ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره کدام است؟

روشن کردن موهای خود در خانه با دکلره می‌تواند دشوار باشد و باعث شود بسیاری از افراد از رنگ کردن مو صرف نظر کنند. اما برای رنگ کردن مو همیشه لازم نیست آن را دکلره کنید. بسته به اینکه موهایتان چقدر روشن یا تیره است، می‌توانید رنگ را بدون دخالت هیچ‌گونه دکلره‌ اعمال کنید. البته اگر به دنبال تغییر رنگ قهوه‌ای تیره مو به بلوند هستید، به احتمال زیاد بدون دکلره، این امکان وجود نخواهد داشت. با این حال، اگر به دنبال تغییر رنگ از قهوه‌ای تیره به قهوه‌ای روشن یا بلوند تیره به بلوند روشن هستید، می‌توانید بدون دکلره به رنگ دلخواه برسید. در این مقاله به ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید می‌پردازیم.

بهترین ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

خانمی با موهای جوگندمی بافته‌شده از پشت سر
اگر موهای شما پرتر یا بلندتر است، باید رنگ بیشتری ترکیب کنید.

برای ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوشاندن موهای سفید، می‌توانید از این فرمول استفاده کنید: نصف تیوپ رنگ مو ۸ طبیعی، ۱۰ سانت رنگ شکلاتی ۵، ۱۰ سانت رنگ سه صفر، نصف تیوپ رنگ دودی ۷، ۲ سانت واریاسیون دودی و ۲ سانت واریاسیون نقره‌ای، همراه با اکسیدان ۹ درصد.

ترکیب رنگ روشن برای موهای سفید بدون دکلره

خانمی که موهای دکلره‌شده کوتاهش را در انگشتانش گرفته
برای رنگ کردن موی سفید در خانه، اطمینان حاصل کنید که محصولات شما باکیفیت است.

برای ترکیب بهترین رنگ روشن بدون دکلره جهت پوشاندن موهای سفید، از این مواد استفاده کنید: ½ تیوپ رنگ طبیعی N8، ۱۰ سانت رنگ شکلاتی N5، ۱۰ سانت رنگ سه صفر، ½ تیوپ رنگ دودی N7، ۲ سانت واریاسیون دودی، ۲ سانت واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان ۹ درصد.

این ترکیب را خوب مخلوط کرده و به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت روی موها قرار دهید. نتیجه، یک رنگ روشن است که موهای سفید را به خوبی پوشش می‌دهد.

۷ ترکیب رنگ مو تیره بدون دکلره برای موهای سفید

سه رنگ مو شرابی در سه خانم با موهای بلند
برخی از ترکیبات رنگی جذاب را بدون دکلره می‌توان روی مو ایجاد کرد.

همان‌طور که گفته شد می‌توان با دستور صحیح، ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره را انجام داد. رنگ‌های دائمی و نیمه‌دائمی به‌خوبی روی موی سفید بدون نیاز به دکلره اثر می‌گذارند و پوشش کاملی ایجاد می‌کنند. انتخاب رنگ‌های تیره‌تر معمولا نتایج بهتری برای پوشش موهای سفید به همراه دارد. در ادامه شما را با ۷ ترکیب رنگ بدون نیاز به دکلره کردن مو آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: رنگ موی سه صفر چیست؟ و ترکیب رنگ موی سه صفر با رنگ‌های دیگر چگونه است؟

۱. رنگ مو شرابی

موهای شرابی رنگ
مو به رنگ شرابی

اگر به دنبال یک رنگ خاص و منحصربه‌فرد هستید، رنگ شرابی گزینه مناسبی است. این رنگ با هر چهره و رنگ پوستی هماهنگی دارد و بدون دکلره نیز به آن دست می‌یابید. برای به دست آوردن رنگ شرابی جذاب، رنگ موی V۲ یا شماره ۳.۶ را با اکسیدان ۹ درصد به نسبت ۱.۵ برابر مخلوط کنید. ترکیب را ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید. برای ماندگاری بیشتر، تا سه روز بعد از رنگ کردن موهایتان را شامپو نزنید.

۲. رنگ مو دارچینی

۳ مدل مو دارچینی
مو به رنگ دارچینی

برای تغییر ملایم و دخترانه رنگ مو، رنگ دارچینی انتخاب مناسبی است که چهره را جوان و شاداب نشان می‌دهد. این رنگ برای پوست‌های سفید مناسب است و روی موهای طبیعی و قهوه‌ای تیره به خوبی اثر می‌گذارد. ترکیب شامل رنگ ماهاگونی پایه ۶، طبیعی پایه ۶، دودی پایه ۷ و واریاسیون سبز و آبی با اکسیدان ۶ درصد است. مواد را به نسبت ۱.۵ برابر اکسیدان مخلوط کرده، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید.

۳. رنگ مو سرمه‌ای

موهای کوتاه سرمه‌‌ای
موهای سرمه‌ای رنگ

رنگ موی سرمه‌ای، جذاب و فانتزی، مناسب برای دخترخانم‌های جوان و کسانی است که به دنبال تغییرات بزرگ هستند. این رنگ با چهره‌های روشن هماهنگی دارد. برای دستیابی به این رنگ، واریاسیون آبی را با اکسیدان شماره ۱ و شامپو رنگ آبی شماره ۳.۱ مخلوط کنید. نسبت ۲ برابر اکسیدان را رعایت کنید، ترکیب را ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید. در صورت نیاز، این فرمول را تکرار کنید.

۴. رنگ مو کاراملی

دو خانم با رنگ موهای کاراملی
موهای کاراملی رنگ

رنگ موی کاراملی، یک انتخاب کلاسیک و پرطرفدار است که با هر استایل و فصلی هماهنگ می‌شود. برای دستیابی به این رنگ، رنگ موی کاراملی شماره ۸، کمی رنگ موی نسکافه‌ای و رنگ موی نچرال شماره ۵ را با اکسیدان ۳ یا ۶ درصد به نسبت ۱.۵ برابر مخلوط کنید. ترکیب را ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید.

حتما بخوانید: پودر دکلره رنگی چیست؟ معرفی ۷ نوع پودر دکلره رنگی

۵. رنگ مو عسلی

موهای عسلی پر
موهای به رنگ عسلی

رنگ موی عسلی، ترندی چهار فصل است که برای انواع رنگ پوست و چشم مناسب خواهد بود. ابتدا واریاسیون ۰۰۰ و اکسیدان ۱۲ درصد را مخلوط کنید و بعد از ۴۰ تا ۶۰ دقیقه موهایتان را بشویید. سپس رنگ موی شماره ۹، واریاسیون طلایی و رنگ موی دودی شماره ۹.۲ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرده و روی موهای روشن‌شده قرار دهید.

۶. رنگ مو شکلاتی فندقی

موهای رنگ‌شده شکلاتی فندقی
موهای به رنگ شکلاتی فندقی

این رنگ تیره و جذاب، مناسب برای موهای طبیعی و بدون دکلره است و چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد. ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره شامل رنگ مو شکلاتی شماره ۶.۶۵ و رنگ مو فندقی شماره ۶.۴۲ با اکسیدان ۹ درصد است. مواد را به نسبت ۱.۵ برابر اکسیدان مخلوط و موها را به چهار قسمت تقسیم کنید. ترکیب را ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید.

حتما بخوانید: مقدار رنگ و اکسیدان برای موی سفید چقدر باید باشد؟

۷. رنگ مو مسی

موهای پر مسی رنگ
موهای مسی رنگ

رنگ موی مسی برای چهره‌های افتاده و یکنواخت مناسب است و چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد. این رنگ روی موهای رنگ نشده یا روشن شده با واریاسیون ۰۰۰ بهترین نتیجه را دارد. ترکیب شامل رنگ موی مسی روشن، رنگ موی طلایی پایه شماره ۸، واریاسیون قرمز و واریاسیون مسی با اکسیدان ۹ درصد است. مواد را به نسبت ۱.۵ برابر اکسیدان مخلوط کرده و ترکیب را ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید.

چنانچه به دنبال مارک‌ها و مدل‌های معتبر رنگ مو برای موهای سفید هستید، خواندن این مقاله را پیشنهاد می‌دهیم: بهترین رنگ برای موهای سفید

پیشنهاد خرید رنگ مو از ترب

سه خانم با موهای بلند با رنگ بلوند، قهوه‌ای و سیاه
برای خرید رنگ مو سایت ترب را پیشنهاد می‌دهیم.

برای خرید رنگ مو، به سایت معتبر ترب مراجعه کنید، چراکه اولا از برندهای اصلی و باکیفیت، رنگ مو را تامین می‌کند و اطمینان می‌دهد محصولی باکیفیت و ایمن برای مصرف در خانه در اختیارتان قرار دهد. ثانیا، بهترین توضیحات و راهنمایی‌های مربوط به هر نوع رنگ مو را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا انتخاب و خرید صحیح و مطمئنی انجام دهید. همچنین، در سایت ترب می‌توانید از قیمت مناسبی برای خرید محصولات خود بهره‌مند شوید. 

جمع‌بندی

در این مطلب سعی داشتیم تا به صورت جزئی به بحث پیرامون ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره بپردازیم و شما را با این ترکیبات رنگی آشنا کنیم. رنگ مو شرابی، دارچینی، سرمه‌ای، کاراملی، عسلی، شکلاتی فندقی و مسی هرکدام به نوبه خود زیبایی و جذابیت خاصی دارند و برای کسانی که به دنبال تغییر و تنوع در چهره و ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره هستند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. برای دستیابی به هر یک از این رنگ‌ها، ترکیب مناسب رنگ و اکسیدان مورد نیاز است.

در این جدول به ترکیبات رنگی و نسبت هر کدام پرداخته‌ایم:

رنگترکیبات
ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفیدنصف تیوپ رنگ مو ۸ طبیعی، ۱۰ سانت رنگ شکلاتی ۵، ۱۰ سانت رنگ سه صفر، نصف تیوپ رنگ دودی ۷، ۲ سانت واریاسیون دودی و ۲ سانت واریاسیون نقره‌ای، همراه با اکسیدان ۹ درصد
ترکیب رنگ روشن برای موهای سفید بدون دکلره½ تیوپ رنگ طبیعیN8 ۱۰ ، رنگ شکلاتی N5 ۱۰ سانت، رنگ سه صفر، ½ تیوپ رنگ دودی N7 ۲ سانت ، واریاسیون دودی، ۲ سانت واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان ۹ درصد
رنگ موی مسیرنگ موی مسی روشن، رنگ موی طلایی پایه شماره ۸، واریاسیون قرمز و واریاسیون مسی با اکسیدان ۹ درصد
رنگ مو شکلاتی فندقیرنگ مو شکلاتی شماره ۶.۶۵ و رنگ مو فندقی شماره ۶.۴۲ با اکسیدان ۹ درصد
رنگ مو عسلیرنگ موی شماره ۹، واریاسیون طلایی و رنگ موی دودی شماره ۹.۲ با اکسیدان ۹ درصد
رنگ مو کاراملیرنگ موی کاراملی شماره ۸، رنگ موی نسکافه‌ای و رنگ موی نچرال شماره ۵ با اکسیدان ۳ یا ۶ درصد
رنگ مو سرمه‌ایواریاسیون آبی با اکسیدان شماره ۱ و شامپو رنگ آبی شماره ۳.۱
رنگ مو دارچینیرنگ ماهاگونی پایه ۶، طبیعی پایه ۶، دودی پایه ۷ و واریاسیون سبز و آبی با اکسیدان ۶ درصد
رنگ مو شرابیرنگ موی V2 یا شماره ۳.۶ با اکسیدان ۹ درصد
جدول خلاصه ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره

پرسش های متداول

بهترین رنگ‌های مو برای استفاده روی موهای تیره بدون دکلره کدامند؟

رنگ‌های تیره و فانتزی مانند شرابی، سرمه‌ای و دارچینی برای موهای تیره بدون دکلره مناسب‌اند.

روشن‌ترین رنگ مویی که بدون دکلره می‌توان داشت، چیست؟

رنگ مو روشن‌تر بدون دکلره، بستگی به سطح (روشنایی) موهای طبیعی شما دارد. اگر موهای شما از قبل قهوه‌ای روشن یا بلوند شده، احتمالا رنگ‌های پاستلی، بلوند و قهوه‌ای روشن مناسب‌تر باشد.

چه اتفاقی می‌افتد اگر موها را بدون دکلره رنگ کنیم؟

نتایج رنگ‌آمیزی مو بدون دکلره ممکن است متفاوت باشد، اما اگر موهای شما تیره است و از رنگ مویی استفاده کنید که روشن‌تر از موهای طبیعی شما باشد، ممکن است تغییر زیادی در نتیجه حاصل نشود.

آیا می‌توانم موهایم را بلوند بدون دکلره رنگ کنم؟

اگر موهای شما روشن نیستند، بسیار دشوار است موهایتان را بدون دکلره به بلوند رنگ کنید.

برای رنگ کردن مو سفید بدون دکلره از چه رنگ مویی استفاده کنیم؟

برای پوشاندن موهای سفید، استفاده از رنگ موهای سری طبیعی (N) با تناژ گرم بسیار مناسب است. این رنگ‌ها به خوبی موهای سفید را پوشش می‌دهند و جلوه‌ای طبیعی و زیبا به موها می‌بخشند.

اکسیدان مناسب برای رنگ کردن مو سفید بدون دکلره چیست؟

اکسیدان مناسب موی سفید ۶% است که در رنگ آمیزی موی سفید به ما کمک می کند تا رنگ مو ماندگار شود.

🔗 منبع: sallybeauty

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *