معایب یخچال فریزر سام؛ موارد مهمی که قبل از خرید باید بدانیم!

بهترین یخچال‌های فریزر نیز دارای نقاط ضعفی هستند. بهتر است برای انتخاب یخچال مناسب ابتدا دربارۀ مزایا و معایب آنها اطلاعات کافی بدست آورد. ما در این مطلب از بلاگ ترب برایتان دربارۀ مزایا و معایب یخچال سام خواهیم گفت. اگر با این برند و ویژگی‌های یخچال‌های دوقلو سام آشنایی ندارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با برند یخچال فریزر سام

سام جزء برندهای محبوب ایرانی است که در سال ۱۳۹۲ مصادف با تحریم برند سامسونگ در ایران، تأسیس شد. در واقع برند سام، نماینده سامسونگ در ایران محسوب می‌شود و یخچال‌های فریزری که توسط این کمپانی تولید می‌شوند از موتور یخچال سامسونگ مونتاژ شده‌اند.

اگر بودجه کافی برای خرید یخچال فریزر سامسونگ ندارید یا به دلیل تحریم‌های حاکم به این قبیل از محصولات دسترسی ندارید، یخچال فریزر سام گزینه مناسبی برای شما است. البته توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای خرید این محصول مزایا و معایب یخچال سام را مورد بررسی قرار دهید.

برای آن دسته از کاربرانی که تمایل به انتخاب و خرید یخچال از سایر برندهای ایرانی را دارند، مطالعه و آشنایی با ۱۳ مدل از بهترین یخچال دیپوینت را توصیه می‌کنیم.

بررسی نظرات در مورد یخچال سام

یخچال فریزر سام که درب آن باز است و مواد غذایی مشاهده می‌شوند.
فضای کافی یخچال فریزر سام برای نگهداری مواد غذایی

معمولاً اولین سؤالی که در زمان انتخاب یخچال فریزر سام به ذهن افراد خطور می‌کند این است که «یخچال سام خوبه؟» پاسخ این سؤال را زمانی می‌توان به‌صورت دقیق داد که تجربه استفاده از این محصول را داشته باشیم. به همین منظور و برای بررسی خوب یا بودن یخچال سام بهتر است به نظرات افراد دربارۀ این محصول بپردازیم. در بخش زیر چکیده‌ای از نظرات در مورد یخچال سام را در اختیارتان می‌گذاریم.

خوشبختانه اکثر افرادی که یخچال فریزر سام خریداری کرده‌اند از انتخاب خود نهایت رضایت را داشته و از موارد زیر به‌عنوان نقاط قوت یخچال فریزر سام یاد کرده‌اند:

  • کلیۀ یخچال‌های برند سام مجهز به آبسردکن و یخساز هستند؛
  • میزان مصرف برق یخچال فریزر سام اقتصادی است؛
  • لامپ LED موجود در این یخچال‌ها مصرف بهینه‌ای دارد؛
  • اکثر مدل‌های یخچال سام مجهز به سیستم پخش هوای سرد یکنواخت هستند؛
  • این یخچال‌ها مجهز به سیستم تسریع انجماد هستند؛
  • و صفحه نمایشگر نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت یخچال فریزر سام است.

اگرچه نظر کاربران دربارۀ یخچال سام مثبت بوده و تأکید ویژه‌ای بر نقاط قوت این محصول داشته‌اند؛ اما این محصولات معایبی نیز دارند. در ادامه به بررسی معایب یخچال فریزر سام می‌پردازیم. با مطالعه ادامه این مطلب و معرفی بهترین مدل‌های یخچال فریزر سام، آگاهانه می‌توانید برای خرید یخچال اقدام کنید.

برای آشنایی با پرفروش ترین یخچال ایرانی از میان بهترین برندهای داخلی حتماً لینک درج شده را مطالعه کنید. بدون شک که یخچال سام یکی از گزینه‌های مناسب و پیش‌روی شما است.

معایب یخچال فریزر سام چیست؟

یخچال فریزر دوقلو به رنگ استیل در فضای آشپزخانه که با سایر لوازم ست شده است.
برای انتخاب فریزر سام باید به توکار بودن یخچال و ترکیب رنگ توجه ویژه داشت.

زمانی که دربارۀ مزایا و معایب یخچال سام صحبت به میان می‌آید، مزیت‌های این محصولات در کانون توجه قرار می‌گیرد. علت این مسئله به محدودیت در معایب یخچال سام مربوط می‌شود. موارد زیر از جمله نادرترین معایب یخچال‌های فریزر سام محسوب می‌شوند:

۱. محدودیت در یخچال ساید بای ساید

اگر تمایل به خرید یخچال ساید بای ساید دارید، باید بگوییم که شرکت سام در زمینه تولید یخچال‌های ساید فعالیتی ندارد. در نتیجه شما می‌توانید برای خرید یخچال دوقلو و فریزر از این برند اقدام کنید.

البته اگر انتخاب قطعی شما یخچال سایدبای‌ساید است توصیه می‌کنیم مطلب راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید.

۲. ضعیف بودن بدنه یخچال فریزر سام

از دیگر معایب یخچال فریزر سام می‌توان به ضعف در بدنه یخچال اشاره کرد. در واقع کیفیت بدنه یخچال به‌گونه‌ای است که در برابر خوردگی مقاومت کافی نداشته و احتمال آسیب‌دیدگی آن وجود دارد. با این اوصاف در زمان جابه‌جایی یخچال سام باید مراقب برخورد اشیا و خوردگی درب آن باشید.

خانمی که در یخچال را باز کرده و قفسات پر از مواد غذایی را نگاه می کند
متناسب با تحمل وزن طبقات یخچال به روی آن مواد غذایی بگذارید.

۳. محدودیت تحمل وزن در قفسه‌های یخچال سام

متأسفانه قفسه‌های یخچال سام از نظر تحمل وزن نیز محدودیت داشته و قادر به تحمل وزن بالا نیست. در نتیجه باید به نحوۀ چیدمان مواد غذایی در یخچال فریزر سام نهایت توجه و دقت را داشته باشید.

۴. طراحی کشوها با پلاستیک

اکثر افراد تمایل دارند که کشوهای یخچال خریداری شده از جنس شیشه فشرده باشد. با این اوصاف برای این افراد کشوهای پلاستیکی یخچال سام یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. به‌صورت کلی نمی‌توان این مورد را به‌عنوان معایب یخچال فریزر سام در نظر گرفت.

بررسی مزایای یخچال فریزر سام

یخچال فریزر به رنگ سفید با در باز و با طبقاتی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.
برای چیدمان صحیح مواد غذایی می‌توان ارتفاع قفسات یخچال سام را تغییر داد.

بعد از بررسی معایب یخچال سام لازم می‌دانیم که به مزایای این قبیل از یخچال‌های فریزر و مقرون‌به‌صرفه ایرانی نیز بپردازیم. موارد زیر از جمله مهم‌ترین نقاط قوت و مزایای یخچال سام محسوب می‌شوند.

۱. موتور باکیفیت یخچال سام

همان‌طور که اشاره کردیم، موتور یخچال فریزر سام در واقع موتور یخچال سامسونگ بوده و کیفیت مطلوبی دارد. با این اوصاف می‌توان گفت که دوام و ماندگاری یخچال سام در مقایسه با سایر برندهای ایرانی بیشتر است.

۲. تولید صدای کم و محدود

متأسفانه اکثر یخچال‌های فریزر ایرانی که بعد از مدتی دچار اُفت کیفیت موتور شده و سروصدای زیادی تولید می‌کنند. با خرید یخچال دوقلو سام با این قبیل از مشکلات مواجه نخواهید شد؛ زیرا قطعات یخچال سام از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کنند.

۳. ارائه خدمات پس از فروش یخچال سام

با خرید بهترین یخچال فریزر سام می‌توانید از خدمات پس از فروش این محصول نظیر راه‌اندازی، نصب و گارانتی آن نیز بهر‌ه‌مند شوید. در واقع خدمات پشتیبانی و پس از فروش نیز جزء مزایا یخچال سام محسوب می‌شود.

۴. طراحی زیبا و منحصربه‌فرد

طراحی مدل‌های متنوع یخچال سام نیز از دیگر مزیت‌های این قبیل از محصولات محسوب می‌شوند. یخچال‌های دوقلو سام، یخچال‌های کمبی یا فریزر پایین سام و یخچال‌های فریزر بالا سام از جمله رایج‌ترین مدل‌های یخچال با قیمت منصفانه محسوب می‌شوند. با این اوصاف دست شما در انتخاب باز بوده و می‌توانید متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین یخچال فریزر را خریداری کنید.

از کجا یخچال فریزر سام بخریم؟

یخچال فریزر سام که درب آن باز است و بخش پایین یخچال و بالا فریزر است.
برای انتخاب مدل یخچال سام باید به تعداد اعضای خانواده و نیاز خود توجه کنید.

اگر قصد شما برای خرید بهترین یخچال فریزر و یخچال دوقلو جدی است، توصیه می‌کنیم از تنوع محصولات وب‌سایت ترب بازدید کنید. حال می‌توانید با آگاهی داشتن نسبت به معایب یخچال فریزر سام هوشمندانه اقدام به خرید یخچال موردنیاز خود کنید. در بخش زیر مدل‌های متنوعی از یخچال سام و سایر برندهای ایرانی و خارجی موجود است. با مقایسه این قبیل از محصولات، بدون شکم می‌توانید متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین محصول را بیابید.

جمع‌بندی

امیدواریم مطالعه این مطلب از سایت ترب برایتان مفید بوده و به شرح مفصل با مزایا و معایب یخچال سام آشنا شده باشید. در پایان نیز به‌صورت خلاصه نقاط قوت و ضعف این قبیل از یخچال‌ها را برایتان شرح می‌دهیم. اگر تجربه استفاده از یخچال فریزر سام را دارید، برایمان بنویسید که آیا یخچال سام خوبه؟ خرید آن را به سایر افراد توصیه می‌کنید یا نه؟

  • قیمت منصفانه
  • ظاهر شیک و ارگونومی یخچال
  • کیفیت بالای قطعات و موتور یخچال
  • جادار بودن یخچال دوقلو سام
  • بدنه ضعیف در برابر ضربه
  • عدم تولید یخچال ساید بای ساید
  • مقاومت محدود قفسه‌ها در برابر وزن سنگین

پرسش های متداول در مورد معایب یخچال فریزر سام

بهترین مدل یخچال فریزر سام کدام است؟

کلیۀ یخچال‌های فریزر سام کیفیت قابل‌قبول دارند و در این راستا می‌توانیم به یخچال فریزر دوقلو سام مدل RR40 RZ40، یخچال و فریزر سام مدل RL460، یخچال فریزر سام RT400، یخچال فریزر سام مدل RL510 سیلور و سایر مدل‌های موجود در بازار اشاره کنیم.

آیا یخچال‌های سام دارای گارانتی هستند؟

بله، موتور یخچال‌های سام دارای ضمانت و گارانتی بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

یخچال فریزر سام بخریم یا سامسونگ؟

در حال حاضر به دلیل تحریم‌های حاکم یخچال سامسونگ در بازار نادر بوده و قیمت آن نیز بسیار بالا است؛ اما می‌توان گفت که کیفیت یخچال سام بین یخچال‌های ایرانی مطلوب بوده و ارزش خرید دارد.

قیمت یخچال دوقلو سام چقدر است؟

دربارۀ قیمت انواع یخچال فریزر سام نمی‌توان به عدد خاصی اشاره کرد؛ زیرا بر اساس فاکتورهایی نظیر نوع و مدل یخچال، سال تولید و سایر موارد قیمت یخچال‌ها متفاوت است. شما می‌توانید از طریق سایت ترب از قیمت دقیق این محصولات استعلام بگیرید.

زینب آذرگشب
زینب آذرگشب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *