بهترین باتری ماشین خارجی؛ معرفی ۳ مدل پرفروش باتری خودرو

انتخاب باتری مناسب برای خودرو، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که می‌تواند تأثیر زیادی در عملکرد و طول عمر ماشین داشته باشد. در بازار، برندهای مختلفی از باتری خودرو خارجی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. بر همین اساس، اطلاعات نسبی در خصوص نوع باتری، کیفیت، ولتاژ، برند تولیدکننده، طول عمر، قدرت و موارد دیگر می‌تواند نقش مؤثری در انتخاب باتری ماشین داشته باشد. در ادامه مطلب، بهترین باتری ماشین خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی ۳ مدل از بهترین برند‌های‌ باتری ماشین خارجی

در این بخش، به معرفی بهترین برند باتری ماشین خارجی می‌پردازیم.

  1. باتری اتمی دلکور مدل ۹۰ آمپر
  2. باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر
  3. باتری اتمی پوما مدل ۱۰۰ آمپر

۱. باتری اتمی دلکور مدل ۹۰ آمپر

باتری اتمی دلکور ظرفیت ۹۰ آمپر
باتری اتمی خودرو برند خارجی دلکور با ظرفیت ۹۰ آمپری

باتری اتمی دلکور مدل ۹۰ آمپر که به عنوان پرافتخارترین باتری قابل نصب در ایران شناخته می‌شود، برای ماشین‌های شاسی بلند و خودروهای سنگین مناسب است. محبوبیت این باتری در ایران و هم‌چنین ۵ قاره دیگر جهان بسیار بالا است. در حقیقت استفاده از ورق‌های سربی که به سبک اکسپند متال تولید می‌شوند، سبب ارتقا کیفی این محصول شده است. بدون تردید رانندگانی که روی سلامت ماشین خود حساسیت زیادی دارند، این برند را به خوبی می‌شناسند.

استفاده از کیس و قاب با بالاترین کیفیت، آپشن خوب دیگر این محصول است. از آن‌جایی که گرما سبب کاهش سطح محلول الکترولیت و به دنبال آن، کاهش طول عمر باتری ماشین می‌شود، کیس می‌تواند به جلوگیری از کاهش سطح محلول الکترولیت کمک کند.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی
ظرفیت۹۰ آمپر
مناسب برایماشین‌های شاسی بلند، خودروهای سنگین، سانگ یانگ رودیوس، سانگ یانگ رکستون، سانگ یانگ کورنادو، کیا موهاوی، تویوتا لندکروز، خودروسازهای مطرح شرقی مثل کیا موتورز، هیوندای، نیسان، هوندا و ماشین‌های دیگر
ویژگی‌های باتری اتمی دلکور مدل ۹۰ آمپر

برندهای ایرانی باتری خودرو هم حرف زیادی برای گفتن دارند؛ ما در راهنمای خرید بهترین باتری ماشین ایرانی، ۴ مدل خوش‌نام در بین ایرانی‌ها را معرفی کرده‌ایم.

۲. باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر

باتری اتمی پوما ظرفیت ۷۴ آمپری
باتری اتمی خودرو برند خارجی پوما با ظرفیت ۷۴ آمپری

باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر، وظیفه نگهداری و انتقال جریان الکتریکی به دیگر قطعات را بر عهده دارد. برخی از عوامل مانند کارکرد در سرما و گرما بیش از حد، تحت شارژ بودن دائم، نامناسب بودن جا باتری اتومبیل، وجود مشکل در سیستم برقی خودرو و استفاده طولانی در زمان خاموشی خودرو، می‌توانند سبب بروز مشکلاتی در باتری اتومبیل شوند. اما باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر با قدرت فوق‌العاده‌ای که دارد، سلامت ماشین شما را تضمین می‌کند.

بهترین برند باتری ماشین خارجی به دلیل MF بودن، نیاز به هیچ‌گونه نگهداری ندارد. بدنه این باتری، در فصول سرد و گرم سال از باتری خودروی شما محافظت می‌کند و سبب افزایش طول عمر آن خواهد شد.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی
ظرفیت۷۴ آمپر
مناسب برایهیوندای، کیا، تویوتا، هوندا و نیسان
ویژگی‌های باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر

۳. باتری اتمی پوما مدل ۱۰۰ آمپر

باتری اتمی پوما ظرفیت ۱۰۰ آمپر
باتری اتمی خودرو برند خارجی پوما با ظرفیت ۱۰۰ آمپری

باتری اتمی پوما مدل ۱۰۰ آمپر یکی دیگر از محصولات برند کره‌ای پوما است. این محصول، به شکل بی‌نظیری قدرت و کیفیت را کنار یکدیگر قرار داده است. بهترین باتری ماشین خارجی، محبوبیت خود را یک شبه به دست نیاورده است. سال‌ها افتخار، کیفیت مثال‌زدنی و طول عمر بالا، این محصول را به انتخاب آخر مالکان خودروهای سنگین تبدیل کرده است. تولید پرقدرت برق بدون هیچ وقفه‌ای، اصلی‌ترین خواسته رانندگان کارکشته و فنی خودروهای سنگین است که این عملکرد بدون تردید در این محصول قابل رؤیت است. زیرا یکی از عوامل مهم در رانندگی خوب با ماشین سنگین، تأمین باکیفیت انرژی از باطری ماشین است.

بهترین مارک باتری ماشین خارجی، در سرما و گرما هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. پوشش پلاستیکی باکیفیت در این باتری سبب شده آب محلول الکترولیت در اثر گرما از بین نرود و عمر باتری ماشین به مراتب طولانی‌تر شود. البته ویژگی‌های باتری باکیفیت پوما ۱۰۰ آمپر به همین‌جا ختم نمی‌شود. این باتری به دلیل سیلد بودن، نیاز به نگهداری ندارد و به خوبی قدرت لازم را برای انواع ماشین سنگین تأمین می‌کند.

باتری دلکور، به خاطر دوام و طول عمر بالای خود شناخته شده است. این باتری‌ها، با استفاده از فناوری سیلد اسید ساخته شده‌اند و به همین خاطر نیاز چندانی به مراقبت و نگهداری مداوم ندارند. یکی از ویژگی‌های اصلی باتری‌های این برند کره‌ای، این است که نیازی به بررسی مداوم وضعیت باتری ندارند و به آسانی می‌توان به عملکرد پایدار آن‌ها اعتماد کرد.

مشخصاتتوضیحات
نوع محصولاتمی
ظرفیت۱۰۰ آمپر
مناسب برایبیشتر خودروهای سنگین
ویژگی‌های باتری اتمی پوما مدل ۱۰۰ آمپر

برای آشنایی بیشتر با این موضوع که چه باتری مناسب خودروی شما است، می‌توانید مطلب راهنمای خرید بهترین باتری ماشین را مطالعه نمایید و با خیالی آسوده باتری مناسب ماشین خود را تهیه کنید.

مقایسه بهترین باتری‌های خارجی؛ بهترین برند و مارک کدام است؟

بهترین باتری ماشین خارجی را چگونه بشناسیم؟ بهترین برند باتری ماشین خارجی کدام است؟ به صورت کلی، باتری ماشین به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطعات خودرو، لازم است که در بالاتری کیفیت خود قرار داشته باشد. زیرا باتری بی‌کیفیت از روشنایی ماشین تا قطعات برقی مکانیکی را تحت الشعاع قرار داده و عملکرد موتور را مختل می‌کند. بنابراین لازم است که هنگام خرید بهترین باتری ماشین خارجی، وسواس زیادی به خرج داده و از برندهای مطرح و معتبر استفاده کنید. برای این‌که هنگام خرید بهترین باتری خودرو خارجی، کمتر به دردسر بیفتید، با مقایسه محصولاتی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، می‌توانید انتخابی مطمئن‌تر داشته باشید.

مدلاتمی سیلدطول عمر بالاقیمت مناسبکیفیت ساخت برتر
باتری اتمی دلکور مدل ۹۰ آمپر
باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر
باتری اتمی پوما مدل ۱۰۰ آمپر
ویژگی‌های انواعی از بهترین برند باتری ماشین خارجی

بهترین برند باتری ماشین خارجی را از کجا بخریم؟

برای خرید بهترین باتری خودرو خارجی که به معرفی آن‌ها در این مقاله پرداختیم، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ترب مراجعه کنید. ترب، تجربه خریدی بدون دردسر را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. ضمن این‌که می‌توانید محصولی با قیمت مناسب پیدا کنید و امکان خریدی با ضمانت را داشته باشید. علاوه‌براین، می‌توانید محصول مورد نظرتان را با شرایط پیشنهادی خود به صورت آنلاین یا حضوری از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی‌تان خریداری کنید.

سخن پایانی

انتخاب بهترین برند باتری ماشین خارجی، به عوامل مختلفی مانند شرایط آب‌وهوایی منطقه، نوع خودرو، میزان استفاده از خودرو و بودجه شما بستگی دارد. برندهای خارجی مانند پوما و دلکور از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. توجه به کیفیت و قیمت باتری می‌تواند از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کرده و هزینه‌های اضافی را به حداقل برساند. با توجه به باتری‌های معرفی شده در این مقاله از جمله باتری اتمی دلکور مدل ۹۰ آمپر، باتری اتمی پوما مدل ۷۴ آمپر و باتری اتمی پوما مدل ۱۰۰ آمپر، می‌توانید بهترین باتری ماشین خارجی موجود در بازار را انتخاب کنید و از عملکرد و طول عمر طولانی باتری خودروی خود لذت ببرید.

پرسش های متداول در مورد بهترین باتری ماشین خارجی

بهترین باتری ماشین خارجی، متعلق به کدام برند است؟

در بازار ایران، بهترین باتری خودرو خارجی، متعلق به کشورهای کره جنوبی، ترکیه و چین است. باتری‌های کره‌ای با برندهایی مانند دوو، دلکور، پوما، سین، شارک، اوراستارت، تایگر و موارد دیگر به بازار عرضه می‌شوند که بیشتر آن‌ها توسط کارخانه دلکور تولید می‌شوند. با این حال، در میان کشورهای خارجی سال‌هاست که باتری‌های کره‌ای در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند و طول عمر بسیار خوبی دارند.

چرا انتخاب مناسب‌ترین و بهترین باتری ماشین خارجی بسیار اهمیت دارد؟

انتخاب بهترین باتری خودرو خارجی که کیفیت بالایی داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. یک باتری مناسب نه تنها تضمین می‌کند که خودرو در شرایط آب‌وهوایی مختلف به درستی کار می‌کند، بلکه عمر مفید آن طولانی‌تر است و از تعویض‌های مکرر و هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. علاوه‌براین، انتخاب باتری با قیمت مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا تعادلی میان هزینه و کیفیت برقرار کنید.

انتظار شما از یک باتری باکیفیت ماشین خارجی چیست؟

به صورت کلی، انتظار کاربران از یک باتری خوب این است که عمر طولانی و عملکرد قابل توجهی داشته باشد. در مدت زمان استاندارد دوام بیاورد و نیاز به تعویض مکرر نداشته باشد. کیفیت و قدرت باتری بسیار اهمیت دارد. یک باتری باکیفیت باید توان لازم برای عملکرد مناسب خودرو را فراهم کند.

برند خارجی باتری چه تأثیری در کیفیت آن دارد؟

انتخاب یک برند خارجی معتبر می‌تواند دوام و کیفیت باتری را تضمین کند. چرا که اگر باتری خریداری شده توسط شما، تمام ویژگی‌های مد نظرتان را هم داشته اما از یک برند نامعتبر باشد، احتمالا خیلی زود دچار مشکلاتی خواهد شد. این قبیل مشکلات نه تنها به تعویض مجدد باتری منجر می‌شوند، بلکه امکان دارد به دیگر اجزای خودرو همچون دینام هم آسیب برسانند.

🔗 منبع: slashgear

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *