بهترین ریمل ضدآب از ۸ مارک محبوب بازار

یک محصول اثربخش که در هر یک از این موقعیت‌ها ظاهر آرایش چشم‌هایتان را حفظ کند و بدون هیچ ردی از سیاهی آرایش شما را در حالت اولیه خود ثابت نگه دارد. این مقاله با هدف معرفی بهترین ریمل ضدآب موجود در بازار آماده شده است. قرار بر این است که تا انتهای آن با تعداد زیادی از بهترین مدل و‌ مارک ریمل ضدآب موجود در بازار با همه نوع قیمتی آشنایتان کنیم.

بهترین مارک ریمل ضدآب چیست؟

پاسخ این سوال به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ اولین قسمت ریمل‌های برند ایرانی هستند که با فرمولاسیون ضد آب تولید و‌ عرضه شده‌اند که از جمله آن می‌توان به ریمل‌های برند کالیستا اشاره کرد. قسمت دوم هم برندهای خارجی تولید کننده ریمل‌ ضدآب هستند. به صورت کلی برخی از برندهای معروف خارجی که ریمل‌های ضد آب تولید کرده‌اند عبارتند از اسنس، گلدن رز، لانکوم، ایزادورا و غیره.

کدام مدل ریمل ضدآب ایرانی و خارجی انتخاب بهتری است؟

چندین نوع ریمل و همچنین تفاوت فرچه‌های هر کدام
مدل‌های مختلف ریمل با فرچه‌های متفاوت تولید می‌شوند.

به‌‌عنوان یک ریمل ضد آب به ریملی می‌توان اعتماد کرد که تجربه استفاده بقیه خریدارانش مثبت است. وقتی آب با صورت برخورد داشته باشد، نباید هیچ ردی از سیاهی (و حتی در ریمل‌های رنگی ردی از پخش شدن رنگ) به جا باقی بماند. 

در ادامه بعضی از بهترین ریمل ضدآب ایرانی و خارجی را به ترتیب قیمت آن‌ها، از بیشترین قیمت به کمترین قیمت به شما معرفی کرده‌ایم.

۱. ریمل چشم ضد آب فبیولس کارولینا هررا

ریمل ضد آب لوکس برند فبیولس کارولینا هررا
ریمل ضد آب فبیولس کارولینا هررا

اگر می‌خواهید مژه‌های بسیار بلندی داشته باشید این ریمل یک انتخاب درست است. این ریمل فرمولی ۱۰۰% مقاوم در برابر آب داشته که تنها با پاک کننده آرایش ضد آب به راحتی پاک می‌شود. همچنین با داشتن یک برس منحصربه‌فرد مژه‌ها به بهترین حالت ممکن به طور یکنواخت فرم می‌گیرند و حجیم و پر به نظر می‌رسند. 

وجود عصاره ارکیده سیاه و روغن کرچک سبب شده که مژه‌ها بعد از استفاده از این ریمل نرم شوند. بعد از ۲ ماه استفاده مداوم از آن هم شاهد اثرات تقویت کنندگی این ریمل فوق العاده عالی خواهید بود.

۲. ریمل ضد آب برند ماوالا

بسته‌بندی داخلی و مقوایی ریمل ضد آب برند Mavala مدل ۱۰ ml
ریمل ضد آب برند Mavala مدل ۱۰ ml

برای داشتن مژه‌هایی پهن، کشیده و زیبا داشتن این ریمل ضروری است. اگر چشم‌هایی حساس دارید و نگران عوارض استفاده از ریمل هستید، این ریمل از برند ماوالا برای شما ساخته شده. فرمولاسیون ضدآب این ریمل همراه با برس منحصر به فردی که برای آن انتخاب شده، مژه‌ها را به بهترین حالت از هم جدا کرده و مرتب می‌کند.

ترکیبات مرطوب کننده، ضد خشکی و آنتی اکسیدان آن به بازسازی ساختار مژه‌های آسیب دیده کمک می‌کند. در عین حال هم مانع از خشکی و از دست رفتن خاصیت انعطاف پذیری مژه‌ها می‌شود.

۳. ریمل چشم ضد آب تریبلی بای تری

ریمل ضد آب برند تریبلی بای تری
ریمل ضد آب تریبلی بای تری

ریمل Terrybly حجم، طول و فر بسیار زیبا و مناسبی را ارائه می‌دهد، فرمولاسیون این ریمل ضدآب بوده و همین موضوع ماندگاری آن را زیاد می‌کند. برس این ریمل هم با دقت بالا مژه‌ها را از هم جدا کرده و ظاهری براق به جا می‌گذارد. در نتیجه بعد از استفاده از این ریمل ضد آب، مژه‌هایی صاف و بدون شکل دلمه‌ای خواهید داشت که در هر شرایط آب و هوایی بی عیب و نقص باقی می‌ماند.

۴. ریمل چشم ضد آب کوش میلک میکاپ

ریمل ضد آب برند کوش میلک میکاپ
ریمل ضد آب کوش میلک میکاپ

اگر به دنبال یک ریمل ضد آب وگان و بدون تست حیوانی می‌گردید که نه تنها مژه‌هایتان را فوق العاده ضخیم و پر حجم نشان دهد، حالت تقویت کنندگی هم داشته باشد این ریمل را بخرید. ریمل چشم ضد آب کوش میلک میکاپ حاوی روغن دانه کنف بوده و یک حالت دهنده خیلی خوب با خاصیت تقویت و‌ نرم کنندگی بالا است. امتیاز دیگر این ریمل ضد آب، فاقد پارابن، گلوتن و تالک بودن آن است.

۵. ریمل حجم دهنده و ضد آب ایزادورا مدل بیگ بولد

ریمل ضد آب حجم دهنده ایزادورا مدل بیگ بولد
ریمل ضد آب حجم دهنده مدل بیگ بولد

ریمل ضد آب بیگ بولد هم یکی دیگر از محصولات وگان و بدون تست حیوانی است. ترکیبی عالی از یک برس فوق العاده بزرگ و مناسب و از همه مهم‌تر مایعی با کیفیت و پرحجم که برای مدت‌ طولانی باقی می‌ماند.

استفاده از این ریمل همه مژه‌ها را پوشش داده و به آن‌ها حجم و درخشندگی عالی‌ای می‌دهد که به راحتی پاک نخواهد شد. شما در زمان استفاده از این محصول نگران حالت دلمه و گلوله گلوله شدن آن روی مژه‌های خود نخواهید بود. ریمل حجم دهنده و ضد آب مدل بیگ بولد جز ریمل‌های بدون بو است که به نظر ما یک امتیاز خیلی خیلی مثبت برای آن به حساب می‌آید.

۶. ریمل ضد آب اسنس مدل I Love Extreme Volume

ریمل ضد آب برند اسنس مدل I Love Extreme Volume آبی رنگ
ریمل ضد آب برند اسنس مدل I Love Extreme Volume

اولین چیزی که در این ریمل به چشم می‌خورد پوشش فوق العاده آن است. برس بزرگ این ریمل، مژه‌ها را حجم داده و طول آن‌ها را زیاد می‌کند. تاثیرات این ریمل برای مدت طولانی قابل مشاهده است.

اگر برای تمام روز خود به دنبال ریملی ضدآب و با دوام هستید، ریمل آبی اسنس را خریداری کنید. این ریمل در مقابل عرق کردن و اشک ریختن مقاوم است و یک انتخاب خوب برای روزهای گرم و مرطوب است. برای پاک کردن این ریمل از روی مژه‌ها کافیست از یک پاک کننده آرایش ملایم یا میسلار واتر کمک بگیرید. اگر این کار موثر نبود، روغن نارگیل هم گزینه خوبی است. در آخر هم می‌توان ویژگی‌های تکمیلی دیگر این ریمل از جمله وگان بودن و فاقد عطر، پارابن، الکل و ذرات میکروپلاستیک را نام برد.

برای آشنایی بیشتر با انواع ریمل برند اسنس، خواندن این مقاله را از دست ندهید: بهترین ریمل اسنس؛ انقلابی در صنعت آرایش چشم

۷. ریمل حجم دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express

ریمل برند کالیستا بیوتی مدل BB Express
ریمل کالیستا بیوتی مدل BB Express

کالیستا یکی از برندهای شناخته‌شده ایرانی است که در سال‌های گذشته محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای بین خانم‌ها به دست آورده است. این مدل ریمل برند کالیستا نه‌تنها ضدآب است، دارای خاصیت حجم‌دهندگی و بلند‌کنندگی خوبی هم هست. یک ریمل گیاهی با ماندگاری بالا که با براش نرمی که دارد مژه‌ها را به خوبی حالت داده و‌ برای مدت طولانی فرم‌آن‌ها را حفظ می‌کند. 

۸. ریمل اوریفلیم طلایی

ریمل طلایی برند اوریفلم
ریمل طلایی اوریفلیم

آخرین و ارزن‌ترین ریمل ضد آب در لیست ما، ریمل اوریفلم طلایی است. این ریمل با خاصیت ضد حساسیت و ضد ریزش بودن امتیاز مهم اول را بدست آورده. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به فرچه سه بعدی و خاصیت ضدآب آن که باعث شده ریمل نریزد یا پخش نشود اشاره کنیم. 

همچنین این ویژگی، محصول را به یک انتخاب مناسب برای افرادی که دچار حساسیت هستند مناسب کرده است. اگر به دنبال ریملی گیاهی و بدون سرب هستید که مژه‌های شما را بلند و بسیار حجیم کند، این ریمل را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

ترب به شما تجربه خریدی متفاوت را هدیه می‌دهد!

نکته مهم دیگه بعد از انتخاب یک ریمل ضدآب باکیفیت، پیدا کردن فروشگاهی است که بتوان با بهترین قیمت این محصول را از آن خریداری کرد. اگر سری به وبسایت ترب بزنید و به دنبال محصول مورد نظرتان در این وبسایت بگردید، با فروشگاه‌هایی رو به رو خواهید شد که قیمت‌هایی بسایر پایین‌تر از بازار و سایر آنلاین شاپ‌ها ارائه می‌دهند. 

شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود خرید حضوری یا آنلاین را انتخاب کنید و در صورت تمایل به خرید حضوری آدرس فروشگاه‌های نزدیک به خود را از درون وبسایت ترب بردارید. با مراجعه حضوری به این فروشگاه‌ها می‌توانید با همان شرایط گفته‌شده در سایت ترب محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

خرید با ضمانت ترب به شما امکان مرجوعی کالا و دریافت هزینه پرداختی را در صورت مغایرت محصول با جنس سفارش‌داده‌شده را خواهد داد.

سخن آخر

در این مقاله شما را با بهترین ریمل های ضد آب آشنا کردیم. البته که ویژگی کلیدی برخی از انواع بهترین برند ریمل ضدآب هم افزایش طول و مرتب کردن اصولی هم‌ هست. به هرحال با هر یک‌ از این ویژگی‌ها، نقطه مشترک تمام این ریمل‌ها، ضد آب بودن آن‌هاست. موضوعی که در شرایطی از جمله آب و هوای مرطوب، زیاد بودن تعریق بدن، فعالیت بدنی زیاد و حتی انجام ورزش‌هایی مثل شنا اهمیت پیدا می‌کند.

این مقاله حاوی لیستی از محبوب‌ترین و بهترین ریمل‌های ضدآب در رنج‌های قیمتی مختلف و متناسب با نیاز افراد مختلف بود. خلاصه آنچه در این مقاله از آن‌ها نام برده و‌ توضیح داده شد را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

جدول مقایسه ریمل‌های ضد آب

مدل ریملقیمتحجم‌دهندگیبلندکنندگیبدون تست حیوانیوگانبدون حساسیت
فبیولس کارولینا هررابالا
ماوالابالا
تریبلی بای تریبالا
کوش میلک میکاپمتوسط
ایزادورا مدل بیگ بولدمتوسط
اسنس مدل I Love Extreme Volumeمتوسط
کالیستا بیوتی مدل BB Expressکم
اوریفلیم طلاییکم

پرسش های متداول در مورد بهترین ریمل ضدآب

کدام ریمل‌های برند اسنس ضد آب هستند؟

در بین مدل‌های مختلف ریمل‌های اسنس دو مدل زیر در دسته ضدآب‌های با کیفیتی قرار دارند که محبوبیت زیادی هم پیدا کرده‌اند:
ریمل ضد آب حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme
ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

بهترین ریمل ضدآب خارجی قیمت مناسب کدامند؟

در بین این برندهای خارجی می‌توانید ریمل‌های ضدآب قیمت مناسب زیادی را پیدا کنید: میبلین، ایزادورا، گلدن رز، لورآل

آیا ریمل ایزادورا اصل ضدآب است؟

بله این ریمل ضد آب بوده و می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری و استفاده کنید. 

🔗 منابع: carolinaherrera | mavala | byterry

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *