بهترین ژل ابرو خارجی را از کدام برند‌ها بخریم؟

از آن‌جایی‌که طی سال‌های گذشته داشتن ابروهای پرپشت و خوش‌حالت، به یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است، بسیاری از خانم‌ها برای فرم‌دهی و حالت‌بخشی به ابروهای خود، از ژل ابرو استفاده می‌کنند. در حال حاضر برندهای مختلفی به تولید این محصول آرایشی پرداخته‌اند که ماندگاری و کیفیت محصولات آن‌ها زبانزد خاص و عام است. همین مسئله، انتخاب بهترین ژل ابرو خارجی را از میان این محصولات دشوار کرده است. برای این‌که بتوانید بهترین برند ژل ابرو خارجی را خریداری کنید، در این نوشتار تصمیم گرفته‌ایم بهترین مارک ژل ابرو خارجی را به شما معرفی کنیم.

معرفی ۷ مدل از بهترین برند ژل ابرو خارجی

زنی با پوست کک و مکی در حال استفاده از ژل ابرو
برای استفاده از ژل ابرو باید از میان تمامی برندهای خارجی، بهترین مارک را بشناسید و بهترین را تهیه کنید.

در میان بهترین مارک‌های لوازم آرایشی، انتخاب بهترین ژل ابرو کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. کیفیت بالا و تنوع این محصولات سبب شده تا خریداران موارد زیادی را برای انتخاب پیش‌روی خود داشته باشند. در این بخش به معرفی ۷ مدل از بهترین مدل‌های ژل ابرو خارجی می‌پردازیم:

  1. ژل ابرو مک
  2. ژل لیفت ابرو نیکس
  3. ژل ابرو ال ای گرل
  4. ژل لیفت ابرو گلدن رز مدل ۱۲۲۱
  5. ژل ابرو شیگلم
  6. ژل لیفت ابرو بنفیت
  7. ژل حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده ابرو نوت

حتما بخوانید: ژل ابرو چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟

۱. ژل ابرو مک (Mac)

ژل تثبیت کننده ابرو مک
MAC Eyebrow Gel

اگر به دنبال خرید ژل ابرویی فوق‌العاده با خاصیت حالت‌دهندگی بدون ایجاد حساسیت هستید، ژل ابرو مک همان محصول مورد نظر شما است. این محصول کاربردی، به دلیل داشتن مواد اولیه باکیفیت، در حفظ و نگهداری حالت طبیعی ابروها، بسیار خوب عمل می‌کند.

بافت این ژل ابرو بسیار خوب و سبک است و می‌تواند تا ۸ ساعت حالت طبیعی ابروهایتان را حفظ کند. ژل ابرو مک در برابر رطوبت و تعریق بسیار مقاوم است و می‌تواند بدون ردی از سفیدی و پوسته‌پوسته شدن، رضایت شما را جلب کند. علاوه‌براین، فاقد پارابن و سولفات است و می‌توان آن را بدون ایجاد کمترین حساسیتی استفاده کرد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۸ ساعته
حجم۱۰ میلی‌‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتبدون پوسته‌پوسته شدن، مقاوم در برابر تعریق و رطوبت، دارای بافت نرم و سبک، حالت‌دهنده، بدون ایجاد سفیدک، بدون اثرات جانبی، براقیت جذاب و طبیعی، فاقد عطر، پارابن، سولفات و روغن‌های معدنی، ضدحساسیت
جدول ویژگی‌های ژل ابرو مک

۲. ژل لیفت ابرو نیکس (NYX)

ژل تثبیت کننده ابرو نیکس
NYX Eyebrow Gel

اگر قصد خرید یک محصول فوق‌العاده قدرتمند با ماندگاری ۱۶ ساعته را دارید، ژل لیفت ابرو نیکس، دقیقا همان محصولی است که می‌خواهید. ساختار شفاف و بدون رنگ این محصول، ظاهری طبیعی روی ابروها ایجاد می‌کند. علاه‌براین، بدون ایجاد هیچ‌گونه سفیدکی روی ابروها باقی می‌ماند و با روکشی نامرئی، ابروهایتان را لیفت می‌کند و حالت می‌دهد. این محصول، کاملا ارگانیک بوده و بدون تست حیوانی تولید شده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۱۶ ساعته
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتلیفت‌کننده و حالت‌دهنده سریع و قوی ابرو، تقویت‌کننده موهای ابرو، شفاف و بدون رنگ، بدون ایجاد سفیدک و پوسته‌پوسته شدن، امکان استفاده سریع و آسان، ایجاد ظاهری طبیعی، شیک و پرپشت برای ابروها، دارای فرمولاسیون سبک و گیاهی، بدون تست حیوانی
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو نیکس

۳. ژل ابرو ال ای گرل (L A Girl)

ژل تثبیت کننده ابرو ال ای گرل
L A Girl Eyebrow Gel

ژل ابرو ال ای گرل دارای رنگدانه‌های طبیعی و فوق‌العاده است که به منظور پرپشت کردن و حالت دادن به ابروهای شما طراحی شده است. بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی، دارای بافتی غلیظ و کرمی است که به سادگی روی ابروهای شما پخش می‌شود. این محصول، از رنگدانه‌های غنی بهره می‌برد که می‌تواند رنگی طبیعی به ابروهایتان بدهد. علاوه‌براین، ماندگاری بالایی دارد و می‌تواند تا ۱۲ ساعت بدون تغییر روی ابروها باقی بماند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۱۲ ساعته
حجم۳ گرم
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحالت‌دهنده ابرو و مژه، پرپشت‌کننده ابرو، کمک به شکل‌دهی و فرم‌دهی ابروها، بدون ایجاد لک و سیاهی روی پوست، دارای فرمولاسیون کرمی و بسیار نرم، دارای رنگدانه‌های طبیعی، دوام و ماندگاری بالا، مقاوم در برابر محو شدن، بدون ریزش، دارای پیگمنت بالا
جدول ویژگی‌های ژل ابرو ال ای گرل

۴. ژل لیفت ابرو گلدن رز (Golden Rose) مدل ۱۲۲۱

ژل تثبیت کننده ابرو گلدن رز
Golden Rose Eyebrow Gel

ژل لیفت ابرو گلدن رز مدل ۱۲۲۱، محصولی شفاف و فاقد رنگ است که حالتی ژله‌ای دارد. این ژل ابرو به صورت کاملا تخصصی برای فرم‌دهی به ابروهای شما طراحی شده است. گرانول‌های موجود در این ژل، مانع از ریزش ابروهای شما می‌شود و آن‌ها را تقویت می‌کند.

حتما بخوانید: بهترین مارک ژل لیفت ابرو بازار چیست؟

ساختار بی‌رنگ و شفاف این محصول سبب شده تا ابروهایتان حالتی طبیعی داشته باشند. فرمولاسیون این ژل ابرو تضمین می‌کند که فرم ابروها‌ برای مدت زمان زیادی حفظ می‌شود و یکدست می‌ماند. اپلیکاتور ژل ابرو گلدن رز به اندازه کافی بزرگ است و تنها با یک‌بار استفاده، می‌تواند موهای ریز را هم پوشش دهد.

ژل لیفت ابرو گلدن رز مدل ۱۲۲۱، ضدآب است؛ اما هنگام شست‌وشو با آب و صابون و دیگر شوینده‌های بهداشتی به آسانی پاک می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۱۱ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، حالت‌دهنده ابرو و مژه، لیفت‌کننده و تثبیت‌کننده ابرو، ماندگاری بالا، تقویت‌کننده ابرو و مژه، پرپشت‌کننده و حجم‌دهنده ابروها، بدون ایجاد سفیدک، دارای بافت شفاف، بدون رنگ و بو، دارای ریزدانه‌های ویتامین
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو گلدن رز مدل ۱۲۲۱

اگر می‌خواهید بیشتر درباره برندهای معتبر آرایشی بیشتر بدانید، مطلب بهترین برند لوازم آرایشی؛ معرفی مارک‌های معتبر ایرانی و خارجی را مطالعه کنید.

۵. ژل ابرو شیگلم (Sheglam)

ژل تثبیت کننده ابرو شیگلم
Sheglam Eyebrow Gel

اگر قصد خرید بهترین برند ژل ابرو خارجی را دارید، ژل ابرو شیگلم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این محصول، سبک، ماندگار و ضدآب است. بافت بسیار نرم و سبکی دارد و کاملا بی‌رنگ و شفاف است. هم‌چنین ماندگاری بالایی در لیفت کردن ابروها دارد. از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده این ژل ابرو می‌توان به مقاومت بالا در برابر چربی و تعریق و فاقد پارابن بودن اشاره کرد.

علاوه‌براین، محصولی گیاهی بوده که بدون تست حیوانی عرضه شده است. بهترین برند ژل ابرو خارجی، ابروهای شما را به بهترین شکل ممکن لیفت می‌کند و مانع از ریزش و سفیدک زدن آن‌ها می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندسنگاپور
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۷ گرم
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، حالت‌دهنده ابرو، قدرت حالت‌دهی و لیفت بالا، عدم ایجاد حساسیت و ریزش ابرو، برس حالت‌پذیر و نرم، بدون پارافین و مواد شیمیایی مضر، جلوه نهایی طبیعی و کاملا مات، بدون احساس چسبندگی، ماندگاری بالا، بدون ایجاد سفیدک، دارای فرمولاسیون سبک و گیاهی، بدون تست حیوانی
جدول ویژگی‌های ژل ابرو شیگلم

۶. ژل لیفت ابرو بنفیت (Benefit)

ژل تثبیت کننده ابرو بنفیت
Benefit Eyebrow Gel

بنفیت، از جمله برندهای محبوب لوازم آرایشی است که محصولات آن، مورد توجه بسیاری از میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای قرار گرفته است. ژل لیفت ابرو بنفیت، کاملا سبک و بدون رنگ است و جلوه‌ای طبیعی روی ابروها ایجاد می‌کند. عدم ایجاد خشکی، پوسته و سفیدک روی ابروها، ماندگاری ۲۴ ساعته و لیفت کردن ابروها از ویژگی‌های بارز این محصول هستند که آن را به بهترین برند ژل ابرو خارجی تبدیل می‌کند. مقاومت بالا در برابر تعریق و چربی سبب محبوبیت این محصول در میان خانم‌ها شده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاری۲۴ ساعته
حجم۷ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتحالت‌دهنده، ضدریزش، فرم‌دهنده، لیفت‌کننده، دارای فرمولاسیون سبک و گیاهی، بدون تست حیوانی، ضدآب و ضدتعریق، بدون ایجاد چسبندگی، بافتی سبک و نرم، پرپشت‌کننده و حجم‌دهنده ابروها، ایجاد ظاهری طبیعی
جدول ویژگی‌های ژل لیفت ابرو بنفیت

۷. ژل ابرو حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده نوت (Note)

ژل ابرو حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده نوت
Note Eyebrow Gel

این محصول دوکاره از برند نوت، بهترین گزینه برای خانم‌هایی است که ابروهای کم‌پشتی دارند. ژل ابرو حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده نوت، ضمن فرم بخشیدن به ابروها، می‌تواند بخش‌های توخالی و کم‌‍پشت را پر کند و حالتی زیبا به آن‌ها ببخشد. جلوگیری از ریزش ابرو، تقویت تارهای ابرو و عدم ایجاد چسبندگی، از دیگر ویژگی‌های این محصول کاربردی هستند. بهترین ژل ابرو خارجی در دو رنگ تیره و روشن تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به رنگ ابروهایتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

فرمولاسیون ژل ابرو نوت به گونه‌ای است که همانند یک مولتی‌ویتامین اثر می‌کند و در طولانی‌مدت سبب حفظ حالت طبیعی ابروها می‌شود.

این ژل ابرو دوکاره، رنگی شفاف دارد و می‌تواند ابروها را بدون ایجاد رد سفیدی لیفت کند. علاوه‌براین در ترکیبات آن، عصاره آلوئه‌ورا و انواع ویتامین وجود دارد و سبب تثبیت حالت ابروها و تقویت آن‌ها می‌شود. ژل حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده نوت ضدآب است و برای پاک کردن آن نیاز دارید از شوینده‌های آرایشی قوی استفاده کنید.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
ماندگاریبالا
حجم۱۰ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، لیفت‌کننده ابرو، حالت‌دهنده، تقویت‌کننده و پرپشت‌کننده ابرو، تغذیه‌کننده و آبرسان، دارای فرمولاسیون سبک و گیاهی، بدون تست حیوانی، حاوی آنتی‌اکسیدان، حاوی روغن دانه آفتاب‌گردان، روغن گردو و ویتامین E، دارای براش دوطرفه، برطرف کردن نواقص ابرو، پر کردن قسمت‌های خالی ابرو، قابلیت فرم‌دهی به ابروها، عدم ایجاد حساسیت و ریزش ابرو
جدول ویژگی‌های ژل ابرو حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده نوت

مقایسه ژل‌های ابرو خارجی؛ بهترین مدل کدام است؟

در این مقاله ۷ مدل از بهترین ژل ابرو‌های خارجی را به شما معرفی کردیم. برندهای خارجی تنوع زیادی در محصولات خود دارند. به همین خاطر می‌توانید بهترین برند ژل ابرو خارجی را با توجه به انتظارات خود پیدا کنید. این محصولات، اغلب از مواد باکیفیتی تهیه می‌شوند و ماندگاری بالایی دارند. از سوی دیگر، دارای رنگ‌های متنوع هستند که می‌توانند در انتخاب ژل ابرو مناسب با رنگ ابروها کمکتان کنند. با مقایسه بهترین مارک‌های ژل لیفت ابرو خارجی، می‌توانید مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

مدلحفظ حالت طبیعیحاوی ترکیبات طبیعیبدون ایجاد سفیدکتقویت‌کنندهماندگاری بالا
ژل ابرو مک
ژل لیفت ابرو نیکس
ژل ابرو ال ای گرل
ژل لیفت ابرو گلدن رز
ژل ابرو شیگلم
ژل لیفت ابرو بنفیت
ژل ابرو نوت
جدول مقایسه بهترین ژل‌های ابرو با برند خارجی

بهترین ژل ابرو خارجی را از کجا بخریم؟

زنی با چشم‌های سبز در جال استفاده از براش ابرو
برای تهیه بهترین ژل ابرو خارجی، می‌توانید از طریق سایت ترب اقدام کنید.

در این مقاله بهترین ژل ابروهای خارجی را به شما معرفی کردیم. اگر به دنبال خرید بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت هستید، سایت ترب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این سایت، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. علاوه‌براین، سایت ترب امکان مقایسه مشخصات و قیمت مدل‌های مختلف را به شما می‌دهد تا در نهایت بهترین نوع آن را با توجه به بودجه و انتظارات خود خریداری کنید.

ترب با گردآوری فروشندگان معتبر، این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی اصل و باکیفیت را خریداری خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مطلب، ویژگی‌های بهترین برندهای ژل ابرو خارجی را بیان کردیم. ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار است که برای فیکس و مرتب کردن ابروها کاربرد دارد. با خرید بهترین برند ژل ابرو خارجی از فروشگاه‌های معتبر، دیگر با هیچ‌گونه عوارض جانبی مواجه نخواهید شد. بدون تردید توجه به برند محصول، نکته‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. برای خرید بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی همانند مک، نیکس، ال ای گرل، گلدن رز، شیگلم، بنفیت و نوت می‌توانید به سایت ترب مراجعه کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین ژل ابرو خارجی

برای انتخاب بهترین ژل ابرو خارجی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر ابروهای ضخیمی دارید، بهتر است به سراغ ژل ابروهای شفاف و بی‌رنگ بروید. اگر پوست اطراف ابروهای شما خشک و حساس است، خرید ژل ابرو حاوی ترکیبات آبرسان می‌تواند کمک‌کننده باشد. در نهایت اگر پوست اطراف ابروهایتان چرب است، از خرید ژل ابرو حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده خودداری کنید.

بهترین ژل ابرو خارجی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال خرید بهترین ژل ابرو خارجی هستید، حتما به سراغ محصولاتی بروید که از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده‌ باشند تا ابروهایتان دچار ریزش نشوند. بهترین ژل ابرو خارجی حاوی ترکیبات گیاهی مناسب است و ماندگاری بالایی دارد.

بهترین مارک ژل لیفت ابرو خارجی کدام است؟

برندهای مک، نوت، گلدن رز، ال ای گرل و بنفیت چند مورد از معروف‌ترین تولیدکننده‌های ژل ابرو در دنیا هستند.

🔗 منبع: forbes

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *