کدام رنگ لاک نود به شما می‌آید؟ اینجا انتخاب کنید!

رنگ نود، یک طیف رنگی از رنگ‌های روشن و خنثی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. رنگ نود، فقط یک رنگ نیست؛ بلکه طیف گسترده‌ای از رنگ‌های خنثی است که در همه استایل‌های مد و پوشاک کاربرد دارد. باید گفت که رنگ لاک نود، یکی از آیتم‌های پرطرفدار است که در میان خانم‌هایی که عاشق لاک زدن بوده و در عین حال، از رنگ‌های جیغ مانند قرمز و سرخابی فراری هستند، بسیار محبوبیت دارد. این رنگ لاک، برای محل کار و دانشگاه و کسانی که نمی‌خواهند رنگ لاک آن‌ها مشخص باشد، بسیار مناسب است. در حقیقت رنگ لاک نود مات و شیک را می‌توان با طیف وسیعی از رنگ‌ها ترکیب و در محیط‌های آموزشی، اداری و رسمی از آن استفاده کرد. در ادامه با انواع لاک رنگ نود آشنا خواهیم شد.

بررسی انواع رنگ لاک نود

ناخن هایی با لاک رنگ کرمی روی سطح چوبی
رنگ نود علاوه‌بر شیکی و زیبایی، برای هر محیط و مراسمی به خصوص محیط‌های رسمی مناسب است. 

رنگ نود به رنگ‌های روشن با پایه بژ، کرم، نخودی و صورتی گفته می‌شود که حس آرامش و راحتی را در فرد ایجاد می‌کند و اغلب طرفداران استایل مینیمال از آن استفاده می‌کنند. در این بخش به بررسی ۶ مدل از انواع رنگ لاک نود می‌پردازیم.

  1. رنگ لاک نود مات
  2. رنگ لاک نود براق
  3. رنگ لاک نود صورتی
  4. رنگ لاک نود شاین
  5. رنگ لاک نود بهاری
  6. رنگ لاک نود پاییزی
ناخن هایی با لاک ساده و طرح دار
لاک با رنگ نود و روشن هم می‌تواند ساده و هم می‌تواند طرح‌دار باشد.

۱. رنگ لاک نود مات

دستی با ناخن های لاک روشن مات
لاک مات یکی از زیباترین مدل‌های لاک است.

لاک رنگ نود اگر مات باشد، درخشش کمی دارد و کمتر خود را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید یک استایل لاکچری و شیک داشته باشید، از لاک رنگ نود مات استفاده کنید و آن را با هر لباسی که دلتان می‌خواهد، هماهنگ کنید.

ناخن با لاک نود مات صورتی روی دستی با آستین بافت طوسی
 لاک نود مات به دلیل بافت خاصی که دارد به جذاب شدن استایل شما بسیار کمک می‌کند. 

۲. رنگ لاک نود براق و شیک

ناخن با لاک نود براق
لاک ناخن خود را زیر نور قرار دهید. اگر درخششی رنگارنگ و نقطه نقطه را در آن مشاهده کردید، لاک شما براق یا اکلیلی است.

دختر خانم‌هایی که دوست دارند طراحی‌های ساده و شیک داشته باشند، می‌توانند به سراغ لاک‌های رنگ نود براق و شیک بروند. این مدل‌ها به خوبی با هر لباسی هماهنگ می‌شوند و کمک می‌کنند که دست‌های شما زیباتر به نظر برسند.

ناخن با لاک نود طرح دار با خطوط طلایی
لاک براق یکی از زیباترین و باکلاس‌ترین نوع لاک است.

۳. رنگ لاک نود صورتی

ناخن با لاک به رنگ صورتی روشن و اکلیلی روی دستی با آستین توری
 برای پیدا کردن بهترین رنگ لاک نود، می‌توانید رنگ‌هایی با پایه صورتی انتخاب استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید یک لاک رنگ نود هستید که علاوه بر شیک بودن، رنگ و لعابی هم به ناخن‌ها بدهد، رنگ لاک نود صورتی، بهترین انتخاب است. این رنگ، فوق‌العاده جذاب و زنانه است و به راحتی با هر استایلی هماهنگ می‌شود. این رنگ لاک، به خصوص برای کسانی که به دنبال لاک تیره نیستند و می‌خواهند حسی تازه و ملایم به دست‌هایشان بدهند، انتخابی عالی است.

دو دست با ناخن و لاک به رنگ صورتی روبروی هم
این رنگ صورتـی بسیار ملایم و نزدیک به رنگ طبیعی ناخن‌ها است که برای موقعیت‌های رسمی و حرفه‌ای نیاز به ظاهر طبیعی و شیک دارند، مناسب است.

لاک نود صورتی به خوبی روی پوست‌های گندمی، سفید و حتی سبزه خود را نشان داده و دست‌ها را ظریف و مرتب نشان می‌دهند. به خصوص برای مهمانی‌ها و مراسم رسمی، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. با استفاده از این لاک، خیالتان راحت است که همیشه ظاهری شیک و باکلاس دارید.

ناخن با لاک به رنگ صورتی و فرم بادامی تیز
اگر شما به این رنگ باکلاس و زیبا علاقه دارید، می‌توانید انواع طرح ناخن ساده با طیف رنگ‌های نود صورتی را امتحان کنید.

۴. رنگ لاک نود شاین

ناخن با لاک نود شاین دار
شاین بودن لاک ناخن کاملا وابسته به سلیقه شما در انتخاب لاک است.

لاک رنگ نود شاین، انتخابی محبوب برای خانم‌هایی است که به دنبال ظاهری زنانه، شیک و در عین حال ظریف هستند. طرفداران رنگ نود، معمولا به دنبال این هستند که تا حد زیادی از رنگ‌های اصلی فاصله بگیرند. با این حال، بهتر است بدانید که این رنگ لاک را می‌توانید با هر رنگ دیگری که دلتان می‌خواهد، هماهنگ کنید. اگر به دنبال این هستید که به جای استفاده از رنگ‌های اصلی، رنگ‌های خنثی را در این ترکیب بگنجانید، می‌توانید به سراغ رنگ‌های براق و شاین بروید. برای این منظور می‌توانید از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی استفاده کنید. این قبیل رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های اکلیلی، گزینه خوبی برای درخشش بخشیدن به این رنگ‌‌ها هستند.

ناخن با لاک به رنگ نود همراه با درخشندگی دارای انگشترهای طلایی
زیبایی ناخن‌های شما با لاک شاین چندین برابر لاک ساده است.

برای این که ناخنی با لاک زیبا و بدون آسیب به صدف ناخن داشته باشید، می‌توانید از بهترین مدل جدید لاک ژل استفاده کنید.

۵. رنگ لاک نود بهاری

دو دست با ناخن های با لاک طرح دار صورتی در کنار هم یا آستین بافت نازک سفید
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار، رنگ لاک نود صورتی طرح‌دار است.

برخی افراد، از رنگ لاک نود برای طراحی‌های ناخن بهاری استفاده می‌کنند. برای طراحی ناخن بهاری می‌توانید از رنگ‌های بهاری کمک بگیرید. بنابراین بهتر است به سراغ رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، بژ و شیری نروید. چرا که این رنگ‌ها ماهیت گرم دارند و بیشتر مناسب استفاده در فصل سرما هستند. اما برای فصل بهار نیاز به استفاده از رنگ‌های سبک و سرد است. برای این منظور می‌توانید از رنگ‌های هلویی، یاسی، صورتی و آبی کمک بگیرید. فراموش نکنید که با استفاده از رنگ لاک نود بهاری می‌توانید طرح ناخنی زیبا و منحصربه‌فرد را در این فصل به دست آورید.

دستی با ناخن با لاک به رنگ یاسی و آستین بافت ذغالی و انگشترهای طلایی باریک
رنگ لاک یاسی نود از جمله زیباترین و مینیمال‌ترین رنگ‌های نود است.

۶. رنگ لاک نود پاییزی

دستی با ناخن با لاک به رنگ کرم و طرح قلب که پارچه با بافت تدی را گرفته
یکی از زیباترین رنگ‌های لاک پاییزی، کرم و قهوه‌ای کمرنگ است که قطعا شیفته زیبایی آن خواهید شد. 

لاک رنگ نود، یکی از رنگ‌های مورد استفاده در فصل پاییز است. شما می‌توانید با استفاده از این طیف رنگی، به هر آنچه در پاییز از زیبایی انتظار دارید، دست پیدا کنید. برای این منظور می‌توانید به کمک رنگ‌های نود و ترکیب آن‌ها در کنار رنگ‌های اصلی، به یک ترکیب زیبا و دلخواه برسید. بهترین طیف رنگی برای استفاده در این فصل، رنگ‌های بژ، کرم، قهوه‌ای، صورتی و شیری است.

دو دست با ناخن هایی با لاک به رنگ های طیف کرم قهوه ای در کنار هم با آستین کرم و انگشتر طرح قلب
برای لاک پاییزی می‌توانید از رنگ‌های طیف کرم و نسکافه‌ای نود استفاده کنید.

رنگ‌های پاییزی اغلب به صورت رنگ‌های گرم هستند و شما می‌توانید به کمک این رنگ‌ها به یک ترکیب زیبا و پرطرفدار پاییزی دست پیدا کنید.

لاک رنگ نود را از کجا بخریم؟

ناخن هایی با لاک رنگ یاسی روشن
شما می‌توانید انواعی از لاک با رنگ‌های نود و روشن را از طریق سایت ترب تهیه کنید.

همان‌طور که می‌دانید انتخاب و خرید لوازم آرایشی برای هر فردی اهمیت دارد. به همین خاطر، توصیه می‌شود که به کیفیت محصولات و برند آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر قصد خرید لاک رنگ نود را دارید، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خرید رنگ لاک نود، سایت ترب است که با داشتن فروشندگان متعدد، امکان مقایسه و خرید محصولات را برای کاربران فراهم می‌کند. این سایت، با در اختیار داشتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌های خنثی به خصوص رنگ نود در فروشگاه‌های معتبر و بررسی نظرات خریداران و دیگر کاربران، به محصولات منتخبی دست یافته است که انتخاب را از میان گزینه‌های موجود برای شما آسان می‌کند.

شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری لاک با رنگ نود و خنثی مورد نظر خود را از ترب تهیه کنید.

سخن پایانی

استفاده از رنگ‌های خنثی، به خصوص رنگ‌های نود این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید در استایل خود زیبا و جذاب به نظر برسید. شما می‌توانید با در نظر گرفتن علاقه، فصل، استایل و ترکیب آن با دیگر رنگ‌ها، به استایل خود جلوه‌ای خاص ببخشید. بهتر است بدانید که طیف رنگ‌های قهوه‌ای مانند کرم، شیری، بژ و رنگ‌های دیگر از این طیف، بهترین گزینه برای زمستان هستند. اما اگر این رنگ‌ها در طیف رنگ‌های صورتی قرار بگیرند، بهترین گزینه برای فصل بهار و تابستان هستند. در این مقاله درباره انواع رنگ لاک نود صحبت کردیم که خلاصه آن‌ها را در جدول زیر آورده‌ایم.

نوع رنگکاربرد
رنگ لاک نود ماتمناسب محیط‌های آموزشی و اداری
رنگ لاک نود براقمناسب طراحی‌های ساده و شیک
رنگ لاک نود صورتیمناسب مهمانی‌ها و مراسم رسمی
رنگ لاک نود شایناستفاده از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی به عنوان رنگ‌های اکلیلی
رنگ لاک نود بهاریاستفاده از رنگ‌های سبک و سرد مانند رنگ‌های هلویی، یاسی، صورتی و آبی
رنگ لاک نود پاییزیاستفاده از رنگ‌های گرم مانند استفاده از رنگ‌های بژ، کرم، قهوه‌ای، صورتی و شیری
ویژگی‌های انواع مختلفی از رنگ لاک نود

پرسش های متداول در مورد رنگ لاک نود

لاک رنگ نود چیست؟

رنگ لاک نود، یکی از جذاب‌ترین و زیباترین ترندهای چند سال اخیر است که با استفاده از ایده‌های مختلف می‌توان زیبایی آن را چند برابر کرد. یکی از ویژگی‌های اصلی این لاک این است که رنگ ملایمی دارد و به طرز قابل توجهی با رنگ پوست شما هماهنگ است.

لاک رنگ نود چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

رنگ لاک نود پرطرفدار، یکی از لاک‌های محبوب در بین بانوان امروزی است که اغلب در تناژهای کرم، صورتی روشن و بژ موجود است. این لاک‌ها مناسب طراحی ناخن بوده و رنگی طبیعی دارند. از ویژگی‌های لاک رنگ نود می‌توان به ماندگاری طولانی، پوشش‌دهی کامل، رنگ‌بندی متنوع، طیف رنگی گسترده و مناسب برای استفاده تکی اشاره کرد.

استفاده از رنگ لاک نود برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این رنگ لاک برای بانوانی که خواهان رنگ‌های ملایم هستند، بسیار مناسب است. رنگ لاک نود، شیک و رسمی است و برای استفاده روزمره، حتی در مراکز رسمی و اداری، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

🔗 منبع: opi

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *