بررسی کیفیت یخچال اسنوا؛ آیا ارزش خرید دارد؟

کیفیت یخچال اسنوا برای آن دسته افرادی که قصد خرید این محصول را دارند نکته مهمی است. اینکه تجربه هر خریدار چه بوده و پس از خرید این یخچال‌ها چه چالش‌هایی سر راه او قرار داشته موارد مهمی در زمان انتخاب این محصولات است. به همین منظور در این مقاله کیفیت یخچال اسنوا را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم. علاوه بر این به معرفی این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی و بیان ویژگی‌ها، مزایا و معایب انواع یخچال فریزر تولیدی آن پرداخته‌ایم.

معرفی شرکت تولیدکننده لوازم خانگی اسنوا

لوازم خانگی تولیدی شرکت اسنوا
شرکت اسنوا لوازم خانگی مختلف از جمله یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون و ماشین ظرفشویی تولید می‌کند.

شرکت اسنوا (Snowa) در سال 1384 در روستای مورچه‌خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان تاسیس شد. این شرکت توانسته در تمامی این سال‌ها به کمک مهندسان و کارشناسان با تجربه، اقدام به تولید بهترین لوازم خانگی ایرانی نماید.

شرکت اسنوا در ابتدا به تولید اجاق گاز و کولر آبی می‌پرداخت؛ اما پس از گذشت سال‌ها و با نیازسنجی‌های انجام‌شده اقدام به تولید سایر لوازم خانگی اعم از تلویزیون و یخچال نموده است. در حال حاضر چیزی حدود 70 درصد از قطعات انواع لوازم خانگی برند اسنوا از تولیدات داخلی هستند.

امکانات یخچال های اسنوا

یک نمونه از فیلترهای موجود در یخچال فریزرهای اسنوا
کیفیت یخچال اسنوا با وجود امکاناتی نظیر فیلتر تصفیه افزایش یافته است.

کیفیت یخچال اسنوا از کیفیت یخچال دوقلو اسنوا گرفته تا سایر مدل‌های آن از جمله دو درب، تک درب وساید بای ساید، با وجود برخی امکانات و ویژگی‌های خاص آن در حال رشد است؛ امکاناتی نظیر:

۱. پایین بودن صدای کمپرسور

یکی از ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد که در یخچال‌های اسنوا وجود دارد، پایین بودن صدای کمپرسور است. این ویژگی باعث می‌شود کمترین سروصدا را در آشپزخانه‌ احساس کنید.

۲. دارا بودن لامپ LED

بیشتر یخچال فریزرهای برند اسنوا دارای لامپ ال ای دی هستند. در این یخچال فریزرها از لامپ‌های باکیفیتی استفاده شده که بیشترین حجم روشنایی را داخل یخچال ایجاد می‌کنند. این لامپ‌ها علاوه‌بر این فواید، مصرف انرژی کم و ظاهر زیبایی دارند.

۳. زیبا بودن طراحی یخچال فریزرهای اسنوا

یخچال فریزرهای برند اسنوا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. این ویژگی‌های ظاهری نسبت به سایر برندها توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

۴. استفاده از گاز با استاندارد جهانی به منظور افزایش قدرت یخچال

با پیروی کامل از قوانین تنظیم‌شده بین‌المللی مانند RoHS ،WEEE و استفاده از گاز R134 که فاقد CFC است، زیان‌های ناشی از مصرف گازهای cfc در این یخچال فریزرها به حداقل رسیده است. این قابلیت سبب ارتقای قدرت یخچال شده است.

۵. برخورداری از حجم و اندازه مناسب

یخچال فریزرهای اسنوا از فضای داخلی مناسبی برخوردار هستند. به همین منظور امکان نگهداری مواد غذایی در حجم بالا وجود دارد. علاوه بر این به دلیل اندازه مناسب این یخچال فریزر، امکان جابجایی راحت آن وجود دارد.

۶. وجود سیستم آلارم خودکار

زمانی که به هر دلیلی، از جمله قرارگیری یخچال در سطح شیب‌دار درب آن به‌خوبی بسته نشود و از داخل یخچال هوای خنک بیرون بیاید، سیستم آلارم خودکار شروع به اعلام هشدار می‌کند.

۷. وجود سیستم فیلتر تصفیه یخچال

فیلتر تصفیه موجود در یخچال فریزرهای اسنوا، باعث می‌شود مواد غذایی بوی ناخوشایند و نامطبوعی به خود نگیرند.

۸. سیستم برفک ‌زدایی

داخل یخچال‌های اسنوا سیستم برفک ‌زدایی دیجیتال وجود دارد. این سیستم یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌آید. زمانی که برفک داخل یخچال تجمع پیدا می‌کند، عمر آن را کاهش داده و انرژی این دستگاه را می‌گیرد. سیستم برفک‌ زدا باعث شده که هزینه‌های جانبی کم و طول عمر دستگاه افزایش یابد.

۹. برخورداری از حالت تعطیلات

شاید اسم این ویژگی برای شما هم جالب باشد؛ باید گفت که اسنوا با این ایده خلاقانه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. اگر قصد سفر دارید یا برای مدت زمانی طولانی در خانه حضور ندارید، با فعال‌ کردن این قابلیت، هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد و هم از آسیب‌های وارده به مواد غذایی جلوگیری می‌کنید.

با  فعال‌سازی حالت تعطیلات یخچال فریزر اسنوا، دمای یخچال تا مقدار مشخصی بالا رفته و در این محدوده ثابت می‌ماند. این اتفاق باعث می‌شود تا کمترین فشار به کمپرسور یخچال وارد شود و زمان‌هایی که کمترین استفاده از آن‌ می‌شود، فعالیت کمتری داشته باشد.

۱۰. وجود قابلیت انجماد سریع

بهترین نوع یخچال فریزرهای اسنوا دارای قابلیت انجماد سریع هستند. یکی از دلایل بالا بودن کیفیت یخچال اسنوا وجود چنین قابلیتی است.

۱۱. برخورداری از قابلیت کنترل دما

در قسمت‌های مختلف یخچال فریزرهای اسنوا قابلیت تنظیم دما وجود دارد. این ویژگی از بروز فساد مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

۱۲. گارانتی معتبر

در صورتی که خرید یخچال فریزر اسنوا را از نمایندگی‌های معتبر انجام دهید، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش دریافت خواهید کرد.

۱۳. قیمت مناسب

این یخچال فریزرها نسبت به ویژگی‌های خاص خود و در مقایسه با سایر رقبا دارای قیمت مناسبی در بازار هستند.

مزایا و معایب یخچال های اسنوا از نظر خریداران

با توجه به تجربه مصرف کنندگان انواع یخچال فریزر اسنوا، برخی نظرات در مورد یخچال اسنوا به شرح زیر است:

  • دارای پنل رابط کاربری خارجی
  • ظاهری زیبا و ظریف
  • عمر مناسب و دوام بالا
  • دارای آبسردکن
  • کم‌مصرف
  • دارای قابلیت تنظیم دما
  • قابلیت اخطار در زمان باز ماندن درب یخچال
  • قابلیت برفک‌زدایی
  • دارای نمایشگر
  • دارای یخ‌سازهای اتوماتیک یا نیمه‌اتوماتیک
  • دارای قفل کودک
  • بالا بودن کیفیت موتور یخچال اسنوا
  • نداشتن بدنه محکم و مقاوم
  • ضعف در سیستم بوگیر که باعث تداخل بوی مواد غذایی داخل یخچال می‌گردد
  • عملکرد ضعیف قسمت یخساز

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا

لوگوی اسنوا
لوگوی شرکت تولیدکننده لوازم خانگی اسنوا

در سال‌های اخیر برند اسنوا به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی ایرانی در بین مردم تبدیل شده است و مردم یخچال های تولیدی این شرکت را جزو بهترین یخچال های ایرانی می‌دانند. این برند به دلیل برخورداری از گارانتی و ضمانت نامه، خدمات پس از فروش متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات پس از فروش اسنوا شامل آموزش نحوه کار با محصول، راه‌اندازی و نصب محصولات اسنوا و تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در مدت زمان گارانتی است.

از کجا یخچال فریزر های اسنوا را با بهترین قیمت بخریم؟

یک زوج در حال خرید یخچال در فروشگاه لوازم خانگی
در زمان خرید یخچال اسنوا از نمایندگی‌های معتبر، گارانتی و ضمانت نامه دریافت خواهید کرد.

با توجه به مواردی که گفته شد و همچنین میزان رضایت مردم از اسنوا، شاید شما هم تمایل به خرید یخچال فریزرهای این برند پیدا کرده باشید. برای خرید یخچال فریزرهای اسنوا می‌توانید به وبسایت ترب مراجعه نمایید. پس از آن هم در صورت تمایل به خرید، یکی از فروشگاه‌هایی که یخچال مورد نظر شما را موجود دارند انتخاب نمایید.

نتیجه گیری

حالا که با انواع نظرات در مورد یخچال اسنوا و مزایا و معایب یخچال فریزر این برند آشنا شده‌اید، قطعا می‌توانید کیفیت و امکانات آن را با سایر برندها مقایسه کنید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را با کیفیت یخچال اسنوا آشنا کنیم تا بتوانید درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. علاوه‌بر این با ساده‌ترین روش خرید یخچال فریزرهای اسنوا، یعنی ترب آشنا شده‌اید. شما می‌توانید با ترب تجربه خریدی مطمئن را داشته باشید.

پرسش های متداول در مورد کیفیت یخچال اسنوا

یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

برند اسنوا ساخت ایران و استان اصفهان است.

خدمات پس از فروش اسنوا شامل چه قسمت‌هایی است؟

واحد خدمات و واحد قطعات دو قسمت مختلف خدمات پس از فروش شرکت اسنوا هستند.

علت خنک نکردن یخچال اسنوا چیست؟

ممکن است علت آن خرابی فن اپراتور یا خرابی کمپرسور یخچال باشد. همچنین این مشکل اغلب اوقات به دلایل متعددی از جمله ایجاد یخ‌زدگی روی سیم‌پیچ‌های اپراتور، یخ زدگی فن اپراتور، عدم کارکرد صحیح هیتر یخ‌زدا و یا معیوب بودن سنسور دما یا ترموستات رخ می‌دهد.

دلیل صدای زیاد یخچال فریزرهای اسنوا چیست؟

در یخچال فریزرهای اسنوا مشکلات متنوعی همچون صدای موتور، گاز یخچال، خراب شدن فن یخچال، مشکل در ساختار یخساز و مشکل در کمپرسور با افزایش میزان سروصدای دستگاه همراه است.

چرا باید یخچال اسنوا بخریم؟

از آنجایی که یخچال های اسنوا ساخت کشور ایران هستند، در صورت خرابی، تمامی قطعات آن در بازار ایران موجود است؛ به همین دلیل شما هیچ گونه نگرانی از بابت خرابی، خاموش شدن یخچال و پیدا کردن قطعات آن نخواهید داشت.

مهم‌ترین مشکلات یخچال های اسنوا از دید خریداران این محصولات چیست؟

سه مورد از اصلی‌ترین شکایات مشتریان از یخچال و سایدهای اسنوا عبارتند از:
– درست کار نکردن قسمت یخساز یخچال
– در برخی موارد فساد مواد غذایی به دلیل یکنواخت نبودن دما در تمامی قسمت‌های دستگاه
– درست کار نکردن قابلیت برفک زدایی.

🔗 منبع: en.wikipedia

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *