حداکثر سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه که برای البسه‌های مختلف در دوره‌های متفاوت در نظر گرفته شده، می‌تواند بهترین نتیجه را دریافت کرد. دیگ شستشوی استیل ضد زنگ با طراحی بی‌نظیر، تمیزی حداکثری لباس‌ها را تضمین می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
ظرفیت دیگ۱۲ کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رتبه انرژی+++A
سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه
صفحه نمایشدارد
قفل کودکدارد
قابلیت‌هامیزان ظرفیت خشک کن ۸ کیلو، مجهز به فناوری TurboWash، افزودن لباس حین شستشو Add Item، پشتیبانی از برنامه SmartThinQ، سیستم عیب‌یاب Smart Diagnosis، مجهز به موتور Inverter Direct Drive، دارای ۱۴ برنامه جهت شستشو، درب شیشه‌ای مقاوم ضد زنگ، شستشوی لباس با بخار Steam، سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه، دارای برنامه شستشوی سریع
ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی ال جی مدل WDV1260 ظرفیت ۱۲ کیلوگرم

می‌دانستید برای استفاده از ماشین لباسشویی باید زمان را در نظر بگیرید؟! ما در این مطلب گفته‌ایم که بهترین زمان استفاده از ماشین لباسشویی چه ساعتی است؟

۴. ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901
مدل BWF 40901 ماشین لباس‌شویی پاکشوما با ظرفیت ۹ کیلویی

ماشین لباس‌شویی پاکشوما (Pakshoma) مدل BWF 40901 ظرفیت ۹ کیلوگرم، از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار است که علاوه‌بر جلوه زیبایی که به آشپزخانه شما می‌بخشد، امکانات پیشرفته‌ای هم دارد. این دستگاه با ظرفیت ۹ کیلویی، امکان شستشوی حجم بالایی از لباس را برای شما فراهم می‌کند و برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. بهترین ماشین لباس شویی ایرانی مجهز به موتور اینورتر است که به افزایش طول عمر و دوام لباس‌شویی منجر شده است.

ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901 ظرفیت ۹ کیلوگرم، ضمن این‌که در کاهش مصرف برق مؤثر است، باعث کم شدن میزان صدا هم می‌شود.

این دستگاه، مجهز به سیستم تعادل هوشمند به صورت خودکار است و تعادل بار در طول چرخه شستشو را تنظیم می‌کند. به طوری که با استفاده از آن، البسه و ماشین در طول شستشو آسیبی نمی‌بینند. این دستگاه، دارای ۱۶ برنامه شستشوی متنوع است که به وسیله آن‌ها می‌توان لباس‌های متنوع با جنس‌های مختلف را به راحتی شستشو داد. این گزینه، قابلیت تأخیر در شروع کار هم دارد که با استفاده از آن می‌توان چرخه شروع شستشو را با تأخیر و به میزان دلخواه تنظیم کرد تا باعث صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات اوج مصرف گردد. هم‌چنین ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901 مجهز به قفل کودک است که از هر گونه تغییر اتفاقی تنظیمات به وسیله کودکان جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
ظرفیت دیگ۹ کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رتبه انرژی++A
سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه
صفحه نمایشدارد
قفل کودکدارد
قابلیت‌هاقابلیت اضافه کردن لباس حین کار، برنامه تنظیم سرعت دور خشک کن (۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه)، برنامه Delay جهت تأخیر در شستشو و موکول کردن عمل شستشو به زمانی خاص، برنامه پیش شستشو برای شستن اولیه و ساده لباس‌ها یا شستن لباس‌های خیلی چرک و کثیف با یک دور اضافه‌تر، برنامه Start/pause برای شروع یا متوقف کردن شستشو و تنظیم درجه حرارت آب
ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901 ظرفیت ۹ کیلوگرم

۵. ماشین لباس‌شویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94S61 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94S61
مدل SWM-94S61 ماشین لباس‌شویی اسنوا با ظرفیت ۹ کیلویی

ماشین لباس‌شویی اسنوا (Snowa) سری واش این واش مدل SWM-94S61 ظرفیت ۹ کیلوگرم، محصولی از شرکت ایرانی اسنوا است که از قابلیت اضافه کردن لباس به واسطه واش این واش بهره می‌برد. به گونه‌ای که به وسیله این قابلیت، حتی اگر لباسی را فراموش کرده باشید، می‌توانید به واسطه درب دوم که بر روی درب اصلی تعبیه شده است، اضافه کنید. ظرفیت ۹ کیلوگرمی این دستگاه باعث شده بتوانید لباس‌های بیشتری را شستشو دهید. به لطف قابلیت شستشوی سریع، می‌توانید لباس‌هایتان را در مدت کوتاهی شستشو دهید. این قابلیت در مواقعی که لباس‌هایتان زیاد کثیف نیست و نمی‌خواهید آن‌ها را به مدت طولانی بشویید، کاربرد دارد.

علاوه‌بر این، این دستگاه مجهز به ۱۴ برنامه شستشوی متنوع است که همه نیازهای افراد را در زمینه شستشوی انواع لباس در جنس‌های مختلف پوشش می‌دهد. با توجه به طراحی این دستگاه و فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آن تعبیه شده است، ضمن این‌که سرعت بالایی دارد، از لرزش کمتری برخوردار بوده و مانع آسیب رساندن به البسه شما نمی‌شود. با استفاده از این دستگاه، دیگر خیالتان از بابت چروک نشدن لباس‌ها راحت باشد. این لباس‌شویی، دارای صفحه نمایش لمسی است که ضمن کاربری آسان، جذابیت ظاهری آن را دو چندان کرده است.

مشخصاتتوضیحات
ظرفیت دیگ۹ کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رتبه انرژی+++A-55%
سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه
صفحه نمایشدارد
قفل کودکدارد
قابلیت‌هاسیستم شستشوی سریع، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، دارای قابلیت آبکشی شرعی، مجهز به درام الماسه نسل جدید، ارتقاء کیفیت شستشوی با سیستم Jet Wash، دارای هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard Tech، امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، مجهز به سیستم لباس کودک Baby Protect، تکنولوژی ضدعفونی با اوزون بدون آب و مواد شوینده
ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94S61 ظرفیت ۹ کیلوگرم

برای جرمگیری و ضدغفونی کردن ماشین لباسشویی شما، در مطلبی دیگر لیستی از بهترین جرمگیر ماشین لباسشویی را معرفی کرده‌ایم.

مقایسه ماشین‌های لباسشویی؛ بهترین برند کدام است؟

قبل از این‌که بهترین ماشین لباس شویی را پیدا کرده و خریداری کنید، احتمال دارد با این پرسش روبه‌رو شوید که بهترین مارک ماشین لباس شویی کدام است یا کدام‌یک از برندهای موجود در بازار بهتر است؟ به صورت کلی، نخستین مرحله هنگام خرید بهترین ماشین لباس شویی، بررسی هر کدام از انواع مدل‌های یک محصول و اطلاع یافتن از ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها است. بعد از این‌که بهترین نوع ماشین لباس شویی را انتخاب کردید، می‌توانید به سراغ انتخاب بهترین مارک ماشین لباس شویی بروید. در نهایت، مدلی که متناسب با ترجیحات شما باشد را انتخاب کنید. با مقایسه ویژگی‌های زیر و مطالعه نظرات کاربران، به یک نظر قطعی برسید و تصمیم بگیرید که کدام محصول را خریداری کنید.

مدلقفل کودکسیستم عیب‌یاب هوشمندبخارشویصفحه نمایشاضافه کردن لباس حین کار
ماشین لباس‌شویی دوو مدلDwk-8543V
ماشین لباس‌شویی سامسونگ مدل P1494
ماشین لباس‌شویی ال جی مدل WDV1260
ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901
ماشین لباس‌شویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94S61
مقایسه ویژگی‌های بهترین مدل ماشین لباس شویی

بهترین ماشین لباس شویی را از کجا بخرم؟

برای خرید بهترین ماشین لباس شویی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، از سایت ترب کمک بگیرید. این سایت، امکان مقایسه قیمت و ویژگی محصولات مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد که خریدتان را به صورت آنلاین یا حتی حضوری انجام دهید. در نهایت شما می‌توانید قیمت و ویژگی‌های محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین محصول را انتخاب کنید.

شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با پیدا کردن فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود از طریق سایت ترب، خریدتان را انجام دهید و محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

سخن پایانی

لباس‌شویی یکی از لوازم ضروری در هر خانه‌ای به شمار می‌رود. در حال حاضر، برندهای ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که در زمینه ساخت و تولید این دستگاه فعالیت می‌کنند. در این مطلب، ۵ مدل از بهترین برندهای ماشین لباس شویی ایرانی و خارجی مانند ماشین لباس‌شویی دوو مدلDwk-8543V، ماشین لباس‌شویی سامسونگ مدل P1494، ماشین لباس‌شویی ال جی مدل WDV1260، ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل BWF 40901 و ماشین لباس‌شویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94S61 را معرفی کردیم و درباره ویژگی‌هایی که هر برند ارائه می‌دهد هم توضیح دادیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیازتان از بین برندهای گفته شده، بهترین انتخاب را داشته باشید.

پرسش های متداول در مورد بهترین ماشین لباس شویی

بهترین مارک ماشین لباس شویی خارجی موجود در بازار ایران کدام است؟

برندهای ال جی، دوو، سامسونگ، بوش و موارد دیگر از بهترین کمپانی‌های تولیدکننده ماشین‌های لباس‌شویی در دنیا هستند.

بهترین ماشین لباس شویی ایرانی، کدام برند است؟

طبق تجربه کاربران و نظرات مشتریانی که لباس‌شویی ایرانی خریداری کرده‌اند، برندهای اسنوا، پاکشوما و ایکس ویژن از نمونه‌های خوب ایرانی به شمار می‌آیند.

بی‌صداترین و کم‌لرزش‌ترین ماشین لباس‌شویی کدام مدل است؟

ماشین لباس‌شویی دوو مدلDwk-8543V ظرفیت ۸ کیلوگرم را می‌توان کم‌صداترین و کم‌لرزش‌ترین نمونه موجود در بازار دانست.

هنگام خرید بهترین ماشین لباس شویی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید بهترین مدل ماشین لباس شویی ایرانی و خارجی، جهت باز شدن در، برند سازنده، ظرفیت دیگ، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، اندازه صفحه ‌نمایش، سرعت چرخش موتور، قیمت، سازگاری با محیط‌ زیست، قفل کودک، قیمت و موارد دیگر از جمله مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کرد.

ماشین لباس‌شویی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

همان‌طور که می‌دانید ماشین لباس‌شویی‌هایی که توسط برندهای خارجی تولید و عرضه می‌شوند، دارای دوام بالاتر و کیفیت بیشتری هستند. لازم به ذکر است این دسته از محصولات بسیار افزایش قیمت داشته و باعث شده تا مردم به سمت خرید کالاهای ایرانی روی بیاورند.

🔗 منبع: nytimes

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *