بهترین مام مردانه؛ خوشبوترین راه خداحافظی با بوی نامطبوع بدن

همه ما روزانه موقعیت‌های مختلفی مثل شرکت‌کردن در جلسه کاری یا رفتن به باشگاه ورزشی و استفاده از آسانسور و تاکسی را تجربه می‌کنیم. در همه این موقعیت‌ها برای جلوگیری از تعریق، بوی بد و آزاردهنده بدن از مام ضدتعریق مردانه استفاده می‌کنید. اما برخی از مام‌های مردانه به دلیل کیفیت پایین نه‌تنها باعث خوشبو نشدن بدن نمی‌شوند؛ بلکه باعث ایجاد لکه روی لباس می‌شوند و در طول روز احساس ناخوشایندی را به شما می‌دهند. اگر تا الان بهترین مام صابونی مردانه را انتخاب نکرده‌اید، ما اینجا هستیم تا به شما بهترین مام مردانه را معرفی می‌کنیم تا در روز احساس شادابی و اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

مام ضدتعریق مردانه؛ محافظ پرقدرت بدن

یک مام ضد تعریق مردانه در دست یک فرد
مام ضد تعریق مردانه با خشک کردن پوست، حس شادابی را به شما در زمان فعالیت می‌دهد.

هرچند که تعریق بدن یک فرایند طبیعی است؛ اما بوی بد تعریق و خیس شدن لباس‌ها از مشکلات تعریق بدن است. برای رفع این مشکل روزانه از مام ضدتعریق مردانه استفاده کنید. مام یا مام رول ضدتعریق بافت مایعی دارد و با ایجاد یک‌ لایه محافظ روی پوست احساس خنکی و تازگی را به شما می‌دهد. این محصول آرایشی و بهداشتی محفظه پلاستیکی و شیشه‌ای دارد. در ادامه بهترین مام مردانه را در برندهای ایرانی و خارجی  معرفی می‌کنیم.

استفاده بیش از اندازه مام ضد تعریق مردانه ممکن است باعث انسداد غدد عروقی یا تحریک پوست شود.

۱. رول ضدتعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active

مام ضد تعریق مردانه نیوا با رایحه خنک
مام ضد تعریق مردانه NIVEA مدل فرش اکتیو

رول ضدتعریق نیوآ مخصوص آقایان بوده و تعریق بدن را کنترل می‌کند. این مام فاقد الکلT برای انواع پوست‌ها به‌ویژه پوست‌های حساس مناسب است. رول ضدتعریق نیوآ با ترکیباتی که دارد از بوی بد بدن جلوگیری می‌کند که منجر به خشک‌شدن پوست می‌شود. این رول ضدتعریق با خشک‌کردن پوست از ایجاد لکه روی لباس جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعخنک و تند
کشور تولیدکنندهآلمان
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ماندگاری۴۸ ساعته
جدول مشخصات مام ضد تعریق مردانه نیوا

۲. رول ضدتعریق مردانه شون مدل Fresh Bamboo

مام ضد تعریق شون با رایحه ملایم
مام ضد تعریق مردانه Schon مدل فرش بامبو

رول ضدتعریق مردانه شون حاوی عصاره طبیعی و گیاهی است که برای استفاده روزانه مناسب است. این رول ضدتعریق با خاصیت گیاهی و طبیعی که دارد، مانع از ایجاد لک و سفیدشدن لباس می‌شود. این محصول طبیعی فاقد الکل و پارابن است و از پوست حساس ناحیه زیر بغل محافظت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعملایم و معتدل
کشور تولیدکنندهایران
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ماندگاری۴۸ ساعت
جدول مشخصات مام ضد تعریق مردانه شون

بعد از اصلاح نواحی زیر بغل، پوست حساس تر است و استفاده از مام ضد تعریق مردانه باعث تحریک پوست می‌شود. بهتر است کمی صبر کنید تا پوست آرام بگیرد.

۳. رول ضدتعریق مردانه مای مدل Mount Vein

مام ضد تعریق مای با رایحه نت میوه ای
مام ضد تعریق مردانه MY مدل مونت وین

رول ضدتعریق مردانه مای، رایحه نت میوه‌ای دارد. نت آغازین با رایحه آناناس، برگ و مات احساس شادابی به شما می‌دهد و نت میانی رایحه سدر سفید را احساس می‌کنید و با رایحه تونکا و چوب صندل پایان می‌رسد. این رول ضدتعریق برای استفاده آقایان مناسب است و آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. رول ضدتعریق مردانه مای با کنترل غدد تولیدکننده عرق، از تعریق بالا و بوی بد آن جلوگیری می‌کند. این محصول ماندگاری بالایی دارد و داشتن حس اعتمادبه‌نفس را در شما بیشتر می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعترش و خنک
کشور تولیدکنندهایران
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ماندگاری۲۴ ساعت
جدول مشخصات مام ضد تعریق مردانه مای

استفاده از ماسک صورت بعد از اصلاح به شادابی و طراوت پوست شما کمک می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین ماسک صورت مردانه، مطلب 7 مدل برتر ماسک صورت مردانه را مطالعه کنید.

۴. مام رول ضدتعریق مردانه رکسونا مدل Extra Cool

مام ضد تعریق رکسونا با رایحه تند
مام ضد تعریق مردانه Rexona مدل اکسترا کول

رول ضدتعریق مردانه رکسونا با بستن غدد پوست، فرایند تعریق بدن را به تعویق می‌اندازد و حس شادابی همیشگی را به شما هدیه می‌دهد. این رول ضدتعریق علاوه بر جلوگیری از تعریق بیش از اندازه، مانع از بوی بد و آزاردهنده می‌شود. همچنین رول ضدتعریق مردانه رکسونا با خشک‌ کردن پوست، به خوشبو بودن بدن کمک می‌کند. این رول ضدتعریق برای انواع پوست‌ها مناسب است و هیچ‌گونه کثیفی و لکه را روی لباس رنگی ایجاد نمی‌کند.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعتند و خنک
کشور تولیدکنندهایران
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ماندگاری۴۸ ساعت
جدول مشخصات مام ضد تعریق مردانه رکسونا

۵. رول ضدتعریق مردانه فا مدل Sport Recharge

مام ضد تعریق فا با رایحه خنک
مام ضد تعریق مردانه Fa مدل اسپرت ری شارژ

رول ضدتعریق مردانه فا با سرکوب‌ کردن تعریق، بدن را خوشبو می‌کند. این رول ضدتعریق مناسب آقایان به‌ویژه ورزشکاران طراحی شده است. در ترکیبات این مام، نعناع آبی وجود دارد که تا ۷۲ ساعت ماندگاری دارد. این رول ضد تعریق هیچ‌گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید این محصول آرایش را از فروشگاه‌های متنوع ترب با بهترین قیمت بخرید.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبع خنک
کشور تولیدکنندهامارات
حجم۵۰میلی‌لیتر
ماندگاری۷۲ ساعت
جدول مشخصات مام ضد تعریق فا

بهتر است بعد از استفاده از مام ضد تعریق مردانه، اجازه دهید که مام خشک شود و سپس لباس بپوشید تا از ایجاد لکه و کثیفی روی لباس جلوگیری کنید.

۶. رول ضدتعریق رودیر مدل Bergamot

مام ضد تعریق رودیر با رایحه خنک
مام ضد تعریق مردانه Rodier مدل برگاموت

رول ضدتعریق رودیر با عطر دلپذیر و خنکی که دارد احساس شادابی و طراوت را به شما می‌بخشد. این رول ضدتعریق حاوی ترکیبات و عصارهای طبیعی است که نه‌تنها پوست شما را نرم و شاداب می‌کند، بلکه هیچ‌گونه حساسیتی به وجود نمی‌آورد. رول ضدتعریق رودیر فاقد الکل بوده و برای افرادی که پوست حساس دارند، گزینه مناسبی است. این رول ماندگاری بالای ۱۳ ساعت دارد و لکه روی لباس ایجاد نمی‌کند.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبع خنک
کشور تولیدکننده فرانسه
حجم۵۰ میلی‌لیتر
ماندگاری ۴۸ ساعت
جدول مشخصات مام ضد تعریق مردانه رودیر

۷. دئودورانت ژلی میچام مدل Mountain Air

مام ضد تعریق میچام با رایحه خنک
مام ضد تعریق مردانه Mitchum مدل مونتین ایر

دئودورانت ژلی میچام بوی تعریق بدن را کاهش می‌دهد و حس خنکی و طراوت را برای طول روز همیشگی می‌کند. این دئودورانت مردانه در سریع‌ترین زمان خشک می‌شود، لکه و کثیفی روی لباس به جا نمی‌گذارد. دئودورانت ژلی میچام رطوبت ناشی از گرما و استرس را از بین می‌برد. فرمولاسیون تند و ماندگاری بالا از نقاط مثبت شناخته شده این محصول آرایشی و بهداشتی است.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعخنک و تند
کشور تولیدکنندهآمریکا
حجم۶۳ گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جدول مشخصات دئودورانت ضد تعریق مردانه میچام

تعریق زیاد بدن می‌تواند منجر به تغییر رنگ در ناحیه زیر بغل شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از این مشکل مطلب بهترین مام سفیدکننده بدن را مطالعه کنید.

۸. دئودورانت ژلی آمبرلا مدل Hero Man

دئودورانت آمبرلا با رایحه خنک
مام ضد تعریق مردانه Umbrella مدل هیرو من

دئودورانت ژلی آمبرلا بوی بد بدن را متوقف می‌کند و موجب خوشبو شدن بدن می‌شود. این دئودورانت با خاصیت آبرسانی، از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و پوست را شاداب و مرطوب نگه می‌دارد. دئودورانت ژلی آمبرلا ضدباکتری و حساسیت بوده و برای پوست آسیب جدی ایجاد نمی‌کند. این مدل از بهترین مارک دئودورانت پسرانه جذب سریعی دارد و بدن را برای مدت‌زمان طولانی خوشبو نگه می‌دارد.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعخنک و شیرین
کشور تولیدکنندهایران
حجم۷۵ میلی‌لیتر
ماندگاری۲۴ ساعت
جدول مشخصات دئودورانت آمبر

۹. دئودورانت صابونی رایت گارد مدل Arctic Refresh

دئودورانت صابونی رایت گارد با رایحه خنک
دئودورانت صابونی Right Guard مدل آرکتیک رفرش

دئودورانت صابونی رایت گارد بهترین راه مبارزه با بوی نامطبوع تعریق بدن است. این دئودورانت صابونی حالت جامد و نرم دارد. زمانی که این دئودورانت را استفاده می‌کنید، متوجه ماندگاری بالا این محصول می‌شوید. دئودورانت صابونی رایت گارد تا مدت‌ زمان طولانی، از بوی نامطبوع تعریق و ایجاد لکه روی لباس جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید دئودورانت صابونی رایت گارد را که یکی از بهترین مارک دئودورانت پسرانه است از فروشگاه‌های مختلف ترب به‌صورت آنلاین یا حضوری با بهترین کیفیت و قیمت بخرید.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعخنک و ملایم
کشور تولیدکنندهآمریکا
حجم۷۳ گرم
ماندگاری۷۲ ساعت
جدول مشخصات دئودورانت صابونی مردانه رایت گارد

برای ماندگاری بیشتر بهترین مام مردانه، این محصول را پس از استحمام یا شب استفاده کنید. پس از استحمام پوست شما تمیز است، مام به خوبی روی پوست شما جذب می‌شود.

۱۰. استیک صابونی رکسونا مدل Exctra Cool

مام صابونی رکسونا با رایحه خنک
مام صابونی مردانه Rexona مدل اکسترا کول

مام صابونی رکسونا با خشک نگه‌ داشتن پوست در زمان فعالیت‌های روزانه از بوی نامطبوع بدن جلوگیری می‌کند و حس خنکی، طراوت را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. این مام صابونی از عصاره طبیعی نعناع بهره گرفته که باعث می‌شود در زمان فعالیت‌های پرانرژی، بدن تعریق نکند و احساس شادابی داشته باشید. در زمان مصرف این مام صابونی ماندگاری و کیفیت بالا این محصول را احساس می‌کنید. همچنین این مدل از بهترین مام صابونی مردانه کاملا بی‌رنگ است و روی لباس به‌خصوص لباس‌های رنگی و سفید لکه و کثیفی ایجاد نمی‌کند.

مشخصاتتوضیحات
رایحه و طبعخنک و ملایم
کشور تولیدکنندهایران 
حجم۴۰ میلی‌لیتر
ماندگاری۴۸ ساعت
جدول مشخصات مام صابونی مردانه رکسونا

مقایسه مام با دئودورانت

دئودورانت یکی دیگر از محصولات ضدتعریق در بازار است. این محصول ضدتعریق بافت جامدی دارد که برای جلوگیری از بوی بد تعریق در بازار تولید می‌شود. دئودورانت بر پایه الکل و درصدهای متفاوتی از عطر است که بوی خوشایندی را روی پوست شما می‌گذارد. در ادامه این دوتا محصول را مقایسه می‌کنیم، تا بهترین خوشبو کننده بدن را انتخاب کنید.

  • عملکرد: مام ضد تعریق مردانه با مسدود کردن غدد عروق به کاهش تعریق بدن کمک می‌کند؛ در حالی که دئودورانت به کنترل بوی نامطبوع بدن اثر می‌گذارد.
  • مدت ماندگاری: دئودورانت ماندگاری کمتری در مقایسه با مام ضد تعریق دارد. این محصول تا ۲۴ ساعت روی بدن باقی می‌ماند.
  • تاثیر بر پوست: دئودورانت در مقایسه با مام ضد تعریق کمتر باعث خشکی پوست می‌شود، در حالی که ممکن است بعد از استفاده از مام ضد تعریق پوست شما خشک شود.
  • رایحه: مام ضد تعریق مردانه در مقایسه با دئودروانت رایحه خنتثی و ملایم‌تری دارد.

بنابراین مام ضد تعریق مردانه و دئودورانت با کنترل و کاهش بوی تعریق به خوشبو بودن بدن کمک می‌کند. دئودورانت مدت زمان طولانی‌تری روی پوست باقی می‌ماند. بهترین مام مردانه رایحه ملایم‌تری نسبت به دئودورانت دارد. اگر بیش از اندازه تعریق دارید و لباس شما در ناحیه زیر بغل خیس می‌شود، بهتر است از مام ضدتعریق استفاده کنید. اما اگر بوی بد بدن شما را اذیت می‌کند دئودورانت انتخاب مناسب‌تری برای شما است.

بهترین مام مردانه از کجا بخریم؟

سه مدل مختلف از مام ضد تعریق مردانه در پس زمینه نارنجی
ترب موتور جست وجو محصول با بهترین کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

 بهترین مام مردانه را از کجا باید خرید؟ پیشنهاد ما برای خرید مام ضدتعریق مردانه ترب است. ترب یک پلتفرم آنلاین برای خرید محصولات مختلف با بهترین کیفیت و قیمت است. در ترب مام مردانه را با یک کلیک ساده در دسته‌بندی محصول پیدا کنید، با مقایسه قیمت محصول، مام مردانه را با قیمت مقرون‌به‌صرفه بخرید. اگر دوست دارید، قبل از خرید رایحه مام ضدتعریق را امتحان کنید، در ترب من، شهر محل سکونتان را انتخاب کنید با جست‌وجو مام ضدتعریق مردانه، نزدیک‌ترین فروشگاه حضوری را برای خرید محصول پیدا کنید.

کلام آخر

در آخر اینکه در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین مام ضد تعریق مردانه را معرفی کرده‌ایم. مام ضد تعریق مردانه با خشک کردن پوست در زمان فعالیت از بوی نامطبوع بدن جلوگیری می‌کند و بدن را خوشبو نگه می‌دارد. این محصول که در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود، روی لباس لکه و کثیفی ایجاد نمی‌کند. اگر روزانه فعالیت زیادی دارید و می‌خواهید در روز احساس شادابی و طراوت را همیشگی کنید. با انتخاب بهترین مام ضد تعریق مردانه از روزتان بیشترین لذت را ببرید. برای خرید، این ۱۰ محصول برتر را مقایسه کنید و بهترین رایحه راانتخاب کنید.

برندفاقد الکلمحافظت از پوست حساسماندگاری بالاحساسیت‌زا نبودنحاوی عصاره طبیعی
نیوا
شون
مای
رکسونا
فا
رودیر
میچام
آمبرلا
رایت گارد
رکسونا( صابونی)
جدول مقایسه ۱۰ برند بهترین مام مردانه

پرسش های متداول در مورد بهترین مام ضد تعریق مردانه

آیا رول ضدتعریق نیوا روی لباس لکه به جا می‌گذارد؟

خیر، این رول ضدتعریق در مدت‌زمان کوتاهی روی پوست خشک می‌شود و روی لباس به‌خصوص لباس‌های رنگی و سفید لکه و کثیفی ایجاد نمی‌کند.

آیا رول ضدتعریق بامبو برای پوست‌های حساس مناسب است؟

 بله، این مام ضدتعریق مردانه هیچ‌گونه الکل و پارابن ندارد و برای انواع پوست‌ها مناسب است.

کدام مام ضدتعریق مردانه برای استفاده بعد از ورزش مناسب است؟

دئودورانت ژلی میچام در زمان فعالیت خشک را پوست می‌کند و از بوی بد تعریق جلوگیری می‌کند.

🔗 منبع: verywefit

اعظم شورکشتی
اعظم شورکشتی

من اعظم هستم؛ دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی که از سال ۹۹ در مسیر محتوا قدم گذاشتم. با گذشت زمان و علاقه‌ای که به نوشتن داشتم، تمرکزم به سمت موضوعات مختلف کشیده شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *