مقایسه یخچال دوقلو کلور و دیپوینت؛ کدام برند بهتره؟!

یخچال فریزر لازمه‌ی هر خانه و خانواده است. وسیله‌ای که بود و نبودش در محیط آشپزخانه و بعد از آن خانه، کاملا احساس می‌شود. برای همین شاید بد نباشد شما هم برای خرید آن کمی وسواس به خرج دهید و محتاطانه‌تر اقدام کنید. به همین خاطر لازم است پس از آشنایی با هر برند، برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید و به‌طور عمیق‌تری سر از کار هر دستگاه در آورید. این مقاله هم با همین هدف و برای افزایش آگاهی و کمک به شما نوشته شده است تا بتوانید با مقایسه یخچال دوقلو کلور و دیپوینت، خریدی درست را تجربه کنید.

یخچال دوقلو کلور بهتره یا دیپوینت؟

دو یخچال دوقلو از برند کلور و دیپوینت روبه‌روی هم
یخچال دوقلو برند کلور بهتر است یا دیپوینت؟

شاید بعد از آشنایی با برندهای کلور و دیپوینت و حتی انتخاب بعضی مدل‌های این دو برند، از خودتان سوال پرسیده باشید که یخچال دوقلو کلور خوبه یا دیپوینت؟ کدام یک مورد اعتمادتر و کدام یک با کیفیت‌تر است؟ پاسخ این سوالات را پس از مقایسه هر یک از ویژگی‌های این دو مدل در تمام یخچال فریزرها و به‌خصوص یخچال فریزرهای دوقلو خواهید یافت.

۱. تفاوت طراحی یخچال دوقلو کلور و دیپوینت

اولین موردی که به مقایسه آن می‌پردازیم، طراحی یخچال‌های دوقلو کلور در مقابل برند دیپوینت است. می‌توان گفت که هر دو این برندها طراحی خوبی برای محصولات خود ارائه داده‌اند؛ اما دیپوینت با ارائه طراحی‌هایی مدرن‌تر و به‌روزتر توانسته از برند کلور پیشی بگیرد. این برند به خاطر طراحی‌های خاص‌تر خود طرفداران زیادی در مدت زمانی کوتاه پیدا کرده است.

۲. تفاوت یخچال دوقلو کلور و دیپوینت از نظر فضای داخلی

این‌طور که به نظر می‌رسد، در مقایسه دوم هم باید گفت فضای داخلی یخچال فریزرهای دوقلو دیپوینت بیشتر از مدل‌های برند کلور است. تجربه خرید مشتریان این برندها به شکلی بوده که خریداران محصولات کلور از کمبود فضای کافی شکایت داشته‌اند. البته که این مورد بسته به نیاز خانواده و افراد مختلف متفاوت بوده و بر این اساس سنجیده می‌شود. به همین خاطر بهتر است در مقایسه ظرفیت داخلی مدل‌های دوقلوی این دو برند، سلیقه و نیاز خود را اولویت قرار دهید و پس از آن برای خرید اقدام کنید.

۳. تفاوت کیفیت ساخت یخچال دوقلو کلور و دیپوینت

یخچال فریزر دوقلو کلور به رنگ استیل در کنار دو گلدان
جنس بدنه بیرونی یخچال فریزر از ویژگی‌های مهمی است که باید در خرید خود در نظر بگیرید.

سومین مورد ما را کمی امیدوارتر می‌کند تا بگوییم رقابت کمی تنگاتنگ‌ خواهد شد؛ بر اساس تجربه خریداران و همچنین نظر کارشناسان، گفته شده که استحکام بدنه و جنس دستگیره‌ها در محصولات کلور، بهتر از محصولات برند دیپوینت است. 

۴. تفاوت یخچال دوقلو کلور و دیپوینت از نظر میزان صدای موتور

از آنجایی که در یخچال فریزرهای کلور موتورهای باکیفیتی استفاده شده است، سروصدای کمتری هم از این دستگاه‌ها شنیده می‌شود؛ اما در مقابل گفته می‌شود که یخچال فریزرهای دیپوینت سروصدای نسبتا زیادی تولید می‌کنند.

۵. تفاوت امکانات یخچال دوقلو کلور و دیپوینت

امروزه به دلیل تحریمات، تقاضای مردم به سمت خرید محصولات ایرانی بیشتر شده و به همین خاطر این برندها دائما در تلاش برای رسیدن به کیفیتی مطلوب و رضایت‌بخش هستند. هر دو این برندها هم در محصولات خود امکاناتی به‌روز و متناسب با نیاز مشتریان قرار داده‌اند. 

۶. تفاوت خدمات پس از فروش یخچال دوقلو کلور و دیپوینت

یک تعمیرکار یخچال در حال بررسی و تعمیر ایرادات دستگاه
پشتیبانی برندها از دستگاه‌های خود بعد از فروش، باعث می‌شود مشتری‌ها با خیال راحت‌تری برای خرید اقدام کنند.

اگرچه هر دو برند کلور و دیپوینت دارای گارانتی ۳۰ ماهه هستند، اما گفته شده که برند کلور خدمات پس از فروش و پشتیبانی چندان مناسبی برای مشتریان خود ترتیب نداده است؛ اما در مقابل، برند دیپوینت خدمات پس از فروش و پشتیبانی بسیار مناسبی به مشتریان خود عرضه می‌کند که اتفاقا نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

قطعا که این رفتار حرفه‌ای و احترام به مشتری، باعث جذب افراد بیشتری برای خرید محصولات این برند و بنابر تجربه شنیده‌شده از اطرافیان خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با تمام مزایا و معایب یخچال فریزرهای دیپوینت این مقاله را بخوانید: یخچال دیپوینت خوبه؟ بررسی کامل مزایا و معایب یخچال فریزر دیپوینت

یخچال دوقلوی کلور و‌ دیپوینت را از کجا بخریم؟

دغدغه مهم دیگر در زمان خرید هر گونه وسیله برقی و الکترونیکی و به‌خصوص وسایل خانه، خرید آن از جایی مطمئن است. این اطمینان هم از نظر منصف بودن و ارائه قیمتی درست است و هم برخورد، خدمات و اطمینان از سلامت محصول. می‌توان وبسایت ترب را محلی امن برای آشنایی و انتخاب فروشگاه‌هایی دانست که علاوه‌بر ارائه قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به سایر فروشندگان، خدماتی مناسب را به مشتریان ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ترب، برحسب سلیقه و انتخاب خود فروشگاه‌های مختلفی که هم به صورت آنلاین و هم حضوری اجناس خود را عرضه می‌کنند پیدا کنید.

سخن نهایی

در این مقاله به مقایسه یخچال فریزرهای دوقلو دو برند ایرانی کلور و دیپوینت پرداخته‌ایم. هر دوی این برندها با وجود اینکه مدت زمان خیلی زیادی از ورود آن‌ها به بازار نگذشته، طرفداران زیادی به دست آورده‌اند؛ اما در زمان خرید، مقایسه و نهایی کردن انتخاب کار سختی است. به همین خاطر در ادامه خلاصه آن‌چه در این مقاله تحت عنوان مقایسه یخچال دوقلو کلور و دیپوینت گفته شد را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم.

البته لازم است به این نکته توجه داشته باشید که به‌طور قطع نمی‌توان گفت که کدام برند بهترین انتخاب برای شما است؛ چراکه هر خانواده و هر شخص باید بر اساس معیارهای مد نظر و اولویت‌های ذهنی خود، با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد بهترین مدل یخچال دوقلو را انتخاب کند.

امکانات کلوردیپوینت
گارانتی۳۰ ماهه۳۰ ماهه
خدمات پس از فروشمناسب نیستبسیار مناسب است
طراحی مدرنندارددارد
تنوع محصولاتکمزیاد
صدای موتورکمزیاد
نشتی آبدارددارد
جنس بدنه و دستگیره‌هامقاوممقاومت کم
جدول مقایسه یخچال دوقلو کلور و دیپوینت

پرسش های متداول در مورد مقایسه یخچال دوقلو کلور و دیپوینت

گارانتی یخچال دوقلو کلور بیشتر است یا دیپوینت؟

مدت زمان گارانتی یخچال دوقلو کلور و دیپوینت تفاوتی با هم ندارد. هر دو این برندها به‌عنوان یکی از خدمات پس از فروش خود، گارانتی ۳۰ ماهه را برای دستگاه‌های خود ارائه کرده‌اند.

یخچال‌های کلور قدمت بیشتری دارند یا دیپوینت؟

دیپوینت چند سال زودتر از کلور یخچال فریزرهای خود را به بازار عرضه کرده است.

طراحی یخچال‌های کلور به روزتر و مدرن‌تر است یا یخچال‌های دیپوینت؟

با اطمینان می‌توان گفت که محصولات دیپوینت از طراحی مدرن‌تر و به‌روزتری برخوردار هستند.

کلور و دیپوینت چه مدل یخچال فریزرهایی به جز مدل‌های دوقلو تولید می‌کنند؟

به جز یخچال فریزرهای دوقلو، این دو برند مدل‌های کمبی هم تولید می‌کنند.

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *