بهترین مارک رنگ مو فانتزی را بشناسیم!

رنگ‎ موهای فانتزی مانند رنگ آبی، سبز، صورتی، قرمز، نارنجی آتشی، رنگ‌های کهکشانی مانند بنفش، آبی، رنگ‌های رنگین کمانی، رنگ‌های نئون مانند سبز، زرد و رنگ نقره ای، خاکستری از رنگ‌‎های مورد توجه نسل جوان هستند که تغییرات خوشایندی در ظاهر ایجاد می‌کنند. البته شباهت رنگی که می‌خواهید و رنگی که در نتیجه نهایی به دست می‌‎آید، گاهی اوقات متفاوت می‌شود و برای رسیدن به نتیجه دلخواه مارک‌های رنگ مو معتبر کمک بزرگی خواهند کرد. ما در این مقاله به معرفی ۱۱ محصول از بهترین مارک رنگ مو‌ فانتزی می‌‎پردازیم.

معرفی ۱۰ برند بهترین رنگ مو فانتزی

مارک‎‌های معتبر و شناخته شده در بازار نه‌تنها در رسیدن به رنگ دلخواه کمک می‌کنند، بلکه ویژگی‌‎هایی دارند که از آسیب مو جلوگیری می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها پرداخته‌ایم:

۱. رنگ مو سری فانتزی مارال (maral)

رنگ مو سری فانتزی برند مارال
رنگ مو سری فانتزی مارال

رنگ مو‌های فانتزی مارال داری شش رنگ سرخابی، آبی، بنفش، قرمز، سبز و فیروزه‌ای هستند. عصاره جلبک‌های دریایی موجود در آن که حاوی کلسیم، آهن، و منیزیم است، باعث ترمیم و تقویت مو می‌شود. استفاده آسان، تنوع رنگی بالا و رنگ‌های فانتزی جذاب سبب شده است که بتوانید در ماه چندبار رنگ مو‌های خود را به دلخواه عوض کنید، بدون اینکه آسیبی به بافت موی شما وارد شود. در تمامی محصولات مارال از روغن آرگان، زیتون، جوجوبا و بادام شیرین استفاده شده‌ است که از آسیب به پوست و مو جلوگیری کنند.  

رنگ موی فانتزی مارال حاوی ویتامین B5 جهت آبرسانی به موها است.

۲. رنگ مو فانتزی سی آر اس (CRS)

رنگ مو آبی برند سی آر اس
رنگ مو فانتزی سی آر اس

برند CRS یکی از بهترین رنگ مو‌های فانتزی و ژله‌ای بدون آمونیاک و بدون سولفات است و در میان مصرف‌کنندگان رنگ مو فانتزی، طرفداران زیادی دارد. این محصول اثرات جانبی رنگ موهای دائمی نظیر خشکی و آسیب مو، سوزش چشم و مشکلات تنفسی را نیز به همراه ندارد.

رنگ مو فانتزی سی ‎آر‎ اس حاوی نرم‌کننده و مرطوب‌کننده بوده و ماندگاری رنگ، حفظ لطافت و نرمی مو از ویژگی‌های دیگر این محصول محسوب می‌شود. برای استفاده از این محصول مقدار مناسبی از شامپو را روی موی دکلره‌شده استفاده نموده و موها را کاملا آغشته نمایید و پس از ۱۰ دقیقه بطور کامل آبکشی نمایید.

استفاده از شامپوهای بدون سولفات، شستشو با آب سرد و استفاده حداقلی از برس‌‎های حرارتی نکات مهم برای افزایش طول عمر رنگ مو فانتزی هستند.

پیش از استفاده از رنگ مو فانتزی مطالعه این مقاله جامع درباره رنگ موهای فانتزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳. رنگ مو فانتزی بد گرل (BAD GIRL)

رنگ مو فانتزی برند بد گرل
رنگ مو فانتزی بد گرل

رنگ مو بد گرل BAD GIRL از دسته رنگ‌های فانتزی فاقد آمونیاک و فاقد بو ناخوشایند، ضدحساسیت و بدون هرگونه آسیب به مو‌ها است. این محصول به اکسیدان نیاز ندارد و دارای پیگمنت رنگی بالا است. مدت زمان بین ۱۵ الی ۳۰ دقیقه نیاز است تا موها رنگ‌های فانتزی و جذاب بگیرند. از رنگ‌های معروف آن می‌توان به رنگ یخی، آبی، نارنجی، بنفش، سفید و قرمز اشاره کرد. هرچه موها روشن‌تر باشند، نتيجه پرپشت‌تر و شفاف‌تر خواهدبود.

۴. رنگ مو فانتزی کریزی کالر (Crazy Color)

رنگ مو فانتزی کریزی کالر
رنگ مو فانتزی کریزی کالر

این محصول رنگ‌های بسیار فانتزی و خاص ولی موقت به شما می‌دهد. رنگ گرفتن مو به یک ربع تا نیم ساعت زمان نیاز دارد. رنگ فانتزی کریزی کالر نیاز به ترکیب با اکسیدان ندارد و به سادگی روی هر مویی که پایه مورد نظر را داشته باشد، قابل استفاده است.

بهتر است این رنگ مو، برای موهایی به کار رود که پایه ۸ و ۹ به بالا را داشته باشد.

۵. رنگ مو ویتامول (Vitamol)

رنگ مو برند ویتامول
رنگ مو ویتامول

رنگ موی ویتامول در میان خانم‎‌ها و البته آقایان نام شناخته‌شده‌ای است. علاوه بر ویژگی‎‌های زیبایی و ظاهری این رنگ مو، باید به ویژگی‎‌های سلامت‌محور آن نیز اشاره کرد. رنگ موی ویتامول غنی‌شده از انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی بوده و حاوی آلوئه‌ورا، جهت تقویت و ترمیم مو‌ها و آبرسانی است.

برای تقویت و درخشندگی مو از روغن نارگیل بهره گرفته و حاوی پروتئین گندم، جهت جلوگیری از ریزش و سفیدی مو است. با استفاده از روغن هسته انگور در فرمولاسیون، خاصیت نرم‌کنندگی و از بین‌بردن شوره سر را نیز به همراه دارد.

۶. رنگ مو فانتزی بیو (BU)

رنگ مو فانتزی بیو
رنگ مو فانتزی بیو

رنگ مو‌های فانتزی بیو می‌تواند با ایجاد رنگ‌های پاستلی، فانتری و پر جنب‌وجوش هنر واقعی رنگ‌آمیزی را روی مو‌های شما اجرا نماید تا به ظاهری متنوع، خلاقانه و جذاب دست یابید. شامپو رنگ بیو از انواع رنگ مو‌های خاص است که طیف رنگی بسیار زیادی دارد .

رنگ مو فانتزی و ژله‌ای قرمز مخملی بیو B۱۴ حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و فاقد آمونیاک و سولفات است. از طرف دیگر حاوی کراتین بوده و به همین جهت ضمن عدم ایجاد آسیب به مو‌ها، گزینه مناسبی جهت رنگ کردن مو‌های کراتین‌شده به شمار می‌رود.

رنگ مو فانتزی بیو، جهت ایجاد تنوع و زیبایی به‌وسیله ایجاد رنگی خاص و فانتری روی موهای شما تولید شده است.

برای اطلاع از چگونگی شستن مو بعد از رنگ، خواندن قانون طلایی شستن مو بعد از رنگ کردن؛ چه زمانی و چگونه موهای رنگ شده را بشوییم؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۷. رنگ مو فانتزی کریتیو (Creative)

رنگ مو فانتزی برند کریتیو
رنگ مو فانتزی کریتیو

رنگ موی فانتزی کریتیو با بهره‌مندی از کیفیت ساخت بسیار بالا و تکنولوژی روز دنیاT دارای طیف رنگی متنوع و زیبا است. سری رنگ‌های فانتزی این برند ترکیب پیگمنت‌های غالبا گرم و براق داشته و قابلیت ایجاد رنگ‌های فشن را دارد. همچنین حاوی ویتامین C ،E و روغن گندم و برنج است.

ویتامین C موجود در ترکیبات به بهبود گردش خون در سر و تقویت مویرگ‌های اطراف مو و در نتیجه به استحکام مو کمک می‌کند و ریزش آن را کاهش می‌دهد. ویتامین E، تقویت‌کننده مو است و از ریزش مو‌ها جلوگیری می‌کند. روغن گندم و برنج باعث لطافت، براق شدن و درخشندگی مو‌ها می‌شوند.

رنگ مو را برای مدت ۴۵ دقیقه روی مو قرار داده و سپس برای روز اول با یک ماسک یا نرم‌کننده داخل حمام شست‌وشو دهید و از روز دوم با شامپو بشویید.

۸. رنگ مو فانتزی جی بی پلاس (JB plus)

رنگ مو فانتزی جی بی پلاس
رنگ مو فانتزی جی بی پلاس

رنگ مو جی بی‌ پلاس یکی از بهترین رنگ مو‌های فانتزی موجود در بازار، تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و فرمول آن متناسب با ویژگی مو‌ی نژاد ایرانی‌ ساخته شده‌است. این رنگ مو به خوبی در تارهای مو نفوذ می‌کند و رنگی یک‌دست و فوق‌العاده ایجاد می‌کند. به همین دلیل برای افرادی‌که موهای سفید دارند، بسیار کاربردی است و نتیجه بسیار خوبی خواهد‌ داشت. بهتر است رنگ مو را به نسبت ۱ به ۱.۵ با کرم اکسیدان مخلوط کنید. برای پوشش موهای سفید، بهتر است از اکسیدان ۶% استفاده کنید.

دلیل دیگر استقبال بالا از این رنگ مو، ماندگاری بالای آن است. ویژگی دوام بالای رنگ موی جی بی‌ پلاس فانتزی باعث می‌شود که فواصل رنگ کردن مو بیشتر شود و به حفظ سلامت مو کمک می‌کند.

رنگ موی جی بی پلاس +GB همان رنگ موی گلباران با کیفیت جدید و بالاتر است.

۹. رنگ مو فانتزی انزو (ENZO)

رنگ مو فانتزی برند انزو
رنگ مو فانتزی انزو

انزو، مجموعه‌ای از رنگ موی فانتزی را ارائه کرده‌ است که تقریباً همه سلایق را پوشش می‌دهند. علاوه‌براین، رنگ‌های فانتزی انزو به‌ نحوی فرموله شده‌اند که حداقل آسیب را به مو‌ها می‌رسانند و انتخاب قابل اطمینان برای مشتریان و علاقه‌مندان محسوب می‌شود.

انزو (Enzo) نام برندی ایتالیایی است و در ترکیبات خود رنگدانه‌های بسیار قوی دارد که باعث می‌شود رنگ موی شما پس از شست‌وشو‌های مکرر نیز هنوز زیبایی اولیه را حفظ کند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و تاییدیه سازمان غذا دارو برای این محصول، آن را به یکی از اولین انتخاب‌ها برای سالن‌های آرایش تبدیل‌ کرده‌ است.

۱۰. رنگ مو فانتزی فورگرلز (Hair color 4Girls)

رنگ مو فانتزی برند فورگرلز
رنگ مو فانتزی فورگرلز

رنگ مو فورگرلز سری فانتزی به دلیل مواد مغذی مانند روغن نارگیل و روغن، عصاره آلوئه‌ورا و لاوندر (اسطوخودوس)، کراتین و ویتامین C است و خاصیت نرم‎‌کنندگی زیاد آن سبب احیای موهای خشک و آسیب‌دیده از مواد شیمیایی می‎‌شود. رنگ موی فورگرلز در 118 رنگ و 20 سری عرضه می‌گردد. نرمی و لطافت موها را حفظ می‎‌کند و قدرت و پوشش زیادی به‌خصوص برای موهای سفید دارد.

رنگ موی فانتزی از کجا بخریم؟

دختری با موهای فانتزی صورتی بلند
بهترین رنگ موهای فانتزی را از ترب بخرید.

فروشگاه اینترنتی ترب یک موتور جستجوی خرید است که به شما این امکان را می‌دهد تا با مقایسه قیمت و ویژگی‌های انواع رنگ مو اعم از فانتزی بهترین انتخاب را برای خرید آنلاین داشته باشید. با کمک این موتور جستجوی خرید می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا، محصولات مورد نیاز خود را پیدا و خرید کنید، بدون اینکه نیاز به مقایسه محصولات در چندین سایت مختلف داشته باشید.

حتما بخوانید: رنگ موی فانتزی چیست؟

کلام آخر

در این مقاله به معرفی ۱۰ مارک از بهترین رنگ مو‌های موجود در بازار پرداختیم که با استقبال بانوان مواجه شده‌ است، در ادامه به‌طور خلاصه ویژگی‌های آن‌ها را آورده‌ایم:

شمارهبرندمحتویاتحجمانواع رنگ
۱مارالشامپو رنگ100mlسرخابی، آبی، بنفش، قرمز، سبز و فیروزه‌ای
۲سی آر اسژله‌ای40mlشرابی، بلوبری، قرمز، دودی و آبی سلطنتی، سرمه‌‎ای
۳بد گرل شامپو رنگ نیمه‌دائمی150mlیخی، آبی،نارنجی، بنفش، سفید، قرمز
۴کریزی کالررنگ موی دائمی100mlآبی تیره، آبی روشن، بنفش تیره، بنفش روشن، صورتی روشن، صورتی، قرمز آتشین، نارنجی
۵ویتامول رنگ مو گیاهی‫120mlسبز، یاسی، نقره‌ای، پوست‌پیازی، بنفش، صورتی
۶بیوشامپو رنگ100mlقرمز، آبی، بلوبری، یاسی، بنفش، سبز، مرواریدی، صورتی
۷کریتیورنگ مو 122grخاکستری، شرابی، ماهگونی، تنباکویی، قرمز،
۸جی بی پلاسرنگ مو100mlرنگ فیروزه‌ای
۹انزو رنگ مو100mlصورتی، نارنجی، شامپاینی، بنفش، دودی، مخملی، قرمز
۱۰فورگرلزرنگ مو120mlزیتونی، خاکستری، دودی قرمز، شرابی، یاقوتی، مسیکاپوچین
جدول خلاصه ۱۰ مدل از بهترین برند رنگ مو فانتزی و ویژگی‌ها

نظر کاربران درباره مارک‌های مختلف رنگ مو می‌‎تواند راهنمای خوبی برای انتخاب در خرید رنگ موی فانتزی باشند. رنگ مو‌های فانتزی باعث می‌‎شوند به استقبال تجربه‌های جدید بروید و باوجود تاثیرات مثبت بر زیبایی، با رعایت نکردن نکاتی مبنی بر مراقبت و سلامتی مو، می‌‎توانند منجر به آسیب‌های جدی برای مو شوند.

پرسش های متداول در مورد بهترین رنگ مو فانتزی

رنگ موی فانتزی چیست؟

این رنگ‌ها اغلب برای ایجاد ظاهری جسورانه و چشم‌نواز استفاده می‌شوند. رنگ موی فانتزی معمولا در موهای طبیعی یافت نمی‌شوند مانند صورتی، آبی، بنفش، سبز، نارنجی.

ماندگاری رنگ موی فانتزی چقدر است؟

پاسخ به این پرسش با توجه به نوع برند مورد استفاده، متفاوت است. اما رنگ‌های فانتزی معمولاً تا ۱۰-۱۵ شست‌و‌شو دوام خواهند داشت.

آیا قبل از استفاده از رنگ‌‎های فانتزی باید موهایم را دکلره کنم؟

جواب این سوال به برند رنگ مو شما بستگی دارد. اما در مجموع موهای روشن، زمینه بهتری برای رنگ فانتزی فراهم می‌کند. با این حال، برخی از مارک‌ها گزینه‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند روی موهای تیره‌تر عمل کنند.

آیا استفاده از رنگ موی فانتزی خطرات یا مضراتی دارد؟

رنگ موی فانتزی معمولاً وقتی طبق دستورالعمل استفاده می‌شود، ایمن است. اما می‌تواند چند جنبه منفی وجود داشته باشد از جمله:
قبل از روشن شدن می‌تواند به موهای شما آسیب برساند
واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند
همچنین می‌توانند پوست را لکه‌دار کنند، بنابراین استفاده از برندهای معتبر و رعایت دستورالعمل ضروری است.

🔗 منابع: cuttershairdressing | limecrime

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *