بهترین کانتور استیکی؛ جادوی تغییر چهره

فرمولاسیون کرمی به دلیل کارآمدی بیشتر نسبت به نوع پودری، برای مبتدیان و کسانی‌که به دنبال نتیجه طبیعی‌تری در کاتورینگ صورت هستند، گزینه بهتری محسوب می‌شوند. بهترین کانتور استیکی باید فوق‌العاده کرمی و با استفاده آسان باشد. در این مقاله با بررسی کانتورهای استیکی بر اساس فرمول، طیف رنگی، ترکیب‌پذیری و ماندگاری، بهترین مواردی را که نتیجه تاثیرگذارتری ارائه می‌دهند، معرفی می‌کنیم.

۱. کانتور استیکی Makeup by Mario Softsculpt Shaping Stick

سه دستی که کانتور استیکی Makeup by Mario Softsculpt Shaping Stick را دارند.
Makeup by Mario Softsculpt Shaping Stick

استیک کانتور مذکور یک محصول آرایشی محبوب است که با فرمولاسیون کرمی و فینیش مات عرضه می‌شود. این محصول شش رنگ متنوع با عمق‌ها و ته‌رنگ‌های مختلف دارد و برای استفاده راحت‌تر، دارای برس داخلی در انتهای دیگر است. این ویژگی‌ها این کانتور استیکی را به گزینه‌ای جذاب برای داشتن آرایش حرفه‌ای و دقیق تبدیل می‌کند.

  • داشتن سایه‌های متنوع و زیبا 
  • داشتن اپلیکاتور داخلی
  • ارائه فینیش مات
  • استفاده بسیار آسان
  • باز و بسته کردن سخت

۲. کانتور استیکی NYX Professional Makeup Wonder Stick

تعدادی کانتور استیکی NYX Professional Makeup Wonder Stick
NYX Professional Makeup Wonder Stick

این کانتور استیکی دو انتها دارد که شامل یک هایلایتر و یک رنگ برجسته است که به کانتورینگ صورت کمک می‌کند. فرمولاسیون هر دو طرف یکدست بوده و به راحتی قابل ترکیب است، به طوری‌که ظاهری طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول برای کانتورینگ پوست‌های روشن، متوسط و تیره مناسب است.

  • مقرون‌به‌صرفه
  • موجود در رنج رنگی مختلف 
  • همراه با هایلایتر
  • ترکیب آسان
  • عدم داشتن ماندگاری کافی

۳. کانتور استیکی Fenty Beauty Match Stix Matte Contour Skinstick

کانتور استیکی Fenty Beauty Match Stix Matte Contour Skinstick
Fenty Beauty Match Stix Matte Contour Skinstick

Fenty Beauty طیفی وسیعی از کانتور را با ۹ سایه رنگی از روشن تا تیره و ته‌رنگ‌های مختلف ارائه می‌دهد. با وجود فرمولاسیون خشک که باعث شده ترکیب آن نیاز به زمان و تلاش داشته باشد، این محصول ماندگاری خوبی روی پوست‌های چرب دارد. هر رنگ از این کانتور دارای رنگدانه‌های بسیار زیاد است که ظاهری طبیعی با برجستگی‌های لازم روی صورت ایجاد می‌کند.

  • در چندین سایه با عمق و ته‌رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود.
  • ماندگاری طولانی
  • فرمولاسیون کمی خشک 

پیشنهاد مطالعه مقاله: لیست ۱۰ تایی بهترین کانسیلر برای پوست مختلط

۴. کانتور استیکی Milk Makeup Sculpt Cream Contour Stick

چهار عدد کانتور استیکی Milk Makeup Sculpt Cream Contour Stick
Milk Makeup Sculpt Cream Contour Stick

استیک کانتور با رنگ خنک و بر پایه کرم از برند تمیز Milk Makeup، به دلیل سهولت استفاده و قوام خامه‌ای و ترکیب شدن راحت، امتیاز بالایی دارد. این محصول با عصاره آویشن، نرم‌کننده‌ و مرطوب‌کننده است و پوست را تغذیه می‌کند. نرم بودن و عدم ایجاد ظاهری کثیف این کانتور استیکی باعث می‌شود تا مورد تحسین مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

  • جنس ابریشمی
  • به راحتی ترکیب می‌شود.
  • ماندگاری مناسب
  • سایه‌های رنگی محدود

۵. کانتور استیکی LYS Beauty No Limits Cream Bronzer Stick

۵ عدد کانتور استیکی LYS Beauty No Limits Cream Bronzer Stick
LYS Beauty No Limits Cream Bronzer Stick

استیک کانتور LYS Beauty به دلیل بافت کره‌ای و ترکیبات موثرش طرفداران بسیاری دارد. این محصول حاوی عصاره چای سبز برای تسکین و کاهش قرمزی، عصاره دانه هندوانه برای حفظ رطوبت و افزایش درخشندگی و روغن گل رز برای کاهش لکه‌های تیره است. شکل زاویه‌دار آن نیز استفاده روی نقاط گرد یا استخوانی و مناطقی با دسترسی سخت چهره را آسان می‌کند.

حتما بخوانید: کانتور چیست؟ و انواع آن

  • برای انواع پوست‌ خشک مناسب است.
  • قیمت مناسب
  • ترکیب‌پذیری بالا
  • روی پوست‌های چرب لیز می‌شود.

۶. کانتور استیکی Tarte Sculpt Tape Contour

تعدادی کانتور استیکی Tarte Sculpt Tape Contour
Tarte Sculpt Tape Contour

برای پوست‌های خشک، فرمولاسیون مایع به کرم ارجحیت دارد، چراکه کمتر در خطوط ریز یا مناطق خشک صورت تجمع پیدا می‌کند. این فرمول سرشار از مواد تقویت‌کننده پوست است از جمله کره شی و گل چینی برای آبرسانی، ریشه شیرین‌بیان برای روشن‌ کردن پوست، پودر الماس برای محو کردن منافذ و عیوب و رنگدانه‌های معدنی که ظاهر پوست را نرم و متعادل می‌کنند. برای دستیابی به بهترین نتیجه، قبل از خشک شدن محصول از یک برس برای محو کردن آن استفاده کنید.

  • مقدار ناچیزی از این محصول برای یک مرتبه استفاده کافی است.
  • ترکیب شدن با پوست به صورت یکپارچه 
  • در زمان مالیدن روی صورت ظاهر کثیفی ایجاد می‌کند.
  •  رنگ با گذشت زمان محو می‌شود.

۷. کانتور استیکی Rare Beauty Warm Wishes Effortless Bronzer Stick

پنج تا کانتور استیکی Rare Beauty Warm Wishes Effortless Bronzer Stick
Rare Beauty Warm Wishes Effortless Bronzer Stick

برای کسانی‌که به تازگی کانتورینگ را شروع کرده‌اند یا ظاهری ظریف و بدون آرایش را ترجیح می‌دهند، کانتور Rare beauty رنگ‌دانه‌دار که فینیش کم‌رنگ و درخشان طبیعی ارائه می‌دهند، مناسب خواهد بود. فرمول این محصول شامل ترکیبات گیاهی نیلوفر آبی سفید، گاردنیا و نیلوفر آبی است که پوست را تسکین می‌دهد.

  • فرمول غیر چرب باعث ایجاد جوش نمی‌شود.
  • به خوبی ترکیب می‌شود.
  • استفاده آسان دارد
  • در زمان استفاده، ممکن است روی پوست تکه‌تکه شود.

مقایسه ویژگی‌های لیست بهترین کانتور استیکی

در زیر برای محصولات کانتور ذکر شده، از لحاظ مواد تشکیل‌دهنده و نوع پوست، یک جدول مقایسه‌ای آورده‌ایم. این جدول به شما کمک می‌کند تا با توجه به نوع پوست و ترکیبات هر محصول، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

نام محصولمواد تشکیل‌دهنده اصلینوع پوست مناسب/ویژگی
Makeup by Mario Softsculpt Shaping Stickپلی‌اتیلن، تری‌گلیسیرید کاپریلیک، الکلمناسب پوست‌ حساس
NYX Professional Makeup Wonder Stickاتیل هگزیل پالمیتات، ستیریل اتیل هگزانوات، پارافین مایع/ روغن معدنیمناسب پوست‌های روشن، متوسط و تیره/ ممکن است محو کردنش کمی مشکل باشد.
Fenty Beauty Match Stix Matte Contourآنتی‌اکسیدان، هگزیلن گلایکولمناسب پوست‌ چرب/ فرمول خشک که ترکیب آن نیاز به زمان و تلاش دارد، اما ماندگاری بالایی دارد.
Milk Makeup Sculpt Cream Contour Stickعصاره آویشن، نرم‌کننده‌های مرطوب‌کنندهمناسب انواع پوست/ به دلیل قوام خامه‌ای و قابلیت ترکیب آسان، مناسب برای استفاده راحت و ایجاد ظاهری طبیعی
LYS Beauty No Limits Cream Bronzer Stickعصاره چای سبز، عصاره دانه هندوانه، روغن گل رزمناسب انواع پوست/ به خصوص برای تسکین و کاهش قرمزی، حفظ رطوبت و کاهش لکه‌های تیره
Tarte Sculpt Tape Contourکره شی، گل چینی، ریشه شیرین بیان، پودر الماس، رنگدانه‌های معدنیمناسب پوست‌ خشک/ فرمول مایع به کرم که کمتر در خطوط ریز یا مناطق خشک قرار می‌گیرد، سرشار از مواد تقویت‌کننده پوست
Rare Beauty Warm Wishes Effortless Bronzer Stickترکیب گیاهی شامل نیلوفر آبی سفید، گاردنیا و نیلوفر آبیمناسب انواع پوست/ مناسب برای تازه‌کاران کانتورینگ یا کسانی‌که ظاهری ظریف و بدون آرایش را ترجیح می‌دهند، فرمول تسکین‌دهنده پوست و استفاده آسان.
جدول خلاصه بهترین کانتور استیکی

خواندن این مقاله را پیشنهاد می‌دهیم: بی بی کرم چیست؟ صفر تا صد این محصول آرایشی پرکاربرد

از کجا بهترین مدل کانتور استیکی را بخریم؟

کانتورهای استیکی متنوع
بهترین مدل کانتور استیکی را از ترب بخرید.

بعد از انتخاب بهترین مارک کانتور استیکی نوبت به پیدا کردن فروشگاهی می‌رسد که بهترین کانتور استیکی را با قیمت مناسب عرضه کند. سایت ترب بهترین گزینه است، زیرا فروشندگان متعددی با قیمت‌های رقابتی در آن فعالیت می‌کنند. با مقایسه انواع کانتور در سایت ترب و توجه به بودجه و ترجیحات خود، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید از سایت ترب، تضمین‌کننده کیفیت و اصالت محصولات است.

جمع‌بندی

برای خرید بهترین کانتور استیکی به دنبال محصولاتی با فرمول کرمی و ترکیب‌پذیر باشید که استفاده از آن‌ها آسان است و نتیجه‌ای طبیعی را ارائه می‌دهند. انتخاب سایه‌ای که با تناژ پوست شما همخوانی دارد و امکان برجسته‌سازی ظریف یا شدید را فراهم می‌کند، حائز اهمیت است. بررسی ترکیبات مغذی مانند عصاره‌های گیاهی و مرطوب‌کننده‌های پوست نیز می‌تواند به بهبود کیفیت فرایند کانتورینگ کمک کند. همچنین، محصولاتی با ماندگاری بالا و عدم ایجاد خطوط و لکه روی پوست، گزینه‌های ایده‌آلی برای خرید هستند. 

پرسش های متداول در مورد بهترین کانتور استیکی

چگونه بهترین کانتور استیکی را انتخاب کنم؟

برای انتخاب استیک کانتور مناسب، از رنگ کرم پودر خود به‌عنوان راهنما استفاده کنید. یک سایه کانتور را انتخاب کنید که حداقل دو درجه تیره‌تر از کرم پودر شما باشد تا سایه‌های موثر ایجاد کند، اما از انتخاب سایه‌های بسیار تیره خودداری کنید تا باعث ایجاد ظاهری نامتقارن و لکه‌دار نشود.

بهترین کانتور استیکی موجود در بازار چیست؟

برای خرید بهترین مارک کانتور استیکی پیشنهاد ما Milk Makeup Sculpt Cream است.

بهترین کانتور استیکی برای پوست‌های چرب چیست؟

Fenty Beauty Match Stix Matte Contour را می‌توانیم به‌عنوان بهترین مدل کانتور استیکی برای پوست‌های چرب معرفی کنیم.

بهترین کانتور استیکی برای پوست‌های خشک کدام است؟

Tarte Sculpt Tape Contour بهترین مارک کانتور استیکی پوست‌های خشک است.

🔗 منابع: forbes | byrdie

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *