بهترین اسپری مو قبل از سشوار؛ ۹ انتخاب هوشمندانه برای موهای سالم

قبل از سشوار از کدام اسپری مو استفاده می‌کنید تا مو آسیب نبیند؟ اگر روزانه از سشوار استفاده می‌کنید، باید قبل از استفاده از سشوار حتما از اسپری مو برای محافظت از آسیب‌دیدگی موها استفاده کنید. اسپری دوفاز با ایجاد یک‌لایه محافظ از خشکی مو جلوگیری می‌کند. اسپری دوفاز با آب‌رسانی به ساقه مو مانع از گره‌خوردگی و موخوره می‌شود. اگر به‌سلامت موهای خودتان اهمیت می‌دهید و روزانه بعد از حمام برای خشک‌ کردن موها از سشوار استفاده می‌کنید، وقت آن شده که بهترین مارک اسپری مو قبل از سشوار را انتخاب کنید. در این مطلب با معرفی بهترین اسپری مو قبل از سشوار، به موهای شما کمک می‌کنیم تا بعد از سشوار، لطافت و نرمی خود را حفظ کند. اگر تا الان بهترین مارک اسپری مو قبل از سشوار را انتخاب نکرده‌اید، تا آخر این مطلب را بخوانید.

اسپری مو قبل از سشوار: کدام بهترین انتخاب است؟

یک اسپری مو و سشوار در قفسه نگهداری از محصولات مراقبت از مو
استفاده از اسپری مو قبل از سشوار، از گره خوردن موها جلوگیری می‌کند.

قبل از اینکه با بهترین اسپری مو قبل از سشوار آشنا شوید، بهتر است مزایا و معایب این اسپری مو در مقایسه با سایر اسپری‌های مو را بشناسید. اسپری موی دوفاز، محصول مراقبت مو است که از مو در برابر حرارت بالای سشوار محافظت می‌کند.

اسپری موی دوفاز، زمان سشوار کشیدن شما را کاهش می‌دهد و کمک می‌کند که سریع‌تر موهای خودتان را خشک کنید. این اسپری مو به حالت‌پذیری موها کمک می‌کند تا بعد از سشوار کردن صاف یا فرتر به نظر آیند. در مقابل، سایر اسپری‌های مو ممکن است به درخشندگی و نرمی موها کمک کنند، ولی دارای ترکیبات محافظت مو در برابر حرارت نباشند. در ادامه بهترین مارک‌های اسپری مو قبل از سشوار را معرفی می‌کنیم.

استفاده بیش‌ازحد از محصولات محافظتی مو ممکن است موها را چرب و سنگین کند و استفاده کم هم ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد.

۱. برند باله آ (Balea)

اسپری دو فاز برند باله آ
اسپری مو قبل از سشوار برند باله آ

برند باله آ یکی از برندهای خارجی، محصولات مراقبت مو در بازار است. اسپری موی دوفاز این برند با ترکیباتی که دارد، از مو در برابر حرارت سشوار محافظت و موها را تغذیه می‌کند. اسپری موی دوفاز برند باله آ نه‌تنها موهای شما را درخشنده و براق می‌کند، بلکه بعد از هربار سشوار کشیدن، ساقه موها تقویت می‌شود. این اسپری مو به‌راحتی گره موها را باز و از وز شدن و موخوره موها جلوگیری می‌کند.

ویژگیمشخصات
عملکردبراق‌کننده و تغذیه‌کننده
مناسب برای انواع مو
حجم۱۵۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیندارد
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار باله آ

۲. برند بیوبلاس (Bioblas)

اسپری مو دوفاز برند بیوبلاس
اسپری مو قبل از سشوار برند بیوبلاس

برند بیوبلاس، یک مکمل قدرمند برای محافظت از موها در برابر حرارت سشوار است. اسپری موی دوفاز بیوبلاس حاوی روغن آرگان است که با آبرسانی به مو، به حفظ نرمی موها کمک می‌کند. این اسپری با خاصیتی مراقبتی باعث می‌شود که موهای سالم‌تری داشته باشید و همچنین از ریزش و آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند. اسپری موی بیوبلاس با افزایش استحکام و حالت‌پذیری موها باعث راحت‌تر شانه‌ شدن موها بعد از استحمام می‌شود.

ویژگیمشخصات
عملکردترمیم‌کننده و افزایش استحکام مو
مناسب برایانواع مو
حجم۲۰۰ میلی لیتر
عصاره گیاهیروغن آرگان
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار بیوبلاس

بعد از اسپری‌ کردن، از یک شانه دانه‌درشت استفاده کنید تا اسپری به‌خوبی در میان موها پخش شود. این مسئله به جلوگیری از چسبندگی و گره‌خوردگی موها کمک می‌کند.

۳. برند مورفوس ( Morfose)

اسپری مو دوفاز برند مورفوس
اسپری مو قبل از سشوار برند مورفوس

برند مورفوس در دوفاز ترمیم‌ و نرم‌کننده در بازار موجود است. اسپری دوفاز مورفوس با خاصیت درمانی، به احیای موهای آسیب‌دیده کمک و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول آرایشی، بی‌نیازی به آبکشی است. شما می‌توانید بعد از استحمام، این اسپری مو را روی موهای نم‌دار یا خشک استفاده کنید.

ویژگیتوضیحات
عملکردمرطوب و ترمیم‌کننده
مناسب برایموهای خشک و آسیب‌دیده
حجم۴۰۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیندارد
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار مورفوس

۴. برند بیول (Biol)

اسپری مو دوفاز برند بیول
اسپری مو قبل از سشوار برند بیول

اسپری برند بیول، به منظور مراقبت از موهای آسیب‌دیده و رنگ‌کرده تولید شده است. این اسپری مو دوفاز، سرشار از کراتین و پروتئین است که به احیا و تقویت موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند. فاز اول این اسپری مو حاوی کراتین است که موجب تقویت ساقه مو می‌شود و از مو در برابر حرارت سشوار محافظت می‌کند. فاز دوم نیز حاوی روغن آلوئه‌ورا است و با آب‌رسانی به ساقه مو، به موهای خشک آسیب‌دیده کمک می‌کند. شما می‌توانید این محصول مراقبت مو را در فروشگاه‌های متنوع ترب با بهترین قیمت بخرید.

ویژگیتوضیحات
عملکردتقویت‌کننده
مناسب برایموهای خشک و رنگ‌شده
حجم۴۵۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیروغن آلوئه‌ورا
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار بیول

اگر موهای رنگ‌شده دارید، علاوه بر استفاده از اسپری مو قبل از سشوار، باید به‌خوبی از موهای خود مراقبت کنید. برای نگهداری و مراقبت بهتر از موهای رنگ‌شده، مطلب ما را درباره نکات طلایی مراقبت از موهای رنگ‌شده بخوانید.

۵. برند سریتا (Serita)

اسپری مو دوفاز برند سریتا
اسپری مو قبل از سشوار برند سریتا

برند سریتا در بازار به‌عنوان بهترین تقویت‌کننده موهای رنگ‌کرده شناخته می‌شود. عصاره میوه انار در این اسپری مو به تثبیت رنگ موها کمک و از کدر شدن رنگ مو جلوگیری می‌کند، همچنین درخشندگی و لطافت مو را افزایش می‌دهد. چای سبز موجود در اسپری دوفاز برند سریتا روی روند ریزش مو تأثیر می‌گذارد و به رشد موها کمک می‌کند. عصاره روغن آلوئه‌ورا موجود در این اسپری مو، از مو در برابر حرارت سشوار محافظت و از گره‌خوردن موها جلوگیری می‌کند.

ویژگیتوضیحات
عملکردتثبیت‌کننده رنگ مو
مناسب برایموهای رنگ‌شده
حجم۲۳۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیآلوئه‌ورا و چای سبز
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار سریتا

۶. برند ویتروس (Vitreous)

اسپری مو دوفاز برند ویتروس
اسپری مو قبل از سشوار برند ویتروس

برند ویتروس با خواص ترمیم‌کنندگی و آب‌رسانی، باندی برای موهای آسیب‌دیده از رنگ است. اسپری دوفاز ویتروس سرشار از ترکیبات آنتی‌استاتیک و مرطوب‌کننده بوده و وزی موها را برطرف‌ می‌کند. پروتئین ابریشم موجود در این اسپری مو باعث افزایش خاصیت ارتجاعی موها می‌شود. روغن آرگان در اسپری مو دوفاز ویتروس با کمک به احیا دوباره موها و تقویت آن‌ها، رشد مو را بهبود می‌بخشد. اسیدهای چربی امگا۳، ۶ و ۹ در این اسپری مو باعث افزایش درخشندگی موهای کدر می‌شود و به موهای شما کمک می‌کند لطافت و نرمی را برای مدت‌زمان طولانی‌تری حفظ کنند.

ویژگیتوضیحات
عملکردآب‌رسان و مرطوب‌کننده
مناسب برایموهای رنگ‌شده
حجم۲۵۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیروغن آرگان
اسپری مو قبل از سشوار ویتروس

اگر موهای حساس دارید، قبل از استفاده از اسپری حرارتی، یک تست حساسیت کوچک روی قسمتی از پوست خود انجام دهید تا مطمئن شوید که واکنش آلرژیک نخواهید داشت.

۷. برند نلی (Nelly)

اسپری مو دوفاز برند نلی با حجم زیاد
اسپری مو قبل از سشوار برند نلی

برند نلی یک راه حل ساده برای حفظ نرمی و لطافت موها است. اسپری دوفاز نلی به باز کردن گره موها، بدون جدا شدن مو از ریشه کمک می‌کند. این اسپری با آب‌رسانی و تغذیه ساقه مو، به حفظ لطافت و نرمی مو کمک می‌کند. اگر تا به حال اسپری مو دوفاز را به روتین مراقبت مو اضافه نکرده‌اید، وقت آن شده که با خرید آنلاین یا حضوری، این محصول آرایشی را از فروشگاه‌های ترب با بهترین قیمت بخرید.

ویژگیتوضیحات
عملکردنرم‌کننده
مناسب برایموهای خشک و آسیب‌دیده
حجم۴۰۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیندارد
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار نلی

۸. برند لویز (Looys)

اسپری مو دوفاز برند لویز
اسپری مو قبل از سشوار برند لویز

برند لویز یک ضدآفتاب برای محافظت مو در برابر حرارت سشوار و نور خورشید محسوب می‌شود. اسپری دوفاز برند لویز سرشار از کراتین و کافئین است که برای موهای آسیب‌دیده و شکننده بهترین انتخاب به شمار می‌رود. ترکیبات اصلی این اسپری مو مواد طبیعی و گیاهی هستند که به لطافت و نرمی مو کمک می‌کند. استفاده از این اسپری مو از اثرات ناشی از حرارت سشوار به ساقه مو جلوگیری می‌کند.

ویژگیتوضیحات
عملکردنرم و ترمیم‌کننده
مناسب برای موهای خشک و آسیب‌دیده
حجم۲۵۰ میلی لیتر
عصاره گیاهیندارد
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار لویز

در زمان اسپری کردن مو از تماس مستقیم آن با پوست سر خودداری کنید. این کار از تحریک و خشکی پوست سر جلوگیری می‌کند.

۹. برند ردیست (Redist) 

اسپری مو دوفاز برند ردیست با حجم متوسط
اسپری مو قبل از سشوار برند ردیست

برند ردیست در بازار با ترکیبات طبیعی و گیاهی به فروش می‌رسد. اسپری دو فاز ردیست دارای روغن آرگان است که کنار آبرسانی به موهای آسیب‌دیده و شکننده، باعث افزایش استحکام موها می‌شود. استفاده از این اسپری مو قبل از سشوار به شما کمک می‌کند تا به‌ راحتی موهای خود را حالت دهید و از گره‌‌خوردگی و وزشدگی آن‌ها جلوگیری کنید. اسپری دوفاز ردیست بافت نرم و سبکی دارد، به‌ راحتی جذب مو می‌شود و نیاز به آبکشی ندارد.

ویژگی توضیحات
عملکردنرم‌کننده
مناسب برایموهای خشک و آسیب‌دیده
حجم۴۰۰ میلی‌لیتر
عصاره گیاهیروغن آرگان
مشخصات اسپری مو قبل از سشوار ردیست

بهترین اسپری مو قبل از سشوار از کجا بخریم؟

چهار مدل متفاوت از اسپری دوفاز با حجم متفاوت
از فروشگاه‌های ترب، اسپری مو قبل از سشوار را با بهترین قیمت بخرید.

اسپری دوفاز را از کجا باید خرید؟ پیشنهاد ما برای خرید این محصول مراقبت مو، فروشگاه‌های متنوع ترب است. شما می‌توانید در فروشگاه‌های ترب، قیمت این محصول را مقایسه کنید و اسپری دوفاز را با بهترین قیمت از فروشگاه‌های ترب بخرید. برای خرید حضوری از فروشگاه‌های ترب کافی است که از قسمت ترب من، شهر محل سکونتان را انتخاب کنید تا ترب لیست فروشگاه‌های حضوری را برای خرید اسپری دوفاز پیشنهاد بدهد.

کلام آخر

در آخر باید بگویم که اسپری دوفاز یک محصول محافظتی برای مراقبت از مو در برابر حرارت سشوار است. اسپری دوفاز به موهای خشک و آسیب‌دیده کمک می‌کند تا لطافت و نرمی خود را حفظ کنند. بیشتر اسپری مو دوفاز سرشار از عصاره روغن‌های گیاهی و طبیعی است که با تغذیه و آب‌رسانی به ساقه مو، به احیا و رشد دوباره موها کمک می‌کند. اگر تاکنون اسپری دوفاز را به روتین مراقبتی مو اضافه نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید با خرید از فروشگاه‌های ترب، لطافت و درخشندگی را به موهای خودتان هدیه دهید.

در جدول زیر بهترین برندهای اسپری مو قبل از سشوار را مقایسه کرده‌ایم، با مقایسه این برندها بهترین اسپری دوفاز را برای موهای خودتان انتخاب کنید.

برندحفاظت از حرارت سشوارآب‌رساننرم‌کنندهتقویت ساقه مودرخشندگی و براقیت
باله آ
بیوبلاس
مورفوس
بیول
سریتا
ویترس
نلی
لویز
ردیست
جدول مقایسه بهترین مارک اسپری مو قبل از سشوار

پرسش های متداول در مورد اسپری مو قبل از سشوار

اسپری دوفاز برای کدام مدل مو مناسب است؟

اسپری دوفاز برای همه مدل مو مناسب است. اما برخی برندها محصولات مخصوص موهای خشک و رنگ‌شده را در بازار به فروش می‌رساند.

آیا می‌توان روزانه از اسپری دوفاز استفاده کرد؟

اسپری دوفاز بافت سبک و نرمی دارد، شما می‌توانید روزانه از این اسپری مو قبل از سشوار استفاده کنید.

آیا استفاده از اسپری دوفاز به نرمی موها کمک می‌کند؟

بسیاری از برندهای اسپری دوفاز سرشار از عصارهای گیاهی و طبیعی هستند که به نرمی ولطافت موها کمک می‌کند.

آیا اسپری دوفاز نیاز به شست‌وشو دارد؟

اسپری مو قبل از سشوار نیاز به شست‌وشو ندارد و می توانید آن را تا شست‌وشوی بعدی روی موهای خودتان نگهداری کنید.

🔗 منبع: in style

اعظم شورکشتی
اعظم شورکشتی

من اعظم هستم؛ دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی که از سال ۹۹ در مسیر محتوا قدم گذاشتم. با گذشت زمان و علاقه‌ای که به نوشتن داشتم، تمرکزم به سمت موضوعات مختلف کشیده شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *