راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان

اگر ۹ میلیون بودجه برای خرید خوش‌قیمت‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی دارید و فقط می‌خواهید از برند سامسونگ انتخاب کنید، می‌توانید به سراغ دستگاه‌های اقتصادی بروید. اگرچه با این بودجه گزینه‌های متنوعی از برندهای دیگر نیز برای خرید گوشی وجود دارد، اما امروز تمرکز خود را روی سامسونگ گذاشته‌ایم تا ببینیم از بین جدیدترین و زیباترین گوشی‌های این برند، کدام را می‌توان به عنوان بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان پیشنهاد داد.

معرفی بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون

سامسونگ همواره به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان گوشی موبایل شناخته می‌شود که طیف گسترده‌ای از محصولات را با قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند. ما در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان به سراغ چند مدل محبوب و اقتصادی از این برند رفته‌ایم تا متناسب با نیازها و سلیقه خود، هر مدلی که نظرتان را جلب کرد، تهیه کنید.

اگر بازه قیمتی خاصی را مد نظر ندارید، می‌توانید راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ را مطالعه کنید تا با سایر گزینه‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف دیگر نیز آشنا شوید.

۱. Galaxy A15 نسخه ۶/۱۲۸

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۱۵
گوشی سامسونگ گلکسی A15
ویژگی‌هاتوضیحات
تاریخ عرضه۱۱ دسامبر ۲۰۲۳
بدنهپلاستیکی با ۲۰۰ گرم وزن
نمایشگر۶.۵ اینچ با پنل Super AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ‌ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
نرم افزاردارای اندروید ۱۴ و رابط One UI Core ۶.۱ که تا سه سال آپدیت‌های اصلی اندروید را دریافت می‌کند
سخت افزارچیپست Mediatek Helio G99 با CPU هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
دوربین عقباصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
باتری و شارژر۵۰۰۰ میلی‌آمپری با توان شارژ ۲۵ وات
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A15

Galaxy A15 به عنوان یکی از خوش‌دست‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌هایی که سامسونگ تا به حال تولید کرده، شناخته می‌شود. تا لحظه نگارش این متن، شما می‌توانید این گوشی را با ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با کم‌تر از ۹ میلیون بودجه تهیه کنید. نکته قابل توجه در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون این است که نسخه ۴ گیگابایت RAM این گوشی را می‌توانید با بودجه کم‌تر از این هم خریداری کنید. اما در نسخه ۶ گیگابایتی، تجربه به مراتب نرم‌تر و روان‌تری از کار کردن با این گوشی به دست می‌آورید که در حس کاربری تاثیر قابل توجهی دارد.

  • طراحی زیبا با مقاومت بالا
  • پشتیبانی نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز و پنل OLED
  • باتری قوی
  • کیفیت خوب عکس‌ها در روز
  • افت کیفیت دوربین‌ها در نور کم
  • نداشتن شارژر

در صورتی که تمایل دارید با سایر گزینه‌ها از برندهای معتبر دیگر نیز آشنا شوید، مقاله بهترین گوشی که به معرفی و بررسی ۱۲ مدل گوشی مختلف پرداخته را از دست ندهید.

۲. Galaxy A05s نسخه ۶/۱۲۸

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۰۵ اس
گوشی سامسونگ گلکسی A05s
ویژگی‌هاتوضیحات
تاریخ عرضه۲۵ سپتامبر ۲۰۲۳
بدنهپلاستیکی با ۱۹۴ گرم وزن
نمایشگر۶.۷ اینچ با پنل PLS LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ‌ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
نرم افزاراندروید ۱۳
سخت افزارچیپست Qualcomm SM6225 Snapdragon ۶۸۰ 4G با CPU هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۰، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
دوربین عقباصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپری با توان شارژ ۲۵ وات
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A05s

گوشی Galaxy A05s که جزو جدیدترین گزینه‌های موجود در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان به شمار می‌رود، در نسخه ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، بهترین تجربه کاربری که می‌توانید از این گوشی به دست بیاورید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این گوشی در نسخه‌های متعدد با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود و در هر بازه قیمتی هم جزو خوش‌قیمت‌ترین و زیباترین گزینه‌های پیشنهادی برگزیده می‌شود. در بازه ۹ میلیون هم همچنان یکی از ارزشمندترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به سراغ آن بروید.

  • طراحی زیبا با مقاومت بالا
  • کیفیت خوب عکس‌ها در روز
  • باتری قوی
  • پشتیبانی نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
  • افت کیفیت دوربین در نور کم
  • نداشتن شارژر

۳. Galaxy A14 نسخه ۶/۱۲۸

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۱۴
گوشی سامسونگ گلکسی A14
ویژگی‌هاتوضیحات
تاریخ عرضه۲۸ فوریه ۲۰۲۳
بدنهپلاستیکی با ۲۰۱ گرم وزن
نمایشگر۶.۷ اینچ با پنل PLS LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ‌ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
نرم افزاراندروید ۱۳ با رابط One UI Core ۶ قابل ارتقاء به اندروید ۱۴
سخت افزارچیپست Mediatek Dimensity ۷۰۰ با CPU‌ هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
دوربین عقباصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
باتری و شارژر۵۰۰۰ میلی‌آمپری با توان شارژ ۲۵ وات
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A14

گوشی سامسونگ Galaxy A14 یکی دیگر از گزینه‌هایی است که با بودجه کم‌تر از ۹ میلیون هم می‌توانید تهیه کنید، اما بهترین تجربه استفاده از این گوشی را در نسخه ۶ گیگابایت RAM با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن به دست می‌آورید. این گوشی که به واسطه وزن نسبتا سبک خود، جزو خوش‌دست‌ترین و زیباترین گوشی‌های حال حاضر بازار به شمار می‌رود، همچنان قادر است امور روزمره شما را به خوبی پاسخگو باشد و حتی بازی‌های سبک را با تنظیمات گرافیکی پایین اجرا کند. طبیعتا، نباید انتظار عملکرد خیلی سریع و اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی بالا از آن داشته باشید.

  • طراحی زیبا با مقاومت بالا
  • باتری قوی
  • کیفیت خوب عکس‌ها در روز
  • پشتیبانی نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
  • افت کیفیت دوربین در نور کم
  • نداشتن شارژر

۴. Galaxy M14 4G نسخه ۶/۱۲۸

گوشی سامسونگ galaxy m14 4g
گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G
ویژگی‌هاتوضیحات
تاریخ عرضه۷ مارس ۲۰۲۴
بدنهپلاستیکی با ۱۹۴ گرم وزن
نمایشگر۶.۷ اینچ با پنل PLS LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ‌ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
نرم افزاراندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI ۵.۱
سخت افزارچیپست Qualcomm SM6225 Snapdragon ۶۸۰ 4G، با CPU هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۰، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
دوربین عقباصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی و شصت فریم
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل با توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰ سی فریم
باتری و شارژر۵۰۰۰ میلی‌آمپری با توان شارژ ۲۵ وات
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M14

آخرین گزینه‌ای که برای معرفی در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم، نسخه ۶ گیگابایت RAM با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Galaxy M14 4G است که اگرچه نمی‌توان آن را جدیدترین مدل موجود در این مطلب دانست، اما می‌تواند در بین خوش‌قیمت‌ترین گزینه‌ها قرار بگیرد. توجه داشته باشید که این گوشی در دو نسخه با اسم Galaxy M14 و M14 4G عرضه شده است که نسخه 4G حدودا یک سال جدیدتر است و طراحی به‌روز گوشی‌های میانرده سامسونگ را دارد.

  • طراحی زیبا با مقاومت بالا
  • کیفیت خوب عکس‌ها در روز
  • باتری قوی
  • پشتیبانی نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز
  • افت کیفیت دوربین در نور کم
  • نداشتن شارژر

بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون را از کجا بخریم؟

برای خرید انواع و اقسام مدل‌های گوشی سامسونگ با مشخصات متفاوت و بهترین قیمت، می‌توانید به بزرگ‌ترین موتور جستجوی محصول در ایران یعنی سایت ترب مراجعه کنید. در ترب، جدیدترین و خوش‌قیمت‌ترین مدل‌ها برای انتخاب شما وجود دارند و می‌توانید مدل‌های مورد نظرتان را بر اساس بودجه، سلیقه و نیازهای خود تهیه کنید.

به واسطه وجود ابزارهای کاربردی، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را خیلی سریع پیدا و از معتبرترین فروشندگان خریداری کنید. با این ابزارها علاوه‌بر امکان انتخاب برند، می‌توانید میزان حافظه، رم و قیمت گوشی‌های موبایل را انتخاب نمایید تا سریع‌تر به مدل مورد نیازتان برسید. حتی امکان انتخاب چند ابزار به صورت همزمان هم وجود دارد تا به عنوان مثال، هم بتوانید برند گوشی را انتخاب کنید و هم بازه قیمتی آن را.

اگر به راحتی نمی‌توانید به هر فروشنده‌ای اعتماد کنید، فروشندگانی که نشان ضمانت ترب دارند را انتخاب نمایید. این فروشندگان ضمن برخورداری از سابقه طولانی و درخشان در این سایت و ارائه خدمات مناسب، ضمانت مالی هم به ترب پرداخت می‌کنند تا اگر کالای خریداری شده مشکلی داشت که فروشنده قبول نکرد، شما بتوانید وجه خود را از ترب پس بگیرید.

کلام آخر

سامسونگ جزو قابل اطمینان‌ترین برندها است که بسیاری از مردم برای خرید گوشی موبایل آن را به عنوان انتخاب اول خود در نظر می‌گیرند. به همین دلیل با ارائه راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان، تلاش کردیم تا شما را با جدیدترین و خوش‌قیمت‌ترین گزینه‌های موجود در این بازه قیمتی آشنا کنیم. در این مقاله، گوشی‌های Galaxy A15، A05s، A14 و M14 4G را به عنوان خوش‌دست‌ترین و زیباترین گوشی‌های سامسونگ در این رنج قیمت معرفی کردیم و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها را هم نام بردیم.

نام گوشینمایشگرچیپستحافظه RAMحافظه داخلیدوربین اصلی
Galaxy A15۶.۵ اینچHelio G99۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۵۰ مگاپیکسل
Galaxy A05s۶.۷ اینچSnapdragon ۶۸۰۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۵۰ مگاپیکسل
Galaxy A14۶.۷ اینچDimensity ۷۰۰۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۵۰ مگاپیکسل
Galaxy M14 4G۶.۷ اینچSnapdragon ۶۸۰۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۵۰ مگاپیکسل
جدول جمع‌بندی بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون

پرسش های متداول در مورد بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون

با ۹ میلیون چه گوشی‌هایی از سامسونگ را می‌توان خرید؟

بهترین گزینه‌هایی که با بودجه ۹ میلیونی می‌توانید از سامسونگ تهیه کنید، شامل Galaxy A15، A05s، A14 و M14 4G هستند.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون کدام است؟

اگر کیفیت نمایشگر برایتان اولویت دارد، Galaxy A15 را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون به شما پیشنهاد می‌کنیم و اگر عملکرد سخت افزاری را ملاک قرار می‌دهید، Galaxy A05s و M14 4G را پیشنهاد می‌کنیم و در نهایت نیز می‌توانید A14 را در نظر داشته باشید؛ مخصوصا که نسبت به بقیه قدیمی‌تر هم شده است.

تا سقف ۹ میلیون بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی کدام است؟

گوشی‌های سامسونگ در رنج ۹ میلیون، عملکرد تقریبا مشابهی در دوربین خود دارند. این دستگا‌ه‌ها در شرایط نوری مساعد و مخصوصا روزها، قابل قبول ظاهر می‌شوند. اما در محیط‌های کم نور و شب افت می‌کنند.

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی کردن تا ۹ میلیون کدام است؟

برای بازی کردن تا سقف ۹ میلیون، اولین پیشنهاد ما Galaxy A05s و A14 است که از چیپست Snapdragon ۶۸۰ استفاده می‌کنند. پس از آن Galaxy A14 و در آخر هم A15 را می‌توانید در نظر بگیرید. البته، لازم به ذکر است که در این رنج قیمت نباید انتظار اجرای بازی‌ها با گرافیک بالا داشته باشید. گوشی‌های موجود در این رنج حتی در رابط کاربری هم تاخیر و لگ دارند و این امر کاملا طبیعی است.

تا ۹ میلیون گوشی سامسونگ بخریم یا برندهای دیگر؟

اینکه در بازه ۹ میلیون تومان سامسونگ را انتخاب کنید یا سایر برندها، در نهایت به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد. اما از نظر فنی و مشخصات روی کاغذ، ممکن است گزینه‌هایی از برندهای دیگر پیدا کنید که در برخی جنبه‌ها از جمله نمایشگر، حافظه و سرعت شارژ چشمگیرتر از گوشی‌های سامسونگ باشند. ضمن اینکه گوشی‌های سامسونگ در جعبه خود شارژر هم ندارند که هزینه آن را هم باید در نظر داشته باشید.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *