بهترین کانسیلرهای ایرانی از کدام برندها هستند؟!

این روزها برندهای ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی بسیار متنوعی همچون کانسیلرهای باکیفیت را روانه بازار کرده‌اند؛ کانسیلرهایی که یک محصول همه‌کاره هستند. اگر می‌خواهید زیر چشم‌هایتان را روشن کنید، چروک زیر چشم را بپوشانید، جای جوش‌ و لکه را کم‌رنگ یا برخی از ویژگی‌های صورت‌تان را برجسته کنید، به یک کانسیلر عالی نیاز دارید و محصولات باکیفیت ایرانی به راحتی می‌توانند پاسخ‌گوی نیازتان باشند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین کانسیلرهای ایرانی را معرفی کنیم تا بدون پرداخت هزینه زیاد از نتیجه مطلوب بهره‌مند شوید.

۱. کانسیلر ورونیک

کانسیلر ایرانی ورونیک با پس‌زمینه سفید
کانسیلر Veronique

کانسیلر SPF15 ورونیک با فرمولاسیونی پیشرفته و سبک، به راحتی روی پوست قرار می‌گیرد و نواقص پوست مانند تیرگی‌های زیر چشم، لکه‌ و قرمزی‌ را به خوبی پوشش می‌دهد. ترکیبات مغذی و مرطوب‌کننده‌ آن به حفظ رطوبت پوست کمک و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. این کانسیلر با داشتن SPF15 یک سپر محافظتی در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید ایجاد می‎‎‎‎‎کند که این ویژگی برای حفاظت پوست در برابر پیری زودرس و آسیب‌های نوری حیاتی مفید است.

ویژگیتوضیحات
مناسب پوستانواع پوست
رنگبژ روشن، بژ طبیعی
ترکیباتبابونه، نیاسین آمید، آلوئه ورا
سایر ویژگی‌ها آبرسان و مرطوب‌کننده، بافت بسیار سبک, پوشش کامل تیرگی‌های اطراف چشم، ضدپف و تیرگی، ضدچروک، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید
جدول ویژگی‌های کانسیلر ورونیک

پیش از خرید کانسیلر به نوع آن توجه کنید. کانسیلرها در انواع مایع، جامد، مدادی و استیکی عرضه می‌شوند.

۲. کانسیلر مایع مای مدل جنتل تاچ بلک دایموند

کانسیلر مایع مای مدل جنتل تاچ بلک دایموند
کانسیلر مایع جنتل تاچ بلک دایموند مای

 کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای دارای مواد ضدچروک قوی است که موجب جلوگیری از پیری زودرس پوست می‌گردد و پوست را شاداب‌تر می‌سازد. همچنین پوست اطراف چشم را روشن‌تر می‌کند و نمایی طبیعی و زیبا به آرایش می‌دهد. 

ویژگیتوضیحات
مناسب پوستانواع پوست
رنگ روشن مایل به صورتی، متوسط مایل به زرد و تیره مایل به زرد
بافت محصولمايع
سایر ویژگی‌هاداری اپليکاتور با کيفيت، بافت سبک و نرم، پوشش‌دهی مناسب و يکدست، جوان‌سازی و جلوگيری از چروک شدن پوست، روشن‌کننده پوست دور چشم
جدول ویژگی‌های کانسیلر مای مدل جنتل تاچ بلک دایموند

برخلاف تصور عموم کانسیلر تنها برای پوشاندن تیرگی زیر چشم کاربرد ندارد، بلکه می‌توان از آن برای پوشاندن قرمزی اطراف بینی، جای جوش و تیرگی‌های اطراف دهان هم استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید: بهترین کانسیلر برای پوشاندن جای جوش؛ حالا ماه شدی!

۳. کانسيلر کالیستا مدل کاور آپ

۳ رنگ کانسيلر کالبستا مدل کاور آپ با پس‌زمینه سفید
Cover up Concealer Callista

کانسيلر کالیستا مدل Cover Up دارای حجم 6 میلی‌گرم و جلوه مات است. این کالا تیرگی و هاله دور چشم را پوشش می‎‎‎‎‎دهد و باعث محو شدن عیوب پوست می‎‎‎‎‎گردد. از دیگر نقاط قوت این محصول می‎‎‎‎‎توان به پوشش‌دهی مناسب و بافت سبک اشاره کرد.

ویژگیتوضیحات
مناسب پوستانواع پوست
رنگهلویی, عاجی, نود
بافت محصولمايع
سایر ویژگی‌هابافت نرم و سبک، قابل استفاده به عنوان زیر سایه، رفع تیرگی و هاله دور چشم، مرطوب‌سازی پوست دور چشم، مناسب برای چشم‌های حساس
جدول ویژگی‌های کانسیلر کاور آپ کالیستا

۴. کانسیلر مایع اپیلینگ شون

کانسیلر مایع شون در دست یک فرد با پس‌زمینه سفید
Schon Concealer Appealing

کانسیلر مایع اپیلینگ شون ایرادهایی را که کرم پودر قادر به رفع آن‌ها نیست، پوشانده و تیرگی دور چشم، پف آن و لکه‌ها را رفع می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند. روغن بادام ماده اصلی به کار رفته در کانسیلر شون است، این روغن ضمن بهبود وضعیت پوست، آن را تغذیه و نرم می‌کند. این کانسیلر با ماندگاری طولانی، برای پوست‌های معمولی تا چرب مناسب است.

حتما بخوانید: بهترین مارک کانسیلر چیست؟

ویژگیتوضیحات
مناسب پوستانواع پوست (روشن، متوسط، گندمی، تیره و برنزه)
رنگA01, A02, A03
بافت محصولمايع
سایر ویژگی‌ها حاوی روغن بادام، پوشانندگی قوی، ماندگاری بالا، مرطوب کننده، ضد چروک
جدول ویژگی‌های کانسیلر مایع اپیلینگ شون

۵. کانسیلر دور چشم پریم

کانسیلر دور چشم پرایم با پس‌زمینه سفید
کانسیلر دور چشم برند پرایم

کانسیلر دور چشم پریم پوشاننده قوی لکه و چروک‌های دور چشم است. این کانسیلر با ترکیبات آبرسان و نرم‌کننده، آنتی‌اکسیدان و کلاژن‌ساز چروک و تیرگی‌های دور چشم را کاهش می‌دهد و از خشکی دور چشم جلوگیری می‌کند. همچنین با فاکتور حفاظتی SPF۲۵ ضد آفتاب دور چشم نیز محسوب می‌شود.

ویژگیتوضیحات
مناسب پوست انواع پوست
رنگبی رنگ
بافت محصولکرم
سایر ویژگی‌هاماندگاری بالا، SPF ۲۵، حاوی ویتامین E، حاوی آنتی اکسیدان، ضد التهاب، شفاف‌کننده، دارای فرمولاسیون گیاهی نظیر عصاره گل محمدی، عصاره سنتلا، عصاره هاماملیس، عصاره چای سبز، عصاره جوانه گندم، روغن ماکادمیا
جدول ویژگی‌های کانسیلر دور چشم پرایم

برای پوشاندن تیرگی‌های دور چشم، از کانسیلری استفاده کنید که حداکثر دو درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد. برای این منظور مطلب بهترین کانسیلر دور چشم؛ خداحافظی با چین‌وچروک و سیاهی زیر چشم را بخوانید.

‫۶. کانسیلر استیکی روبی سان

‫کانسیلر استیکی روبی سان در پس‌زمینه سفید
‫کانسیلر استیکی Rubi Sun مدل Anti Wrinkle Concealer

کانسیلر استیکی Rubi Sun یکی از کانسیلرهای مرغوب و پرطرفدار نزد استفاده‌کنندگان لوازم آرایشی است. این محصول بافت نرم و لطیف و ماندگاری بالایی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.

ویژگیتوضیحات
مناسب پوستانواع پوست
رنگدارای ۴ رنگ
بافت محصولجامد
سایر ویژگی‌ها فاقد پارابن، پوشش لک و تیرگی، افزایش دهنده ساخت کلاژن، ضد چروک
جدول ویژگی‌های کانسیلر استیکی روبی سان

برای روشن‌کردن زیر چشم به کمک کانسیلر به اندازه دو مثلت برعکس زیر چشم را با کانسیلر بپوشانید و سپس با اسفنج یا بیوتی بلندر، آن را محو کنید.

۷. کانسیلر مایع روبی سان

کانسیلر مایع برند روبی سان با پس‌زمینه سفید
Liquid Concealer RUBI SUN

کانسیلر مایع RUBI SUN به واسطه خاصیت محوکنندگی و پوشش‌دهی ایده‌آل، لکه و تیرگی اطراف چشمان را می‌پوشاند. این کانسیلر مایع برای افرادی که چروک‌های ظریف در ناحیه اطراف چشم دارند، بسیار مناسب است. کانسیلر مایع روبی‌سان به راحتی روی پوست پخش می‌شود و به هیچ عنوان زمان استفاده احساس سنگینی بر روی پوست نمی‌کنید.

ویژگیتوضیحات
مناسب پوستانواع پوست
رنگدارای ۲ رنگ
بافت محصولمایع
سایر ویژگی‌هاکاورکننده کامل سیاهی دور چشم، بسیار سبک و مات

اگر پوست خشکی دارید قبل از استفاده حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

۸. کانسیلر قلمی دور چشم این لی

کانسیلر قلمی دور چشم قلمی این‌لی با پس‌زمینه سفید
کانسیلر قلمی این‌لی

کانسیلر قلمی دور چشم این‌­لی دارای فاکتور حفاظتی SPF20 برای محافظت از پوست دور چشم در برابر اشعه‌های UVA و UVB آفتاب است و از پوست‌های حساس به راحتی محافظت می‌کند. همچنین کانسیلر قلمی این‌لی حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان جهت تامین رطوبت پوست حساس دور چشم و پیشگیری از خشکی و چروک ناحیه دور چشم است. ترکیبات مؤثر کانسیلر قلمی دور چشم inlay از طریق بهبود جریان خون مویرگی به کاهش تیرگی و پف اطراف چشم کمک می­‌کند. این کانسیلر حس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند و با پوشش مناسب تیرگی و چروک­‌های ریز دور چشم را برطرف می­‌کند.

ویژگیتوضیحات
مناسب پوست انواع پوست
رنگدارای ۲ رنگ
بافت محصولمایع
سایر ویژگی‌هاکاهش‌دهنده پف و تیرگی دور چشم، محافظ پوست در اشعه‌های UVA و UVB، جلوگیری از خشک و چروک شدن پوست دور چشم، دارای SPF 20

بهترین کانسیلرها چه ویژگی‌های متمایزی دارند؟

  • بهترین کانسیلر تمام مشکلات پوستی که با کرم پودر کاور نمی‌شوند را از بین می‌برد.
  • این محصول ساختاری با غلظت بسیار بالا و فشرده دارد.
  • گودی زیر چشم، قرمزی، پف و سیاهی اطراف آن با کانسیلر دور چشم محو می‌شود و حساسیتی به وجود نمی‌آید.
  • کانسیلر مناسب می‌تواند جوش، آکنه را از بین ببرد.
  • بهترین کانسیلر در تاکید بر زیبایی‌های صورت و کوچک نشان دادن نقص‌های آن موثر است.
  • این محصول در فرم‌دهی به چهره معجزه می‌کند.
  • منافذ پوست را مسدود نمی‌کنند.
  • پس از گذشت چندین ساعت دچار تغییر رنگ یا بافت نمی‌شوید و حالتی لایه‌لایه یا چرب پیدا نمی‌کند.

بهترین کانسیلر های ایرانی را از کجا بخریم؟

دو کانسیلر مایع با قطره‌هایی از آن‌ها روی میز
سایت ترب یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای خرید کانسیلر است.

سایت ترب یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای خرید کانسیلر است. این سایت دارای مجموعه‌ای بزرگ از برندهای مختلف بوده و کانسیلرهای متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. سایت ترب، با گستره وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی، خرید کانسیلر را برای شما آسان می‌کند.

کلام آخر

شما می‌توانید با توجه به رنگ، نیاز و نوع پوست خودتان بهترین کانسیلر ایرانی را انتخاب کنید تا هم از فواید مهم این محصول ارزشمند بهره‌مند شوید و هم با هزینه مناسب ظرافت‌های زیبایی صورتتان را بالا ببرید. ما در این مقاله معروف‌ترین و بهترین مارک کانسیلر های ایرانی را معرفی کردیم تا در عین زیبایی، سلامتی پوستتان را هم تضمین کنید.

شمارهعنوان
۱کانسیلر SPF15 ورونیک
۲کانسیلر مایع مای مدل جنتل تاچ بلک دایموند
۳کانسيلر کالیستا مدل کاور آپ
۴کانسیلر مایع شون سری Appealing
۵کانسیلر دور چشم پریم
۶‫کانسیلر استیکی روبی سان مدل Anti Wrinkle Concealer
۷کانسیلر مایع روبی سان
۸کانسیلر قلمی دور چشم این لی

پرسش های متداول

آیا کانسیلرهای ایرانی کیفیت خوبی دارند؟

‌در سال‌های اخیر کانسیلرهای ایرانی با کیفیت و متنوع برای انواع رنگ پوست تولید و فرموله شده‌اند. فروش بالا و فرمولانسیون این محصولات نشان‌دهنده کیفیت خوب این محصولات است.

آیا کانسیلرهای ایرانی می‌توانند به مشکلات پوستی خاصی کمک کنند؟

بله، کانسیلرهای ایرانی برای رفع مشکلات پوست مانند سیاهی دور چشم و لک صورت طراحی شده‌اند. در این محصولات از ترکیبات ضد پیری یا SPF ضد آفتاب نیز به‌کار می‌روند.

در کانسیلر ایرانی به دنبال چه موادی باشم؟

به دنبال موادی با ترکیبات دوست‌دار پوست مانند اسید هیالورونیک برای آبرسانی، ویتامین C برای روشن کنندگی و موادی با مزایای ضد پیری باشید. از موادی که ممکن است باعث تحریک پوست شوند اجتناب کنید.

ماندگاری کانسیلرهای ایرانی روی پوست چقدر است؟

ماندگاری کانسیلر به فرمولاسیون آن و نوع پوست شما بستگی دارد. کانسیلرهای ضد آب می‌توانند تا 12 ساعت دوام داشته‌باشند، در حالی که سایر کانسیلرها ممکن است نیاز به استفاده مجدد در طول روز داشته باشند.

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *