تفاوت تینت لب اتود اصل و تقلبی؛ لب‌هایتان را به خطر نیندازید!

تینت لب اتود به دلیل رنگ‌های متنوع، ماندگاری بالا و قیمت مناسب، یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی لب در میان خانم‌ها است. بااین‌حال، به دلیل محبوبیت این محصول، متأسفانه نمونه‌های تقلبی آن نیز در بازار فراوان یافت می‌شود. فهمیدن تفاوت تینت لب اتود اصل و تقلبی برای خریداران این محصول بسیار مهم است. در این مقاله، به معرفی روش‌های تشخیص تینت اتود اورجینال از تقلبی از برند کره‌ای اتود می‌پردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری این محصول را خریداری کنید.

تکنیک‌های تشخیص تینت اتود اورجینال از تقلبی

سه تینت اتود به رنگ‌های بنفش، قرمز، نارنجی در حالی که در کنار آن‌ها چند گیلاس گذاشته شده با پس‌زمینه صورتی
هرگز فریب قیمت‌های پایین و ظاهر فریبنده رژلب‌های تقلبی را نخورید.

استفاده از تینت‌های تقلبی می‌تواند عواقب جدی و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. از جمله خطراتی که ممکن است رخ دهد می‌توان به آلرژی، حساسیت پوستی، التهاب، سوزش چشم و حتی مسمومیت اشاره کرد؛ بنابراین ضروری است که مصرف‌کنندگان بتوانند تینت‌های اصل را از نمونه‌های تقلبی تشخیص دهند. در ادامه، راهکارهایی را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند تفاوت تینت لب اتود اصل و تقلبی را تشخیص دهید.

شیشه محصول

یکی از راه‌های ساده برای تشخیص تینت لب اتود اصل از تقلبی، بررسی شیشه آن است. شیشه تینت لب اتود اصل ظریف، شفاف و سبک است، در حالی که شیشه تینت‌های تقلبی معمولاً ضخیم، سنگین و مات هستند.

تینت اتود اصلتینت اتود تقلبی
بین کف شیشه و محتوای آن کمی فاصله وجود داردبین کف شیشه و محتوا فاصله زیاد است
شیشه زیبا، شفاف و سبک استشیشه ضخیم و سنگین و کدر است
شیارهای ظریف با فاصله‌ی بیشتر و حک شدن یک عدد در کف شیشهشباهت به نمونهٔ اصلی در برخی موارد

بارکد

تینت لب اتود اصل دارای یک بارکد کوچک است که بر روی آن عبارت Made in Korea (ساخت کره) درج شده است. به کدهای بارکد نیز توجه کنید. در نسخه‌های اصلی، بارکد به طور واضح و با کیفیت چاپ شده است، در حالی که در نسخه‌های تقلبی، بارکد ممکن است نامشخص یا بی‌کیفیت باشد.

تینت اتود اصلتینت اتود تقلبی
وجود بارکد با درج عبارت «ساخت کره» (Made in Korea) و کیفیت چاپ بالاعدم وجود بارکد یا کیفیت پایین چاپ آن

درب محصول

می‌توانید برای تشخیص اصلی یا تقلبی بودن تینت اتود، درب آ‌ن‌را هم بررسی کنید، ولی بررسی درب محصول به تنهایی برای تشخیص قطعی اصل یا تقلبی بودن تینت لب اتود کافی نیست.

تینت اتود اصلتینت اتود تقلبی
وجود یک فرورفتگی گرد روی دربدرب صاف و بدون تورفتگی
چاپ ظریف، زیبا و باکیفیت عبارت «WATER Tint»چاپ بی‌کیفیت و نامناسب عبارت «WATER Tint»
بین نوشته «ETUDE» و «DEAR DARLING» فاصله وجود دارددر نمونهٔ تقلبی، نوشته «ETUDE» و «DEAR DARLING» به هم چسبیده‌اند

برخی از تینت‌های لب اتود عبارت «ETUDE» و برخی دیگر عبارت «ETUDE HOUSE» را در بالای نوشتهٔ WATER Tint دارند. این تفاوت هیچ ارتباطی با اصل یا تقلبی بودن محصول ندارد و صرفاً نشان‌دهندهٔ نسخه‌های متفاوت تولیدشده در سال‌های مختلف است.

بافت و رنگ

علاوه‌بر روش‌هایی که قبلاً گفته شد، می‌توانید تینت لب اتود اصل را از تقلبی با توجه به رنگ و بو هم تشخیص دهید.

تینت اتود اصلتینت اتود تقلبی
رنگ‌های طبیعی، متناسب و متنوعرنگ‌های غیرطبیعی، پررنگ و نامتناسب با نمونهٔ اصلی
روان، یکدست، با رطوبت مناسب، بدون حباب، دارای بوی مطبوع و ماندگاری بالاغلیظ، چسبنده، ناهمگن، بدون رطوبت، با بوی نامناسب یا بدون بو، ماندگاری پایین

براش

در نهایت با بررسی براش تینت اتود، می‌توانید تا حد زیادی از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

تینت اتود اصلتینت اتود تقلبی
ریز و کوتاه و کاربردیبلند و نامناسب

اگر می‌خواهید درباره تینت لب و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم مقاله «فواید و مضرات تینت لب» را هم مطالعه کنید.

تینت اتود اصل را از کجا بخریم؟

سه تینت اتود به رنگ‌های بنفش، قرمز، نارنجی و یک درب تینت اتود که براش آن به رنگ قرمز آغشته شده با پس‌زمینه سفید
با استفاده از ترب و با کمی دقت و آگاهی، می‌توانید رژلب اتود اصل را با خیالی آسوده و قیمتی مناسب خریداری کنید و از زیبایی و سلامت لب‌هایتان لذت ببرید.

برای خرید رژلب اتود اصل، پیداکردن یک فروشگاه معتبر و قابل‌اعتماد امری ضروری است. فضای اینترنت پر از فروشگاه‌های آنلاین است که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنند، اما شناسایی بهترین مکان برای خرید نیازمند تحقیق و بررسی دقیق است. با استفاده از ترب، می‌توانید به‌راحتی قیمت‌ها و شرایط مختلف را مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خرید رژلب اتود اصل انتخاب نمایید.

علاوه بر این، نشان ضمانت ترب به شما اطمینان می‌دهد که محصول خریداری‌شده، اصل و تضمین‌شده است. با خرید از فروشگاه‌هایی که این نشان را دارند، خیالتان از بابت کیفیت و اصالت رژلب اتود راحت خواهد بود.

کلام آخر

 در دنیای مد و زیبایی، برندهای معتبر همواره موردتوجه ویژه قرار می‌گیرند. یکی از این برندها که در صنعت آرایشی و بهداشتی شهرت دارد، برند کره‌ای اتود (Etude) است. محصولات این برند، به‌ویژه رژلب‌های آن، طرفداران پر شماری در سراسر جهان دارند؛ اما همانند بسیاری از برندهای مشهور، اتود نیز از گزند تقلب در امان نمانده و متأسفانه رژلب‌های تقلبی این برند در بازار به‌وفور یافت می‌شود.

تینت‌های تقلبی نه‌تنها از نظر ظاهری و کیفیت با نمونه‌های اصلی متفاوت هستند، بلکه این محصولات ممکن است حاوی مواد شیمیایی سمی، فلزات سنگین، رنگ‌های صنعتی و ترکیبات مضر دیگری باشند که می‌تواند باعث مشکلات جدی‌ برای سلامتی شوند. در این مقاله، برای آگاهی بخشیدن به مخاطبان در خصوص مضرات استفاده از رژلب‌های تقلبی و ارائه راهکار برای شناسایی محصولات اصلی، به بررسی تفاوت تینت اتود اصل و فیک و روش‌های تشخیص تینت اتود اورجینال از تقلبی پرداختیم.

پرسش های متداول در مورد تفاوت تینت لب اتود اصل و تقلبی

اگر متوجه شدیم که تینت لب اتود تقلبی را خریداری کردیم، چه‌کار کنیم؟

استفاده از تینت لب اتود تقلبی می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد. این محصولات ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشند که به پوست و لب‌های شما آسیب می‌رسانند. پیشنهاد می‌شود اگر متوجه شدید که تینت اتود شما تقلبی است، از مصرف آن خودداری کنید.

چه تفاوتی بین رنگ ها و فرمولاسیون رژلب های اتود اصل و تقلبی وجود دارد؟

رنگ ها و فرمولاسیون رژلب های اتود اصل توسط شرکت بادقت طراحی می شوند تا ماندگاری، نرمی و درخشندگی مناسبی داشته باشند. رژلب های تقلبی معمولا رنگ های نامتقارن و فرمولاسیون ضعیف تری دارند.

چگونه می‌توانم تینت لب اتود اصل را از تقلبی تشخیص دهم؟

برای تشخیص تینت لب اتود اصل از تقلبی، باید به نکاتی مانند بسته‌بندی، بطری، رنگ و بو، ماندگاری و قیمت توجه کنید. در این مقاله، به طور کامل به بررسی این تفاوت‌ها پرداخته‌ایم.

 آیا می توان رژلب اتود اصل را بر اساس قیمت آن تشخیص داد؟

اگرچه رژلب‌های اتود اصل معمولاً گران‌تر هستند، اما قیمت پایین‌تر الزاماً به معنای تقلبی بودن نیست. گاهی فروشگاه‌ها یا سایت‌ها تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

آیا رژلب‌های اتود تقلبی ماندگاری کمتری نسبت به نمونه‌های اصل دارند؟

بله، رژلب‌های اتود اصل به‌گونه‌ای فرمولاسیون شده‌اند که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشند. در مقابل، رژلب‌های تقلبی معمولاً پس از مدت کوتاهی کدر یا پاک می‌شوند.

🔗 منبع: etudehouse

دانیال طبایی
دانیال طبایی

من دانیال هستم و از چیدن کلمات در کنار هم برای خلق متنی خواندنی و مفید، لذت می‌برم. معتقدم که نویسنده محتوا نقشی فراتر از معمار واژگان دارد، برای همین همیشه در تلاشم تا با ارتقای مهارت‌ها و دانش خود در زمینه‌های مختلف، محتوای باکیفیت و ارزشمندی برای مخاطبانم خلق کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *