بهترین بالم لب درمانی؛ برطرف کردن خشکی لب با این ۵ برند

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مراقبت‌ از لب‌ها و برطرف کردن خشکی آن‌ها، استفاده از بالم لب است. بالم لب، به‌عنوان یک محصول مراقبتی جهت کاهش خشکی و حساسیت لب‌ها استفاده می‌شود. در حقیقت، بالم لب یک محصول درمانی است که در حال حاضر به یکی از محصولات مهم در روتین پوستی افراد تبدیل شده است. بهترین بالم لب درمانی، همانند یک پماد شفابخش لب‌ها را مرطوب می‌کند و سبب بهبود خشکی و رفع ترک آن‌ها می‌شود. در این مطلب، بهترین بالم لب‌ ترمیم کننده موجود در بازار را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

معرفی ۵ مدل از بهترین مارک بالم لب درمانی

بهترین بالم لب ترمیم کننده به‌عنوان یک محصول مراقبتی، به حفظ رطوبت لب‌ها کمک و از آن‌ها در برابر عوامل مضر و التهابات محافظت می‌کند. در ادامه به معرفی ۵ مدل از بهترین برند بالم لب‌های درمانی می‌پردازیم.

  1. بالم لب مرطوب‌کننده التا ام ‌دی (elta MD)
  2. بالم لب ترمیم کننده اتودرم بایودرما (Bioderma)
  3. بالم لب مرطوب‌کننده کلینیک (Clinique) مدل Moisture Surge Lip Hydro-Plump Treatment
  4. بالم لب‌ استیکی ای او اس (eos)
  5. بالم لب ماراکوجا تارت (Tarte Maracuja Juicy)

تعدادی از محصولاتی که در این مطلب معرفی شده‌اند، به دلیل ممنوعیت واردات قانونی، ناموجود هستند. در صورتی که به نسخه اصل این محصولات از منابع معتبر دسترسی ندارید، برای خرید آن‌ها محتاط باشید؛ چراکه ممکن است نسخه‌های غیراصل آن‌ها در بازار موجود باشد.

۱. بالم لب مرطوب‌کننده التا ام ‌دی (elta MD)

بالم لب درمانی برند التا ام ‌دی
بالم لب مرطوب‌کننده Elta MD

بالم لب مرطوب‌کننده التا ام ‌دی (elta MD)، به‌عنوان یک محصول چندمنظوره فوق‌العاده، از لب‌های شما در برابر هرگونه آسیب، به ویژه آسیب‌های ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند. اگر لب‌های خشکی دارید که احساس ناخوشایندی در طول روز برای‌تان ایجاد می‌کنند، بهترین بالم لب درمانی، همان محصولی است که به آن نیاز دارید. چراکه علاوه‌بر ایجاد حس تازگی و لطافت در پوست لب‌ها، از آن‌ها در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. به‌صورت کلی، بالم لب مرطوب‌کننده التا ام‌ دی، به‌عنوان یک ضد آفتاب لب موثر و باکیفیت شناخته می‌شود که می‌تواند از پوست لب‌های شما در برابر خشکی، اشعه ماوراء‌بنفش و آسیب‌های ناشی از آفتاب محافظت کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند آمریکا
وزن خالص۸ گرم
ماندگاریطولانی
ترکیبات موثرحاوی ویتامین E، گلیسیرین و کوئرستین، فاقد مواد عطری و پارابن
ویژگی‌هاحاوی ضدآفتاب، آبرسانی مناسب به لب‌ها، موثر برای لب‌های خشک و ترک‌خورده، ضدحساسیت، مناسب انواع پوست، نرم‌کنندگی مؤثر پوست لب، رطوبت‌رسانی فوری و طولانی‌مدت، محافظ قدرتمند در برابر اشعه ماوراء بنفش، قدرت آبرسانی بالا، بافت سبک، تسکین‌دهنده لب‌ها
جدول ویژگی‌های بالم لب مرطوب‌کننده التا ام ‌دی

اگر می‌خواهید محصولات بالم لب با پایه گیاهی استفاده کنید، ما در مطلبی دیگر، لیستی از بهترین بالم لب گیاهی را معرفی کرده‌ایم.

۲. بالم لب ترمیم کننده اتودرم بایودرما (Bioderma)

بالم لب درمانی برند بایودرما
بالم لب درمانی Bioderma

همان‌طور که از نام بالم لب ترمیم کننده اتودرم بایودرما پیداست، این محصول به عنوان یک بالم لب ترمیم کننده شناخته می‌شود که برای از بین بردن ترک‌خوردگی و چین‌وچروک لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بالم لب، با تامین رطوبت مورد نیاز لب‌ها و حفظ آن، از خشکی، پوسته‌پوسته شدن و ترک خوردن لب‌ها جلوگیری می‌کند.

در ترکیبات بهترین مارک بالم لب درمانی از ویتامین E و وازلین استفاده شده است که از خواص درمانی فوق‌العاده‌ای برای پوست لب برخوردار هستند. این محصول، رطوبت مورد نیاز لب‌ها را تامین کرده و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، به ترمیم و احیای لب‌ها کمک می‌کند. در ساخت این محصول علاوه‌بر وازلین، از شی باتر هم استفاده شده است. بهترین بالم لب ترمیم کننده، فاقد مواد شیمیایی و پارابن بوده و هیچ‌گونه آسیبی به لب‌های شما وارد نمی‌کند.

بالم لب ترمیم کننده اتودرم بایودرما با توجه به ترکیباتی که دارد، به خوبی می‌تواند به تغذیه بافت پوست فوقانی لب‌ها کمک کند و سلامت پوست لب‌ها را ارتقا بخشد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
وزن خالص۴ گرم
ماندگاریبالا
ترکیبات مؤثرحاوی ویتامین E، وازلین و شی باتر، فاقد مواد شیمیایی و پارابن
ویژگی‌هامغذی برای پوست لب، تامین‌کننده رطوبت و آب مورد نیاز لب‌ها، تسکین‌دهنده، ترمیم‌کننده و احیاکننده پوست لب‌ها، جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن یا ترک خوردن لب‌ها، دارای بافتی نرم، ایجاد لب‌هایی نرم و لطیف، بدون رنگ، ضدحساسیت، مناسب استفاده برای تمامی افراد حتی با لب‌های فوق‌العاده حساس
جدول ویژگی‌های بالم لب ترمیم کننده اتودرم بایودرما

۳. بالم لب مرطوب‌کننده کلینیک (Clinique)

بالم لب درمانی برند کلینیک
بالم لب مرطوب‌کننده Clinique

بالم لب مرطوب‌کننده کلینیک مدل Moisture Surge Lip Hydro-Plump Treatment با فرمولاسیون غنی از هیالورونیک‌اسید، شی باتر و آلوئه‌ورا، لب‌های شما را به سرعت و به صورت عمقی آبرسانی می‌کند. بهترین بالم لب درمانی، به بافت لب‌ها نفوذ می‌کند و ترک‌خوردگی، پوسته‌پوسته شدن و خشکی آن‌ها را کاملاً از بین می‌برد و به لب‌ها حس طراوت و تازگی می‌بخشد.

هیالورونیک‌اسید موجود در این محصول، رطوبت را جذب لب‌ها کرده و تا بیش از هزار برابر وزن خود، آب ذخیره می‌کند. بالم لب مرطوب‌کننده درمانی کلینیک، فاقد هرگونه مواد مضر مانند سولفات، پارابن و فتالات است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند بلژیک
وزن خالص۱۰ میلی‌لیتر
ماندگاریطولانی
ترکیبات مؤثرحاوی هیالورونیک‌اسید، شی باتر و آلوئه‌ورا، فاقد مواد مضر مانند سولفات، پارابن و فتالات
ویژگی‌هابرطرف‌کننده خشکی و نرم‌کننده لب‌ها، آبرسان و مرطوب‌کننده، مناسب انواع پوست، آبرسانی عمیق و فوری، حجم‌دهنده لب، تسکین‌دهنده لب‌های خشک و ترک‌خورده
جدول ویژگی‌های بالم لب مرطوب‌کننده کلینیک

۴. بالم لب‌ استیکی ای او اس (eos)

بالم لب درمانی برند ای او اس
بالم لب EOS

خشکی و ترک‌خوردگی لب‌ها اتفاق ناخوشایندی است که می‌تواند به درد و خونریزی در پوست لب‌ها منجر شود. بالم لب‌ استیکی ای او اس (eos) یک محصول ایده‌آل و ضروری برای مراقبت‌ از لب‌ها در تمام فصول و در برابر عوامل محیطی و حفظ شادابی و طراوت آن‌ها به شمار می‌آید. بهترین مارک بالم لب درمانی، در رایحه‌های مختلف گیاهی و میوه‌ای عرضه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان، رایحه دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

بالم لب‌ استیکی ای او اس با فرمولاسیون منحصربه‌فردی که دارد، لب‌ها را به‌طور عمقی آبرسانی می‌کند و تا ۲۴ ساعت نرم و شاداب نگه می‌دارد. این بالم لب، با ترکیبی از مواد مغذی و آبرسان مانند شی باتر، روغن جوجوبا و روغن نارگیل، رطوبت مورد نیاز لب‌ها را تأمین می‌کند.

بالم لب‌ استیکی ای او اس به ترمیم خشکی‌ و ترک‌های لب کمک کرده و با ایجاد لایه‌ای محافظ روی لب‌ها، آن‌ها را در برابر عوامل محیطی مانند سرما، باد و نور خورشید محافظت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند آلمان
وزن خالص۴ گرم
ماندگاری۲۴ ساعته
ترکیبات موثرحاوی شی باتر، روغن جوجوبا و روغن نارگیل، فاقد گلوتن، پارابن و فتالات
ویژگی‌هامحافظت‌کننده لب‌ها در تمام طول روز، ترمیم‌کننده، مرطوب‌کننده قوی، مناسب برای انواع لب، آبرسانی لب‌ها، فاقد تست حیوانی، بدون ایجاد حساسیت، بدون رنگ، صددرصد ارگانیک، برطرف‌کننده خشکی و ترک‌های لب
جدول ویژگی‌های بالم لب‌ استیکی ای او اس

۵. بالم لب ماراکوجا تارت (Tarte Maracuja)

بالم لب درمانی برند ماراکوجا تارت
بالم لب Tarte Maracuja Juicy

بالم لب Tarte Maracuja Juicy با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، لب‌هایی لطیف، نرم و شاداب به شما هدیه می‌دهد. بهترین بالم لب درمانی، با خواص درمانی و آبرسانی فوق‌العاده خود، ترک‌خوردگی و خشکی لب‌ها را به سرعت التیام می‌بخشد و از لب‌های شما در برابر عوامل محیطی مضر هم‌چون سرما، نور خورشید و باد محافظت می‌کند.

در ترکیبات این محصول، روغن نارگیل و اسیدهیالورونیک وجود دارد که خشکی لب‌ها را به‌طور کامل برطرف و آن‌ها را نرم و لطیف می‌کند. وجود عصاره ماراکوجا در این بالم لب، موجب حفظ سلامت لب‌ها می‌شود. بالم لب Tarte Maracuja Juicy با داشتن SPF15، از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند کره
وزن خالص۲.۷ گرم
ماندگاریطولانی
ترکیبات موثرحاوی روغن نارگیل، اسیدهیالورونیک و عصاره ماراکوجا، فاقد مواد مضر
ویژگی‌هاآبرسان و مرطوب‌کننده قوی، دارای رایحه دلنشین نارگیل، محافظت از لب‌ها در برابر نور خورشید، مناسب انواع لب، بافت بسیار نرم و سبک، نرم‌کننده، صاف و یکدست‌کننده لب‌ها، بدون تست حیوانی، دارای SPF15
جدول ویژگی‌های بالم لب ماراکوجا تارت

اگر می‌خواهید درباره تفاوت بالم لب و تینت لب بدانید، مطلب فرق تینت لب و بالم لب چیست را مطالعه کنید.

مقایسه بالم لب‌های درمانی؛ بهترین مارک و برند کدام است؟

از آن‌جایی‌که امروزه برندهای متنوع و محصولات مختلفی در بازار وجود دارند، بنابراین انتخاب بهترین بالم لب ترمیم کننده می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. با این حال، یک بالم درمانی خوب باید در ترکیبات خود موادی مانند روغن نارگیل، روغن جوجوبا، شی باتر و موم زنبور عسل داشته باشد. در این مطلب، به معرفی بهترین بالم لب درمانی پرداختیم و ۶ مدل از بهترین بالم لب‌های ترمیم کننده را بررسی کردیم. با مقایسه این محصولات می‌توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید و از این طریق، زیبایی لب‌های‌تان را چند برابر کنید.

مدلرطوبت‌رسانحاوی ترکیبات طبیعینرم‌کنندهماندگاری بالا
بالم لب مرطوب‌کننده التا ام ‌دی
بالم لب ترمیم‌کننده اتودرم بایودرما
بالم لب مرطوب‌کننده کلینیک
بالم لب‌ استیکی ای او اس
بالم لب ماراکوجا تارت
جدول مقایسه ویژگی‌های بهترین بالم لب درمانی

بهترین بالم لب درمانی را از کجا بخریم؟

خانمی در حال استفاده از بالم لب
شما می‌توانید انواعی از بهترین بالم لب درمانی و ترمیم‌کننده را از طریق سایت ترب تهیه کنید.

در حال حاضر تنوع بالم لب در بازار بسیار زیاد است. شما می‌توانید برای خرید بهترین مارک بالم لب درمانی، به سایت ترب مراجعه کنید. در این سایت، می‌توانید انواع بالم لب باکیفیت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را به راحتی پیدا کنید. سایت ترب، امکان مقایسه قیمت از فروشگاه‌های مختلف را برای شما فراهم کرده است.

خرید از فروشگاه‌های دارای نشان ضمانت ترب به شما امکان مرجوعی کالا و دریافت هزینه پرداختی، در صورت مغایرت محصول با جنس سفارش‌داده‌شده را خواهد داد.

سخن پایانی

بالم لب به‌عنوان یک محصول مراقبتی شناخته می‌شود که با برخورداری از خاصیت آبرسانی، مواد مورد نیاز لب را برای درمان بیماری‌های مربوط به آن تامین می‌کند. از سوی دیگر، محافظت از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید از دیگر مزایای استفاده از محصولاتی مانند التا ام دی، اتودرم بایودرما، کلینیک، ای او اس و ماراکوجا تارت به‌عنوان بهترین بالم لب درمانی است. این محصول، با حفظ سلامت پوست لب‌های شما و درمان خشکی و ترک‌خوردگی آن‌ها، تاثیر مثبتی بر شادابی و طراوت چهره شما می‌گذارد. برای این‌که مناسب‌ترین و بهترین بالم لب درمانی را انتخاب کنید، ابتدا باید حساسیت‌های این ناحیه از پوست را بشناسید و با توجه به ترکیبات موجود در انواع بالم لب، سازگارترین نوع آن را خریداری کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین بالم لب درمانی

آیا بالم لب‌ها می‌توانند از خواص درمانی برخوردار باشند؟

بله، بالم لب‌ها با دارا بودن برخی ترکیبات مفید و مورد نیاز لب، بهترین گزینه برای درمان بیماری‌های لب مانند ترک‌خوردگی، پوسته‌پوسته شدن و خشکی به شمار می‌روند.

آیا استفاده از بالم لب درمانی، مانع رسیدن اشعه‌های فرابنفش به پوست لب‌ می‌شود؟

در صورتی‌که در ساختار شیمیایی بالم لب از SPF استفاده شده باشد، این محصول می‌تواند از پوست لب‌ها در برابر اشعه‌ مضر فرابنفش محافظت کند.

بالم لب درمانی چند بار در طول شبانه‌روز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؟

تعداد دفعات استفاده از بالم لب درمانی، به نیاز پوست هر فرد بستگی دارد. اما به‌صورت کلی، استفاده از بالم لب درمانی به میزان یک الی دو بار در روز، می‌تواند نیازهای پوست لب شما را تامین کند و به طرز معجزه‌آسایی موثر واقع شود.

🔗 منبع: nytimes

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *