مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس؛ کدام بهتر است؟

سرخ کن‌های بدون روغن به‌عنوان جایگزینی سالم‌تر برای سرخ کن‌های سنتی به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. در این میان، برندهای تفال (Tefal) و فیلیپس (Philips) به‌عنوان دو رقیب اصلی در این بازار شناخته می‌شوند. هر دوی این برندها، طیف وسیعی از مدل‌ها را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌کنند.

ما در این مطلب از وبلاگ ترب به مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس می‌پردازیم تا ببینیم کدام یک از این دو برند، بهتر است. در اینجا، ما فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از جنبه‌های مختلف از جمله ظرفیت و توان مصرفی، تنظیمات دما و برنامه‌های پخت و جنبه‌های دیگر بررسی می‌کنیم و به مزایا و معایب هر برند هم می‌پردازیم.

معرفی کلی سرخ کن‌های بدون روغن تفال و فیلیپس

تفال و فیلیپس، دو غول بزرگ در صنعت لوازم خانگی هستند که در زمینه تولید سرخ کن‌های بدون روغن نیز پیشرو هستند. هر دو برند طیف وسیعی از مدل‌ها را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند.

پیش از اینکه به مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس بپردازیم، لازم است کمی بیشتر با هر دوی این برندها که جزو محبوب‌ترین برندهای بازار هستند و بهترین سرخ کن های بدون روغن را تولید می‌کنند آشنا شویم.

هنگام استفاده از سرخ کن بدون روغن از هر برندی، به مدت زمان پخت توجه بسیار زیادی داشته باشید، زیرا در صورتی که مدت پخت در سرخ کن بدون روغن بیش از حد زیاد شود، برای سلامتی مضر است.

آشنایی کلی با برند سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن بدون روغن مشکی رنگ بزرگ فیلیپس
برند فیلیپس در بازار سرخ کن بدون روغن، یکی از پیشگامان این عرصه به شمار می‌رود.

تا به مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس و بررسی تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس می‌رسیم، باید توضیح دهیم که فیلیپس، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که دستگاه سرخ کن بدون روغن را تولید کرد؛ آن‌ها اولین سرخ کن بدون روغن خود را سال ۲۰۱۰ تولید کردند و از زمان تاکنون، دائما در حال بازتعریف و بهبود محصولات خود در این بازار هستند.

امروزه آن‌ها طیف گسترده‌ای از مدل‌های سرخ کن بدون روغن را تولید و عرضه می‌کنند که از این دست می‌توانیم به مدل HD9270 اشاره کنیم که یکی از پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن در بازار ایران است. مدل‌های محبوب و پرفروشی مانند ۹۲۷۰، دارای صفحه دیجیتال، برنامه‌های پخت و قابلیت‌های مختلفی هستند که از این دست می‌توانیم به Smart Preset اشاره کنیم. این قابلیت، مدت زمان و دمای پخت غذاهای محبوب شما را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

در جدول زیر می‌توانید با ویژگی‌های سرخ کن‌های برند فیلیپس بیشتر آشنا شوید:

ویژگیمشخصه
ظرفیتاز ۰.۸ لیتر تا ۷.۳ لیتر
توان مصرفیاز ۱۴۰۰ وات تا ۲۱۰۰ وات
تنظیمات دما۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
برنامه‌های پخت۵ تا ۱۲ برنامه
قابلیت‌هاپخت و پز با بخار، گرم نگه داشتن غذا، تنظیم سرعت گردش هوا، فیلتر بو
قیمتاز ۲.۵ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان
ویژگی‌های کلی سرخ کن‌های بدون روغن برند فیلیپس

آشنایی کلی با برند سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن بدون روغن مشکی بزرگ تفال
از نظر قدمت، فیلیپس در بازار سرخ کن بدون روغن تجربه بیشتری دارد.

تفال، یک برند فرانسوی با سابقه طولانی در تولید لوازم خانگی است که یکی از محبوب‌ترین برندها در این بازار نیز به شمار می‌رود. این برند طیف وسیعی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن را با ظرفیت، توان مصرفی، تنظیمات دما، برنامه‌های پخت و قیمت‌های مختلف ارائه می‌کند.

برند تفال بیش از ۶۰ سال در بازار لوازم خانگی سابقه دارد و در بازار سرخ کن بدون روغن هم جزو اولین شرکت‌هایی بود که به این عرصه پا گذاشت. آن‌ها اولین سرخ کن بدون روغن خود را سال ۲۰۱۲ عرضه کردند که ۲ سال دیرتر از فیلیپس است.

در جدول زیر می‌توانید با ویژگی‌های سرخ کن‌های برند تفال بیشتر آشنا شوید:

ویژگیمشخصه
ظرفیتاز ۱.۲ تا ۶.۹ لیتر
توام مصرفیاز ۱۴۰۰ وات تا ۲۲۰۰ وات
تنظیمات دمااز ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد
برنامه‌های پخت۸ تا ۱۲ برنامه
قابلیت‌هاپخت و پز با بخار، گرم نگه داشتن غذا، تنظیم سرعت گردش هوا
قیمتاز ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان
ویژگی‌های کلی سرخ کن‌های بدون روغن برند تفال

مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر روش پخت غذا

سرح کن بدون رنگ کوچک سفید فیلیپس
با اینکه هر دو برند فیلیپس و تفال روش پخت یکسانی دارند، اما تردی غذا در آن‌ها متفاوت است.

سرخ کن‌های بدون روغن تفال و فیلیپس، هر دو جزو کاربردی‌ترین و پرمصرف‌ترین لوازم آشپزخانه هستند که می‌توان برای پخت انواع غذاهای مختلف از آن‌ها استفاده کرد. اما با این حال، یکسری تفاوت هم بین آن‌ها وجود دارد؛ مخصوصا از نظر تردی غذا. مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس نشان می‌دهد که هر دوی آن‌ها از هوای داغ برای پختن غذا استفاده می‌کنند.

اما فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس این است که مدل‌های ساخت فیلیپس از یک تکنولوژی منحصر‌به‌فرد به اسم Airfryer Technology استفاده می‌کنند که هوای گرم را با مقدار کمی روغن برای پختن غذا ترکیب می‌کند. این باعث می‌شود که غذا به طور یکنواخت پخته شود و ظاهر آن هم کاملا ترد و طلایی شود.

فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس این است که از طرفی دیگر سرخ کن‌های برند فیلیپس، از یک فناوری متفاوت به اسم SureCrisp استفاده می‌کنند که نسبت به سرخ کن‌های فیلیپس، روغن کم‌تری استفاده می‌کند. این فناوری نیز غذا را به طور یکنواخت می‌پزد اما به اندازه سرخ ک‌های فیلیپس ترد از آب درنمی‌آید. تنها فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس در شیوه پخت غذا، همین است.

تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر ظرفیت و توان مصرفی

سرخ کن بدون روغن فیلیپس با درب باز و دست یک نفر در حال خالی کردن سیب‌زمینی سرخ‌شده از آن است
سرخ کن‌های بدون روغن برند تفال، معمولا برای خانواده‌های کوچک مناسب هستند، اما فیلیپس برای خانواده‌های بزرگ گزینه بهتری است.

هر دو برند تفال و فیلیپس، سرخ کن‌های بدون روغن را در ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌کنند. با این حال اگر بخواهیم تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از این نظر بررسی کنیم، می‌توانیم بگوییم که به طور کلی تفال تنوع بیشتری در ظرفیت‌های پایین (۱.۲ و ۲ لیتر) دارد که برای افراد مجرد و خانواده‌های کوچک مناسب است. از طرفی دیگر، فیلیپس تنوع بیشتری در ظرفیت‌های بالا (۶.۲ و ۷.۳ لیتر) دارد که برای خانواده‌های بزرگ مناسب است.

حتما بخوانید: آشنایی بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن تفال؛ کدوم مدل را بخریم؟

درخصوص تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر توان مصرفی هم می‌توان گفت که به طور کلی، سرخ کن‌های برند تفال توان مصرفی بالاتری دارند. به این معنی که مدت پخت غذا در آن‌ها کم‌تر است. فیلیپس در برخی مدل‌ها توان مصرفی مشابه یا کمی ‌کم‌تر از تفال دارد. اما در عین حال، مصرف انرژی آن بهینه‌تر است.

  • اگر به دنبال پخت سریع غذا هستید، سرخ کن بدون روغن تفال با توان مصرفی بالاتر، انتخاب مناسب‌تری است.
  • اگر به دنبال مصرف انرژی بهینه‌تر هستید، سرخ کن بدون روغن فیلیپس انتخاب مناسب‌تری است.
  • اگر به دنبال تنوع بالا در ظرفیت هستید، هر دو برند مناسب هستند. اما به طور کلی، تنوع فیلیپس در ظرفیت‌های بالا بیشتر است.

در جدول زیر می‌توانید جمع بندی مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از نظر ظرفیت و توان مصرفی مشاهده کنید.

ویژگیسرخ کن‌های بدون روغن برند تفالسرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
تنوع در ظرفیت‌های پایینبیشترکم‌تر
تنوع در ظرفیت‌های بالاکم‌تربیشتر
توان مصرفیبیشترکم‌تر
سرعت پختسریع‌ترکمی کندتر
تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر ظرفیت و توان مصرفی

هنگام انتخاب ظرفیت سرخ کن بدون روغن، به تعداد اعضای خانواده خود و مقدار غذای مورد نیازتان در هر وعده توجه کنید.

مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر تنظیمات دما و برنامه‌های پخت

سرخ کن بدون روغن دوقلوی تفال و فردی که در حال برداشتن مواد غذایی از آن است
تنظیمات دمای سرخ کن‌های بدون روغن تفال و فیلیپس تفاوتی با هم ندارد، اما تعداد برنامه‌های پخت آن‌ها متفاوت است و تفال تنوع بیشتری دارد.

در مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر تنظیمات دما و برنامه‌های پخت می‌توان مشاهده کرد که هر دو برند تفال و فیلیپس طیف وسیعی از تنظیمات دما را ارائه می‌کنند که از ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. این تنوع دما به شما امکان می‌دهد تا انواع غذاها را با بهترین کیفیت بپزید. بنابراین، برند تفال و فیلیپس از نظر تنظیمات دما با هم تفاوتی ندارند.

درخصوص برنامه‌های پخت نیز می‌توان گفت که به طور کلی، سرخ کن‌های بدون روغن تفال برنامه‌های پخت بیشتری (۸ تا ۱۲ برنامه) دارند. این برنامه‌ها پخت غذاهایی مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده، مرغ، ماهی، کیک و سبزیجات را آسان‌تر می‌کنند. در مقابل، تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس این است که برند فیلیپس برنامه‌های پخت کمتری (۵ تا ۱۲ برنامه) دارد. اما برنامه‌های تخصصی‌تر مانند پخت و پز با بخار را ارائه می‌کند که برای پخت غذاهای سالم‌تر مناسب است.

  • اگر به دنبال تنوع بیشتر در برنامه‌های پخت هستید، سرخ کن بدون روغن تفال انتخاب مناسب‌تری است.
  • اگر به دنبال برنامه‌های پخت تخصصی‌تر مانند پخت و پز با بخار هستید، سرخ کن بدون روغن فیلیپس انتخاب مناسب‌تری است.

به تعداد برنامه‌های پخت پیش‌فرض اکتفا نکنید و قابلیت تنظیم دستی دما و زمان را نیز بررسی کنید.

در جدول زیر می‌توانید جمع بندی مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از نظر تنظیمات دما و برنامه‌های پخت مشاهده کنید.

ویژگیسرخ کن‌های بدون روغن تفالسرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
تنوع برنامه‌های پختبیشترکم‌تر
برنامه‌های تخصصی پختکم‌تربیشتر
مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر برنامه‌های پخت

فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر طراحی و ساختار

سرخ کن بدون روغن تفال با رنگ مشکی
تفال، معمولا تنوع بیشتری در طراحی سرخ کن‌های بدون روغن خود به کار می‌برد.

فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر طراحی و ساختار چندان زیاد نیست. هر دوی این برندها مدل‌هایی با طراحی و متریال متنوع دارند. اما فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر طراحی این است که سرخ کن‌های بدون روغن تفال معمولا طراحی مدرن‌تر و مینیمال‌تری دارند که خطوط صاف و ساده و رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری بیشتری در آن‌ها به کار برده می‌شود.

از طرفی دیگر، سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس طراحی کلاسیک و سنتی‌تری دارند که خطوط منحنی و رنگ‌های گرم مانند سفید، آبی، قرمز، نارنجی و زرد بیشتر در آن‌ها به کار برده شده است. همچنین، تنوع طرح و رنگ سرخ کن‌های تفال بیشتر است و در اکثر مدل‌های آن‌ها دکمه‌های لمسی وجود دارد. در صورتی که فیلیپس تنوع طرح و رنگ کم‌تری دارد و از دکمه‌های فشاری هم بیشتر استفاده می‌کند.

در رابطه با فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر متریال به کار رفته در آن‌ها باید گفت تفال بیشتر از بدنه پلاستیکی استفاده می‌کند که سبک‌تر و ارزان‌تر است، اما احتمال خراش و شکستگی بیشتری دارد. فیلیپس بیشتر از مواد فلزی استفاده می‌کند که دوام و مقاومت بیشتری در برابر حرارت دارد، اما سنگین‌تر و گران‌تر است.

  • اگر به دنبال طراحی مدرن و مینیمال هستید، تفال انتخاب مناسب‌تری است.
  • اگر به دنبال طراحی کلاسیک و سنتی هستید، فیلیپس انتخاب مناسب‌تری است.
  • اگر به دنبال سرخ کن بادوام‌تر هستید، فیلیپس انتخاب مناسب‌تری است.
  • اگر به دنبال سرخ کن سبک‌تر هستید، تفال انتخاب مناسب‌تری است.

در جدول زیر می‌توانید جمع بندی فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از نظر طراحی و ساختار مشاهده کنید.

ویژگیسرخ کن بدون روغن تفالسرخ کن بدون روغن فیلیپس
طراحیمدرن و مینیمالکلاسیک و سنتی
ساختاربیشتر دارای بدنه پلاستیکیبیشتر دارای بدنه فلزی
دوامکم‌تربیشتر
وزنسبک‌ترسنگین‌تر
فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر طراحی و ساختار

تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر قیمت

سرخ کن بدون روغن بزرگ فیلیپس
با این که هر دو برند تفال و فیلیپس مدل‌های متنوع زیادی با قیمت‌های مختلف دارند، اما به طور کلی مدل‌های فیلیپس کمی گران‌تر هستند.

درخصوص تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر قیمت می‌توان گفت که هر دوی برندها تنوع بالایی دارند و قیمت مدل‌های مختلف آن‌ها به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت سرخ کن‌های بدون روغن تفال از حدود ۳ میلیون تومان برای مدل‌های پایه با ظرفیت ۱.۲ لیتر شروع می‌شود تا حدود ۱۰ میلیون تومان که در مدل‌های رده بالا با ظرفیت ۷.۳ لیتر و قابلیت‌های پیشرفته مانند پخت و پز با بخار وجود دارد.

یک مورد دیگر درخصوص تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس این است که قیمت سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس از حدود ۴ میلیون تومان برای مدل‌های پایه با ظرفیت ۱.۸ لیتر شروع می‌شود تا حدود ۱۲ میلیون تومان که برای مدل‌های رده بالا با ظرفیت ۷.۳ لیتر و قابلیت‌های پیشرفته مانند پخت و پز با بخار است. به طور کلی، سرخ کن‌های بدون روغن تفال کمی ارزان‌تر از سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس هستند.

در هر دوی این برندها مدل‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف وجود دارد که بسته به ظرفیت، توان مصرفی، برنامه‌های پخت و قابلیت‌های اضافی متغیر هستند. اما با هر بودجه‌ای می‌توانید یک مدل مناسب در هر یک از این دو برند پیدا کنید. انتخاب نهایی، به نیازها و بودجه شما بستگی دارد.

در جدول زیر می‌توانید جمع بندی تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از نظر قیمت مشاهده کنید.

ویژگیسرخ کن‌های بدون روغن تفالسرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
قیمتکمی پایین‌ترکمی بالاتر
دلیلتنوع کم‌تر در قابلیت‌هاتنوع بیشتر در قابلیت‌ها
گارانتیدارددارد
خدمات پس از فروشدارددارد
تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر قیمت

مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر کاربران

سرخ کن بدون روغن فیلیپس که سیب‌زمینی و سبزیجات در محفظه آن قرار دارد
نظر کاربران در مورد هر دو برند مثبت است و انتخاب بین آن‌ها، به سلیقه و نیازهای افراد بستگی دارد.

مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر کاربران نشان می‌دهد که به طور کلی، نظرات کاربران در مورد سرخ کن‌های بدون روغن تفال و فیلیپس مثبت است. در هر دوی آن‌ها غذاها به طور یکنواخت پخته می‌شوند و طعم و مزه خوبی دارند، پخت غذا در مقایسه با روش‌های سنتی سریع‌تر است، تنظیمات و کار با دستگاه‌های هر دو برند آسان است، قطعات دستگاه‌های هر دو برند به راحتی جدا می‌شوند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و غذا را با روغن کم‌تری می‌پزند که سالم‌تر است.

پرتکرارترین ویژگی مثبت سرخ کن‌های بدون روغن تفال از نظر کاربران، قیمت بسیار مناسب و تنوع بالای مدل‌های آن است. پرتکرارترین ویژگی مثبت در مورد سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس هم، وجود قابلیت‌های پیشرفته مانند پخت و پز با بخار و کیفیت ساخت بالا است. پرتکرارترین ویژگی منفی سرخ کن‌های بدون روغن تفال نیز کیفیت ساخت نه چندان بالا و تنوع کم در مدل‌های رده بالا بوده است. در صورتی که کاربران پرتکراترین ویژگی منفی برند فیلیپس را قیمت بالا عنوان کرده‌اند.

در جدول زیر می‌توانید جمع بندی مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس را از نظر کاربران مشاهده کنید.

ویژگیسرخ کن‌های بدون روغن تفالسرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
قیمتمناسب‌ترکمی بالاتر
تنوع مدل‌هابیشترکم‌تر
قابلیت‌هاکم‌تربیشتر
کیفیت ساختکمی پایین‌تربالاتر
نظرات کاربرانمثبتمثبت
مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر کاربران

مزایا و معایب سرخ کن‌های بدون روغن تفال

درخصوص مزایا و معایب سرخ کن‌های بدون روغن تفال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب نسبت به سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
  • تنوع بالای مدل‌ها
  • سهولت کار با دستگاه‌ها
  • کیفیت ساخت پایین‌تر در مقایسه با سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
  • قابلیت‌های پیشرفته کم‌تر نسبت به سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس

مزایا و معایب سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس

درخصوص مزایا و معایب سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بیشتر در مدل‌های رده بالا
  • قابلیت‌های پیشرفته‌تر نظیر پخت و پز با بخار
  • کیفیت ساخت بالاتر نسبت به سرخ کن‌های بدون روغن تفال
  • قیمت بالاتر از سرخ کن‌های بدون روغن تفال
  • پیچیده‌تر بودن کار با دستگاه‌ها نسبت به سرخ کن‌های بدون روغن تفال

سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس و تفال را از کجا بخریم؟

سرخ کن بدون روغن جدید تفال
ترب به شما کمک می‌کند تا فروشندگان معتبر کالای مورد نظر خود را چه به صورت حضوری و چه آنلاین، پیدا کنید.

برای خرید سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس و تفال و ده‌ها برند معتبر و شناخته‌شده دیگر با بهترین قیمت، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. برای پیدا کردن مدل مورد نظر خود، فقط کافی‌ست اسم آن را در نوار جستجوی صفحه اصلی ترب وارد کنید یا عبارت سرخ کن بدون روغن را تایپ کنید تا وارد دسته‌بندی این محصول شوید.

پس از ورود به دسته‌بندی سرخ کن بدون روغن، می‌توانید برند مورد نظر خود را فیلتر کنید تا فقط محصولات آن برایتان نمایش داده شود. همچنین، شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هر محصول، قیمت و مشخصات آن را با محصولات دیگر مقایسه کنید. با انتخاب شهر محل سکونت خود از بخش ترب من، فروشندگان حضوری کالاها را هم می‌توانید در اطراف خود پیدا کنید.

کلام آخر

هر دو برند تفال و فیلیپس جزو معتبرترین و بهترین برندهای سازنده سرخ کن بدون روغن هستند که مدل‌های متنوعی با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف تولید می‌کنند. این دو برند در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی دارند و با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند. انتخاب بین این دو برند به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. ما در این مطلب با بررسی فرق سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس و نگاهی کلی به تفاوت سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بهتر تصمیم بگیرید.

مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس نشان می‌دهد که نظر کاربران نسبت به هر دوی این برندها مثبت است. اما توان مصرفی مدل‌های تفال بیشتر است و سریع‌تر هم غذا را می‌پزند. برنامه‌های پخت تفال تنوع بیشتری دارند، اما فیلیپس برنامه‌های پخت تخصصی‌تری دارد. سرخ کن‌های تفال معمولا طراحی مدرن‌تری دارند، اما دوام آن‌ها به دلیل اینکه بیشتر دارای بدنه پلاستیکی هستند، کم‌تر است. از نظر قیمت نیز سرخ کن‌های فیلیپس به دلیل تنوع بیشتر در قابلیت‌ها، گران‌تر هستند.

معیارهای مقایسهسرخ کن‌های بدون روغن تفالسرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس
توان مصرفیبیشترکم‌تر
سرعت پختسریع‌ترکند‌تر
تنوع برنامه‌های پختبیشترکم‌تر
برنامه‌های تخصصی پختکم‌تربیشتر
طراحیمدرن و مینیمالکلاسیک و سنتی
ساختاربیشتر دارای بدنه پلاستیکیبیشتر دارای بدنه فلزی
دوامکم‌تربیشتر
وزنسبک‌ترسنگین‌تر
قیمت (دلیل)کمی پایین‌تر (تنوع کم‌تر در قابلیت‌ها)کمی بالاتر (تنوع بیشتر در قابلیت‌ها)
جدول مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس

پرسش های متداول در مورد مقایسه سرخ کن بدون روغن تفال و فیلیپس

تفال یا فیلیپس؛ کدام برند سرخ کن بدون روغن بهتر است؟

هیچ برند “بهتری” به طور مطلق وجود ندارد. هر دو برند تفال و فیلیپس جزو معتبرترین و بهترین برندهای سازنده سرخ کن بدون روغن هستند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. بین این دو برند، انتخاب نهایی به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد.

فیلیپس یا تفال، قیمت سرخ کن بدون روغن کدام برند مناسب‌تر است؟

به طور کلی، قیمت سرخ کن‌های بدون روغن تفال به دلیل تنوع کم‌تر در قابلیت‌هایشان، کمی پایین‌تر از سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس است.

کیفیت ساخت مدل‌های سرخ کن بدون روغن فیلیپس بیشتر از یا تفال؟

سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس به طور کلی به دلیل استفاده از متریال فلزی، از کیفیت ساخت بالاتری برخوردارند و دوام بیشتری هم دارند. اما استفاده از چنین متریالی، باعث سنگین‌تر شدن آن‌ها نسبت به سرخ کن‌های تفال هم شده است.

مزایای مشترک سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس و تفال چیست؟

نکات مثبت مشترک سرخ کن‌های بدون روغن تفال و فیلیپس این است که هر دو غذاها را به طور یکنواخت می‌پزند و طعم و مزه خوبی به غذا می‌دهند. در هر دوی آن‌ها پخت غذا در مقایسه با روش‌های سنتی سریع‌تر است و قطعات آن‌ها نیز به راحتی جدا می‌شود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. در نهایت، غذای سالم‌تری هم نسبت به روش‌های سنتی سرخ کردن ارائه می‌کنند.

معایب مشترک سرخ کن‌های بدون روغن تفال و فیلیپس چیست؟

نکات منفی مشترک سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس و تفال این است که هر دو ظرفیت چندان زیادی ندارند و حتی مدل‌های بزرگ آن‌ها برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب نیستند. همچنین، معمولا سروصدای زیادی هم دارند.

🔗 منبع: cookindocs

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *