۱۰ لوازم آرایشی کیوت که عاشق‌شان می‌شوید!

اگر به دنبال بانمک‌ترین و کیوت‌ترین لوازم آرایش موجود در بازار هستید این مقاله را تا آخر بخوانید. ما در اینجا مجموعه‌ای از انواع لوازم آرایشی کیوت از سایه چشم گرفته تا بالم لب، ریمل و خط چشم را به شما معرفی کرده‌ایم. با خواندن این مقاله حتی بانمک‌ترین کرم دست و بدن موجود در بازار را هم خواهید شناخت.

لیستی کامل از لوازم آرایشی کیوت

از نظر شما کدام لوازم آرایش کیوت هستند؟ اگر خوشگل و بانمک باشند؟ یا اگر رنگارنگ یا با یک بسته‌بندی و ظاهر عروسکی تولید شوند؟ به نظر ما دسته‌ای از لوازم آرایشی در طبقه‌بندی کیوت‌ترین‌ها قرار می‌گیرند که علاوه‌بر ظاهری جذاب و دوست‌داشتنی، چهره‌ای متفاوت و بانمک هم برای افراد به وجود آورند.

به‌خاطر ترند و پرطرفدار بودن این لوازم آرایشی، ما تصمیم گرفته‌ایم تا در اینجا لیستی از ۱۰ لوازم آرایشی کیوت را به شما معرفی کنیم؛ تا انتها همراه ما باشید و با دیدن این مدل‌ها هیجان زده شوید:

۱. رژگونه مارکت مکیاج؛ معجزه آرایش شما

رژگونه Markt Mekyach
رژگونه Markt Mekyach

رژگونه مایع مارکت مکیاج مدل color Bloom (Markt Mekyach مدل color Bloom) بافتی سبک و مخملی دارد. این رژگونه با ساختار جذاب خود به برجسته شدن گونه‌ها کمک می‌کند. رژگونه مارکت مکیاج بسیار راحت و سریع روی گونه‌ها پخش می‌شود، ماندگاری بالایی دارد و بدون ایجاد حساسیت تاثیر فوق‌العاده‌ای به جا می‌گذارد. این محصول رنگ‌بندی متنوعی داشته و هر فرد می‌تواند بر اساس سلیقه و رنگ پوست خود بهترین رنگ آن را انتخاب کند.

۲. پوستی نرم و خوشبو با پک کرم دست گربه ای لافمیس

کرم دست گربه‌ای LUOFMISS
کرم دست گربه‌ای LUOFMISS

پک کرم دست گربه ای لافمیس (LUOFMISS) شامل چند کرم مرطوب‌کننده و خوشبو است. از فواید این کرم می‌توان به ضدالتهاب و ضد لک بودن آن اشاره کرد؛ یک کرم عالی با جذب سریع که حاوی ویتامین و پروتئین‌هایی است که برای پوست فواید زیادی دارند.

شما می‌توانید از کرم دست گربه‌ای LUOFMISS هم برای پاها و هم دست و آرنج خود استفاده کنید.

۳. گلیتر پری دریایی؛ به درخشندگی دریا

گلیتر پری دریایی (Mermaid glitter)
گلیتر پری دریایی (Mermaid glitter)

گلیتر پری دریایی (Mermaid glitter) اکلیل‌های فشرده‌‌شده‌ای با جنس پلاستیکی هستند. این اکلیل‌های بانمک که به‌تازگی ترند شده‌اند، برای جذابیت و درخشش موها و حتی پوست استفاده می‌شوند. برای ساخت گلیترها معمولا از ترکیب آلومینیوم و پلی اتیلن ترفتالات (PET) استفاده می‌شود؛ اما از آنجا که با نقاط حساسی مانند چشم و لب در ارتباط هستند، از مواد درجه یک و بدون مواد شیمیایی و پلاستیک‌های غیرسمی ساخته می‌شوند.

۴. آرایش رنگین‌کمانی با پالت سایه ۵۴ رنگ باب اسفنجی کالرفول رینبو

پالت سایه ۵۴ رنگ باب اسفنجی کالرفول رینبو (Colorful rainbow Eyeshadow palette)

پالت سایه ۵۴ رنگ باب اسفنجی کالرفول رینبو (Colorful rainbow Eyeshadow palette) پنجاه و چهار رنگ شاین و مات دارد. پالت سایه ۵۴ رنگ باب اسفنجی کالرفول رینبو به خاطر داشتن پیگمنت و رنگ‌دهی بالا و همینطور داشتن طیف رنگی جذاب، طرفداران زیادی دارد. این پالت مناسب همه سلیقه‌ها و انواع مختلف میکاپ است. 

۵. دنیایی رنگارنگ درون پک خط چشم ماژیکی رنگی هندیان (Handaiyan)

پک خط چشم Handaiyan
پک خط چشم Handaiyan

حتما که در چند سال اخیر با مد خط چشم‌های رنگی آشنا شده‌اید. این روزها استفاده از این خط چشم‌های رنگارنگ ترند شده و کمتر کسی است که تا به حال آن را امتحان نکرده باشد. خط چشم‌های رنگی هندیان با ظاهر مات و کیفیت بالای خود یکی از محبوب‌ترین برندهای خط چشم رنگی است. این خط چشم بدون ریزش بوده و تا ۲۴ ساعت دوام دارد. هر کدام از این خط چشم‌ها دارای حجم ۵ میلی‌لیتر هستند.

۶. کیفیت بالاتر آرایش با ست برس آرایشی ریل تکنیکس

ست برس آرایشی Everyday Essentials
ست برس آرایشی ریل تکنیک مدل Everyday Essentials

ست براش و بلندر اسفنجی شش عددی ریل‌ تکنیک (Real Techniques) یک انتخاب هوشمندانه برای طرفداران آرایش است. این ست شامل چهار براش و دو اسفنج است. براش‌های این ست از پرزهای بسیار باکیفیت و نرمی ساخته شده‌اند که هیچ آسیبی به پوست وارد نخواهند کرد.

شش براش موجود در ست برس آرایشی Everyday Essentials شامل دو اسفنج، براش سایه چشم، براش مخصوص کرم پودر، براش کانسیلر و براش هایلایتر است.

۷. چشمانی درخشان با ریمل رنگی واردا بیوتی

ریمل رنگی WardaBeauty
ریمل رنگی WardaBeauty

ریمل‌های رنگی نئونی جذاب واردا بیوتی (WardaBeauty) اصل بوده و کیفیت خیلی خوبی دارند. این ریمل‌ها دارای ظاهری مخملی هستند. شش رنگ هیجان‌انگیز و جذاب این ریمل، ظاهری متفاوت به مژه‌ها می‌دهند.
این ریمل کاملا ضد آب بوده و ماندگاری آن بالای دوازده ساعت است. نگران حساسیت چشمی نباشید، چرا که این ریمل‌ها هیچگونه حساسیتی برای چشم‌ها نخواهند داشت.

۸. این کپسول خوردنی نیست؛ پک رژ جامد کپسولی کالر کیل

رژ لب جامد کالر کیل
رژ لب جامد کالر کیل

ظاهر بانمک این رژ لب‌های جامد کمتر کسی را مجذوب خود نمی‌کند. رژ لب جامد کالر کیل دارای شش رنگ کاربردی هستند. بافت آن‌ها کاملا سبک بوده و ظاهری مات دارند. رژ لب جامد کالر کیل را می‌توانید به‌راحتی و بدون این که هیچ فضایی اشغال کند حمل کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.

۹. نرمی بیشتر لب‌ها با بالم لب طرح بستنی

بالم لب طرح بستنی
بالم لب طرح بستنی

این بستنی‌های دوست داشتنی با خاصیت نرم کنندگی خود خشکی و ترک لب را از بین می‌برند. رایحه پاستیلی فوق‌العاده‌ای دارند و برای همه افراد مناسب هستند. بالم لب طرح بستنی از ترکیب نیاسین، پروتئین شیر و گلیسیرین تشکیل شده است.

۱۰. درخشندگی بیشتر لب‌ها با رژ لب حرارتی لامپی کاریته

رژ حرارتی لامپی کاریته
رژ حرارتی لامپی کاریته

رژ لب طرح لامپ کاریته یک نرم‌کننده و آبرسان مخصوص پوست لب است. این رژ لب رایحه‌ای خوشبو و ماندگاری بالایی دارد. اگر دچار خشکی و ترک لب هستید، این رژ لب جیبی برای درمان لب‌هایتان موثر است.

در حال حاضر رژ لب حرارتی لامپی کاریته در شش رنگ مختلف موجود است. هر شخص با توجه به سلیقه، کاربرد و رنگ پوست خود می‌تواند رنگ مناسب خود را انتخاب کند.

لوازم آرایش کیوت رو توی ترب پیدا کن!

یک کیف پر از لوازم آرایش کیوت و کاربردی
ترب تجربه یک خرید رضایت‌بخش را برایتان رقم می‌زند. با ترب به جستجوی بهترین قیمت در فروشگاه‌های معتبر ایرانی بروید.

اگر به دنبال لوازم آرایشی کیوت برای هدیه دادن یا استفاده شخصی هستید، سری به وبسایت ترب بزنید. در ترب می‌توانید با دنیایی از لوازم آرایشی بانمک و رنگارنگ آشنا شوید. برای خرید هر کدام از لوازم آرایشی مورد نظرتان با چندین فروشگاه که قیمت‌هایی رقابتی دارند روبه‌رو خواهید شد. شما با مقایسه این فروشگاه‌ها می‌توانید با بهترین قیمت بازار خرید خود را ثبت کنید.

در زمان خرید لوازم آرایشی کیوت، به کیفیت مواد اولیه، تاییدیه وزارت بهداشت، تاریخ انقضا و معتبر بودن برند آن‌‌ها دقت داشته باشید.

نتیجه‌گیری

اگر از وسایل رنگارنگ و کیوت استقبال می‌کنید و دوست دارید لوازم آرایشی بانمکی بخرید، حتما با خواندن این مقاله وسوسه شده‌اید. ما در اینجا شما را به دنیای رنگ‌ها بردیم.

پالت سایه 54 رنگ باب اسفنجی، ریمل و خط چشم‌های رنگی، رژ لب و بالم لب‌های بانمک با طرح‌های بستنی و لامپ، همه این‌ها را در این مقاله به شما معرفی کردیم. همینطور راه خرید این ۱۰ لوازم آرایشی کیوت را به شما گفتیم. پس حالا وقت آن رسیده که سری به وبسایت ترب بزنید و قیمت‌ها را مقایسه و خرید خود را نهایی کنید.

پرسش های متداول در مورد لوازم آرایشی کیوت

کیوت‌ترین پالت سایه چشم موجود در بازار کدامند؟

– پالت سایه ۳۹ رنگ دودوگرل
– پالت سایه چشم اکلیلی فریدا کالو شیگلم
– پالت سایه چشم انی لیدی طرح سنجاب
– پالت سایه هدی بیوتی نود

چرا افراد زیادی آرایش با لوازم آرایشی کیوت را دوست دارند؟

این لوازم آرایش علاوه‌بر بانمک و خاص بودن، ظاهری متفاوت هم به چهره فرد می‌دهد. این تغییرات زیبا بوده و افراد زیادی را مجذوب خود می‌کند.

کیوت بودن لوازم آرایش مهم‌تر است یا برند و باکیفیت بودن آن؟

برای حفظ سلامت پوست و بدن، استفاده از لوازم آرایش باکیفیت اولویت زیادی دارد. با این حال بسیاری از برندهای معتبر دنیا لوازم آرایشی کیوت را عرضه می‌کنند. شما با خریدن این محصولات، لوازم آرایشی باکیفیتی خریداری کرده‌اید که کیوت هم هستند.

🔗 منبع: amazon

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *