بهترین مارک حنای ابرو؛ معرفی ۴ برند برتر با ماندگاری بالا

بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای پرپشت کردن و زیبایی ابروهای خود هستند. علی‌رغم این‌که برخی خانم‌ها روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ و فیبروز را به دلیل ماندگاری بالای آن ترجیح می‌دهند، اما بسیاری از آن‌ها هم به دنبال روش‌های موقتی و کوتاه‌مدت هستند تا کمتر دچار پشیمانی شوند. حنای ابرو، یکی از روش‌های کوتاه‌مدت و موقتی است که ابروها را پرپشت نشان می‌دهد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای رنگ اصلی ابرو باشد. استفاده از حنای ابرو برای خانم‌هایی که دوست ندارند روش‌های رایجی مانند هاشور را انتخاب کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در ادامه ۴ مدل از بهترین مارک حنای ابرو را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از میان آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی ۴ مدل از بهترین مارک‌های حنای ابرو

در این قسمت به معرفی ۴ مدل حنای ابرو از بهترین برندهای موجود در بازار می‌پردازیم.

  1. حنای ابرو رایانا (Ryana) مدل Brown
  2. حنای ابرو قهوه‌ای لاولی (Lovely Brown)
  3. حنای ابرو سی سی برو (CC Brow)  کاسه‌ای
  4. حنای ابرو بیگن (bigen)

۱. حنای ابرو رایانا (Ryana) مدل Brown 

حنای ابرو برند رایانا
حنای ابرو Ryana  

حنای ابرو رایانا (Ryana) مدل Brown به همراه یک اکسیدان ۱۵ میلی‌لیتری عرضه می‌شود که می‌تواند ابروهای شما را به رنگ دلخواه‌تان تغییر دهد. یکی از مزایای بهترین مارک حنای ابرو، غلظت مناسب آن است که شما را از خرید اکسیدان جداگانه بی‌نیاز می‌کند. این محصول، در لیست انواعی از بهترین حنای ابرو قرار دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی ابروهای‌تان را در خانه رنگ کنید. از حنای ابرو رایانا می‌توانید برای ۱۰ بار رنگ کردن استفاده کنید. ماندگاری این محصول چیزی بین ۱ ماه تا ۶ هفته متغیر است.

پیش از استفاده از حنای ابرو رایانا Ryana مدل Brown حتما مقداری از محصول را روی قسمتی از پوست‌تان تست کنید و اگر بعد از ۴۸ حساسیت متوجه حساسیت نشدید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای تهیه این حنا، بهتر است مقداری از آن را همراه با اکسیدان مخصوص داخل جعبه ترکیب کنید و به مدت دو دقیقه به خوبی تکان دهید. سپس ترکیب به‌دست‌آمده را روی ابروها اعمال کنید. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که برای رنگ‌دهی به موهای سفید و خاکستری تهیه شده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند ایتالیا
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۳۰ میلی‌لیتر
ماندگاریبین ۱ ماه تا ۶ هفته متغیر
جلوه رنگقهوه‌ای
ویژگی‌هاپوشش ابروهای سفید و خاکستری، حاوی اکسیدان متناسب با شماره‌ رنگ برای جلوگیری از خرید جداگانه‌ اکسیدان اشتباه، مناسب برای ۱۰ بار رنگ کردن، ماندگاری بالا
جدول ویژگی‌های حنای ابرو رایانا مدل Brown 

۲. حنای ابرو قهوه‌ای لاولی (Lovely)

حنای ابرو برند لاولی
حنای ابرو Lovely

حنای ابرو قهوه‌ای لاولی Lovely Brown بهترین محصول برای رنگ کردن ابروها است که استفاده از آن بسیار راحت بوده و به سرعت به ابروها رنگ می‌دهد. این محصول، سایه‌ای درخشان و طبیعی به ابروها می‌بخشد و شکل و رنگی عالی در آن‌ها ایجاد می‌کند. مدت زمان ماندگاری حنای ابرو قهوه‌ای لاولی Lovely Brown روی ابروها ۶ هفته و روی پوست ۷ الی ۱۴ روز است. برای استفاده از این محصول، کافی است مقداری از آن را با کمی آب ترکیب کنید و روی ابروهای تمیز بکشید. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه می‌توانید ابروها را بشویید. اما اگر جنس موها ضخیم باشد، بهتر است ۱۰ دقیقه بیشتر زمان بگیرید و در پایان به کمک گوش‌پاکن نم‌دار حنا را پاک کنید.

استفاده از این محصول، تأثیر عمیقی در تقویت ریشه موها دارد و رشد آن را تحریک می‌کند. علاوه‌براین، گردش خون را بهبود می‌بخشد و فولیکول‌های غیرفعال مو را فعال می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندروسیه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۲.۵ گرم
ماندگاریروی پوست ۱۴ تا ۲۰ روز و روی مو ۶ هفته
جلوه رنگدارای ۴ طیف رنگی و پرطرفدار (مشکی، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای متوسط و قهوه‌ای روشن)
ویژگی‌هادارای ترکیبات منحصربه‌فرد و دوام فوق‌العاده با کاربردی بسیار ساده، مناسب استفاده برای مژه و ابرو، حاوی مواد گیاهی و طبیعی، مؤثر در تقویت ریشه مو، تحریک گردش خون و تسریع در رشد مو
جدول ویژگی‌های حنای ابرو قهوه‌ای لاولی (Lovely Brown)

۳. حنای ابرو سی سی برو (CC Brow) کاسه‌ای

حنای ابرو برند سی سی برو
حنای ابرو CC Brow

حنای ابرو، تکنیکی جدید و خلاقانه برای رنگ کردن ابروها و حالت‌دهی به آن‌ها محسوب می‌شود. این محصول، یک جایگزین مناسب برای رنگ ابرو است که کاملا گیاهی بوده و با گذشت زمان ابروها را ضخیم و تقویت می‌کند. حنای ابرو سی سی برو CC Brow کاسه‌ای، یکی از بهترین مارک‌های حنای ابرو موجود در بازار است که به خاطر داشتن ترکیبات طبیعی و قدرتمند گیاهی، سبب تغذیه و بازسازی ساختار موها می‌شود. این محصول روی پوست، ۷ الی ۱۴ روز و روی موها تا ۳ ماه ماندگار خواهد بود. برند سی سی، با کیفیت عالی، ماندگاری فوق‌العاده و تنوع رنگی بالایی که دارد، بهترین نمونه از محصولات خود را به مشتری ارائه می‌دهد.

حنای ابرو سی سی برو CC Brow با ایجاد سایه روی ابرو، آن‌ها را پهن و پرپشت نشان می‌دهد و روشی مناسب برای افرادی است که ابروهای کم‌رنگ و کم‌پشتی دارند.

این محصول، با ترکیبات فوق‌العاده مغذی و گیاهی خود، به تغذیه و افزایش استحکام ابروها کمک می‌کند. علاوه‌براین، موهای ابرو را تقویت و از نازکی، شکنندگی و کم‌پشتی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندروسیه
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم۵۰ گرم
ماندگاریروی پوست ۷ الی ۱۴ روز و روی موها تا ۳ ماه
جلوه رنگدر ۷ رنگ و شماره قهوه‌ای BROWN، قهوه‌ای روشن LIGHT BROWN، قهوه‌ای تیره DARK BROWN، قهوه‌ای خاکستری GREY BROWN، روباهی FOXY، مشکی  BLACK و بلوند
ویژگی‌هاحاوی مواد گیاهی و ترکیبات مغذی، تقویت‌کننده بافت موهای ابرو، تغذیه‌کننده و کمک به افزایش استحکام و پرپشتی، جلوگیری از شکنندگی، کم‌پشتی و نازکی ابروها
جدول ویژگی‌های حنای ابرو سی سی برو (CC Brow)  کاسه‌ای

۴. حنای ابرو بیگن (Bigen)

حنای ابرو برند بیگن
حنای ابرو Bigen

اگر می‌خواهید ابروهایی پرپشت و تیره داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از حنای ابرو بیگن Powder hair dye big است. این محصول، به طور متوسط تا ‍۱ ماه ماندگاری دارد که البته دوام آن، به نوع پوست، مو و روتین مراقبتی شما وابسته است. در ترکیبات این محصول از هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زایی استفاده نشده است. استفاده از این محصول بسیار راحت است و طولی نمی‌کشد که رنگ دلخواه را به ابروها‌ی‌تان می‌دهد. توجه داشته باشید که پیش از استفاده حتما به دستورالعمل گفته‌شده محصول توجه کنید.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندتایلند
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ماندگاریتا ۱ ماه روی ابروها
جلوه رنگقهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره
ویژگی‌هاپودری، کیفیت عالی، رنگ تضمینی، مخصوص ابرو، ضدحساسیت، محلول با آب ولرم
جدول ویژگی‌های حنای ابرو بیگن (bigen)

اگر می‌خواهید درباره محصولات لیفت ابرو بدانید، مطلب بهترین ریمل لیفت ابرو موجود در بازار را مطالعه کنید.

مقایسه انواع حنای ابرو؛ بهترین مارک و برند کدام است؟

دوام و ماندگاری بهترین حنای ابرو، به نوع پوست و موی شما بستگی دارد. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که حنا، وضعیت ابروها را تا ۶۰ درصد ترمیم می‌کند و بهبود می‌بخشد و دیگری نیازی به استفاده از پراکسیدهیدروژن یا عامل اکسیدکننده خاص نخواهد بود. برای این‌که هنگام خرید بهترین مارک حنای ابرو، کمتر دچار دردسر شوید، با مقایسه بهترین مارک‌های حنای ابرو که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد.

مدلضد حساسیتحاوی ترکیبات طبیعیتقویت‌کنندهماندگاری بالا
حنای ابرو رایانا مدل Brown Ryana Henna
حنای ابرو قهوه‌ای لاولی Lovely Brown
حنای ابرو سی سی برو CC Brow کاسه‌ای
حنای ابرو بیگن Powder hair dye bigen
جدول مقایسه ویژگی‌های بهترین مارک حنای ابرو

بهترین مارک حنای ابرو را از کجا بخریم؟

زنی با چشم‌های قهوه‌ای در حال استفاده از حنای ابرو
شما می‌توانید از طریق سایت ترب، بهترین حنای ابرو با رنگ‌های متنوع را تهیه کنید.

بعد از معرفی بهترین مارک حنای ابرو، نوبت به خرید این محصول کاربردی و طبیعی می‌رسد. البته فراموش نکنید که بعد از خرید، حتما تست حساسیت ۴۸ ساعته را انجام دهید. برای خرید بهترین حنای ابرو می‌توانید از سایت ترب کمک بگیرید. این سایت، به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نوع پوست و انتظاراتی که از محصول دلخواه‌تان دارید، به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید. ضمن این‌که ترب، اطلاعات دقیق و به‌روزی در مورد قیمت و مشخصات محصولات در فروشگاه‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد.

سخن پایانی

حنای ابرو، یک نوع تاتوی موقت است که اغلب نزدیک به یک ماه، کمتر یا بیشتر دوام دارد. اگرچه روش‌هایی مانند فیبروز، هاشور و میکروبلیدینگ سبب زیبایی ابروها می‌شوند و گاهی آن‌ها را تقویت می‌کنند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه حنا مفید نیستند و زیبایی و سلامت را به‌طور همزمان ارائه نمی‌دهند. این روش، جزو تکنیک‌های جدید در سطح جهان شناخته می‌شود که به دلیل خواص زیادی که دارد، مورد توجه بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی مطرح قرار گرفته است. این محصول، انواع مختلفی دارد و برای انواع ابرو قابل استفاده است. در این مطلب، ۴ مدل از بهترین مارک‌های حنای ابرو مانند رایانا، لاولی، سی سی برو و بیگن را به شما معرفی کردیم تا اگر به دنبال خرید این محصول هستید، بهترین و باکیفیت‌ترین مدل آن را انتخاب کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک حنای ابرو

چگونه می‌توان بهترین مارک حنای ابرو را انتخاب کرد؟

اگر به دنبال خرید بهترین مارک حنای ابرو هستید، بهتر است علاوه‌بر برند سازنده آن، به مواردی مانند حجم، فرمولاسیون، جلوه رنگ، ماندگاری، قیمت و سهولت استفاده از آن هم توجه کنید. ضمن این‌که رنگ حنای مورد نظر شما نباید بیشتر از دو درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ موها باشد.

مدت زمان ماندگاری حنای ابرو چقدر است؟

در حالت کلی حنای ابرو بین ۱۴ تا ۴۰ روز ماندگاری دارد. با این حال، دوام و ماندگاری آن به جنس پوست و نفوذ حنا در پوست بستگی دارد. در پوست‌های چرب معمولا اثر این روش سریع‌تر از بین می‌رود.

مدت زمان اجرای حنای ابرو چقدر طول می‌کشد؟

اگر ابروهای شما حالت مشخصی دارد و موهای زائد نداشته باشد، مدت اجرای حنای ابرو در حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زمان می‌برد.

آیا استفاده از حنای ابرو، برای پوست و ابرو ضرر دارد؟

در برخی موارد ممکن است استفاده از حنای ابرو، پوست را تحریک کند و سبب بروز خارش، بثورات و قرمزی شود. برای این منظور، قبل از استفاده از هر نوع حنای ابرو، حتما تست حساسیت ۴۸ ساعته را انجام دهید.

بهترین مارک حنای ابرو کدام است؟

از میان برندهای مطرح می‌توان به رایانا، لاولی، بیگن و سی سی اشاره کرد که حنای ابرو بسیار باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

🔗 منبع: beautyrules

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *