مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا؛ کدومش بهتره؟

تقویت کننده مژه اکسیلیا بهتر است یا سریتا؟ برای انتخاب بین این دو محصول بهتر است ویژگی‌های کلی‌ آن‌ها را به طور دقیق بررسی کنید. در حال حاضر با کاشت و لیفت مژه، امکان ریزش و یا آسیب رساندن به آن بعد از مدتی کوتاه وجود دارد. از این رو به جای استفاده از ریمل و یا مژه مصنوعی، بهتر است از تقویت مژه استفاده کنید. مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا می‌تواند به شما دیدگاه مناسبی برای استفاده از این محصولات بدهد.

تقویت کننده مژه اکسیلیا

تقویت کننده مژه اکسیلیا با جعبه سفید
محلول تقویت مژه Excilia

تقویت کننده مژه Excilia، محلولی قوی برای ضخیم کردن و رشد مژه‌ها است. این سرم تقویت مژه معروف، ماده بیماتوپروست دارد که تاثیر آن در افزایش تعداد مژه‌ها و بلندتر کردن آن‌ها شگفت‌انگیز است. تقویت کننده مژه اکسیلیا نیز مانند سایر محصولات دارای ویژگی‌های مثبت و منفی است که دانستن آن‌ها به شما در داشتن یک انتخاب مناسب کمک می‌کند. جدول زیر به طور خلاصه مزایا و معایب این محصول را نشان می‌دهد:

  • تاییدیه توسط سازمان غذا و دارو
  • نتیجه‌ سریع و قطعی در رشد مژه‌ها
  • اثربخشی فوق‌العاده به همراه بیشتر شدن تعداد مژه‌ها
  • قیمت بالای محلول تقویت کننده مژه
  • احتمال عوارضی مانند خارش چشم و قرمزی دور پلک

حتما مطالعه کنید: بهترین ریمل گیاهی؛ معرفی ۵ ریمل گیاهی برتر سال ۲۰۲۴

تقویت کننده مژه سریتا

تقویت کننده مژه سریتا با جعبه مشکی
محلول تقویت مژه Cerita

محلول تقویت کننده مژه و ابرو سریتا در بازارهای لوازم آرایشی ایرانی، به برندی محبوب و معتبر تبدیل شده است. این محصول به خاطر فرمولاسیون خاصی که دارد، بر فولیکول‌های مژه تاثیر می‌گذارد و باعث رشد و بیشتر شدن حجم آن می‌شود. محلول تقویت کننده مژه Cerita در حال حاضر جزو محصولات خوب لوازم آرایشی و بهداشتی است که ترکیبات طبیعی، مثل ویتامین‌ها و پیتیدها دارد. معایب و مزایا کلی این محصول را در ادامه مشاهده می‌کنید.

  • قیمت مناسب باتوجه به  ترکیبات طبیعی در رشد مژه
  • اثربخشی قطعی در افزایش حجم و رشد مژه
  • مناسب برای پوست‌های حساس به دلیل فرمولاسیون خاص
  • اثربخشی کند در رشد مژه‌ها
  • ریزش مژه‌ها در صورت قطع ناگهانی محصول

ما در مطلبی دیگر بررسی جامع تقویت مژه سریتا را انجام داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما مطالعه کنید.

مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا

برای خرید محلول تقویت کننده مژه، ابتدا باید با ویژگی‌های آن آشنا شوید و بعد باتوجه به مزایا و معایب هرکدام، انتخابی درست در خرید داشته باشید. به همین خاطر برای مقایسه تقویت کننده مژه اکسلیا و سریتا که هر کدام در بازار لوازم آرایشی محبوب هستند و نتیجه فوق‌العاده‌ای دارند، جدولی کامل از ویژگی‌های این دو محصول را برای شما آورده‌ایم:

نوع ویژگیمحلول اکسیلیامحلول سریتا
اثربخشیبسیار بالاتا حدودی بالا
ماده موثربیماتوپروستترکیبات طبیعی
عوارض جانبیاحتمال عارضه وجود دارداحتمال عارضه بسیار کم است
سرعت تاثیر محلولسریعکند
قیمتبالامناسب
مناسب برای کسانی کهبه دنبال نتیجه سریع و خوب هستندبه دنبال محلولی طبیعی و بدون عارضه هستند
جدول مقایسه مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا

نحوه استفاده از تقویت کننده مژه سریتا و اکسیلیا

بعد از مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا، نوبت خرید یکی از این دو محصول و استفاده از آن است. البته باید بعد از خرید یکی از این دو محلول قوی و موثر، با نحوه استفاده از آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید بعد از دوره درمان نتیجه تقویت کننده مژه را ببینید. ابتدا برای استفاده از محلول، باید آرایش چشم خود را پاک کنید.

حتما آرایش چشم خود را برای اثردهی بیشتر تقویت مژه، پاک کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است تقویت کننده به همه قسمت‌های مژه شما نرسد.

سپس با اپلیکاتور مخصوص، محلول اکسیلیا یا سریتا را به خط بالای مژه بمالید. مراقب باشید که محلول به چشم شما نفوذ نکند. البته این روند را باید هرشب قبل از خواب، به مدت ۱ الی ۲ ماه تکرار کنید تا به مرور محلول اثر کند.

برای آشنایی با مراحل کامل استفاده از تقویت‌کننده مژه پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید: نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا؛ نکات ساده اما تاثیرگذار!

تقویت کننده مژه سریتا و اکسیلیا را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید تقویت کننده مژه سریتا و اکسیلیا با بهترین قیمت به سایت ترب مراجعه کنید. البته پیش از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، بهتر است درباره مزایای سرم تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا اطلاعاتی دقیق به دست بیاورید تا بتوانید محصول مناسب برای مژه‌های خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

پس از مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا متوجه شدیم ماده موثر محلول اکسیلیا، بیماتوپروست و ماده موثر محلول سریتا، ترکیبات طبیعی است. به این ترتیب می‌توانید با بررسی ویژگی‌های این دو محصول مانند میزان تاثیرگذاری بالا اکسیلیا و قیمت مناسب سریتا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه کنید که هر دو این محصولات به رشد مژه‌ها، بلندتر و حجیم‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند. لطفا قبل از اقدام برای خرید حتما جواب سوال “تقویت کننده مژه اکسیلیا بهتر است یا سریتا” را به طور کامل بررسی کنید.

پرسش های متداول در مورد مقایسه تقویت کننده مژه اکسیلیا و سریتا

تقویت کننده مژه اکسیلیا بهتر است یا سریتا؟

اکسیلیا یک برند آمریکایی است که به رشد و تقویت مژه‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن کمک شایانی می‌کند. از طرفی سریتا نیزبه دلیل داشتن مواد اولیه طبیعی می‌تواند سبب تقویت مژه‌ها شود.

کدام تقویت کننده مژه برای پوست‌های حساس مناسب است؟

در تقویت کننده مژه سریتا از مواد اولیه طبیعی استفاده شده و برای افراد دارای پوست‌های حساس گزینه مناسبی است.

مدت زمان استفاده از تقویت مژه چقدر است؟

بهتر است از این محصولات بین ۱ الی ۲ ماه به طور مکرر استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

شقایق گیگلو
شقایق گیگلو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *