بهترین بادی اسپلش زنانه را از این برندها بخرید!

بادی اسپلش چیست؟ بهترین بادی اسپلش زنانه ایرانی کدام مدل است؟ درباره بهترین بادی اسپلش زنانه خارجی چیزی می‌دانید؟ بهترین بادی اسپلش زنانه را از کجا با قیمتی مناسب خریداری کنیم؟ ما به تمامی این سوالات در این مقاله پاسخ داده‌ایم. تا انتها همراهمان باشید تا با بهترین مارک و مدل بادی اسپلش زنانه آشنایتان کنیم.

بهترین مارک بادی اسپلش زنان ایرانی و خارجی

در اینجا شما را با بهترین مارک‌ و مدل بادی اسپلش‌‌های زنانه آشنا می‌کنیم تا بتوانید با توجه به رایحه مورد نظرتان و همچنین سایر معیارهای بااهمیت از نظر خود، بهترین محصول را انتخاب کنید.

۱. بادی اسپلش برند ویکتوریا سیکرت مدل بار وانیلا (Victoria’s Secret Bare Vanilla Body splash)

بادی اسپلش وانیلا برند ویکتوریا سیکرت
بادی اسپلش بیر وانیلا برند Victoria’s Secret

در بین انواع بهترین بادی اسپلش زنانه ویکتوریا سیکرت، بادی اسپلش مدل وانیلا یکی از مدل‌های با ماندگاری بالا محسوب می‌شود. بادی اسپلش دخترانه خوشبو این برند خانم‌های زیادی را مجذوب خود می‌کند. رایحه وانیل و کشمیر همراه با رایحه گرم و شیرین، این محصول را به یک انتخاب مناسب برای تمام فصل‌ها تبدیل کرده است. این محصول ساخت کشور آمریکا، در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید و عرضه می‌شود.

۲. بادی اسپلش برند النترا مدل مادام (Elentra Madam Body Splash)

بادی اسپلش زنانه مادام برند النترا
بادی اسپلش مادام برند Elentra

بادی اسپلش زنانه مدل Madam النترا، به دلیل داشتن یک رایحه‌ فوق‌العاده، گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه خانم‌ها به شمار می‌رود. این مدل به خاطر داشتن طبع خنک برای فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان مناسب‌تر است. بادی اسپلش مدل مادام برند النترا ماندگاری بالایی دارد و با رایحه گلی خود، طرفداران زیادی به‌دست آورده که آن را به یک محصول محبوب و البته پرفروش تبدیل کرده است. این محصول در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود.

۳. بادی اسپلش برند شون مدل دریم ایسلند (Schon Island Dream Body Splash For Women)

بادی اسپلش زنانه مدل آیلند دریم برند شون
بادی اسپلش آیلند دریم برند Schon

بادی اسپلش اکلیل‌دار زنانه Island Dream یکی از محصولات پرطرفدار برند ایرانی شون با رایحه گرم و شیرین است. وجود اکلیل درون این محصول، جذابیت آن در زمان مصرف و زیبایی خانم‌ها را به خصوص برای مهمانی‌ها بالا می‌برد. این محصول ماندگاری خوبی دارد و با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا، منجر به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود و از خشکی و زبری پوست جلوگیری می‌کند. حجم این محصول ۲۲۰ میلی‌لیتر است.

اگر در انتخاب بین بادی اسپلش و بادی میست مانده‌اید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم:«فرق بادی میست با بادی اسپلش در چیست؟»

۴. بادی اسپلش برند کالیستا مدل سلنا (Calista Body Splash Selena)

بادی اسپلش مدل سلنا برند کالیستا 
بادی اسپلش زنانه سلنا برند Calista

کالیستا یک برند ایرانی باتجربه است که به دلیل موفقیتی که از تولید بادی اسپلش پیدا کرده، در دسته محبوب‌ترین بادی اسپلش‌های ایرانی قرار گرفته‌اند. بادی اسپلش Selena کالیستا یکی از محبوب‌ترین‌های این برند با رایحه‌ای معتدل است که آن را برای تمام فصول سال مناسب می‌کند. در نت آغازین این محصول رایحه‌های میوه‌ای در کنار برگاموت و سوسن، در نت میانی، رایحه توت‌های وحشی با گل صد تومانی، رز و هلو ترکیب شده و در نت پایانی هم رایحه‌های خزه بلوط، کهربا و مشک در کنار چوب سدر احساس می‌شود. وجود گلیسیرین در فرمولاسیون این محصول هم باعث رطوبت‌رسانی آن به پوست و ایجاد حس لطافت شده است.

۵. بادی اسپلش برند مای مدل مجیک مومنت (My Magic Moment Body Splash)

بادی اسپلش مدل مجیک مومنتز برند مای
بادی اسپلش زنانه مجیک مومنتز برند My

برند ایرانی و باکیفیت مای بادی اسپلش‌های مختلفی را با انواع مختلف رایحه هم برای خانم‌ها و هم آقایان تولید کرده است. یکی از بهترین بادی اسپلش زنانه، مدل مجیک مومنتز است که در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. 

طبع این بادی اسپلش خنک و گروه بویایی آن گلی و مرکبات است که برای دوستداران بوی گل و افرادی که عاشق حس خوب بعد از استشمام مرکبات هستند، مناسب است. مدل مجیک مومنتز مای مناسب فصل‌های بهار و تابستان است و با پخش بو و ماندگاری بالا، تا چندین ساعت روی پوست شما باقی می‌ماند.

۶. بادی اسپلش برند آنیلا مدل Bear Bubble Gum

بادی اسپلش مدل آدامس خرسی برند آنیلا
بادی اسپلش زنانه آدامس خرسی برند Anila

شاید شما هم شاهد این موضوع بوده‌اید که در چندین ماه گذشته طرفداران این محصول زیاد و زیادتر شده و ما علت این موضوع را وجود یک رایحه نوستالژی بسیار محبوب می‌دانیم. آدامسی که در کودکی اکثر ما جایگاه ویژه‌ای داشت و بوی آن تا ابد در ذهنمان باقی می‌ماند و حسی خوب به جا می‌گذارد. این بادی اسپلش آدامس خرسی محبوب رایحه شیرین و در عین‌ حال ملایمی روی پوست به جا می‌گذارد. بادی اسپلش زنانه آنیلا مدل آدامس خرسی در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود.

۷. بادی اسپلش برند موزیلا مدل فلاور بامب (Mozila Flower Bomb Body Splash)

بادی اسپلش مدل فلاور بامب موزیلا 
بادی اسپلش زنانه فلاور بامب برند Mozila

بادی اسپلش پرفروش زنانه موزیلا مدل فلاور بامب دارای یک رایحه سبک و ملایم برگرفته از اسانس‌های فرانسوی است. این بادی اسپلش علاوه‌بر خوشبو کردن بدن، به دلیل داشتن ترکیبات مفید گیاهی مانند چای سبز، آووکادو و اسطوخودوس پوست را آبرسانی می‌کند. حجم ۱۷۰ میلی‌لیتری آن مناسب است و با ماندگاری بالایی که دارد، نظر خریداران را به خود جلب می‌کند. این بادی اسپلش هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست ندارد و مصرف آن روی پوست مانع از تعریق می‌شود.

۸. بادی اسپلش برند سی گل (Seagull Charisma Body Splash)

بادی اسپلش مدل کاریزما برند سی گل
بادی اسپلش زنانه کاریزما برند Seagull

بادی اسپلش زنانه مدل Charisma برند ایرانی سی گل یکی از محصولات داخلی باکیفیت و بسیار خوشبو است. این بادی اسپلش یکی از محبوب‌ترین رایحه‌ها نه‌تنها بین همین برند، بلکه در بین سایر برندهای ایرانی به شمار می‌رود. مدل کاریزما علاوه‌بر ایجاد بوی خوش شیرین روی بدن و طبع خنک، از تعریق بیش‌ از حد پوست هم جلوگیری می‌کند.

کیفیت بالا، فاقد مواد شیمیایی بودن و وجود انواع روغن‌ها، مرطوب‌‌کننده‌ها و ترکیبات طبیعی در فرمولاسیون آن، این محصول را به یک بادی اسپلش پرفروش و باکیفیت تبدیل کرده است که علاوه‌بر خاصیت آبرسانی، باعث نرمی و لطافت پوست هم می‌شود. این محصول در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود.

۹. بادی اسپلش برند پوتنزا مدل کول (Ponteza Cool Body Splash)

بادی اسپلش کول برند پوتنزا
بادی اسپلش زنانه کول برند Ponteza

یکی‌ از بهترین بادی اسپلش‌های زنانه برند ایرانی پوتنزا، مدل کول با رایحه‌ای رایحه خنک است که در گروه بویایی شرقی و چوبی قرار دارد، رایحه این بادی اسپلش ۲۲۵ میلی‌لیتری از عطر Truth کلوین کلین گرفته شده است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به رطوبت‌رسانی، ماندگاری ۲۴ ساعته و پخش بوی مناسب اشاره کرد. اگر برای استفاده روزانه و مهمانی‌ها دنبال بادی اسپلشی مناسب، خوشبو و خوش‌قیمت هستید، این مدل را در لیست خرید بعدی خود قرار دهید.

بهترین بادی اسپلش زنانه را از کجا بخریم؟

همیشه هم نمی‌توان دل را به دریا زد و خودسرانه هر محصولی خرید! اما چرا؟ گاهی اوقات با محصولاتی روبه‌رو می‌شویم که به خصوص اگر وارداتی باشند، در بازار با قیمت‌های متنوعی عرضه شوند. گاهی اوقات با محصولات فیک (غیراصل) روبه‌رو می‌شویم و گاهی هم محصولات آسیب‌دیده‌ای را به خصوص در خرید آنلاین تحویل می‌گیریم که تمام‌ ذوق و خوشحالی ما از خرید را در یک نگاه از بین می‌برد. 

اما راهی برای رها شدن از تمام این دغدغه‌ها و تجربه کردن یک خرید مطمئن و همه‌چیز تمام وجود دارد؛ این راه چیزی جز خرید از وبسایت ترب نیست. ترب نگرانی شما از بابت قیمت بادی اسپلش زنانه، خرید محصولات اصل و خرید با اطمینان از بابت ارسال و تحویل سالم‌ کالا را برطرف می‌کند. در یک‌ کلام می‌توان گفت که شما می‌توانید از طریق وبسایت ترب، بی‌دغدغه‌ترین‌ و‌ راحت‌ترین خرید از بهترین مارک بادی اسپلش زنان ایرانی و خارجی را تجربه کنید.

اگر انتخاب شما برای خرید از ترب گزینه حضوری آن است، می‌توانید با فعال کردن موقعیت‌یاب، نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به موقعیت مکانی خود را بیابید. 

کلام آخر

همه افراد به دنبال راه‌هایی برای خوشبو ماندن و‌ حفظ طراوت بدن خود می‌گردند. یک راه برای رفع این دغدغه، استفاده از بادی اسپلش روی بدن است. بادی اسپلش‌ها با میزان ماندگاری و پخش بوی متفاوت و برحسب رایحه‌ای که دارند، طرفداران خاص خود را جذب خواهند کرد. این عطرها اگرچه غلظت کمتری نسبت به پرفیوم‌ها دارند، اما اگر از برندهای خوب خریداری شوند، با کیفیت خوب خود می‌توانند تا چندین ساعت رد بو به جا بگذارند. پس اگر به دنبال یک بادی اسپلش همه‌چیز تمام می‌گردید، ما خلاصه‌ای از انواع بهترین بادی اسپلش زنانه و بادی اسپلش دخترانه خوشبو که در این مقاله معرفی کرده‌ایم را مجددا در جدول زیر به شکل خلاصه معرفی کرده‌ایم. از این جدول استفاده کنید و بهترین بادی اسپلش برای خود را پیدا کنید.

نام مدلویژگی‌های کلیدی
بادی اسپلش برند ویکتوریا سیکرت مدل Bare Vanillaمناسب برای تمام روزهای سال، حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر، دارای کیفیتی بسیار بالا
بادی اسپلش برند النترا مدل Madamمناسب برای فصل‌های گرم سال، حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر  
بادی اسپلش برند شون مدل Dream Islandمناسب برای فصل‌های گرم سال، حجم ۲۲۰ میلی‌لیتر، حاوی دانه‌های اکلیل  
بادی اسپلش برند کالیستا مدل Selenaمناسب برای تمام فصول سال، رایحه‌ معتدل، حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
بادی اسپلش برند مای مدل Magic Momentمناسب برای فصل‌های گرم سال، حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
 بادی اسپلش برند آنیلا مدل Bear Bubble Gumبوی شیرین و نوستالژی، حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر
بادی اسپلش برند موزیلا مدل Flower Bomb بسته‌بندی متفاوت، بدون ایجاد حساسیت پوستی، حجم ۱۷۰ میلی‌لیتر
بادی اسپلش برند سی گل Charismaکیفیت بالا، حاوی انواع روغن برای مرطوب‌کنندگی و نرمی بدن، حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
بادی اسپلش برند پوتنزا مدل Coolرایحه خنک با ماندگاری بالا، حجم ۲۲۵ میلی‌لیتر
انواع مختلف بهترین بادی اسپلش زنانه

پرسش های متداول در مورد بهترین بادی اسپلش زنانه

کدام رایحه بادی اسپلش دخترانه خوشبو و پرطرفدارتر است؟

رایحه‌های زیر نه‌تنهای بوی بسیاری خوب، بلکه بین دختران طرفداران بیشتری هم دارند و افراد زیادی را مجذوب خود می‌کنند:
وانیل، اسطوخودوس، مشک، دارچین، مرکبات و نعناع فلفلی.

بهترین برندهای تولید کننده بادی اسپلش زنانه کدام هستند؟

برندهای خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که انواع مختلف رایحه‌های بادی اسپلش را تولید می‌کنند. برخی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین این برندها از بین برندهای ایرانی شون، مای، الارو، تاپ شاپ، وودلایک و از بین برندهای خارجی ویکتوریا سیکرت است.

رایحه محبوب و مشترک بادی اسپلش برای زنان و مردان چیست؟

وانیل یکی از رایحه‌های محبوب جهانی است که هم مردان و هم زنان از آن استفاده می‌کنند.

بادی اسپلش مدل ۲۱۲ سکسی را در کدام برند می‌توان پیدا کرد؟

اگر به دنبال بادی اسپلش مدل ۲۱۲ سکسی هستید، یکی از موارد زیر را می‌توانید خریداری کنید:
بادی اسپلش ۲۱۲ لابورن مدل ۲۱۲
بادی اسپلش زنانه بیو استار رایحه ۲۱۲ سکسی
بادی اسپلش زنانه مولهنس مدل ۲۱۲ سکسی
بادی اسپلش سیدونا ۲۱۲ سکسی

🔗 منابع: Spongelle | amazon | glamour

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *