بهترین بادی اسپلش ایرانی و خارجی از چه برندها و مدل‌هایی هستند؟

برای بسیاری از دوستداران عطر، بادی اسپلش احتمالاً اولین قدم برای ورود به دنیای عطر باشد. گفته می‌شود که بادی اسپلش‌ها به اندازه عطرها ماندگاری ندارد، اما بسیاری از برندها با فرمولاسیون خاص و باکیفیت خود ثابت کرده‌اند که همیشه هم اینطور نیست. بادی اسپلش احساس شادابی و طراوت به شما می‌دهد که تا چندین ساعت همراهتان خواهد بود و انرژی شما را چندین برابر می‌کند. در این مقاله بهترین بادی اسپلش ایرانی و خارجی که محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارد را همراه با نمونه‌ای از بهترین رایحه هرکدام به شما معرفی می‌کنیم.

نکات مهمی که قبل از استفاده از بادی اسپلش باید بدانید

خانمی در حال اسپری کردن بادی اسپلش روی بدن
بادی اسپلش را برای خوشبو کردن بدن در طول روز استفاده کنید.

بادی اسپلش دارای پایه آب و الکل قوی است و این ترکیبات رایحه‌ای سبک‌تر با ماندگاری کمتری نسبت به عطر به بادی اسپلش می‌دهد. به‌طور معمول ماندگاری بادی اسپلش تا چهار ساعت است و به دلیل این ماندگاری تقریبا کم (نسبت به پرفیوم و ادوپرفیوم‌ها) پیشنهاد می‌شود در بازه زمانی صبح تا عصر حداقل دو بار روی بدن اسپری شود.

برای اثرگذاری حداکثری بادی اسپلش توصیه می‌شود به محض اینکه از حمام صبحگاهی خارج شدید، به‌طور مستقیم بادی اسپلش را روی پوست اسپری کنید. نکته طلایی ما برای شما هم این است که قبل از استفاده از بادی اسپلش، باید یک کرم مرطوب‌کننده بدون عطر روی پوست بمالید. این کار پوست را هیدراته می‌کند که به نوبه خود به اصطلاح باعث قفل شدن عطر و ماندگاری آن برای مدت زمان طولانی‌تر می‌شود.

در ادامه با شناخت بیشتر هر یک از برندها و‌ همچنین نمونه‌ای از بهترین رایحه هر برند، می‌توانید با آگاهی بیشتری تصمیم به خرید خود را نهایی کنید.

بهترین مارک بادی اسپلش ایرانی و خارجی چیست؟

شناخت بهترین مارک‌ بادی اسپلش ایرانی و خارجی به شما کمک می‌کند تا با آگاهی خرید خود را نهایی کنید. در این قسمت خوشبو ترین بادی اسپلش را همراه با یک نمونه از محبوب‌ترین محصولات هر یک از این برندها معرفی کرده‌ایم. اگر به دنبال انواع رایحه‌های این برند‌ها و‌ حتی دسته‌بندی‌های زنانه و‌ مردانه هرکدام‌ هستید، می‌توانید از وبسایت ترب و دسته‌بندی بادی اسپلش‌های هر برند کمک بگیرید.

۱. بادی اسپلش برند ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش pure seduction ویکتوریا سکرت
بادی اسپلش مدل Pure Seduction برند ویکتوریا سکرت

برند ویکتوریا سکرت یکی از معروف‌ترین، باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده بادی اسپلش است. این برند در تنوع بادی اسپلش بی‌نظیر است و می‌توانید در بین این تنوع هیجان‌انگیز، بهترین انتخاب‌ها را برای هر لحظه و هر موقعیتی داشته باشید.

حتما بخوانید: فرق بادی میست با بادی اسپلش در چیست؟

یکی از محصولات پرطرفدار این برند که در حجم ۲۵۰ میلی لیتر تولید شده، مدل Pure Seduction است. از ویژگی‌های واضح محصولات برند ویکتوریا سکرت می‌توان به ماندگاری طولانی‌مدت آن اشاره کرد. مقدار بسیار کمی از این بادی اسپلش را که به بدن خود اسپری کنید، تا چند ساعت بوی خاص آن را حس خواهید کرد، رایحه‌‌ای گل‌دار و میوه‌ای که به پایه آن بوی خوش آلو اضافه شده است. ترکیبات آن در کنار خنک بودن بسیار انرژی‌بخش بوده و با رایحه‌ لطیف و شیرین خود مورد توجه بیشتر افراد قرار می‌گیرد. این محصول ویکتوریا سکرت مناسب برای تمام فصل‌ها است.

۲. بادی اسپلش برند بادی شاپ

بادی اسپلش FRUITY & UPLIFTING FRAGRANCE بادی شاپ
بادی اسپلش FRUITY & UPLIFTING FRAGRANCE برند بادی شاپ

هدف برند بادی شاپ انتقال احساسی متفاوت به مشتریان است که توانسته با تولید بادی اسپلش‌های خود در این موضوع بسیار موفق باشد. این برند وگان و دوستدار حیوانات است. موضوعی که به خصوص در زمان کنونی اهمیت زیادی برای مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی است.

بادی اسپلش بادی شاپ مدل FRUITY & UPLIFTING FRAGRANCE یکی از محبوب‌ترین‌های این برند با احساس شادابی زیاد است. رایحه‌ای که باعث می‌شود از سر تا پا بوی شیرین و خامه‌ای باورنکردنی داشته باشید. رایحه‌ای شیرین، گرم و بسیار آشنا برای اکثر افراد که بسیار ماندگار است. این بادی اسپلش از ۹۶% مواد با منشا طبیعی و وگان ساخته شده و دارای بسته‌بندی دوستدار طبیعت است.

۳. بادی اسپلش برند سول دو ژانیرو

بادی میست brazilian crush cheirosa 68 سول دو ژانیرو
بادی اسپلش Brazilian Crush Cheirosa 68 برند سول دو ژانیرو

محصولات Sol de Janeiro پایه اصلی خود را از رایحه بادام و وانیل گرفته‌اند و‌ این موضوع یکی‌ از ویژگی‌های خاص محصولات این‌ برند است.

در ست کاربردی، زیبا و باکیفیت بادی میست مدل brazilian crush cheirosa 68 برند سول دو ژانیرو، می‌توانید سه محصول این‌ برند را مشاهده کنید که یکی از آن‌ها بادی اسپلش معروف و پرفروش است. شما با خرید این‌ پک می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و‌ در کنار خرید بادی اسپلش، هیجان استفاده از سایر محصولات این برند را هم تجربه کنید.

۴. بادی اسپلش برند مای

بادی اسپلش کول اوشن مای
بادی اسپلش Cool Ocean برند مای

محصولات برند مای با قیمت‌های بسیار رقابتی با سایر برندهای موجود در بازار ارائه می‌شود. همچنین دسترسی و خرید محصولات آن نسبت به سایر برندها بسیار آسان است.

محبوب‌ترین بادی اسپلش برند مای در بین محصولات زنانه، مدل کول اوشن با ترکیبی از رایحه‌ دلپذیر چوب صندل، مشک و عنبر است که ماندگاری بسیار قابل توجهی دارد. این بادی اسپلش رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و مناسب استفاده در فصل‌های گرم سال است. غلظت پایین بادی اسپلش نسبت به ادوپرفیوم و پرفیوم، آن را جهت استفاده در هنگام ورزش، در طول روز و محیط کار مناسب کرده است. با استفاده از بادی اسپلش‌های برند مای نگرانی‌ از بابت حساسیت و سوزش بدن نخواهید داشت.

۵. بادی اسپلش برند شون

بادی اسپلش دریم ایسلند شون
بادی اسپلش Island Dream برند شون

برند ایرانی شون، یکی از برندهای باکیفیت و شناخته شده داخلی که توانسته در سال‌های اخیر خود را با تنوع محصولات و‌ کیفیت قابل توجه ثابت کند. شون در لیست بهترین مارک‌ بادی اسپلش‌های ایرانی قرار دارد. 

یکی از محصولات پرطرفدار این برند بادی اسپلش اکلیل‌دار زنانه Island Dream با رایحه گرم و شیرین است. این محصول ماندگاری خوبی دارد و با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا، به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و مانع از خشکی و زبری پوست می‌شود. 

۶. بادی اسپلش برند سی گل

بادی اسپلش مارول سی گل
بادی اسپلش Marvel برند سی گل

بادی اسپلش‌های برند ایرانی سی گل، در بسته‌بندی‌های زیبا و متفاوت و با قیمتی معقول فروخته می‌‌شوند که شاید از دلایل پرطرفدار شدن این برند به شمار آیند.

بادی اسپلش مدل Marvel یکی از محصولات پرفروش این برند با رایحه‌ معتدل و شیرین است. این بادی اسپلش می‌تواند علاوه بر خوشبو کردن بدن، مانع از تعریق بیش از حد پوست هم بشود. این اسپری شامل سه رایحه‌ Charisma، Charm و Marvel است که بوی مطبوعی را پس از استفاده باقی می‌گذارد. در ساخت آن هیچ‌گونه مواد شیمیایی استفاده نشده و به جای آن حاوی انواع روغن‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و ترکیبات طبیعی است.

مواد به‌کاررفته در آن می‌تواند باعث آبرسانی، شفافیت و نرمی پوست شود. از دیگر خواص این بادی اسپلش می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. از این محصول می‌توان پس از دوش گرفتن و خشک کردن پوست، استفاده کرد که خبر بد، امکان ایجاد حساسیت پس از مصرف آن است. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توان مقداری از آن را روی پوست داخل بازو تست کرد تا در صورت عدم حساسیت، برای کل بدن استفاده شود.

۷. بادی اسپلش برند کالیستا

بادی اسپلش سلنا کالیستا
بادی اسپلش Selena برند کالیستا

کالیستا برند ایرانی، اقدام به تولید بادی اسپلش‌های متنوعی با رایحه‌های خاص و محبوب افراد کرده و توانسته است در زمینه فروش این محصول هم جایگاه خوبی به دست آورد.

بادی اسپلش زنانه سلنا برند کالیستا یکی از رایحه‌های محبوب در بین انواع بادی اسپلش تولیدی این برند است. جایگزین مناسبی برای استفاده از عطر در طول روز که از ماندگاری خوبی هم برخوردار است. این بادی اسپلش با رایحه‌ای معتدل، میوه‌ای، گلی و چوبی حسی خوب به ارمغان می‌آورد.

فرمولاسیون آن باعث شده است که پوست را رطوبت‌رسانی کند و باعث نرمی و لطافت آن شود. در نت آغازین این بادی اسپلش رایحه‌های میوه‌ای در کنار برگاموت و سوسن، در نت میانی رایحه توت‌های وحشی با گل صد تومانی، رز و هلو ترکیب شده و در نت پایانی هم رایحه‌های خزه بلوط، کهربا و مشک در کنار چوب سدر با هم ترکیب شده‌اند تا به شما حسی فوق‌العاده منتقل کند.

۸. بادی اسپلش برند هیدرودرم

بادی اسپلش Black Swan هیدرودرم
بادی اسپلش Black Swan برند هیدرودرم

بادی اسپلش‌های برند هیدرودرم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای استفاده روزانه مناسب هستند. بادی اسپلش زنانه (Black Swan) این برند رایحه‌ای کلاسیک، گلی و چوبی دارد. بافت سبک و رقیق آن به راحتی اسپری می‌شود و روی پوست می‌نشیند. این محصول پخش بو، ماندگاری و دوام زیادی دارد و رایحه جذاب و دوست‌داشتنی، آن را به یک گزینه عالی برای فصل سرد سال تبدیل کرده است.

این بادی اسپلش به واسطه وجود ترکیبات گلیسیرین، آلوئه‌ورا و بابونه باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست بدن می‌شود. اسپری کردن این بادی اسپلش به بدن باعث افزایش نرمی و لطافت آن شده و حتی تا حدودی مانع از خشک شدن پوست هم می‌شود. این بادی اسپلش حاوی عصاره بابونه با خاصیت ضدالتهاب و التیام‌بخش است و در کاهش تحریکات پوستی موثر عمل می‌کند.

بهترین بادی اسپلش را از کجا بخریم؟

نمونه‌هایی از رایحه‌های مختلف بادی میست ویکتوریا سیکرت
نمونه‌هایی از بهترین و خوشبوترین مدل‌های بادی اسپلش را از ترب بخرید.

یکی از نکات بسیار مهم در خرید بادی اسپلش، دقت به اصل بودن محصول است. محصولی که اصل نباشد، نه‌تنها ماندگاری ندارد، بلکه می‌تواند روی پوست ایجاد حساسیت کند. جدا از این موارد، تصور کنید برای محصولات خارجی که شما قرار است هزینه زیادی را پرداخت کنید، محصولی به شما داده شود که فیک (تقلبی) است. این اتفاق به جز هدر رفتن پول شما به خاطر اعتماد به یک فروشگاه نامعتبر، چیز دیگری به همراه نخواهد داشت.

امتیاز مثبت وبسایت ترب در مقابل سایر فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری، ارائه مشخصات فروشگاه‌های معتبر است؛ فروشگاه‌هایی که گاهی اوقات حتی شامل ضمانت خرید ترب هم هستند. ضمانتی که به شما اطمینان می‌دهد محصول انتخابی را در صورت مغایرت یا خرابی از شما پس بگیرد و مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال به حساب خریدار بازگرداند. شما با هر نوع بودجه و سلیقه، انتخاب‌های زیادی در بین انواع مارک بادی اسپلش ایرانی و خارجی خواهید داشت.

با خرید از فروشگاه‌های ترب، می‌توانید به دلخواه خود خرید آنلاین یا حضوری را انتخاب کنید. اگر انتخاب شما خرید حضوری باشد، می‌توانید با فعال کردن موقعیت‌یاب، نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به خود را بیابید. خرید از این فروشگاه‌ها چه به صورت حضوری و‌ چه آنلاین، طبق قوانین و شرایط ترب انجام می‌شود.

سخن نهایی

بادی اسپلش‌ها در رایحه‌های مختلفی تولید می‌شوند. نت‌های مختلف در کنار هم می‌توانند به شما حس خوشایند طراوت و تازگی القا کند. شما ممکن است به دلایل مختلفی خرید بادی اسپلش را به پرفیوم و ادوپرفیوم ترجیح دهید مانند غلظت، هزینه و در برخی موارد هم استفاده از یک عطر سبک‌تر که طراوت بیشتری به پوست القا کند، ترجیح شما است. به دلیل افزایش تمایل به خرید بادی اسپلش، برندهای داخلی و خارجی زیادی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند.

برندهای ایرانی تولیدکننده بادی اسپلش ایرانی از جمله شون، مای، کالیستا و هیدرودرم توانسته‌اند محصولات باکیفیت و در عین حال خوش‌قیمتی را نسبت به محصولات خارجی تولید کنند. البته که برندهای خارجی معروفی چون بادی شاپ و ویکتوریا سکرت هم در کیفیت و تنوع بادی اسپلش‌های تولیدی خود بی‌نظیر و البته که بی‌رغیب به حساب می‌آیند. خلاصه‌ای از آنچه که در این مقاله گفته شد را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

نام مدلبرخی ویژگی‌های کلیدی
بادی اسپلش مدل Pure Seduction برند ویکتوریا سکرترایحه‌‌ای گل‌دار و میوه‌ای، دارای ماندگاری و پخش بوی زیاد
بادی اسپلش FRUITY & UPLIFTING FRAGRANCE برند بادی شاپرایحه شیرین، ماندگار، محصول وگان
بادی میست Brazilian Crush Cheirosa 68 برند سول دو ژانیرودارای رایحه بادام و وانیل، جز برترین بادی اسپلش‌های محبوب دنیا
بادی اسپلش Cool Ocean برند مایرایحه چوب صندل، مشک و عنبر، ماندگاری زیاد
بادی اسپلش Island Dream برند شونرایحه گرم و شیرین، حاوی عصاره آلوئه‌ورا برای نرم‌کنندگی و آبرسانی پوست
بادی اسپلش Marvel برند سی گلرایحه‌ معتدل و شیرین و حاوی انواع روغن‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و ترکیبات طبیعی
بادی اسپلش Selena برند کالیستارایحه‌ای معتدل، میوه‌ای، گلی و چوبی، مناسب برای استفاده روزانه
بادی اسپلش Black Swan برند هیدرودرمرایحه‌ای کلاسیک، گلی و چوبی، حاوی عصاره بابونه با خاصیت ضدالتهاب و التیام‌بخش
ویژگی‌های انواع خوشبو ترین بادی اسپلش

پرسش های متداول

یکی از خوشبو ترین بادی اسپلش‌ های ایرانی بازار چیست؟

بادی اسپلش‌های برند کالیستا و مای رایحه‌های فوق‌العاده‌ای دارند که جز خوشبوترین‌ها به شمار می‌روند.

بهترین بادی اسپلش ایرانی زنانه و مردانه را از کدام برند می‌توان خریداری کرد؟

در برندهای خارجی ویکتوریا سکرت، بادی شاپ و شنل و همینطور برندهای ایرانی چون شون، سی گل و کالیستا می‌توانید باکیفیت‌ترین بادی اسپلش‌ها را بیابید و خریداری کنید.

بهترین برند بادی اسپلش خارجی چیست؟

محصولات برند ویکتوریا سکرت جز بهترین و باکیفیت‌ترین بادی اسپلش‌های خارجی هستند که در انواع متنوعی تولید شده‌اند.

جذاب‌ترین بوی بادی اسپلش چیست؟

وانیل یکی از خوشبو ترین بادی اسپلش ها به شمار می‌رود، زیرا از رایحه‌های محبوب جهانی است که هم مردان و هم زنان از آن استفاده می‌کنند. رایحه وانیل آرامش‌بخش و در عین حال جذاب است.

بهترین بادی اسپلش با بوی کارامل چیست؟

بعضی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع بادی اسپلش کاراملی عبارتند از:
بادی اسپلش بهاری V.V.LOVE
بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY

🔗 منابع: Wottagirl | elle | wwd

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *