بهترین ریمل اسنس؛ انقلابی در صنعت آرایش چشم

ریمل، یکی از محصولات آرایشی پرکاربرد برای آرایش چشم‌ها است که تقریبا در کیف لوازم آرایشی هر خانمی می‌توان یکی از آن‌ها را دید. در حال حاضر، برندهای مختلفی در زمینه تولید ریمل‌های مناسب و باکیفیت فعالیت می‌کنند. اسنس، یکی از برندهای محبوب ریمل در دنیا است که ریمل‌های آن نه تنها از قیمت مناسبی برخوردار هستند، بلکه با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که در دنیای متنوع ریمل‌های برند اسنس، بهترین ریمل اسنس را با توجه به نیازها و سطح انتظارات خود انتخاب کنید.

معرفی ۷ مدل از بهترین ریمل‌های اسنس

سازندگان ریمل اسنس (essence)، محصولات خود را در بسته‌بندی جذاب و با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کنند. فرچه‌های این ریمل‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که قادرند پوششی یکدست و زیبا بدون گلوله‌های سیاه، روی مژه‌ ایجاد کنند. طراحی اپلیکاتور مورد دیگری است که باتوجه به کاربرد ریمل مورد نظر، متفاوت خواهد بود. در ادامه به معرفی ۷ مدل از پرفروش‌ترین و بهترین ریمل‌های اسنس می‌پردازیم.

هدف تولیدکنندگان ریمل اسنس، تولید محصولاتی متنوع و باکیفیت است که با قیمتی مناسب عرضه شوند و تمامی اقشار جامعه توان خرید آن را داشته باشند.

۱. ریمل اسنس صورتی مدل I Love Extreme Crazy volume؛ معجزه‌ای برای مژه‌های کوتاه

ریمل اسنس صورتی I Love Extreme Crazy volume
ریمل I Love Extreme Crazy volume mascara

ریمل اسنس صورتی مدل I Love Extreme Crazy volume، پرطرفدارترین محصول اسنس است که مهم‌ترین مزیت آن، خاصیت بلندکنندگی است. این محصول می‌تواند مژه‌های شما را به‌طور شگفت‌انگیزی بلند کند. به همین خاطر بهترین ریمل برای کسانی است که مژه‌های کوتاهی دارند و می‌خواهند با آرایش، زیبایی خاصی به مژه‌های‌شان ببخشند.

فرمولاسیون ریمل صورتی اسنس بسیار سبک است و به هیچ وجه احساس سنگینی روی پلک‌های شما ایجاد نخواهد کرد.

حالت کرمی این ریمل موجب شده تا مژه‌ها دچار شکستگی و خشکی نشوند. برس و فرچه ریمل اسنس صورتی از نوع فیبری است که می‌تواند از گلوله شدن و به‌هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری کند. علاوه‌براین، این ریمل ضدحساسیت بوده و افرادی که چشم حساسی دارند، می‌توانند با خیال راحت این محصول را انتخاب کنند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایتالیا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
خاصیتدارای برس پلاستیکی و بزرگ برای بلند کردن مژه‌ها، بافت مشکی و کرمی برای پوشش تمامی مژه‌ها

۲. ریمل اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume؛ یک حجم‌دهنده قوی‌ برای مژه‌های نازک

ریمل اسنس مشکی I Love Extreme Volume
ریمل I Love Extreme Volume mascara

ریمل اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume، یکی از بهترین ریمل های بازار و یک حجم‌دهنده بی‌نظیر است که به واسطه کیفیت بالایی که دارد، در تمام دنیا زبانزد است. این ریمل قادر است مژه‌های شما را مشکی‌تر، پرپشت‌تر و ضخیم‌تر از حالت همیشگی خود نشان دهد. ازاین‌رو، بهترین انتخاب برای افرادی است که مژه‌های نازک و کم‌حجم دارند. رنگدانه‌های مشکی موجود در این ریمل می‌تواند جلوه بیشتری به مژه‌ها و چشم‌های شما ببخشد.

مهم‌ترین کارایی ریمل اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume، افزایش ضخامت تار مژه‌ها و در نتیجه حجم‌دهی آن‌هاست.

اپلیکاتور فیبری این ریمل به گونه‌ای خاص طراحی شده است که می‌تواند به خوبی مژه‌ها را از یکدیگر تفکیک کند. بافت این ریمل بسیار سبک است و مواد موجود در آن، تحت هیچ شرایطی از روی مژه‌ها نمی‌ریزد. به عبارت دیگر، با استفاده از این ریمل، دیگران نگران پخش شدن مواد روی قسمت‌های مختلف اطراف چشم خود نخواهید بود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌متر
خاصیتدارای برس بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها، رنگ فوق‌العاده مشکی

۳. ریمل اسنس سبز مدل I Love Extreme curl & Volume؛ حجم‌دهنده و فرکننده مژه‌های بی‌حالت

ریمل اسنس سبز I Love Extreme curl & Volume
ریمل مدل I Love Extreme curl & Volume mascara

ریمل اسنس سبز مدل I Love Extreme curl & Volume را با اپلیکاتور خاص آن می‌شناسند. برس این ریمل برای حالت‌دهی و فرم‌دهی مژه‌ها بسیار مناسب است. به همین خاطر اگر مژه‌های بی‌حالت، کم‌پشت و کم‌رنگی دارید، توصیه می‌شود این ریمل را به‌عنوان بهترین ریمل اسنس برای تقویت مژه‌های خود انتخاب کنید. حجم‌دهندگی بالا، حالت‌دهندگی و بلندکنندگی، ویژگی‌هایی است که این ریمل همه را به‌صورت یک‌جا دارا است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
خاصیتفرم‌دهندگی، حجم‌دهندگی و بلندکنندگی

وجه تمایز ریمل‌های برند اسنس از سایر برندها، وگان بودن آن‌ها است که اغلب با منشا گیاهی تولید می‌شوند.

۴. ریمل اسنس آبی مدل I Love Extreme Volume Mascara Waterproof؛ انتخاب اول شناگران و ورزشکاران حرفه‌ای

ریمل اسنس آبی I Love Extreme Volume Mascara Waterproof
ریمل مدل I Love Extreme Volume Mascara Waterproof mascara

ریمل اسنس آبی مدلI Love Extreme Volume Mascara Waterproof؛ با خاصیت ضد آبی که دارد، از نابودی مژه‌های شما در برابر تعریق و آب جلوگیری می‌کند. به همین خاطر اگر اهل ورزش و باشگاه رفتن هستید یا بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می‌کنید و زمان کافی برای تمدید ریمل ندارید، این ریمل به‌عنوان بهترین ریمل اسنس برای شما طراحی شده است. ضدآب بودن در کنار پررنگ کردن مژه‌ها و حجم‌دهی آن‌ها، این ریمل را به انتخاب اول خاص‌پسندان تبدیل کرده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
حجم۱۲ میلی‌لیتر
خاصیتضدآب، محافظت از مژه‌ها در برابر آب و تعریق

۵. ریمل اسنس سری Lash Princess مدل Sculpted Volume؛ حجم‌دهندگی تک به تک مژه‌ها

ریمل اسنس Lash Princess Sculpted Volume
ریمل Lash Princess Sculpted Volume mascara

ریمل اسنس سری Lash Princess مدل Sculpted Volume، دارای فرمولاسیون کرمی با رنگدانه‌های مشکی فوق‌العاده قوی است که قادر است مژه‌ها را در یک چشم برهم زدن، بلند و حجیم کند. برس بهترین ریمل اسنس به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند مژه‌ها را از ریشه تا نوک، به بهترین شکل پوشش دهد. ماندگاری این ریمل بسیار بالاست و به راحتی قابل پاک کردن است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۲ میلی‌لیتر
خاصیتدارای برس منحنی محکم و جداکننده مژه با قابلیت حجم‌دهندگی تک به تک مژه‌ها

۶. ریمل اسنس سری False Lashes مدل Extreme Volume And Curl؛ پرواز با مژه‌هایی بلند

ریمل اسنس False Lashes
رمیل False Lashes Extreme Volume and Curl mascara

علت نام‌گذاری ریمل اسنس سری False Lashes مدل Extreme Volume And Curl، به دلیل تاثیر آن روی مژه‌ها است. این سری از ریمل‌های اسنس می‌توانند مژه‌ها را براق و بلند کرده و ظاهری همچون مژه مصنوعی و کاشت روی پلک‌های شما ایجاد کنند. داشتن مژه‌های بلند و مشکی بدون چسبندگی، می‌تواند زیبایی‌بخش چشم‌های شما در مهمانی‌ها باشد. حالت‌دهی فوق‌العاده همانند فرمژه و حجم‌دهی بی‌نظیر، دو ویژگی بسیار مهم ریمل اسنس False Lashes است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۱۰ میلی‌لیتر
خاصیتحجم‌دهی، حالت‌دهی، دارای برس با حالت منحنی

۷. ریمل اسنس مدل Definition Maximum؛ مورد تایید چشم‌پزشکان و متخصصین پوست

ریمل اسنس Definition Maximum
ریمل Definition Maximum mascara

ریمل ضدآب، یک محصول فوق‌العاده از برند آلمانی اسنس است که می‌تواند کوتاه‌ترین مژه‌ها را به سادگی بلند کند. فرمولاسیون گیاهی این ریمل، به نحوی است که مورد تایید چشم‌پزشکان و متخصصین پوست قرار گرفته است. برس تخصصی این ریمل، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و قادر است مژه‌های کوتاه را از یکدیگر تفکیک کرده و مانع چسبیدن آن‌ها به یکدیگر شود. بهترین ریمل اسنس، حجمی طبیعی به مژه‌های شما می‌بخشد و به دلیل ضدآب بودن خود، بدون پخش شدن و ریزش مواد، ساعت‌ها روی مژه‌ها باقی می‌ماند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآلمان
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۸ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، جداکننده، انعطاف‌پذیری بالا

مقایسه ریمل‌های اسنس؛ بهترین مدل کدام است؟

برای انتخاب بهترین ریمل اسنس باید ابتدا نوع مژه‌های خود ازجمله کوتاه، کم‌حجم، کم‌رنگ و بی‌حالت را بررسی کنید، سپس با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد، متناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنید. در حال حاضر اسنس ریمل‌های مختلف خود را با کارکردهای متنوع تولید کرده است که هر کدام پاسخگوی نیازهای سلیقه‌های متفاوت است. به بیان دیگر این برند سلایق افراد مختلف را درباره شکل ظاهری مژه‌ها در نظر گرفته و به تناسب آن، مجموعه‌ای متنوع از ریمل‌ها را به بازار عرضه کرده است. در جدول زیر، ویژگی‌های این ریمل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم:

مدلحجم‌دهیبلندکنندگیجداکنندگیضدآبحالت‌دهی
اسنس صورتی
اسنس مشکی
اسنس سبز
اسنس آبی
Lash Princess
False Lashes
Definition Maximum
مقایسه بهترین ریمل‌های اسنس

بهترین ریمل اسنس را از کجا بخریم؟

ریمل‌های مختلف اسنس با رنگ‌های مختلف در کنار یکدیگر
شما می‌توانید بهترین مدل‌های ریمل اسنس را از سایت ترب تهیه کنید.

برای خرید بهترین ریمل اسنس که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. سایت ترب یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌ها برای خرید ریمل است. این سایت، مجموعه‌ای از بهترین ریمل‌های اسنس را در اختیار شما قرار می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد که بهترین ریمل اسنس را با توجه به انتظارات خود و با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

بهترین قابلیت این سایت این است که امکان مقایسه مدل و قیمت انواع ریمل اسنس را در اختیار شما قرار داده است تا بهترین نوع آن را با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری کنید. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، خریدی مطمئن انجام دهید.

سایت ترب امکان مشاهده قیمت‌های مختلف و تخفیف‌های بهترین ریمل اسنس را فراهم می‌کند تا شما بتوانید این ریمل را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

سخن پایانی

همه خانم‌هایی که علاقه‌مند به آرایش هستند، می‌دانند که آرایش چشم نقش به‌سزایی در زیبایی چهره دارد. انتخاب ریمل مناسب و باکیفیت، اولین قدم برای داشتن چشمانی گیرا و جذاب است. ریمل، به‌عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی، کمک زیادی به زیبایی چشم‌ها می‌کند. ریمل‌های اسنس ازجمله صورتی، مشکی، سبز، آبی و موارد دیگر از پرطرفدارترین ریمل‌ها در جهان هستند و طرفداران زیادی دارند. سایت ترب، به عنوان یکی از سایت‎های معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، می‌تواند تجربه خرید بهترین ریمل اسنس را برای شما به ارمغان بیاورد.

پرسش های متداول در مورد بهترین ریمل های برند اسنس

عملکرد بهترین ریمل اسنس چگونه است؟

ریمل اسنس، ترکیبی از رنگدانه‌های سیاه است که به وسیله یک پلیمر به یکدیگر چسبانده شده و اغلب با موم یا روغن‌های مخصوص غلیظ شده است. از ریمل برای حجم‌دهی، بلند کردن و تقویت مژه‌های طبیعی استفاده می‌شود.

آیا ریمل اسنس ضد آب است؟

برند اسنس ریمل‌های ضد آب هم تولید می‌کند که برای استفاده در استخر و باشگاه بسیار مناسب است.

آیا ریمل اسنس برای استفاده روزانه مناسب است؟

بله، بسیاری از مدل‌های این برند، مناسب استفاده روزانه هستند. با این حال، انتخاب نوع ریمل با توجه به انتظارات شما اهمیت بیشتری دارد.

🔗 منبع: whowhatwear

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *