بررسی کامل مزایا و معایب یخچال فریزر دوو

چقدر با شرکت دوو، محصولات آن و کیفیت هر یک از این محصولات آشنا هستید؟ تجربه خرید از این برند را داشته‌اید؟ تمایل به خرید یخچال فریزرهای این برند را دارید اما از کیفیت آن مطمئن نیستید؟

اگر دوست دارید کمی بیشتر درباره یخچال فریزر دوو، مزایا، معایب و ‌کیفیت یخچال های آن بدانید تا انتهای با این مقاله بلاگ ترب همراه باشید!

از مزایا و معایب یخچال فریزر دوو چه می‌دانید؟

دو مدل یخچال فریزر بالا و ساید بای ساید برند دوو
برند دوو با کیفیت بالای محصولاتش شناخته می‌شود.

دوو (Daewoo) یک شرکت لوازم خانگی متعلق به کره جنوبی و عضوی از گروه Winia است؛ شرکتی که در سال 1971 تاسیس شده و تاکنون در حال ارائه محصولات باکیفیتی است. این شرکت پس از شرکت‌های سامسونگ و ال جی، به‌عنوان سومین شرکت بزرگ الکترونیکی در کره جنوبی شناخته می‌شود.

یخچال فریزرهای برند دوو هم به‌عنوان یکی از دستگاه‌های باکیفیت این برند شناخته می‌شوند. با این حال که این برند به‌عنوان یکی از برندهای با کیفیت بالا شناخته می‌شود، اما یخچال فریزرهای آن در کنار مزایای خود معایبی هم دارند.

اگر جر دوو به برندهای دیگر یخچال مثل اسنوا فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله مقایسه یخچال اسنوا و دوو و همین‌طور مطلب بررسی کیفیت یخچال اسنوا را مطالعه کنید.

در ادامه درباره مزایا و معایب یخچال فریزر دوو بیشتر بخوانید: 

معایب یخچال دوو

یخچال دوو رنگ مشکی با طراحی مدرن در آشپزخانه مدرن با کابینت سفید
طراحی مدرن یخچال دوو مناسب برای تمامی سبک‌های آشپزخانه‌های امروزی است.

یخچال فریزرهای دوو با وجود اینکه شناخته‌شده هستند و طرفداران زیادی دارند، مانند هر وسیله دیگری هر از گاهی با مشکلاتی مواجه می‌شوند؛ برخی از مشکلات رایج در یخچال فریزرهای دوو عبارتند از:

۱. خنک نشدن برخی از مدل‌ها

۳ مدل از یخچال‌های سایز کوچک برند دوو با رنگ‌های مختلف
دوو تنوع زیادی در مدل‌های یخچال فریزر دارد و ایراد خنک نشدن، فقط مربوط به برخی از مدل‌ها است.

از نظر خریداران یخچال‌های دوو، برخی از مدل‌های این دستگاه‌ها خنک نمی‌شوند. علت این موضوع می‌تواند مشکل در برد یخچال و در برخی موارد هم تنظیمات نادرست دما و یا ایراد در لاستیک دور درب باشد.

۲. یخ نزدن فریزر

یک مدل یخچال فریزر دوو با درب بسته و درب باز
یخ نزدن درست فریزر می‌تواند منجر به خرابی محصولات غذایی و آسیب به سلامتی شما شود.

یخ نزدن درست قسمت فریزر در یخچال فریزرهای دوو یکی دیگر از معایب آن‌ها به شمار می‌رود. علت این موضوع می‌تواند مشکل در درزگیر فریزر و همین‌طور مشکل در کندانسور دستگاه باشد.

۳. شنیده شدن صداهای عجیب از دستگاه

یک یخچال فریزر برند دوو با درهای باز و پر از مواد غذایی
سر و صدای زیاد یخچال می‌تواند منجر به پشیمانی شما از خریدتان بشود، بنابراین قبل از انتخاب هر مدل، نظرات کاربران را بررسی کنید.

شنیده شدن صداهای عجیب و غریب زیاد از یخچال فریزر یکی از مشکلاتی است که خریداران را کلافه کرده! براساس گفته خریداران یخچال دوو، برخی از این دستگاه‌ها سروصدای زیادی تولید می‌کنند. یکی از علل این مشکل، ایراد در  موتور فن کندانسور است.

۴. بروز نشتی در دستگاه

یک مرد در حال تعمیر یخچال فریزر
به محض ظاهر شدن مشکل در دستگاه خود، به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

آخرین عیب یخچال دوو بروز نشتی در دستگاه است. در بعضی از دستگاه‌ها به علت آسیب‌دیدگی لوله‌های انتقال گاز یا سوراخ شدن لوله‌های منتهی به موتور، دستگاه دچار نشتی و تخلیه گاز می‌شود. این موارد نیاز به شارژ گاز و تعمیر لوله‌های دستگاه توسط یک تعمیرکار متخصص در این زمینه دارند.

مزایای یخچال دوو

یخچال دوو طرح درب فرانسوی در فضای آشپزخانه با کابینت‌های چوبی و آبی
طراحی زیبای یخچال دوو یکی از مزیت‌های این برند است که آن را به یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای فضای آشپزخانه تبدیل کرده است.

یخچال فریزرهای دوو در کنار معایب خود، مزایای زیادی دارند که از جمله آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کلاس انرژی بالا
  • مقرون‌به‌صرفه بودن از نظر مصرف انرژی 
  • داشتن کمپرسور اینورتر خطی که با رسیدن به دمای تنظیم‌شده خاموش و با افزایش آن روشن می‌شوند.
  • قابلیت جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها در محیط مرطوب
  • طراحی‌های زیبا و‌ مناسب برای بیشتر فضاها و دکورها

قبل از اقدام به خرید یخچال باید نکات زیادی را بررسی کنید که ما در مطلب راهنمای خرید یخچال به‌طور کامل شرح داده‌ایم.

برای پیدا کردن بهترین قیمت یخچال دوو در بازار از ترب کمک بگیرید

پس از شناخت برند دوو و مزایا و‌ معایب یخچال فریزرهای آن، شاید تصمیم به خرید محصولات این برند گرفته باشید. شما می‌توانید یخچال فریزرهای دوو را به راحتی از طریق وبسایت ترب و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایید. در ترب امکان مقایسه فروشگاه‌های مختلف با قیمت‌های پیشنهادی متفاوت برای شما فراهم شده است.

در زمان خرید یخچال فریزرهای دوو از سلامت دستگاه مطمئن شوید. بعضی از نمونه‌های یخچال فریزرهای دوو با وجود نقایص جزئی (مثل مشکل در‌ موتور) در بازار به فروش می‌‌رسند؛به همین دلیل لازم است که این دستگاه را از نمایندگی‌های معتبر خریداری نمایید.

نتیجه‌گیری

اگر بخواهیم از مزایا و‌ معایب یخچال دوو صحبت کنیم، می‌توانیم مزایایی از جمله طراحی زیبا و کاربردی، مصرف انرژی خوب و ویژگی‌هایی از جمله کمپرسور اینورتر خطی و قابلیت آنتی باکتریال محیط را نام ببریم. در مقابل هم معایبی از جمله نشتی، سرد نشدن یخچال و فریزر و گاهی اوقات هم داشتن سروصدای قابل توجه مواردی بوده‌اند که مشتریان این دستگاه‌ها اعلام کرده‌اند.

با وجود این ایرادات ممکن است باز هم سوال کنید که یخچال دوو خوبه؟ باید گفت با وجود معایب گفته شده، یخچال فریزرهای دوو از مواد با کیفیتی ساخته شده‌اند و مصرف انرژی خوبی دارند که باعث شده نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. اما در نهایت تصمیم با شماست.

  • مصرف بهینه انرژی
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • قابلیت آنتی باکتریال
  • طراحی زیبا و مدرن
  • خنک نشدن برخی از مدل‌ها
  • یخ نزدن فریزر
  • سر و صدای زیاد
  • بروز نشتی

پرسش های متداول در مورد یخچال دوو

آیا یخچال دوو به اندازه کافی برای فروش در سطح جهانی خوب و قابل اعتماد است؟

دوو یک شرکت الکترونیکی تولیدکننده لوازم خانگی است که در حال حاضر محصولاتی مانند واحدهای تهویه مطبوع، یخچال و ماشین لباسشویی را تولید می‌کند. محصولات مختلف این برند در سطح جهانی به فروش می‌رسند و سومین شرکت بزرگ الکترونیکی مستقر در کره جنوبی پس از سامسونگ و ال جی است.

آیا یخچال فریزر دوو مورد اعتماد و باکیفیت است؟

دوو به عنوان یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی، اعتماد میلیون‌ها مشتری را به خود جلب کرده است. محصولات این شرکت از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند.

موتور یخچال دوو خوبه؟ ساخت کدام کشور است؟

موتور یخچال‌های دوو ساخت کره بوده و از قدرت و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

🔗 منابع: myhouse.decorexpro

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *