بهترین ریمل میبلین؛ افزایش حجم مژه‌ها در آرایش با این ریمل

ریمل، یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد مخصوص آرایش چشم است که تأثیر زیادی در زیبایی چشم‌ها دارد. در این میان مژه‌ها نقش به‌سزایی در تعیین حالت و فرم چشم‌ها دارند و می‌توان آن‌ها را به صورت حجیم، کشیده و فردار، شکل داد. ریمل میبلین، یکی از محصولات آرایشی پرکاربرد است است. بهترین ریمل میبلین می‌تواند حجم مژه‌ها را تا چند برابر افزایش دهد و تاثیری باورنکردنی در چشم‌ها ایجاد کند.

بهترین ریمل میبلین چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک مدل ریمل میبلین که برس روی ریمل قرار گرفته
برای انتخاب بهترین مدل از ریمل‌های میبلین باید ویژگی‌های هریک از آن‌ها را بدانید.

ریمل میبلین یکی از بهترین ریمیل های بازار است که نمی‌توان به راحتی از خرید آن چشم‌پوشی کرد. برند میبلین توانسته با شناسایی نیازهای کاربران خود و ارائه مدل‌های مختلف ریمل، نیازهای مختلف آنان را پوشش دهد. فرمولاسیون این ریمل به گونه‌ای است که برای چشم‌های حساس و کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است.

  • ریمل میبلین، بافتی کرمی دارد که به سرعت روی مژه‌ها خشک می‌شود و ظاهری زیبا به مژه‌ها می‌بخشد.
  • با زدن لایه‌های بیشتری از این ریمل، شاهد افزایش حجم مژه‌های خود خواهید بود. در حالی که سایر برندهای موجود در بازار، بعد از چند بار استفاده سبب چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر شده و ظاهری گلوله مانند در آن‌ها ایجاد می‌کنند.
  • دوام و ماندگاری این ریمل بسیار بالاست و می‌تواند ساعت‌ها بدون هیچ تغییری روی مژه‌ها باقی بماند.
  • فرمولاسیون این ریمل به گونه‌ای است که مژه‌ها را خشک نکرده و بافتی سبک روی مژه‌ها ایجاد می‌کند.
  • بزرگ بودن برس ریمل برند میبلین، سبب پوشانندگی تمام مژه‌ها شده است.
  • ریمل میبلین با ویژگی‌های حجم‌دهندگی فوق‌العاده، ضدپوسته‌پوسته شدن، گلوله نشدن و ماندگاری بالا شناخته می‌شود.
  • رنگدانه‌های مشکی این ریمل، سبب پررنگ شدن مژه‌ها شده می‌شود و از به‌هم چسبیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ریمل بادوام میبلین، ماندگاری بالایی دارد و به دلیل ترکیبات خاص خود، بافتی نرم و سبک برای مژه‌ها به ارمغان می‌آورد.

معرفی بهترین ریمل برند میبلین؛ پیشرو در صنعت لوازم آرایشی

میبلین (Maybelline)، یکی از برندهای مطرح و پیشرو در دنیای آرایش و زیبایی است که از ابتدای دهه ۱۹۱۰، به فعالیت مشغول شد. این برند، به سرعت راه خود را به صنعت آرایش باز کرد و تأثیری شگفت در تاریخچه لوازم آرایشی به‌جای گذاشت. هرکدام از ریمل‌های این برند با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، گزینه‌های متنوعی را برای تاکید بر زیبایی مژه‌ها ارائه می‌دهند. اکنون وقت آن است تا مرغوب‌ترین و محبوب‌ترین ریمل‌های برند میبلین را به شما معرفی کنیم:

  1. ریمل میبلین مدل Lens Sensational Sky High 
  2. ریمل ضدآب میبلین مدل Lash Sensational
  3. ریمل میبلین مدل Lash Sensational Curvitude
  4. ریمل میبلین مدل The Rocket Volume Express
  5. ریمل میبلین مدل The Falsies Lash Lift

اگر می‌خواهید ریمل‌هایی از برند اسنس را بشناسید، مطلب انواعی از بهترین ریمل اسنس را مطالعه کنید.

۱. ریمل میبلین مدل Lens Sensational Sky High؛ انقلابی در صنعت ریمل

ریمل میبلین مدل SKY HIGH
Maybelline SKY HIGH Mascara

ریمل میبلین مدل Lens Sensational Sky High در تمام دنیا به بلندکنندگی مژه مشهور است. در ترکیبات ریمل میبلین از عصاره گیاه بامبو استفاده شده است. به همین خاطر موجب تقویت مژه‌های شما می‌شود. این ریمل، انتخابی فوق‌العاده برای خانم‌هایی است که همیشه به دنبال داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت هستند. همچنین بافت آن بسیار سبک بوده و به هیچ عنوان باعث سنگینی مژه‌ها و خم شدن آن‌ها نمی‌شود.

ریمل میبلین مدل Lens Sensational Sky High به‌عنوان یک ریمل بلندکننده و حجم‌دهنده بی‌نظیر است که از هر زاویه به تارهای مژه شما دسترسی دارد.

این مدل از ریمل میبلین، علاوه‌بر ماندگاری فوق‌العاده‌ای که دارد، به سادگی پاک می‌شود و به هیچ عنوان زیر چشم را سیاه نمی‌کند. بنابراین خیال‌تان از بابت نریختن مواد زیر چشم و نچسبیدن مژه‌ها به یکدیگر راحت باشد. برس انعطاف‌پذیر این ریمل، به همه قسمت‌های مژه دسترسی پیدا می‌کند و آن‌ها را به حجم و فرم دلخواه شما حالت می‌دهد. در ضمن این ریمل باکیفیت، برای چشمان حساس و افرادی که از لنز استفاده می‌کنند، بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که از مشکلات بینایی و بروز حساسیت در این ناحیه جلوگیری کرده و تأییدیه چشم‌پزشکان و متخصصین پوست را دریافت کرده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندمونتاژ ایتالیا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۷.۲ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتپاک‌شوندگی سریع، بلندکننده و افزایش طول مژه‌ها، حاوی عصاره و فیبرهای گیاهی بامبو، بدون سیاه کردن زیر چشم، بدون پخش شدن و ریزش، مناسب چشم‌های حساس یا دارای لنز

۲. ریمل ضد آب میبلین مدل Lash Sensational؛ انتخاب اول حرفه‌ای‌ها

ریمل میبلین مدل Lash Sensational
Maybelline Lash Sensational Waterproof Mascara

ریمل ضد آب میبلین مدل Lash Sensational از همان روزهای ورود پرافتخارش به بازار، محبوبیتی فوق‌العاده بین خریداران و مصرف‌کنندگان ریمل به دست آورد. این ریمل، با برس پرخار و هلالی شکل خود، بهترین مدل ریمل میبلین است. ویژگی قابل توجه ریمل میبلین در این است که ریزترین مژه‌ها را هم به مواد ریمل آغشته می‌کند و بدون ایجاد چسبندگی، آن‌ها را تا چند برابر بلندتر می‌کند. فرمولاسیون ویژه این محصول، به داشتن مژه‌هایی مشکی کمک می‌کند و برای مژه‌های انتهایی چشم‌ها هم به راحتی قابل استفاده است. برس این ریمل به گونه‌ای طراحی شده است که در کسری از ثانیه، حتی به ریزترین مژه‌های شما هم حالتی چشم‌گیر می‌بخشد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۹.۴ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، بلندکننده، حجم‌دهنده، حالت‌دهنده، جداکننده، بدون سیاه کردن زیر چشم، بدون پخش شدن و ریزش

۳. ریمل میبلین مدل Lash Sensational Curvitude؛ مناسب برای چشمان حساس شما

ریمل میبلین مدل Lash Sensational curvitude
Maybelline Lash Sensational Curvitude Mascara

نخستین چیزی که در مورد ریمل میبلین مدل Lash Sensational Curvitude جلب توجه می‌کند، برس خمیده و منحصربه‌فرد آن است. اپلیکاتور ریمل میبلین به نحوی طراحی شده است که نه تنها مژه‌ها را به زیبایی هرچه تمام‌تر کنار یکدیگر قرار می‌دهد، بلکه در زمان استفاده هم مانع چسبیدن آن‌ها به یکدیگر می‌شود.

با استفاده از برس ریمل میبلین مدل Lash Sensational Curvitude، می‌توانید مژه‌ها را از ریشه تا نوک، به مایع ریمل آغشته کنید و از این طریق به مژه‌ها حجم داده و مژه‌های بلندتری خلق کنید. با این کار، مژه‌های پلک پایینی هم به زیبایی به ریمل آغشته می‌شوند.

این ریمل به‌عنوان بهترین ریمل برند میبلین، توسط متخصصین چشم مورد آزمایش قرار گرفته است و علاوه بر ضدحساسیت بودن، برای افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند، مناسب است. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی از تهدید سلامت چشم‌های‌تان، از این ریمل استفاده کنید.نکته:

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۹.۵ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتبلندکننده و حجم‌دهنده، دارای برس فوق‌العاده حرفه‌ای، بدون سیاه کردن زیر چشم، بدون پخش شدن و ریزش، جداکننده، مناسب چشم‌های حساس یا دارای لنز

۴. ریمل میبلین مدل The Rocket Volume Express؛ حجم‌دهنده فوق‌العاده

ریمل میبلین Maybelline rocket
Maybelline Rocket Mascara

اگر میزان حجم‌دهنده بودن دیگر ریمل‌های میبلین شما را راضی نکرده است، می‌توانید ریمل میبلین مدل The Rocket Volume Express را امتحان کنید. این ریمل می‌تواند مژه‌های شما را تا چندین برابر بیشتر از حالت عادی، حجم داده و پرپشت کند. بهترین ریمل میبلین این ویژگی منحصربه‌فرد خود را مدیون برس شگفت‌انگیزش است. قسمت‌های داخلی این ریمل سخت و موهای دور آن، به شکل قابل توجهی نرم و منعطف هستند. البته، حجم‌دهندگی تنها ویژگی بارز این محصول باکیفیت نیست؛ بلکه با خرید این ریمل، از شر گلوله شدن مژه‎ها و چسبندگی آن‌ها به یکدیگر هم خلاص خواهید شد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندمونتاژ ایتالیا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۹.۶ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتبلندکننده و حجم‌دهنده، دارای براش نرم و منعطف، جداکننده، بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم، مانع از شکنندگی مژه‌ها، مانع از تجمع مواد ریمل روی مژه، حاوی فیبرهای مشکی، بلندکننده مژه‌ها

۵. ریمل میبلین مدل The Falsies Lash Lift؛ احساس داشتن مژه‌های مصنوعی

ریمل میبلین The Falsies Lash Lift
Maybelline The Falsies Lash Lift Mascara

ریمل میبلین مدل The Falsies Lash Lift در سال ۲۰۲۰ و در رقابت Best of Beauty، عنوان بهترین ریمل بلندکننده سال را از آن خود کرده است. این ریمل، یک حالت‌دهنده، حجم‌دهنده و بلندکننده فوق‌العاده حرفه‌ای است که به لطف طراحی اپلیکاتور آن، می‌تواند تا ساعت‌ها حالت مژه‌ها را به صورت منحنی حفظ کند. به کمک ریمل میبلین، می‌توانید از داشتن مژه‌هایی خوش‌فرم، بلند و حجیم لذت ببرید. افزایش حجم و طول مژه‌ها به حدی است که باعث می‌شود مانند مژه‌های مصنوعی، پر و بلند به نظر برسند.

ماندگاری ریمل میبلین مدل The Falsies Lash Lift بسیار بالا است و می‌تواند تمام طول روز بدون هیچ تغییری روی مژه‌ها باقی بماند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندآمریکا
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۹.۶ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، بلندکننده، حجم‌دهنده، حالت‌دهنده، بدون پخش شدن و ریزش، پوشش‌دهی تمام مژه‌ها، بدون حساسیت، اثر لیفت سریع

برای آشنایی با ۱۰ مدل از بهترین ریمل های بازار، مطلب لینک‌شده را بخوانید.

مقایسه ریمل‌های میبلین؛ بهترین مدل کدام است؟

همه ما می‌دانیم که انتخاب یک ریمل خوب و باکیفیت، کار چندان ساده‌ای نیست. تنوع بالای محصولات و ادعای کمپانی‌های سازنده آن برای بهترین بودن، همه ما را دچار سردرگمی می‌کنند. بنابراین برای این‌که بتوانیم پاسخی قانع‌کننده به تردیدهای خود بدهیم، باید به دنبال برندهای معتبر، نقد خریداران، تجربیات مصرف‌کنندگان و به صورت کلی ترجیحات خود باشیم. با مقایسه ریمل‌هایی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، می‌توانید انتخابی مطمئن‌تر داشته باشید.

مدلحجم‌دهیبلندکنندگیجداکنندگیضدآبحالت‌دهی
Lens Sensational Sky High
Lash Sensational
Lash Sensational Curvitude
Volum’ Express The Rocket
The Lash Lift Washable
مقایسه بهترین ریمل‌های میبلین

بهترین ریمل میبلین را از کجا بخریم؟

چند مدل مختلف از ریمل از برند میبلین
شما می‌توانید بهترین مدل‌های ریمل میبلین را از سایت ترب تهیه کنید.

برای خرید ریمل میبلین که در این مقاله به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم، می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. سایت ترب همیشه سعی داشته است که محصولات آرایشی مرغوب و باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به دست مشتریان خود برساند. ریمل های برند میبلین با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، با قیمت مناسبی در این سایت عرضه می‌گردد و جز ریمل‌های رده بالا محسوب می‌شود. سایت ترب، مرجع درست و قابل اعتمادی برای خرید ریمل میبلین است که می‌توانید با اطمینان از کیفیت محصول، خرید خود را انجام دهید.

ترب امکان مقایسه آسان محصولات را فراهم می‌آورد و خریداران می‌توانند با خیال راحت و اطمینان از تضمین اصالت کالا و ضمانت بازگشت وجه، بهترین خرید را انجام دهند.

سخن پایانی

ریمل میبلین، یکی از مرغوب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات موجود در بازار است که انواع مختلفی مانند Lens Sensational Sky High، Lash Sensational، Lash Sensational Curvitude و موارد دیگر دارد. هر کدام از این ریمل‌ها، از ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند. ریمل‌های این برند، انتخابی ایده‌‎آل برای افرادی است که مژه‌هایی نازک و کم‌حجم دارند. همچنین به گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند که می‌توانند ریزترین مژه‌ها را هم تحت پوشش قرار داده و حجیم کنند. ریمل‌های برند میبلین، ضدحساسیت هستند و استفاده از آن را برای هر سلیقه‌ای راحت کرده‌اند.

پرسش های متداول در مورد بهترین مدل ریمل میبلین

چگونه می‌توانیم استفاده بهتری از ریمل میبلین داشته باشیم؟

برای استفاده بهتر از ریمل میبلین، باید ریمل زدن را از انتهای ریشه مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ادامه دهید. همچنین می‌توانید برای حجم‌دهی بیشتر از چند لایه ریمل استفاده کنید.

آیا ریمل میبلین برای مژه‌های کوتاه مناسب است؟

بله، برند میبلین، ریمل‌های متنوعی را روانه بازار کرده است که برای مژه‌های کوتاه و بلند مناسب هستند. می‌توانید با توجه به نوع اپلیکاتور و فرمولاسیون مورد نظرتان، بهترین مدل آن را انتخاب کنید.

آیا ریمل میبلین در برابر آب و رطوبت مقاوم است؟

بله، برند میبلین توانسته محصولات ضدآب هم تولید کند که برای استفاده در شرایط آب‌وهوایی مرطوب و استفاده در استخر مناسب هستند.

کدام مدل ریمل میبلین برای چشم‌های حساس و استفاده با لنز مناسب هستند؟

از میان ریمل‌های برند میبلین، دو مدل Lens Sensational Sky High  و Lash Sensational Curvitude، ضدحساسیت و آلرژی هستند که همزمان با استفاده از لنز، هیچ مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

🔗 منبع: glamourmagazine

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *