بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی را از این برندها بخرید!

یخچال‌های فروشگاهی، از مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات برودتی و سرمایشی در انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها محسوب می‌شوند که انواع مختلفی دارند. این یخچال‌ها، به خاطر طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کنند. در حال حاضر یخچال‌های ایستاده فروشگاهی در برندهای مختلف با طراحی‌ها و ابعاد مختلف در بازار وجود دارند که می‌توانند با توجه به نوع استفاده، نیازهای شما را برآورده سازند. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی آشنا کنیم تا بتوانید سرمایه خود را در مسیر درستی هزینه کنید.

معرفی ۵ مدل از بهترین برندهای یخچال‌ ایستاده فروشگاهی

همان‌طور که اشاره کردیم، یخچال‌های ایستاده فروشگاهی، نقش مهمی در صنایع غذایی ایفا می‌کنند. این وسیله ضروری به دلیل قابلیت‌هایی که دارد، با ایجاد دمای مناسب، مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن نگهداری می‌کند. اما حقیقت این است که کدام یک از برندهای یخچال ایستاده فروشگاهی برای نیاز کسب‌وکاری شما گزینه مناسب‌تری است؟ در ادامه به معرفی ۵ مدل از این یخچال می‌پردازیم.

  1. یخچال کینو (Kino) مدل KR-500
  2. یخچال کینو (Kino) مدل KR680-2D
  3. یخچال فلزی ایستاده برند Arctic Air مدل AR23
  4. یخچال امکان (Omcan) مدل Open Air41465
  5. یخچال‌ فریزر ایستاده برند Saba مدل دو درب

۱. یخچال کینو (Kino) مدل KR-500

یخچال کینو مدل KR-500
یخچال ایستاده فروشگاهی کینو مدل KR-500

از آن‌جایی‌که یخچال کینو مدل KR-500، کوچک‌ترین سایز از یخچال‌های این برند است، می‌توانید از آن در مکان‌هایی که با مشکل کمبود فضا روبه‌رو هستند، استفاده کنید. ظرفیت در نظر گرفته‌شده برای این یخچال، ۲۱۵ لیتر بوده و بدنه خارجی این محصول، از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک ساخته شده است. علاوه‌بر این، ترموستات به‌کار گرفته‌شده در بدنه این یخچال، در دو مدل دیجیتال و مکانیکی موجود بوده و برفک‌زدایی آن هم از نوع اتوماتیک است.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی A
جنس بدنهورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ویژگی‌هاکندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترمومتر دیجیتال، کلید فن داخل، ترموستات قابل تنظیم، بدون برفک
جدول ویژگی‌های یخچال کینو مدل KR-500

۲. یخچال کینو (Kino) مدل KR680-2D

یخچال کینو مدل KR680-2D
یخچال ایستاده فروشگاهی کینو مدل KR680-2D

یخچال کینو مدل KR680-2D برای نگهداری از مواد غذایی مختلف، مصارف داروخانه‌ای و آزمایشگاهی در نظر گرفته شده و دارای ظرفیت ۳۶۰ لیتر و رده انرژی A است. تعداد طبقات موجود در این یخچال، ۵ طبقه است که شما می‌توانید به تناسب، نوع محصولی که می‌خواهید را در آن‌ها نگهداری یا طبقات این یخچال را جابه‌جا کنید. جنس بدنه بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی، از نوع ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک است. علاوه‌بر این، امکان نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری هم روی بدنه یخچال وجود خواهد داشت.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی A
جنس بدنهورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ویژگی‌هاکندانسور و اواپراتور دارای فن، دستگیره درب مخفی، طبقات قابل تنظیم، ترمومتر دیجیتال، ترموستات قابل تنظیم، بدون برفک
جدول ویژگی‌های یخچال کینو مدل KR680-2D

۳. یخچال فلزی ایستاده برند Arctic Air مدل AR23

یخچال ایستاده Arctic Air مدل AR23
یخچال ایستاده فروشگاهی برند Arctic Air مدل AR23

برند Arctic Air جزو معتبرترین برندها در عرصه تولید یخچال‌های صنعتی و فروشگاهی است. یخچال فلزی ایستاده برند Arctic Air برای نگهداری آن دسته از مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که ضرورتی برای در معرض دید مستقیم قرار گرفتن برای آن‌ها وجود ندارد. درب‌های این محصول از جنس فلز است و به همین خاطر امکان مشاهده محصولات درون آن وجود ندارد. جنس بدنه بهترین مارک یخچال ایستاده مغازه از فولاد ضدزنگ است که مقاومت بسیار بالایی دارد. بدین ترتیب اگر درب‌های یخچال را بیش از ۹۰ درجه باز کنید، به صورت اتوماتیک بسته خواهند شد.

در این یخچال، یک صفحه نمایش LED و ترموستات هم تعبیه شده است. قسمت داخلی این یخچال دارای پوشش آلومینیومی سفید و شش قفسه قابل تنظیم با پوشش اپوکسی جهت نگهداری از تمام مواد غذایی است. جنس بدنه این یخچال و طراحی داخلی و خارجی آن به نحوی است که به آسانی تمیز می‌شود. چرخ‌هایی که در زیر یخچال تعبیه شده‌اند، امکان جابه‌جایی این وسیله سنگین فروشگاهی را بسیار آسان کرده است.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی A
جنس بدنهفولاد ضدزنگ
ویژگی‌هادارای صفحه نمایش LED و ترموستات، طبقات قابل تنظیم، دارای پوشش آلومینیومی سفید و شش قفسه قابل تنظیم با پوشش اپوکسی جهت نگهداری از تمام مواد غذایی
جدول ویژگی‌های یخچال برند Arctic Air مدل AR23

۴. یخچال امکان (Omcan) مدل Open Air41465

یخچال امکان مدل Open Air41465
یخچال ایستاده فروشگاهی امکان مدل Open Air41465

یخچال امکان (OMCAN) مدل Open Air41465 به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و جادار خود، بهترین انتخاب برای رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها به شمار می‌رود. این محصول، دارای چرخ‌هایی در بخش زیرین خود است که فرآیند جابه‌جایی آن را راحت می‌کند. بدنه بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی از جنس فلز مقاوم ساخته شده که در دو طرف آن، صفحه‌ای شیشه‌ای قرار دارد و این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند که از زوایای مختلف به مواد غذایی داخل یخچال نگاه کنید. طراحی باز این یخچال، دسترسی به فضای درون آن را راحت‌تر کرده است. این یخچال، قفسه‌هایی دارد که از قابلیت تنظیم و جابه‌جایی برخوردار هستند.

چراغ LED که داخل یخچال تعبیه شده موجب می‌گردد که مواد غذایی داخل آن به آسانی دیده شود و از سوی دیگر شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی هر آنچه را که می‌خواهید داخل یخچال قرار دهید یا از درون آن بردارید. مجموع این قابلیت‌ها این امکان را به شما می‌دهند که در عین حال که از فضای داخلی یخچال بهره‌مند می‌شوید، به راحتی محصولات خود را داخل آن جابه‌جا و مرتب کنید.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژیA
جنس بدنهفلز مقاوم
ویژگی‌هادارای صفحه نمایش LED، دارای طبقات قابل تنظیم، دارای چرخ‌های متحرک در بخش زیرین
جدول ویژگی‌های یخچال امکان مدل Open Air41465

۵. یخچال‌ فریزر ایستاده برند Saba مدل دو درب

یخچال فریزر ایستاده برند Saba
یخچال‌ فریزر ایستاده فروشگاهی برند Saba مدل دو درب

یخچال‌ فریزر ایستاده برند Saba یک نوع یخچال دارای دو درب شیشه‌ای بوده که در قسمت پایین آن، یک کمپرسور تعبیه شده است. این طراحی، باعث می‌شود تمیز کردن و نگهداری از آن دشوار نباشد. علاوه‌بر این، تخلیه مواد غذایی و سایر محصولات در فریزر به راحتی و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. به کمک کنترل پنل این یخچال، این امکان را دارید که درجه حرارت یخچال را بین صفر تا ده درجه فارنهایت تنظیم کنید و کنترل دقیق دمای داخلی آن را به درستی انجام دهید.

یخچال‌فریزر دو درب ایستاده برند Saba علاوه بر کیفیت بالا، بسیار جمع‌وجور و سبک است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را در مکان مورد نظرتان قرار دهید و مطمئن باشید که فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

چراغ‌های LED که درون این یخچال تعبیه شده‌اند، این امکان را به شما می‌دهند تا محیط داخلی آن را روشن و پرنور کنید و در عین حال، مصرف انرژی را به حداقل برسانید. علاوه‌بر این، می‌توانید به کمک سوئیچ قرارگرفته در کنار درجه حرارت، چراغ‌ها را به راحتی روشن و خاموش کنید. قفسه‌هایی که داخل این یخچال تعبیه شده‌اند، از قابلیت جابه‌جایی و انعطاف‌پذیری برخوردار هستند و قدرت تحمل بارهای سنگین را دارند. همین ویژگی سبب می‌شود تا فضای داخلی یخچال به نحو موثر و بهینه‌تری مورد استفاده قرار بگیرد. مجموع این ویژگی‌ها سبب شده تا یخچال‌ فریزر دو درب ایستاده برند Saba را بتوان به‌عنوان بهترین مارک یخچال ایستاده مغازه معرفی کرد.

مشخصاتتوضیحات
نمودار مصرف انرژی A
جنس بدنهفلز مقاوم
ویژگی‌هادارای صفحه نمایش LED، دارای طبقات قابل تنظیم با قدرت تحمل بارهای سنگین، دارای چرخ‌های متحرک در بخش زیرین، راحتی در تخلیه مواد غذایی
جدول ویژگی‌های یخچال‌ فریزر دو درب ایستاده برند Saba

برای شناخت بیشتر انواع برندهای ایرانی در صنعت یخچال، می‌توانید مطلب پرفروش ترین یخچال ایرانی از میان بهترین برندهای داخلی را مطالعه کنید.

مقایسه یخچال‌های ایستاده فروشگاهی؛ بهترین مدل کدام است؟

بسته به نوع کسب‌وکار شما از یک سوپرمارکت کوچک گرفته تا یک هایپرمارکت بزرگ، برندهای مختلف یخچال ایستاده فروشگاهی می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. بنابراین پیش از هر چیز ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی کنید و سپس از برندهای مختلف یخچال ایستاده که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، یخچال ایستاده فروشگاهی مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس اگر به دنبال خرید بهترین برند یخچال ایستاده فروشگاهی هستید، در جدول زیر، ویژگی‌های این مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم.

مدل یخچالقابلیت‌ها
یخچال کینو مدل KR-500 کندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترمومتر دیجیتال، کلید فن داخل، ترموستات قابل تنظیم، بدون برفک
یخچال کینو مدل KR680-2Dکندانسور و اواپراتور دارای فن، دستگیره درب مخفی، طبقات قابل تنظیم، ترمومتر دیجیتال، ترموستات قابل تنظیم، بدون برفک
یخچال فلزی ایستاده برند Arctic Air مدل AR23 دارای صفحه نمایش LED و ترموستات، طبقات قابل تنظیم، دارای پوشش آلومینیومی سفید، دارای شش قفسه قابل تنظیم با پوشش اپوکسی جهت نگهداری از تمام مواد غذایی
یخچال OMCAN مدل Open Air41465دارای صفحه نمایش LED، دارای طبقات قابل تنظیم، دارای چرخ‌های متحرک در بخش زیرین
یخچال‌ فریزر ایستاده برند Saba مدل دو دربدارای صفحه نمایش LED، دارای طبقات قابل تنظیم با قدرت تحمل بار، دارای چرخ‌های متحرک در بخش زیرین، راحتی در تخلیه مواد غذایی
جدول ویژگی‌های بهترین برند یخچال ایستاده فروشگاهی

بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی را از کجا بخرم؟

دست فردی در حال باز کردن در یخچال فروشگاهی
شما می‌توانید بهترین برند یخچال فریزر فروشگاهی را از طریق سایت ترب تهیه کنید.

اگر قصد خرید بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی را دارید، حتما سری به سایت ترب بزنید. سایت ترب یکی از بهترین و معتبرترین مراجع برای خرید یخچال ایستاده فروشگاهی است. این سایت، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مختلف را دارد که انواع مختلفی از یخچال‌های ایستاده فروشگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه‌بر این، با توجه به تعداد فروشندگان، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا محصول مورد نظرتان را با قیمت بهتر و کیفیت بالاتری تهیه کنید.

برای خرید با خیال آسوده و راحت، می‌توانید از فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند، خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

یخچال‌های ایستاده فروشگاهی به دلیل اهمیت و استفاده گسترده در صنایع غذایی با تنوعی از برندها و تولیدکنندگان مختلف به فروش می‌رسند. پیش از خرید این یخچال‌ها باید ترجیحات و نیازهای‌تان را بررسی کنید و به سراغ خرید از برندی بروید که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. علاوه‌بر این، مشورت با فروشندگان متخصص و مطالعه و بررسی نظرات کاربران می‌تواند در انتخاب بهترین مارک یخچال ایستاده مغازه به شما کمک کند. همچنین برای جمع‌بندی می‌توان از جمله بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی، به یخچال کینو مدل KR-500، یخچال کینو مدل KR680-2D، یخچال فلزی ایستاده برند Arctic Air، یخچال امکان مدل Open Air41465 و یخچال‌فریزر دو درب ایستاده برند Saba اشاره کرد.

پرسش های متداول در مورد بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی

هنگام خرید بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بهتر است در زمان خرید بهترین برند یخچال ایستاده فروشگاهی به عواملی مانند ظرفیت، ابعاد، مصرف انرژی، سیستم ضدبرفک، نمایشگر دیجیتال، برند، قفسه‌های قابل تنظیم، نورپردازی، سیستم گردش هوای پویا و مواردی از این قبیل توجه کنید.

قیمت یخچال‌های ایستاده فروشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟

بودجه در نظر گرفته‌شده برای خرید یخچال به عوامل مختلفی مانند ابعاد، ظرفیت، برند، ویژگی‌ها و نوع آن بستگی خواهد داشت.

چه اندازه‌ای از یخچال ایستاده فروشگاهی برای ما مناسب‌تر است؟

انتخاب اندازه بهترین یخچال ایستاده فروشگاهی به حجم محصولات و نیازهای افراد بستگی دارد. ابتدا باید تخمینی از حجم محصولاتی که قرار است در یخچال نگهداری کنید، داشته باشید. اگر فروشگاه یا مغازه شما حجم زیادی محصول دارد، بهتر است به دنبال خرید یخچال با ظرفیت بزرگ‌تر باشید. البته نباید از فضای مغازه‌تان هم غافل شوید.

آیا طبقات یخچال‌های ایستاده فروشگاهی قابلیت جابه‌جایی دارند؟

بله، تقریبا تمامی طبقات قابلیت جابه‌جایی در ارتفاع را دارند و شما می‌توانید با توجه به ارتفاع کالای چیدمان‌شده، طبقات را جابه‌جا یا تعداد آن را کم و زیاد کنید.

جنس بدنه یخچال ایستاده فروشگاهی از چیست؟

اغلب از جنس استیل یا گالوانیزه برای ساخت یخچال‌های ایستاده فروشگاهی استفاده می‌شود.

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *