مزایا و معایب تلویزیون ایوولی؛ خوبه یا نه؟

در بازار متنوع تلویزیون‌های هوشمند، بررسی مزایا و معایب تلویزیون ایوولی کاربران را با نمونه دیگری از تلویزیون‌های با کیفیت آشنا می‌کند. این تلویزیون‌های بادوام، خوش‌ساخت و باکیفیت، امکانات متعددی را در اختیار کاربران می‌گذارند. با این حال هیچ محصولی عاری از مشکل نیست. ما با بررسی نظر کاربران درباره مزایا و مشکلات تلویزیون ایوولی مطلب جامعی درباره آن‎‌ها تهیه کردیم تا کاربران با آگاهی از تلویزیون‌های ایوولی، خریدی مطمئن را تجربه کنند.

مزایا تلویزیون ایوولی چه هستند؟

تلویزیون ایوولی با پس زمینه سفید، و انواع شبکه ‎های اینترنتی فیلم و بازی روی صفحه نمایش
تمامی مدل‌های تلویزیون هوشمند ایوولی قابل اتصال به اینترنت هستند.

از مزایای تلویزیون‌های ایوولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کیفیت تصویر

گرافیک بالا و کیفیت نمایش نه فقط در تماشای فیلم و سریال، بلکه برای نصب و اجرای بازی‎‌ بسیار کاربردی و مهم است. از مزیت‎‌های اصلی تلویزیون‎‌های ایوولی، عرضه تصاویر باکیفیت با رزولوشن 8K ،4K و پشتیبانی از فرمت‌های HDR (High Dynamic Range) و HLG است که باعث افزایش دقت رنگ و کنتراست تصویر می‌شوند. صفحه مات و ضدلک این تلویزیون‌ها‎‌ باعث می‌‎شود کاربر تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کند و هیچ مشکلی با انعکاس نور محیط روی صفحه تلویزیون نداشته باشد.

حتما بخوانید: بهترین برند های تلویزیون بازار را اینجا ببینید!

۲. سیستم صوتی

اکثر تلویزیون‎‌های ایوولی به دو بلندگوی استریو ۱۰ وات، در مجموع ۲۰ وات مجهز هستند که صدای استانداردی تولید می‎‌کند. در برخی از مدل‎‌ها که به سیستم صوتی Dolby مجهز هستند، شاهد صدای چندبعدی و شفاف‎‌تر نیز هستیم.
در کنار سیستم صوتی داخلی، کاربران می‌‎توانند با استفاده از ورودی HDMI ARC سیستم صوتی جداگانه نیز به تلویزیون متصل کنند تا از صدای بالاتری لذت ببرند.

۳. تلویزیون‌های هوشمند

تمامی مدل‌های تلویزیون‌های ایوولی قابل اتصال به اینترنت هستند و از Wi-Fi و Ethernet برای اتصال به اینترنت پشتیبانی می‌کنند. با اتصال به اینترنت و به کمک سیستم‌عامل Android TV در تلویزیون‌های ایوولی، امکان اتصال به فروشگاه Google Play و استفاده از برنامه‌های Netflix ،YouTube ،Amazon Prime Video ،Google Chrome فراهم است.

۴. هوش مصنوعی

تلویزیون هوشمند ایوولی با پس زمینه مشکی و تصویر گرافیکی یک قطار پرسرعت در ترکیب با تلویزیون
تلویزیون‌های ایوولی یکی از برترین برندهای تلویزیون‌ هوشمند در ایران هستند.

تلویزیون‌های ایوولی از سیستم‌ هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها معمولا شامل قابلیت‌هایی مانند تشخیص صدا، تشخیص چهره، کنترل صوتی با استفاده از هوش مصنوعی هستند.

۵. مجهز به ورودی‌های HDMI و USB

تلویزیون‌های ایوولی دارای ورودی‌های HDMI و USB هستند. این ورودی‌ها در برخی مدل‌های این برند از استاندارد بالاتری نیز برخوردار هستند، مانند HDMI 2.0 و USB 3.0 که موجب ارائه تجربه‌ای بهتر در مصرف تلویزیون می‌شوند.

۶. طراحی زیبا و کیفیت ساخت

طراحی تلویزیون تاثیر مهمی در چیدمان و زیبایی منازل ایفا می‌‎کنند. به همین دلیل طراحی لبه باریک با رنگ‌‎بندی زیبا از مزیت‎ تلویزیون‌ها محسوب می‌‎شوند. تلویزیون‌های ایوولی با طراحی مدرن، طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا توانسته‌‎اند در این زمینه موفق ظاهر شوند.

۷. تنوع محصولات

تنوع محصولات برای کاربران یک مزیت محسوب می‌شود. زیرا این تصور وجود دارد که تولیدکننده تمامی سلیقه‌ها و نیاز‌ها را مد نظر قرار داده و به تمامی نیاز‌ها پاسخگو بوده است. این ویژگی در تلویزیون‌های ایوولی دیده ‎می‌شود. برای مثال برای یک محصول تلویزیون، بیش از ۱۰۰ مدل با امکانات مختلف تولید می‌گردد.

۸. قیمت مناسب

در تلویزیون‌های برند ایوولی شاهد تناسب قیمت و کیفیت هستیم. با توجه به ویژگی‌های مثبت و در مقایسه با محصولات مشابه و قیمت‌گذاری رقبا، خریداران قیمتی مناسب و منصفانه در ازای خرید این تلویزیون‌ها می‌‎پردازند.

معایب تلویزیون ایوولی

صفخه نمایش ریموت کنترل تلویزیون ایوولی در دست یک فرد
با وجود اینکه نظر عمومی کاربران درباره تلویزیون‌های ایوولی مثبت است، برخی با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

در کنار مزایای بالا، تلویزیون‌های ایوولی مشکلاتی هم دارند که بهتر است کاربران پیش از خرید از این مشکلات اطلاع داشته‎باشند:

۱. مشکل کانال‌یابی

تلویزیون ایوولی در ایران کانال‌‎یابی و سیگنال‌دهی نمی‌‎شود. بنابراین برای این‌که بتوانید کانال‌های تلویزیون ایران و برنامه‌های صداو سیما را تماشا کنید، دو روش جایگزین وجود دارد. در روش اول لوکیشین تلویزیون را روی کشور مصر یا افغانستان تنظیم کنید تا این مشکل حل شود. اما این روش در تلویزیون‌های ایوولی که دارای ماهواره داخلی هستند، پاسخ‎گو نیست. در این صورت با روش دوم مجبور به استفاده از تلویزیون‌های اینترنتی هستید.

در صورتی که شما نیز با مشکل کانال یابی تلویزیون مواجه بوده‌‎اید، خواندن این مقاله مفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۲. مشکلات در خدمات پس از فروش

با بررسی نظرات کاربران تلویزیون‌های ایوولی، به این نتیجه می‌رسیم که گاهی با مشکل کمبود قطعات یدکی در بازار مواجه شده‌اند. هر دستگاهی به مرور زمان دچار فرسودگی یا آسیب می‌‎شود و به تعویض قطعات نیاز پیدا می‌کند. وارداتی بودن این تلویزیون‌ها باعث شده دسترسی به قطعات یدکی آن با مشکل مواجه شود و به راحتی در بازار پیدا نشوند. بنابراین در صورت بروز خرابی در بُرد، بروز سوختگی لامپ‎‌های بک‌لایت یا قطعات دیگر تلویزیون، به سختی می‌‎توان آن را تعمیر کرد.

از طرف دیگر کمبود گارانتی معتبر برای این محصولات باعث شده محصولات فیک و تقلبی در بازار به فروش برسد که در این صورت تشخیص محصول اصل از غیر اصل سخت خواهد بود.

نظر کاربران در مورد تلویزیون ایوولی چیست؟

یک زن و مرد در حال خرید یک تلویزیون ایوولی و در حال خندیدن هستند.
اغلب نظرات در مورد تلویزیون ایوولی مثبت است.

تلویزیون‌های ایوولی به دلیل امکانات به‌‎روز و هوشمند در کنار قیمت مناسب، توانسته‌‎اند قسمت قابل توجهی از بازار را در دست بگیرند. کاربران این تلویزیون‌ها نه‌تنها از زیبایی ظاهری، بلکه از کیفیت بالای این محصولات ابراز رضایت کرده‌‎اند.

تلویزیون ایوولی را از کجا بخرم؟

تصویر یک لپتاپ که تعدادی ساک مقوایی کوچک و رنگی روی کیبورد آن قرار دارد
برای خرید تلویزیون ایوولی، به سایت ترب مراجعه کنید.

برای خرید تلویزیون پیشنهاد می‌کنیم به سایت ترب مراجعه کنید. با توجه به محبوب‎ترین تلویزیون‌ها در دسته‌بندی لوازم خانگی، بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و براساس نیازهای خود داشته باشید.

خرید اینترنتی از ترب با توجه به تنوع فروشندگان و قابل اطمینان بودن آن‎ها تجربه خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه‌های شهر خود در سایت ترب پیدا و به صورت حضوری اقدام به خرید آن‎ها کنید.

نتیجه‌گیری

ایوولی جزو تلویزیون‌های باکیفیت و ارزان در بازار تلویزیون‌های ایران است. از نظر کاربرانی که به دنبال یک تلویزیون هوشمند با قیمت مناسب هستند، تلویزیون‎ ایوولی یک برند قابل اعتماد است. البته باید توجه داشت که در میان ویژگی‌های مثبت، کاربران برخی مشکلات تلویزیون ایوولی را نیز گزارش کرده‌اند که توجه به آن‎‌ها پیش از هر اقدامی ضروری و واجب است.

  • کیفیت بالای تصاویر
  • دارای امکانات هوشمند
  • مجهز به هوش مصنوعی
  • مجهز به ورودی‌های HDMI و USB
  • سیستم صوتی متناسب
  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا
  • تنوع محصولات
  • قیمت ارزان
  • مشکل کانال‌‎‌یابی
  • خدمات پس از فروش
  • وجود محصولات تقلبی در بازار
  • کیفیت و کارایی کوتاه‌مدت

پرسش های متداول در مورد تلویزیون‎های ایوولی

بهترین مدل تلویزیون ایوولی کدام است؟

تلویزیون ایوولی 65EV350 یکی از بهترین تولیدات شرکت ایوولی است که در میان کاربران طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده ‎است. این مدل از فناوری QLED بهره می‌برد و روشنایی فوق‌‎العاده دارد.

کیفیت تلویزیون‌های ایوولی چگونه است؟

کیفیت تصویر بالا بهترین ویژگی تلویزیون‌های ایوولی هستند. قاب فلزی باریک این تلویزیون باعث زیبایی ظاهری این محصولات شده ‎است. قابلیت اتصال این محصولات به اینترنت باعث می‌‎شود کاربران دسترسی نامحدود به اینترنت را تجربه کنند.

تلویزیون ایوولی ساخت کدام کشور است؟

برند ایوولی محصول کشور ایتالیا است. برخی محصولات این کشور در چین مونتاژ می‌شوند.

مزایای تلویزیون‌های ایوولی چه هستند؟

تلویزیون‎‌های ایوولی برای افرادی با بودجه محدود مناسب است. کیفیت تصویر این محصولات عموما 4K هستند و با وضوح بالا عرضه می‎‌شوند. سیستم عامل کاربردی این تلویزیون‎‌ها قابلیت‎‌های جالبی را برای کاربران فراهم می‎‌کند. تلویزیون‎‌های ایوولی در اندازه صفحه نمایش و مدل‌های مختلفی تولید می‎‌شود که به سلیقه همه افراد پاسخ می‌‎دهد.

نقاط ضعف تلویزیون‌های ایوولی چه هستند؟

نظر کاربران این‌گونه است که کیفیت و کارایی تلویزیون‌های ایوولی طولانی نیست. مشکلات کانال‌یابی و کمبود تعمیر قطعات در بازار ایران نیز از معایب دیگر این محصولات هستند.

🔗 منبع: evvoli.com

مرال حسین‌زاده
مرال حسین‌زاده

من مرال‎ هستم؛ فارغ‌التحصیل صنایع‌دستی و نویسندگی رادیو. بیشتر از ده ساله که می‌نویسم، می‌سازم و تماشا می‌کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *