۷ مدل از بهترین یخچال فریزر بالا پایین بازار

در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع مدل یخچال فریزر بالا پایین، انتخاب بهترین یخچال فریزر بالا پایین را برای شما آسان کنیم. یخچال فریزر بالا پایین را با نام‌هایی چون یخچال فریزر سنتی یا یخچال کمبی هم می‌شناسند. این مدل از یخچال‌ها برای افرادی که فضای کمی در اختیار دارند، بسیار مناسب است؛ چراکه هر دو بخش یخچال و فریزر در یک دستگاه روی هم قرار دارند.

۱. یخچال فریزر سینجر مدل (4300) C5599

یخچال فریزر نقره‌ای رنگ سینجر مدل (4300) C5599
یخچال فریزر پایین سینجر مدل (4300) C5599

یخچال فریزر سینجر مدل (4300) C5599 با داشتن سایز ۱۴ فوت دارای رتبه مصرف انرژی A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم‌مصرف قرار می‌دهد. گنجایش کل یخچال فریزر، ۲۸۰ لیتر است. این یخچال دستگیره مخفی دارد و نور داخل آن از طریق لامپ LED  تامین می‌شود. این لامپ ۱۵ برابر انرژی کمتر و ۲۰ برابر نور بیشتری در مقایسه با لامپ‌های دیگر فراهم می‌کند. این یخچال دارای ویژگی نوفراست است.

خنک‌سازی کمپرسور در یخچال‌هایی با ویژگی نوفراست راحت‌تر انجام می‌شود و در این یخچال‌ها هیچ‌گونه برفکی بوجود نمی‌آید.

  • دارای سیستم کنترل هوشمند
  • دارای رده مصرف انرژی A
  • دارای لاستیک دور درب ضد باکتری
  • هوم‌بار ندارد
  • یخ‌ساز ندارد

۲. یخچال فریزر ۱۵ فوت پارس شوا

یخچال فریزر ۱۵ فوت پارس شوا سفید رنگ
یخچال فریزر بالا ۱۵ فوت پارس شوا

پارس شوا از جمله برند‌های موفق ایرانی در تولید یخچال است. یخچال فریزر ۱۵ فوت پارس شوا به‌عنوان بهترین یخچال فریزر بالا پایین به صورت کارآمد و هوشمندانه طراحی شده است. یخچال فریزر پارس شوا دارای دو بخش فریزر و یخچال است که مجهز به سیستم خنک‌کننده پیشرفته بوده و در دمای دقیق و ثابت مواد غذایی را تا مدت طولانی تازه نگه می‌دارد.

  •   دارای قابلیت مقاومت در برابر برفک
  • مجهز به طبقات شیشه‌ای نشکن
  • آبسردکن دارد
  • مصرف انرژی بالا 
  • فیلتر تصفیه آب یخچال فریزر ندارد

۳. یخچال جنرال پین ۲۷ فوت مدل RF-M22

یخچال جنرال پین 27 فوت نقره‌ای رنگ مدل RF-M22
یخچال فریزر پایین جنرال پین ۲۷ فوت مدل RF-M22

یخچال جنرال پین ۲۷ فوت مدل RF-M22 برای کسانی مناسب است که به طراحی‌های کلاسیک و ساده علاقه دارند. علاوه‌‌بر این، برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است. این محصول همچنین رتبه انرژی B دارد که به همین دلیل مصرف انرژی آن زیاد نیست و از جمله بهترین مارک یخچال فریزر بالا پایین کم‌مصرف محسوب می‌شود. گنجایش این یخچال برابر با ۲۳۰ لیتر است. طبقات و کشوهای یخچال جنرال استحکام مناسبی دارند و می‌توانید اقلام خوراکی و مواد غذایی زیادی را در آن قرار دهید. سیستم ضد برفک نوفراست دارد و ظرفیت انجماد این محصول ۴.۵ کیلوگرم در ۲۴ ساعت و توان برفک‌زدایی آن ۲۲۰ وات است.

  • دارای سیستم انجماد سریع
  • دارای سیستم عیب‌یابی
  • دارای قفل کودک
  • امکان وصل به آب شهری را ندارد

۴. یخچال فریزر دیپوینت مدل boss

یخچال فریزر دیپوینت با در باز مدل boss
یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل boss

یخچال و فریزر دیپوینت مدل boss به‌عنوان بهترین یخچال فریزر بالا پایین یکی از مدل‌های کارآمد و هوشمند این برند است که گنجایش و ظرفیت بالایی دارد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل، عدم وجود برفک در داخل یخچال است. همچنین به دلیل وجود سیستم گردش هوای داخلی، دما به‌خوبی توزیع می‌شود و مواد غذایی تازه باقی می‌مانند.

می‌خواهید بدانید بالاترین مدل یخچال دیپوینت کدام است؟ در مطلبی دیگر ۹ مدل از بهترین یخچال‌های دیپوینت را معرفی کرده‌ایم.

  • مجهز به یخ‌ساز اتوماتیک
  • دارای فیلتر بوگیر
  • قفل کودک دارد
  • هوم‌بار ندارد
  • سیستم هوای چندگانه ندارد

در سیستم یخ‌ساز اتوماتیک، بدون اینکه شما کاری انجام دهید، به‌طور اتوماتیک یخ‌زدایی یا تولید یخ در داخل فریزر انجام می‌شود. 

 ۵. یخچال فریزر دیپوینت مدل Discover

یخچال فریزر بالا دیپوینت به رنگ سفید مدل Discover
یخچال فریزر بالا دیپوینت مدل Discover

یخچال فریزر فریزر بالا دیپوینت مدل Discover از جمله بهترین یخچال برند های فریزر بازار است که فریزر آن در قسمت بالا قرار دارد. این محصول  با توجه به گنجایش کمش، برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب‌تر است. محتویات داخل یخچال با در بسته قابل مشاهده هستند. روی درب این یخچال یک مانیتور مربعی شکل وجود دارد که اگر دو ضربه به آن بزنید، نمایشگرش روشن می‌شود. این یخچال در دو رنگ سفید و سیلور تولید شده و دارای سه طبقه بوده و فاقد کشو است. همچنین روی درب آن نیز دو ردیف طبقه یا شلف جهت قرار دادن لوازم خوراکی قرار داده شده است.

  • یخساز نیمه اتوماتیک 
  • بوگیر اتومات هوشمند فن داینامیک
  • آبسردکن ندارد
  • سیستم سرمایش سریع ندارد

۶. یخچال فریزر دوو مدل DT-2720

یخچال فریزر نقره‌ای رنگ دوو مدل DT-2720
یخچال فریزر بالا دوو مدل DT-2720

یخچال فریزر دوو مدل DT-2720 یکی از محصولات باکیفیت شرکت دوو است که با طراحی جدید و پیشرفته، جزو مدل‌های کارآمد به حساب می‌آید. مصرف انرژی در این یخچال به‌عنوان بهترین یخچال فریزر بالا پایین به دلیل وجود کمپرسور اینورتر تا ۲۳ درصد کاهش یافته است. در این یخچال فیلتر قدرتمندی به نام Filter Max Fresh تعبیه شده که باعث تازگی مواد غذایی می‌شود. 

  • مجهز به سامانه انجماد و سرمایش سریع
  • دارای بهره‌وری انرژی A+
  • مجهز به سنسورهای دمایی
  • کشو با تنظیم دما و رطوبت ندارد

 ۷. یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا HRFN60501

یخچال و فریزر سفید رنگ هیمالیا مدل امگا _ HRFN60501
یخچال فریزر پایین هیمالیا مدل امگا HRFN60501

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید یخچال جادار را دارید، یخچال و فریزر هیمالیا مدل امگا _ HRFN60501 به‌عنوان بهترین یخچال فریزر بالا پایین برای شما مناسب‌ترین گزینه است. این محصول با حجم مفید، عمق و عرض مناسبی دارد. یخچال فریزر امگا دارای یخساز خودکار، آبسردکن و هوم‌بار کارآمدی است. در این محصول کابین یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین قرار دارد. یخچال فریزر امگا، دارای محفظه‌های نگهداری میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت است. علاوه‌بر این، یخچال امگا مجهز به کنترل هوشمند و سیستم عیب‌یاب نیز است.

  •  دارای نمایشگر لمسی
  •  فیلتر آب، قابل اتصال به آب شهری 
  • مجهز به آنتی ویروس
  • قیمت بالا

نگاهی کلی به بهترین مارک یخچال فریزر بالا پایین

دو یخچال نقره‌ای رنگ با فریزر بالا
انواع مدل‌های خارجی و ایرانی یخچال فریزرهای بالا پایین در بازار فعلی ایران موجود است.

ما در جدول زیر یخچال فریزر‌های بالا و پایین ایرانی و خارجی را جدا کردیم و بهترین مدل‌های هر کدام را آوردیم.

برند ایرانی یا خارجینام برندنام مدل
بهترین برند یخچال بالا پایین ایرانیدیپوینتمدل Discover
بهترین برند یخچال بالا پایین ایرانیدیپوینتمدل boss
بهترین برند یخچال بالا پایین ایرانیپارسPs 16
بهترین برند یخچال بالا پایین ایرانیهیمالیامدل امگا HRFN60501
بهترین برند یخچال بالا پایین ایرانیسینجرمدل (4300) C5599
بهترین برند یخچال بالا پایین خارجیجنرالمدل RF-M22
بهترین برند یخچال بالا پایین خارجیدوومدل DT-2720

برای تجربه یک خرید بدون پشیمانی، پیشنهاد می‌کنیم حتما در ابتدا راهنمای خرید یخچال را که در مقاله‌ای دیگر تهیه کرده‌ایم، مطالعه کنید.

از کجا بهترین‌ یخچال فریزر بالا پایین را بخریم؟

پیشنهاد ما سایت ترب است. در این سایت می‌توانید انواع متنوعی از برندهای یخچال فریزر بالا پایین را مشاهده کنید. فیلترهایی نظیر محبوب‌ترین، گران‌ترین و ارزان‌ترین، انتخاب را از میان مدل‌های مختلف آسان‌تر می‌کند. همچنین شما با توجه به نیاز و بودجه بهترین خرید را خواهید داشت.

جمع‌بندی

امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید بهترین یخچال فریزر بالا پایین را انتخاب کنید. در این مطلب متوجه شدیم که یخچال‌های بالا پایین ترکیبی از یخچال و فریزر هستند و کاربران بیشتر برای فضاهای کوچک مثل ادارات و آپارتمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. هرچند انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر بالا پایین به سلیقه و نوع استفاده کاربر وابسته است، با این حال ما در این مقاله مزایا و معایب مدل‌های مختلف یخچال‌های کمبی از جمله یخچال فریزر دیسکاور دیپوینت و مدل امگای هیمالیا را آوردیم تا از میان‌ آن‌ها بهترین یخچال فریزر بالا پایین را انتخاب کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین‌ یخچال فریزر بالا پایین

مزایای خرید یخچال فریزر بالا پایین چیست؟

اشغال کمترین فضا در آشپزخانه، دسترسی آسان به مواد غذایی و تنظیمات درجه حرارت از مزایای این مدل یخچال‌هاست.

معایب خرید یخچال فریزر بالا پایین چیست؟

قیمت بالا، عدم تعادل دما در برخی مدل‌ها، سنگین بودن مواد غذایی یخ‌زده در قسمت فریزر پایین از جمله معایب این یخچال‌هاست.

انواع یخچال فریزرهای بالا پایین را نام ببرید؟

این یخچال‌ها در دو نوع طراحی و ساخته می‌شوند؛ در یک نوع یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین قرار دارد. در نوع دیگر، فریزر در قسمت بالا بوده و یخچال در قسمت پایین قرار گرفته است.

بهترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی چیست؟

یخچال فریزر سینجر مدل (4300) C5599 و یخچال فریزر دیپوینت مدل boss جزو بهترین مدل‌های یخچال فریزر بالا پایین ایرانی هستند.

بهترین یخچال فریزر بالا پایین خارجی چیست؟

یخچال فریزر دوو مدل DT-2720 و یخچال جنرال پین ۲۷ فوت مدل RF-M22 را می‌توان از نمونه‌های خوب خارجی در بازار ایران نام برد.

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *