تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید غذای خوشمزه و سرخ‌شده را بدون استفاده از روغن تهیه کنید؟ سرخ کن بدون روغن فیلیپس به شما این امکان را می‌دهد. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، غذاهایی سالم‌تر و خوشمزه‌تر را با حداقل استفاده از روغن و حتی بدون روغن فراهم می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ را بررسی کنیم تا بتوانید با آگاهی هرچه بیشتر بهترین خرید را در ترب داشته باشید.

سرخ کن بدون روغن برای اولین بار در اوایل دهه ۲۰۰۰ معرفی شدند و فیلیپس به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، با معرفی تکنولوژی Rapid Air، تحولی در پخت غذاها ایجاد کرد. این تکنولوژی باعث شد تا غذاها با گردش هوای داغ به جای غوطه‌ور شدن در روغن، پخته شوند.

معرفی سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

معرفی سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰
سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

در دنیای امروز، تغذیه سالم و کم‌چرب اهمیت زیادی پیدا کرده است. اما چطور می‌توان غذاهای سرخ‌کردنی خوشمزه‌ای داشت که هم سالم باشند و هم زمان کمتری برای پخت نیاز داشته باشند؟ سرخ‌کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰HD با تکنولوژی Rapid Air، از بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به روغن یا با کمترین میزان آن، غذاهایی خوشمزه و سالم تهیه کنید.

تکنولوژی Rapid Air در این سرخ کن به معنای گردش سریع هوا درون دستگاه است که باعث می‌شود غذاها بدون نیاز به روغن یا با کمترین میزان آن سرخ شوند. این تکنولوژی علاوه بر سالم‌تر کردن غذا، زمان پخت را نیز کاهش می‌دهد. در مقایسه با سرخ‌کن‌های سنتی که نیاز به مقدار زیادی روغن دارند، تکنولوژی Rapid Air به طور قابل توجهی مصرف روغن را کاهش می‌دهد. همچنین، این تکنولوژی در مقایسه با فرهای سنتی زمان پخت را تا ۱.۵ برابر سریع‌تر می‌کند.

  • با این دستگاه می‌توانید انواع غذاهای سرخ‌کردنی مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده، مرغ سوخاری، سبزیجات و حتی دسرهای مختلف را تهیه کنید.
  • در سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ قابلیت پخت و بخارپز کردن غذاها نیز وجود دارد.
  • ظرفیت این سرخ‌کن برای یک خانواده ۴ نفره بسیار مناسب است.
  • یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، سرعت بالای پخت و یکنواختی آن است.
  • با استفاده از سرخ‌کن فیلیپس، میزان چربی غذاها تا ۹۰ درصد کاهش می‌یابد.
  • با سرخ‌کن فیلیپس مدل 9270HD، طعم و مزه غذاها به طور کامل حفظ می‌شود.

حتما بخوانید:‌ تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۶۰ و ۹۲۷۰؛ راهنمای انتخاب بهترین گزینه

  • برخوردار از تکنولوژی Rapid Air (گردش هوای گرم)
  • دارای قابلیت پخت سبزیجات به روش بخارپز
  • بدنه مقاوم همراه با عایق سرد
  • عدم وجود پنجره شفاف برای کنترل روند پخت مواد غذایی
  • عدم وجود محفظه مجزا برای جمع آوری سیم برق

معرفی سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۸۰

معرفی سرخ کن فیلیپس مدل 9280
سرخ کن فیلیپس مدل 9280

در دنیای امروز، به دلیل زندگی پرمشغله و اهمیت سلامت، نیاز به وسایلی که بتوانند غذاهای خوشمزه و سالم را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند، بیشتر از همیشه احساس می‌شود. سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9280 با تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی مدرن، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزی سریع و سالم است.

  • سرخ کن PHILIPS HD9280 قادر است تا انواع غذاها را در زمان کوتاهی با کمترین میزان انرژی، با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات بپزد.
  • این دستگاه قابلیت پخت انواع غذاها از جمله سیب‌زمینی، اسنک، مرغ، جوجه، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک، مافین، نان تست و سبزیجات را دارد.
  • سرخ کن فیلیپس HD9280 دارای ۷ برنامه پخت مختلف است که به شما امکان می‌دهد تا غذاهای متنوعی را به سادگی و با تنظیمات پیش‌فرض آماده کنید.
  • این سرخ کن برای تهیه غذا برای ۵ نفر مناسب است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی یک وعده غذایی کامل برای خانواده‌تان آماده کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9280 با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیر خود، انتخابی عالی برای آشپزی سالم و سریع است. این دستگاه با ظرفیت بالا، توان مصرفی مناسب و تکنولوژی‌های پیشرفته، نیازهای آشپزی شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند.

  • قابلیت کنترل از راه دور با WiFi
  • قابلیت پخت یکنواخت همراه با تکتولوژِی rapid air
  • قابلیت گرم نگه داشتن غذا تا زمان سرو
  • تمام قطعات این دستگاه قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرف‌شویی هستند
  • اندازه‌ی بزرگ دستگاه ممکن است در محیط‌های کوچک محدودیت ایجاد کند.
  • این دستگاه فاقد پنجره شفاف برای مشاهده روند پخت است.

جدول مقایسه سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

ویژگیسرخ کن فیلیپس۹۲۷۰ سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰
ظرفیت کلی6 لیتر6.2 لیتر
ظرفیت تعداد4 نفر5 نفر
توان مصرفی2000 وات2000 وات
نوع پختسرخ‌کن کم‌روغن و بدون روغنسرخ‌کن کم‌روغن و بدون روغن
تعداد برنامه پخت و پز7 7
صفحه نمایشLED، لمسیLED، لمسی
وزن5.5 کیلوگرم5.5 کیلوگرم
کشور سازنده چین چین
سیستم گرمایشیتکنولوژی Rapid Airتکنولوژی Rapid Air
حداکثر دما۲۰۰ درجه سانتی‌گراد۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
قیمت نسبت به دیگریپایین‌تربالاتر
مقایسه سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰
جدول مقایسه سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰
مقایسه سرخ کن‌های فیلیپس

فرق سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

در این مقاله، دو مدل سرخ کن فیلیپس یعنی مدل‌های ۹۲۸۰و ۹۲۷۰ را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل‌تری بین این دو مدل انتخاب کنید. هر دو سرخ کن ویژگی‌های خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. ظرفیت

سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ دارای ظرفیت ۶ لیتر است، در حالی که ظرفیت سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ برابر با 6.2 لیتر است. بنابراین، مدل ۹۲۸۰ کمی بزرگتر است.

۲. تعداد ظرفیت نفرات

سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ مناسب برای خانواده‌های 4 نفره و سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۸۰ برای خانواده‌های 5 نفره طراحی شده است.

۳. توان مصرفی

هر دو مدل دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات هستند که نشان‌دهنده کارایی بالای آن‌ها است.

۴. تعداد برنامه‌های غذایی

سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ دارای برنامه‌های پخت پیش فرض متنوعی است، همچنین مدل ۹۲۸۰ دارای ۷ برنامه پخت پیش فرض است که در نتیجه گیری میتوان گفت هر دو سرخ کن دارای تعداد برنامه های مشابه هستند با این تفاوت که مدل ۹۲۸۰ یک برنامه غذایی متفاوت با سری قبلی خود دارد که شامل پخت سبزیجات به روش بخارپز است.

۵. قابلیت

هر دو مدل دارای قابلیت کاهش چربی تا ۹۰ درصد و تکنولوژی Rapid Air هستند. علاوه بر این، مدل ۹۲۸۰ دارای قابلیت بخارپز کردن نیز است که در مدل ۹۲۷۰ وجود ندارد.

۶. قیمت

با توجه به بررسی‌های انجام شده، هر دو مدل سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و انتخاب بین این دو مدل بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. اگر به دنبال یک سرخ کن با ظرفیت بیشتر و قابلیت‌های اضافی مثل بخارپز کردن هستید، مدل ۹۲۸۰ مناسب‌تر است. اما اگر بودجه محدودتری دارید و به دنبال یک سرخ کن کارآمد و مقرون به صرفه هستید، مدل ۹۲۷۰ گزینه خوبی است.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس را از کجا بخریم؟

سرخ کن بدون روغن فیلیپس را از کجا بخریم؟
سرخ کن بدون روغن فیلیپس را از کجا بخریم؟

ترب، بزرگ‌ترین موتور جستجوی محصولات در ایران، گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید سرخ‌کن‌های فیلیپس مدل‌های ۹۲۸۰ و ۹۲۷۰ است. برای خرید از فروشندگان موجود در ترب، کافیست وارد صفحه سرخ کن فیلیپس شوید و محصولات مختلف آن را مشاهده کنید تا بتوانید با اطمینان کامل و آگاهی بیشتر، خرید خود را انجام دهید.

کلام پایانی

در این مقاله تفاوت سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ را بررسی کرده‌ایم. سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ با ظرفیت مناسب، توان مصرفی بهینه و قیمت پایین‌تر، انتخابی مناسب برای خانواده‌های با جمعیت حدود 4 نفر است که به دنبال سرخ‌کردن بدون روغن با قابلیت‌های پایه هستند. سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۸۰ با توان مصرفی یکسان و قابلیت‌های متنوع‌تر انتخابی مناسب‌تر برای خانواده‌های پرجمعیت و افرادی است که به دنبال یک سرخ‌کن چندکاره با امکانات بیشتر همانند پخت سریع به روش بخارپز هستند.

پرسش های متداول در مورد تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

آیا تفاوت ظرفیتی بین سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ وجود دارد؟

بله، سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ دارای ظرفیت 6.2 لیتر است در حالی که مدل ۹۲۷۰ دارای ظرفیت 6 لیتر است.

کدام سرخ کن برای خانواده‌های بزرگ مناسب‌تر است؟

سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ با ظرفیت بزرگتر، مناسب‌تر برای خانواده‌های بزرگ و 5 نفره است در حالی که مدل ۹۲۷۰ مناسب‌تر برای خانواده‌های 4 نفره است.

آیا توان مصرفی این دو مدل یکسان است؟

بله، هر دو مدل دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات هستند.

چه تفاوت‌هایی در برنامه‌های پخت این دو مدل وجود دارد؟

سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ دارای 7 برنامه پخت پیش‌فرض است در حالی که مدل ۹۲۷۰ دارای برنامه‌های پخت پیش‌فرض کمتری می‌باشد. همچنین در مدل ۹۲۸۰ امکان بخارپز کردن غذا و سبزیجات وجود دارد.

آیا هر دو مدل از تکنولوژی Rapid Air استفاده می‌کنند؟

بله، هر دو مدل از تکنولوژی Rapid Air برای پخت غذاها با کمترین مقدار روغن و حتی بدون روغن استفاده می‌کنند.

مهسا‍ فتحی منش
مهسا‍ فتحی منش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *