گران ترین یخچال فریزر در بازار کدام مدل است؟

انواع گران ترین یخچال به این دلیل که از مواد باکیفیت و با ویژگی‌های خاص و خلاقانه و عملکرد عالی ساخته‌ می‌شوند، نسبت به سایر یخچال فریزرها اختلاف قیمت بالایی دارند. این یخچال‌های گران قیمت از ویژگی‌های خاصی مانند فناوری‌های هوشمند برخوردار هستند که امکان کنترل و نظارت از راه دور از طریق تلفن‌های هوشمند را می‌دهند.

شاید دوست داشته باشید بدانید لاکچری ترین یخچال فریزر بازار ایران و جهان چه مدل یخچالی و از کدام برند است؟ حتی شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا منطقی است چند صد میلیون برای خرید یک یخچال هزینه کنیم یا نه؟ یا اینکه باید در چنین یخچالی به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

در این مقاله در کنار پاسخ به سوالات بالا، با ۱۰ یخچال گران قیمت در ایران، ۱۰ یخچال لوکس در جهان و ویژگی‌های هر کدام آشنا خواهید شد.

آیا باید روی خرید گران ترین یخچال فریزرها سرمایه‌گذاری کنیم؟

نمونه‌ای از یکی از مدل‌های گران قیمت یخچال توکار در فضای آشپزخانه
گران ترین یخچال فریزرها ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند که آن‌ها را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند.

یک یخچال گران قیمت نکات مثبت و امکانات خاصی به همراه خواهد داشت. شاید با قیمت بالای یخچال روبه‌رو شوید؛ اما باید بدانید با خرید این دستگاه‌ها، عملکرد و ویژگی‌های خاصی را نیز دریافت می‌کنید که شاید کمتر یخچال فریزری آن‌ها را دارا باشد. این یخچال‌های لوکس، سیستم فیلتر هوای فوق‌العاده، کنترل دما که خطر رشد باکتری‌ها را کاهش می‌دهد و طراحی زیبا و شیکی دارند که کمتر جایی مشاهده خواهید کرد.

پس شاید تا این قسمت متوجه شده باشید که جواب ما در پاسخ به این سوال که آیا باید روی یک یخچال گران قیمت سرمایه‌گذاری کرد، بله است. سرمایه‌گذاری در یک یخچال با کیفیت بالا، سرمایه‌گذاری برای آینده است. از آنجایی که لوازم لوکس با مواد باکیفیت‌تر و تکنولوژی‌های خاص ساخته می‌شوند، لازم نیست هر چند سال یک بار برای تعویض قطعات و حتی خود دستگاه هزینه زیادی بکنید.

در یک یخچال لوکس باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

آشپزخانه‌ای لوکس با یخچال های گران قیمت
یکی از ویژگی‌های یک یخچال گران قیمت، طراحی خاص آن است.

مواردی که باید هنگام سرمایه‌گذاری در یک یخچال گران قیمت به دنبال آن‌ها باشید عبارتند از:

  • کمپرسورهای دوگانه: بسیاری از یخچال فریزرهای گران دارای کمپرسور دوگانه هستند. این فناوری اجازه می‌دهد تا دو جریان هوای مجزا در سرتاسر یخچال و فریزر برای مدت زمان طولانی‌تری جریان داشته باشد. این قابلیت این امکان را می‌دهد تا رطوبت مناسب در فضا جریان یابد.
  • کنترل دما: گزینه‌های کنترل دما به شما اطمینان بیشتری نسبت به یخچال می‌دهد. با کنترل دما، می‌توانید دستگاه خود را روی آب و هوای خاصی تنظیم کنید تا هوای سرد مورد نیاز در یخچال جریان یابد. با انجام این کار، امکان رشد باکتری‌ها را از بین برده و طول عمر نگهداری مواد درون یخچال را افزایش می‌دهید.
  • روشنایی: به طور معمول، یخچال های لوکس دارای نورپردازی LED هستند. این گزینه نه تنها انرژی کمتری آزاد می‌کند، بلکه حاوی مواد خطرناک نیست و معمولاً عمر طولانی‌تری نیز دارد.
  • طراحی: یکی از عواملی که در آشپزخانه‌های لوکس به چشم می‌خورد سبک طراحی آشپزخانه و تناسب طراحی یخچال با آن فضا است. برای مثال یخچال توکار یخچالی است که باید به طور یکپارچه با کابینت آشپزخانه ادغام شود. این مدل‌ها معمولاً سبک طراحی را برجسته می‌کنند و شور و ذوق بیشتری را به فضا می‌بخشند.

گران ترین یخچال ایران

یک نمونه یخچال فریزر برند لوکس بوش در فضای آشپزخانه
یکی از برندهای گران قیمت یخچال فریزر در ایران بوش است.

از آنجایی که با توجه به تحریم‌ها تمامی برندهای یخچال گران قیمت دنیا وارد ایران نمی‌شود، ما در این قسمت به معرفی گران ترین یخچال های بازار ایران پرداخته‌ایم. این یخچال فریزرهای گران قیمت در ایران عبارتند از:

۱. یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSW36PI304-GSD36PI204

یخچال فریزر Bosch KSW36PI304/GSD36PI204 
یخچال فریزر Bosch KSW36PI304/GSD36PI204

اگر قصد خرید گرانترین یخچال دوقلو را دارید، یخچال و فریزر بوش مدل KSW36PI304/GSD36PI204 در رتبه اول گران ترین یخچال ایران و یکی از گزینه‌های پیشنهادی است. این مدل دارای گنجایش کلی 556 لیتر بوده که مناسب استفاده خانواده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل یخچال فریزر بوش، نمودار مصرف انرژی ++A آن است؛ این میزان نشان دهنده کم‌مصرف بودن این یخچال فریزر است.

یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSW36PI304-GSD36PI204 دارای 7 طبقه و 2 عدد کشو است. فریزر آن هم دارای 7 طبقه جادار برای نگهداری مواد غذایی است. از ویژگی‌های برجسته یخچال و فریزر بوش مدل KSW36PI304/GSD36PI204 می‌توان به محفظه مخصوص میوه و سبزیجات اشاره کرد که قابلیت کنترل درجه حرارت را دارد. همچنین دارای فضای اختصاصی برای نگهداری بطری هست. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده که علاوه‌بر جادار بودن، امکان نظم‌دهی مواد غذایی هم در یخچال و هم فریزر وجود داشته باشد.

ویژگیمشخصات
رنگاستیل
رتبه انرژی++A
ظرفیت فریزر۲۱۰ لیتر
ظرفیت یخچال۳۴۶ لیتر
کشور سازندهاسپانیا 
جدول مشخصات یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSW36PI304-GSD36PI204

۲. یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDP860DB

یخچال فریزر LG Next-P MDP860DB
یخچال فریزر LG Next-P MDP860DB

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل MDP860DB دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های بی‌نظیر است. گنجایش کلی آن برابر با 34 فوت است. این یخچال از طبقات تاشو برخوردار بوده که هر یک کیفیت بالایی دارند. رنگ استیل آن زیبایی و جذابیت این محصول را چندین برابر کرده است. همچنین به دلیل دارا بودن فیلتر Hygiene Fresh+ که یکی از بهترین فیلترها در سطح دنیا به شمار می‌رود، بین افراد زیادی به عنوان یک کالای باکیفیت شناخته می‌شود. این یخچال ساید بای ساید دارای پهنای ۹۲۳، ارتفاع ۱۷۹۷ و عمق ۹۱۲ میلی‌متری است.

ویژگیمشخصات
رنگسیلور، مشکی الماسه
رتبه انرژی+A
گنجایش خالص709 لیتر
قابلیت‌های کلیدیدارای درب جدید ال‌جی- ™Door-in-Door
+Hygiene Fresh
سیستم تصفیه آب
کمپرسور اینورتر خطی
سیستم ذخیره‌سازی هوشمند
جدول مشخصات یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDP860DB

برای دانستن نکات مهمی که باید در هنگام خرید یخچال به آن توجه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله راهنمای خرید یخچال فریزر را بخوانید.

۳. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77

یخچال فریزر SAMSUNG SIDE BY SIDE RH77
یخچال فریزر SAMSUNG SIDE BY SIDE RH77

مهم‌ترین نکته در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77 ظرفیت بالای آن است؛ شما می‌توانید از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید. طول عمر این یخچال فریزر به دلیل مصرف انرژی خوبی که دارد بالا است. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77 یکی از محبوب‌ترین یخچال فریزرهای سامسونگ بوده که طرفداران زیادی دارد. جریان چندگانه و سیستم خنک‌کننده‌ای که در یخچال ساید RH77 سامسونگ به کار رفته، عملکرد و بازدهی آن را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است. این یخچال فریزر با طراحی سه درب (ویترینی) در کنار استفاده از جنس فلز محکمی که در ساخت آن استفاده شده است، جلوه‌ی خاصی دارد.

ویژگیمشخصات
مصرف انرژی+A
سال عرضه2021
رنگسیلور
کشور سازندهکره
جدول مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12

یخچال فریزر Samsung FSR12 Side By Side
یخچال فریزر Samsung FSR12 Side By Side

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12 دارای ۴ طبقه یخچال، ۴ طبقه فریزر و ۲ عدد کشو در قسمت یخچال و فریزر است. ضمنا دارای قابلیت حذف صدای مزاحم Noise Level 38 db و رتبه مصرف انرژی ++A است.

سایر ویژگی‌های این یخچال عبارتند از محفظه میوه و سبزیجات با قابلیت حفظ رطوبت خودکار، فیلتر بوگیر، فیلتر آب، سیستم نمایشگر LED، هشدار درب (Door Alarm) و سیستم سرمایشی بدون برفک (No Frost). ظرفیت کلی این یخچال فریزر 30 فوت و عمق آن 896 میلی متر است.

ویژگیمشخصات
رتبه مصرف انرژی++A
ظرفیت کلی30 فوت
قابلیت‌های کلیدینمایشگر
سیستم تصفیه آب با فیلتراسیون ۳ مرحله‌ای
سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه Twin Cooling
دارای فیلتر بوگیر
جدول مشخصات یخچال فریزر Samsung FSR12 Side By Side

۵. یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VB304/GSN36VB304 

یخچال فریزر Bosch KSV36VB304/GSN36VB304
یخچال فریزر Bosch KSV36VB304/GSN36VB304

یخچال و فریزر KSV36VB304/GSN36VB304 بوش با ظرفیت ۳۲ فوت جز سری ۴ محصولات خوش‌نام برند بوش بوده و از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه به شمار می‌رود که مورد نیاز هر خانه و خانواده است.

یخچال و فریزر دوقلو بوش با ظرفیت کل ۵۸۳ لیتر که ۳۴۶ لیتر آن به یخچال و ۲۳۷ لیتر به فریزر اختصاص یافته است، تمام نگرانی شما از بابت نبود جای کافی برای نگهداری مواد غذایی را از بین می‌برد.

ویژگیمشخصات
رتبه انرژی++A
ظرفیت کل583 لیتر 
ظرفیت یخچال346 لیتر
ظرفیت فریزر237 لیتر
رنگاستیل
نوع یخچالیخچال فریزر دوقلو
جدول مشخصات یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VB304/GSN36VB304 

۶. یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت ال جی مدل SXB550

یخچال فریزر LG SXB550 Side By Side
یخچال فریزر LG SXB550 Side By Side

یخچال‌ فریزر ساید بای‌ ساید مدل SXB 550 ال جی دارای یک طراحی زیبا و با ظرافت خاص است. این یخچال فریزر علاوه بر ابعاد مناسب، دارای فضای داخلی جادار برای نگهداری مواد غذایی است. این یخچال با داشتن نمودار مصرف انرژی +A از دسته محصولات کم‌مصرف به شمار می‌رود. از مشخصات ظاهری این محصول می‌توان به چهار در بودن و تنوع رنگ (سفید، نقره‌ای و تیتانیومی) آن اشاره کرد. SXB 550 از لاکچری ترین یخچال های ال جی است که دارای آب‌سردکن و یخ‌ساز بیرونی است و قفل کودک و سیستم اخطار باز ماندن درب هم دارد.

ویژگیمشخصات
رتبه انرژی+A
ظرفیت کل757 لیتر
ظرفیت یخچال380 لیتر
ظرفیت فریزر377 لیتر
رنگتیتانیومی، نقره‌ای و سفید
جدول مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXB550

۷. یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش 27 فوت مدل KAG90AI204

یخچال فریزر Bosch KAG90AI204
یخچال فریزر Bosch KAG90AI204

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 دارای بدنه استیل ضد لک است. این مدل یخچال ساید بای ساید بوش دارای برچسب انرژی +A بوده که این ویژگی نشان‌دهنده کم‌مصرف بودن این دستگاه است. ظرفیت قسمت یخچال در این مدل معادل ۳۵۹ لیتر بوده و دارای ۳ طبقه و ۳ کشو است.

روی درب این یخچال یک مینی بار وجود دارد که می‌توان با قرار دادن نوشیدنی به راحتی و بدون باز کردن درب یخچال به آن دسترسی داشت. علاوه بر آن یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 دارای فریزری با گنجایش ۱۷۷ لیتر بوده که ظرفیت زیادی را برای فریز کردن مواد غذایی به شما می‌دهد.

ویژگیمشخصات
دارای برچسب انرژی+A 
گنجایش یخچال359 لیتر 
ظرفیت فریزر177 لیتر 
ظرفیت کل522 لیتر 
کشور سازندهکره تحت لیسانس آلمان 
جدول مشخصات یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204

۸. یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDN770LB

یخچال فریزر LG Next-T MDN770LB
یخچال فریزر LG Next-T MDN770LB

یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت مدل MDN770LB دارای درب خارجی برای دسترسی راحت به مواد غذایی درون یخچال است. این یخچال فریزر دارای ۳۲ محفظه هوشمند است که ۲۰ محفظه آن متعلق به قسمت یخچال و ۱۲ محفظه به فریزر تعلق دارد. موتور این دستگاه از نوع کمپرسور اینورتر خطی بوده که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث می‌شود مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه بمانند. همچنین دارای فیلتر +Hygiene Fresh است که مانع از افزایش باکتری، قارچ و بوهای نامطبوع در یخچال می‌شود.

ویژگیمشخصات
رده مصرف انرژی+A
رنگمشکی براق
کشور سازندهکره جنوبی
قابلیت‌های کلیدیسیستم عیب یابی هوشمند
قابلیت انجماد سریع
سیستم جریان هوای چندگانه
درب جدید ال‌جی – ™Dual Door-in-Door
جدول مشخصات یخچال فریزر ال جی مدل MDN770LB

۹. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR14

یخچال فریزر Samsung FSR14
یخچال فریزر Samsung FSR14

طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR14 در عین سادگی توجه همه را به خود جلب می‌کند. ظرفیت این یخچال ۷۶۱ لیتر بوده و قادر به نگهداری از حجم زیادی از مواد غذایی است. ۳۴۰ لیتر از فضای کلی یخچال فریزر به فریزر و ۵۲۱ لیتر به یخچال تعلق دارد.

یخچال فریزر Samsung FSR14 دارای کمپرسور اینورتر دیجیتالی است که علاوه بر مصرف کم انرژی، باعث افزایش کیفیت و طول عمر این یخچال فریزر شده است. سیستم خنک‌کننده دوگانه Twin Cooling هم از ویژگی‌های منحصر بفرد این یخچال فریزر بوده که در سالم ماندن و افزایش طول عمر مواد غذایی موثر است. وجود فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh در این دستگاه باعث می‌شود که باکتری و میکروب موجود در فضا به طور کامل از بین بروند.

ویژگیمشخصات
شاخص مصرف انرژی+A
ظرفیت فریزر254 لیتر
ظرفیت یخچال511 لیتر
ظرفیت کل34 فوت
رنگسفید / سیلور
جدول مشخصات یخچال فریزر سامسونگ مدل FSR14

۱۰. یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDN76W

یخچال فریزر LG Next MDN76W
یخچال فریزر LG Next MDN76W

یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDN76W با ظرفیت ۳۴ فوت مربع برای خانواده‌های شلوغ مناسب است. این یخچال دارای فیلترهای ضد باکتری، کنترل بو، جذب آلاینده‌هایی نظیر گرد و غبار و تولیدکننده یون منفی برای تمیز نگه داشتن محیط داخلی یخچال فریزر است؛ همچنین دارای سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Air Flow) است که با هدف توزیع بهتر هوا و ایجاد تراز حرارتی یکنواخت درون فضای دستگاه طراحی شده است. 

فیلتر ™+Hygiene FRESH استفاده‌شده در این مدل یخچال فریزر تا 99.999 درصد هوای تازه را درون دستگاه ایجاد می‌کند. وجود یک یخساز باریک روی بدنه خارجی یخچال نه تنها طراحی آن را زیباتر کرده بلکه به یک قابلیت ممتاز تبدیل شده است. همه این ویژگی‌ها این دستگاه را به یکی از انواع گران ترین یخچال ایران تبدیل کرده است.

ویژگیمشخصات
کلاس مصرف انرژیA
رنگاستیل
کشور سازندهکره جنوبی
قابلیت‌های کلیدیفیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh
سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow
محفظه نگهدارنده مواد غذایی Moist Balance Crisper
فناوری انجماد سریع Express Freezing
سیستم عیب‌یابی هوشمند ™Smart Diagnosis
جدول مشخصات یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDN76W

گران ترین یخچال فریزرهای جهان

اگر به دنبال شناخت یک یخچال یک میلیاردی یا حتی خیلی بیشتر از این عدد، یا گرانترین یخچال ساید بای ساید و حتی گرانترین یخچال دوقلو هستید ادامه این مقاله برای شما است. ما در این قسمت به معرفی ۱۰ مدل از انواع گران ترین یخچال جهان پرداخته‌ایم که مشتریان و طرفداران خاص خود را دارند. این یخچال‌ها عبارتند از:

۱. یخچال منگینی لا کامبوسا (Meneghini La Cambusa)

یخچال منگینی لا کامبوسا (Meneghini La Cambusa)
یخچال منگینی لا کامبوسا (Meneghini La Cambusa)

اولین یخچال گران قیمت و لوکس، یخچال منگینی لا کامبوسا ایتالیایی با قیمت 41000 دلار است. این یخچال، یک یخچال لوکس سفارشی است که توسط شرکت ایتالیایی Meneghini Arredamenti تولید می‌شود. طراحی مدرن، سبک و عملکرد فوق‌العاده آن باعث شده تا برخلاف ظاهر کلاسیکش، یک یخچال واقعاً مدرن و امروزی را به شما ارائه دهد. یخچال منگینی لا کامبوسا به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر شبیه به یک ویترین زیبا است تا یک یخچال سنتی.

  • دارای صفحات از جنس بلوط
  • امکان سفارشی‌سازی رنگ
  • امکان ساخت قهوه‌ساز و مایکروویو با بالاترین فن‌آوری
  • قیمت بالا
  • اندازه بزرگ و مناسب نبودن برای فضاهای کوچک

۲. یخچال اسمگ فاب 28 (Smeg Fab 28)

یخچال Smeg Fab 28
یخچال Smeg Fab 28

دومین مدل در لیست گران ترین یخچال، اسمگ فاب 28 با قیمت 34000 دلار است. یخچال Smeg FAB28 ساخت شرکت ایتالیایی Smeg است. این مدل یخچال بخشی از سبک Retro Style دهه 50 است که زیبایی‌شناسی قدیمی را با فناوری مدرن ترکیب می‌کند. FAB 28 به دلیل ظاهر جذاب و یکپارچه‌سازی با سیستم عامل خود، الهام‌گرفته از طراحی دهه 1950، با خطوط صاف، لبه‌های گرد و عرضه‌شده با رنگ‌هایی زنده و جذاب شناخته شده است.

در این یخچال دسترسی به مواد غذایی آسان است و چراغ‌های LED در هر دو طرف داخلی آن قرار گرفته تا هر گوشه یخچال بدون افزایش مصرف انرژی قابل مشاهده باشند. این ویژگی در کنار سایر عوامل فنی، نشان می‌دهند که یخچال FAB28 دارای کارآمدترین کلاس انرژی A +++ است.

  • دارای سه قفسه شیشه‌ای قابل تنظیم و یک قفسه شیشه‌ای ثابت
  • چراغ‌های LED
  • دارا بودن سیستم MultiFlow که امکان توزیع یکنواخت هوا در محیط را می‌دهد.
  • قیمت بالا
  • مناسب نبودن برای تمامی سلیقه‌ها

۳. یخچال Viking 7 Series VIREFR10

یخچال Viking 7 Series VIREFR10
یخچال Viking 7 Series VIREFR10

سومین مورد در رده بندی گران ترین یخچال، Viking 7 Series VIREFR10 با قیمت 26800 دلار است. شرکت Viking Range به دلیل تولید لوازم آشپزخانه با کیفیت بالا شناخته شده است. VIREFR10 یک یخچال ستونی 24 اینچی است که از فناوری BlueZone برای حفظ تازگی مواد داخل خود استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها آن را به یکی از گران ترین برندهای یخچال تبدیل کرده است.

  • دارا بودن فناوری انحصاری BlueZone® Fresh Preservation برای تمیز کردن هوا تا میکروب ها، گاز اتیلن، هیدروکربن‌ها و بوها از محیط پاک شوند.
  • افزایش عمر مواد غذایی
  • دارای لامپ BlueZone که حدود 12 تا 18 ماه دوام می‌آورد.
  • روشنایی LED
  • سیستم مدیریت دما
  • سیستم توزیع‌کننده آب تصفیه‌شده
  • قیمت بالا

۴. یخچال ساب زیرو پرو 48 با درب شیشه‌ای (Sub-Zero Pro 48 With Glass Door)

Sub-Zero Pro 48 With Glass Door

یخچال ساب زیرو پرو 48 با درب شیشه‌ای قیمتی حدود 16950 دلار دارد. این یخچال گران قیمت و لوکس توسط Sub-Zero، شرکتی که به تولید لوازم خنک‌کننده درجه یک معروف است، تولید شده است. Pro 48 اغلب به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین یخچال‌ها شناخته می‌شود که حدود 16950 دلار قیمت دارد و آن را به یکی از گران ترین یخچال های جهان تبدیل می‌کند.

  • کنترل روشنایی با نورپردازی LED
  • درب شیشه‌ای سه‌جداره و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • دارای سیستم تصفیه هوا
  • دسترسی آسان به غذا با درب شیشه‌ای
  • امکان تنظیم دما
  • قیمت بالا

۵. یخچال Miele 642L KF1911VI

یخچال Miele 642L KF1911VI
یخچال Miele 642L KF1911VI

یخچال Miele 642L KF1911VI با قیمت 15000 دلار یکی دیگر از گران ترین یخچال های جهان است. Miele KF1911VI یک یخچال رده بالا است که توسط Miele، یک شرکت آلمانی معروف به تولید لوازم خانگی درجه یک ساخته شده است. یخچال‌های Miele اغلب مجهز به فناوری پیشرفته BioFresh و محفظه‌های جداگانه‌ای هستند که دما را  کنترل می‌کنند تا میوه‌ها، سبزیجات، گوشت‌ها و محصولات لبنی برای مدت طولانی تازه نگه داشته شوند.

  • روشنایی کامل فضا
  • زنگ درب صوتی/نوری
  • هشدار دمای صوتی/نوری
  • امکان کنترل دما
  • 483 لیتر حجم یخچال
  • 643 لیتر حجم کل
  • قیمت بالا

۶. یخچال Northland 60SSG-SGX

یخچال Northland 60SSG-SGX
یخچال Northland 60SSG-SGX

یخچال Northland 60SSG-SGX با قیمت 14000 دلار عرضه می‌شود. یخچال نورث لند یک یخچال درجه یک و رده بالا و گرانترین یخچال ساید بای ساید در دنیا است. درب از فولاد ضد زنگ و شیشه شفاف مشابهی تشکیل شده است که داخل آن قابل مشاهده است. این یخچال به گونه‌ای طراحی شده است که در کابینت آشپزخانه جا داده شود و ظاهری یکپارچه در آشپزخانه ایجاد کند.

  • دارای درهای شیشه‌ای و فولادی ضد زنگ
  • دارای فضای ذخیره‌سازی 39.3 فوت مکعبی شامل 15.1 فوت مکعب فضای فریزر و یخساز و 24.2 فوت مکعب فضای ذخیره‌سازی یخچال
  • کنترل دما با تکنولوژی بالا
  • امکان نگهداشت مواد غذایی در طولانی مدت
  • قیمت بالا
  • اندازه بزرگ

۷. یخچال Zline 60 Autograph edition

یخچال Zline 60 Autograph edition
یخچال Zline 60 Autograph edition

این یخچال 12770 دلاری یکی از گران ترین یخچال های موجود در بازار جهان است. یخچال 60 اینچی Zline با طراحی براق و ضد زنگ و دستگیره‌های خاص طلایی عرضه می‌شود. این یخچال و فریزر دارای تنظیمات گسترده دما و چندین ویژگی پیشرفته مانند حالت سرد سریع و تنظیم منحصربه‌فرد برای تازگی میوه و سبزیجات است.

  • فضای جادار و بزرگ 32.2 فوت مکعبی
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال از 35 درجه فارنهایت تا 46 درجه فارنهایت
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر از -11 درجه فارنهایت تا 5 درجه فارنهایت
  • مجهز به صفحه نمایش LED
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده دوگانه
  • قیمت بالا
  • مناسب نبودن برای فضاهای کوچک

۸. یخچال Northland Master Series GS72RFI

یخچال مدل Northland Master Series GS72RFI با درب های باز و پر از مواد خوراکی
یخچال Northland Master Series GS72RFI

یخچال 12600 دلاری Northland Master Series GS72RFI در رتبه 8 گران ترین یخچال های جهان است. این یخچال به صورت سفارشی برای مصارف مسکونی ساخته شده است. مانند سایر یخچال های لوکس، سری GS72RFI Northland Master به گونه‌ای طراحی شده است که در کابینت آشپزخانه تعبیه شده و ظاهری یکپارچه ارائه می‌دهد.

  • دریچه جدید تمام استیل ضد زنگ
  • ترکیب 72 اینچی یخچال فریزر; بیشترین ظرفیت در جهان برای استفاده خانگی است.
  • فضای داخلی، قفسه‌ها، درب‌ها و دستگیره‌های فولادی ضد زنگ
  • قیمت بالا
  • مناسب نبودن برای فضاهای کوچک

۹. یخچال Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus

یخچال Liebherr ECBN 6256 Premium Plus
یخچال Liebherr ECBN 6256 Premium Plus

یخچال گران قیمت Liebherr ECBN 6256 Premium Plus با قیمت 8953 دلار. Liebherr ECBN 6256 Premium Plus یک یخچال رده بالا و مجلل تولیدشده توسط Liebherr است. از ویژگی‌های خاص این مدل یخچال برند Liebherr می‌توان به ترکیب یخچال و فریزر با دو فناوری منحصر به فرد NoFrost و BioFresh اشاره کرد.

  • دارای حجم کل 522 لیتر
  • دارای محفظه یخساز اتوماتیک با قابلیت کنترل دستی
  • برخورداری از ویژگی BioFresh که امکان حفظ مواد غذایی در بلندمدت را فراهم می‌کند.
  • امکان رد و بدل شدن هوا بین محفظه یخچال و فریزر و متعادل نگه داشتن فضای درونی آن
  • امکانات پیشرفته کنترل و متعادل نگه داشتن دما
  • امکان سرد نگه داشتن فضا بدون احتمال یخ‌زدگی مواد غذایی
  • قفل کودک قابل تنظیم
  • قیمت بالا

۱۰. یخچال Flatshare الکترولوکس (Electrolux Flatshare fridge)

یخچال Electrolux Flatshare fridge
یخچال Electrolux Flatshare fridge

آخرین یخچال در رده‌بندی 10 مورد از گران ترین یخچال دنیا، Electrolux Flatshare با قیمت 7000 دلار است. یخچال Flatshare ساخته Stefan Buchberger از دانشگاه هنرهای کاربردی وین است. این یخچال یکی از برگزیده‌های مسابقه سالانه آزمایشگاه طراحی الکترولوکس بود. یخچال مدولار دارای محفظه‌های جداگانه است که یکی روی دیگری قرار دارد. این محفظه‌ها مناسب فضاهای مشترکی مانند خوابگاه است که به هر اتاقی اجازه می‌دهد یخچال کوچک خود را داشته باشد.

  • ارائه فضای مجزا برای هر فرد
  • طراحی خاص و زیبا
  • داشتن فضای کافی
  • قیمت بالا

لیست قیمت گران ترین یخچال های ایران را در کجا می‌توانیم پیدا کنیم؟

شما با مراجعه به دسته‌بندی یخچال وبسایت ترب می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت گران ترین، با فروشگاه‌های ارائه‌دهنده یخچال‌های لوکس که قیمت‌های رقابتی مختلفی را ارائه ‌می‌دهند آشنا شوید؛ پس از انتخاب فروشگاه مورد نظر می‌توانید اقدام به خرید آنلاین یا حضوری یخچال لاکچری مورد نظر خود نمایید.

نتیجه نهایی

در این مقاله از بلاگ ترب، ۲۰ برند گران یخچال و فریزر در ایران و جهان را به شما معرفی کردیم. این برندها به خاطر لوازم و متریال خاص و لوکس جزء گران ترین یخچال فریزرها در اینجا و دنیا به حساب می‌آیند. یکی از برندهایی که در این بین گران ترین یخچال جهان را ارائه می‌دهد ساب زیرو و دیگری منگینی لا کامبوسا ایتالیایی است.

این یخچال‌ها از جمله گران ترین‌ها بوده که چیزی بالغ بر 2 میلیارد تومان قیمت دارند؛ یخچال‌هایی لوکس که طرفداران خاص خود را دارند. در ایران هم برندهای بوش، ال جی و سامسونگ مدل‌هایی با قیمت‌های حدود ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهند که جزء گران‌ترین یخچال‌های بازار هستند.

پرسش های متداول در مورد گران ترین یخچال ها

گران قیمت ترین یخچال چه مدلی است؟

ساب زیرو (Sub-Zero) احتمالاً یکی از گران‌ترین برندهای یخچال موجود در بازار است که قیمت پایین آن از حدود 1500 دلار شروع شده و گران‌ترین مدل آن به 58000 دلار می‌رسد. در کنار این مدل نیز، یخچال منگینی لا کامبوسا ایتالیایی با قیمت 41000 دلار یکی دیگر از گران ترین یخچال ها در دنیا شناخته می‌شود.

معتبرترین برند یخچال لوکس چیست؟

یخچال ساب زیرو (Sub-Zero) با دارا بودن استاندارد طلایی یخچال‌های لوکس، از جمله طراحی مناسب و خاص برای هر خانه و نیز کیفیت و طول عمر زیاد، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. پس از آن نیز معتبرترین برندهای یخچال لوکس در دنیا عبارتند از:
– ال جی (LG)
– سامسونگ (Samsung)
– مونوگرام (Monogram)
– لیبهر(Liebherr)

 کدام برند گران قیمت یخچال بهترین کیفیت را هم دارد؟

یکی از برندهایی که هم در دسته گران قیمت‌ترین یخچال‌ها و هم باکیفیت‌ترین‌ها قرار دارد، ال جی است.

قیمت یک یخچال لوکس چقدر است؟

قیمت یخچال های لوکس بسته به برند، ویژگی‌ها و اندازه می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در حال حاضر گران ترین یخچال دنیا عدد تقریبی 58000 هزار دلار قیمت گذاری شده است؛ به عنوان مثال قیمت یخچال فریزرهای ساب زیرو از 5000 دلار تا حدود 58000 دلار و حتی بیشتر است.

🔗 منابع: briefly | duerdensappliance | newshub360 

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *