بهترین بالم لب روشن کننده؛ از بین این ۵ برند برتر کدام را انتخاب کنیم؟

پوست لب در مقایسه با دیگر نواحی صورت، از حساسیت و ظرافت بیشتری برخوردار است. به همین خاطر بیشتر در معرض آسیب است و به توجه و مراقبت بیشتری نیاز دارد. استفاده از بالم لب، راهی سریع برای رفع خشکی و ترک لب‌ها محسوب می‌شود. پوست لب در آب‌وهوای خشک، سرما، کم‌آبی و مواجهه با برخی عوامل، دچار خشکی، ترک و حتی تیرگی می‌شود و ساده‌ترین راه برای روشن کردن لب‌ها و کاهش خشکی آن‌ها، استفاده از بالم لب است. در این مطلب، شما را با بهترین بالم لب روشن کننده و ویژگی‌های آن آشنا می‌کنیم.

معرفی ۵ مدل از بهترین مارک‌های بالم لب روشن کننده

در این قسمت به معرفی ۵ مدل از بهترین مارک بالم لب‌های روشن‌کننده می‌پردازیم.

  1. بالم روشن‌کننده و محافظ لب ویتامین C آردن
  2. بالم لب مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا
  3. بالم لب فلورمار
  4. بالم روشن‌کننده لب اون
  5. بالم لب وانیل ایوروشه

۱. بالم روشن‌کننده و محافظ لب ویتامین C آردن

بالم لب روشن کننده برند آردن
بالم لب روشن‌کننده Ardene

بالم روشن‌کننده و محافظ لب ویتامین C آردن (Ardene)، محصولی بی‌رنگ و فاقد مواد معطر بوده و تقریبا برای تمامی سنین قابل استفاده است. این محصول، بهترین انتخاب برای لب‌های ترک‌دار، خشک و تیره است که ضمن رطوبت‌رسانی به لب‌ها، سبب روشن شدن آن‌ها هم می‌شود. در حقیقت، ویتامین C موجود در این محصول، سبب روشن شدن لب‌ها و رفع تیرگی آن‌ها خواهد شد. علاوه‌براین، به ترمیم پوست لب‌های شما هم کمک می‌کند.

وجود ترکیباتی مانند روغن جوجوبا، روغن کالاندولا، روغن سویا، روغن گل گاوزبان و شی باتر، لب‌های ترک‌خورده را التیام می‌بخشد و سبب نرم شدن پوست آن‌ها می‌شود. این ترکیبات از خواص ترمیم‌کنندگی، مرطوب‌کنندگی، رفع تیرگی و خشکی برخوردار هستند. بهترین مارک بالم لب روشن کننده با دارا بودن SPF25، ضمن حفاظت پوست لب در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، سبب قوام بیشتر پوست می‌شود و با برخورداری از اسیدهیالورونیک، به رطوبت‌رسانی بهتر پوست کمک می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند ایران
حجم۱۲ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتحاوی ویتامین C، روغن جوجوبا، روغن کالاندولا، روغن سویا، روغن گل گاوزبان و شی باتر
ویژگی‌هاتامین و حفظ رطوبت، تغذیه و تقویت لب، ترمیم‌کننده لب‌های ترک‌خورده و تیره، بازسازی پوست لب، مرطوب‌کننده، روشن‌کننده، نرم‌کننده
جدول ویژگی‌های بالم روشن‌کننده و محافظ لب آردن

۲. بالم لب مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا

بالم لب روشن کننده برند مای
بالم لب روشن کننده MY

بالم لب مای (MY) حاوی عصاره آلوئه‌ورا، یک ضدالتهاب و ضدعفونی‌کننده قوی است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در درمان خشکی و رفع تیرگی لب‌ها دارد. این محصول، در هر شرایط آب‌وهوایی از لب‌های شما محافظت و به تقویت آن‌ها کمک می‌کند. بهترین بالم لب روشن کننده، دارای SPF15 است که اثرات قابل توجهی در کاهش التهابات و آسیب‌های ناشی از اشعه UV روی لب‌ها دارد.

این محصول، از ترکیباتی مانند عصاره‌های آلوئه‌ورا، روغن جوجوبا، روغن جوانه گندم، روغن کنجد و شی باتر برخوردار است که سبب نرمی و لطافت لب‌ها می‌شود. به کمک این بالم لب می‌توانید رطوبت ازدست‌رفته را به لب‌ها بازگردانید و ترک و خشکی آن را درمان کنید. استفاده از بالم لب مای، خشکی لب‌ها را برطرف می‌کند و احساس کشیدگی آن‌ها را کاهش می‌دهد.

بالم لب مای با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا، نقش مؤثری در درمان تاول، زخم، آفتاب‌سوختگی و پوسته‌های لب دارد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند ایران
حجم۴ میلی‌لیتر
ماندگاریبالا
ترکیباتحاوی ویتامین E، عصاره‌های آلوئه‌ورا، روغن جوجوبا، روغن جوانه گندم، روغن کنجد و شی باتر
ویژگی‌هاروشن‌کننده لب، نرم‌کننده، مرطوب‌کننده، رفع خشکی و ترک، تقویت‌کننده، تغذیه‌کننده، دارای SPF15
جدول ویژگی‌های بالم لب مای

اگر به دنبال محصولاتی با پایه گیاهی هستید، پیشنهاد می‌کنیم ۶ مدل از بهترین بالم لب گیاهی را که در مطلبی دیگر معرفی کرده‌ایم، حتما ببینید.

۳. بالم لب فلورمار

بالم لب روشن کننده برند فلورمار
بالم لب روشن کننده Flormar

فلورمار (Flormar) یکی از برندهای مطرح و معتبر آرایشی و بهداشتی است که در بازار محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی، جایگاه ویژه‌ای دارد. بالم لب فلورمار با رایحه دل‌انگیز سیب، در میان انواع مختلف محصولات این برند، فروش بالاتری دارد. جالب است بدانید، فلورمار بالم لب‌های طعم‌دار با رایحه‌های متفاوتی را تولید و روانه بازار کرده است. البته این محصول، یک ضدآفتاب فوق‌العاده بوده و با ترکیباتی بی‌نظیری که دارد، می‌تواند به‌عنوان یک مرطوب‌کننده لب مانع از خشکی لب‌های شما شود.

معمولا لب‌ها به دلیل استفاده از رژ لب‌های حاوی سرب، به مرور زمان تیره می‌شوند و نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهند. اما این محصول، فاقد سرب است و به‌عنوان بهترین بالم لب روشن کننده و بهترین بالم لب برای رفع تیرگی لب‌ها شناخته شده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
حجم۳ گرم
ماندگاریبالا
ترکیباتحاوی رایحه سیب و شی باتر
ویژگی‌هاروشن‌کننده لب، نرم‌کننده، مرطوب‌کننده، رفع خشکی و ترک، رفع تیرگی لب‌ها
جدول ویژگی‌های بالم لب فلورمار

۴. بالم روشن‌کننده لب اون

بالم لب روشن کننده برند اون
بالم لب روشن کننده Avene

بالم روشن‌کننده لب اون (Avene) یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بالم لب‌های موجود در بازار است که علاوه بر داشتن خواص آبرسانی و ترمیم‌کنندگی، به‌عنوان یک روشن‌کننده لب فوق‌العاده شناخته شده است. از همین‌رو افرادی‌که لب‌هایی تیره دارند، می‌توانند برای روشن کردن پوست لب خود، از این بالم لب استفاده و تاثیر قطعی آن را مشاهده کنند.

بالم روشن‌کننده لب Avene، محصولی تخصصی برای لب‌های خشک است و جنبه درمانی و محافظتی دارد و با دارا بودن ترکیباتی نظیر ویتامین E، آنتی‌اکسیدان، SPF30، ویتامین F و اسیدهای چرب ضروری، پوست لب‌ها را التیام می‌بخشد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
حجم۳ گرم
ماندگاریبالا
ترکیباتحاوی ویتامین E، آنتی‌اکسیدان، کره کاریته، روغن دانه سویا، روغن کرچک، اسکوالان، تیتانیوم‌دی‌اکساید، ویتامین F و اسیدهای چرب ضروری
ویژگی‌هاروشن‌کننده لب، نرم‌کننده، مرطوب‌کننده، آبرسان، درمان و محافظت از لب‌های خشک، دارای اثر تغذیه‌کننده و التیام‌بخش فوق‌العاده (به دلیل داشتن سوکرالفیت و کلدکرم اون)، دوام عالی و اثر ضدآفتاب، دارای اثر ترمیم‌کنندگی عمقی، التیام بخشیدن به لب‌ها با داشتن ترکیبات غنی و کاملا پوششی، دارای SPF30
جدول ویژگی‌های بالم روشن‌کننده لب اون

۵. بالم لب وانیل ایوروشه

بالم لب روشن کننده برند ایوروشه
بالم لب روشن کننده Yves Rocher

برند ایوروشه (Yves Rocher) جزو برندهایی است که در تولید محصولات خود، از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می‌کند. بالم لب ایوروشه مدل VANILLE، با داشتن رایحه وانیل و شی باتر، محصولی بسیار کاربردی برای حفظ نرمی و رطوبت لب‌ها است. این محصول، می‌تواند از ساختار پوست لب‌های شما محافظت کند و در کمترین زمان ممکن اثربخشی خود را نشان دهد. بالم لب ایوروشه، با اثر مرطوب‌کنندگی و تغذیه‌کنندگی بسیار بالایی که دارد، بیشتر از ۶ ساعت روی لب‌ها ماندگار خواهد بود.

ماندگاری بالم لب ایوروشه مدل VANILLE لب روی پوست بسیار زیاد است و رایحه خوش و بافت سبکش، احساس خوشایندی ایجاد می‌کند.

این محصول، با وجود ترکیباتی هم‌چون وانیل و روغن‌های طبیعی، نقش به‌سزایی در ترمیم پوست لب دارد و موجب روشن شدن و رفع تیرگی پوست لب می‌شود. فرمولاسیون این بالم لب، ضد حساسیت بوده و به تایید متخصصین پوست رسیده است. به کمک این محصول می‌توانید از لب‌های‌ خود در روزهای سرد سال و در آب‌وهوای خشک محافظت کنید و لب‌هایی شفاف و فاقد خشکی داشته باشید. استفاده از بالم لب وانیل ایوروشه برای همه افراد به ویژه کسانی‌که مستعد خشک شدن و ترک خوردن پوست لب هستند، بسیار مناسب است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برند فرانسه
حجم۴.۸ گرم
ماندگاریبالا
ترکیباتحاوی عصاره وانیل، روغن ماکادمیا و شی باتر
ویژگی‌هانرم‌کننده و مرطوب‌کننده لب‌، روشن‌کننده، دارای اثر تغذیه‌کننده و ترمیم‌کننده پوست لب‌، بدون رنگ
جدول ویژگی‌های بالم لب وانیل ایوروشه مدل VANILLE

اگر می‌خواهید درباره تفاوت بالم لب و تینت لب بدانید، مطلب فرق تینت لب و بالم لب چیست را مطالعه کنید.

مقایسه بالم لب‌های روشن کننده؛ بهترین مارک و برند کدام است؟

بهترین بالم لب روشن کننده را می‌توان بر اساس فرمولاسیون ساخت، برند و عملکرد آن روی پوست تشخیص داد. هر فردی می‌تواند بهترین بالم لب را با توجه به انتظارات خود و متناسب با نوع پوست لب سفارش دهد. سایت ترب، با داشتن انواع بالم‌ لب‌های اورجینال، می‌تواند بهترین مدل از این محصولات را در اختیار شما قرار دهد. برای این‌که در زمان خرید بهترین برند بالم لب روشن کننده ایرانی و خارجی، کمتر به دردسر بیفتید، با مقایسه بالم لب‌های روشن‌ کننده که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، انتخابی مطمئن‌تر خواهید داشت.

مدلرطوبت‌رسانحاوی ترکیبات طبیعیترمیم‌کنندهنرم‌کنندهماندگاری بالا
بالم لب روشن کننده ویتامین C آردن
بالم لب مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا
بالم لب فلورمار
بالم روشن‌کننده لب اون
بالم لب وانیل ایوروشه
جدول مقایسه ویژگی‌های بهترین بالم لب روشن کننده

بهترین بالم لب روشن کننده را از کجا بخریم؟

زنی در حال مالیدن بالم لب روشن کننده به لب
شما می‌توانید انواع بالم لب روشن کننده را از طریق سایت ترب تهیه کنید.

برای خرید بهترین برند بالم لب روشن کننده ایرانی و خارجی و اطلاع از ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید به سایت ترب مراجعه کنید. این سایت، به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس نوع پوست لب و هدف‌تان از خرید، محصول مناسب را پیدا کنید. ترب، اطلاعات دقیق و به‌روزی در خصوص قیمت‌ها و مشخصات محصولات در فروشگاه‌های مختلف به شما می‌دهد.

در صورت خرید از فروشندگان دارای نشان ضمانت ترب، سایت ترب این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی سالم و باکیفیت را با بهترین قیمت خریداری خواهید کرد و در صورت عدم ارسال کالا، مغایرت یا معیوب بودن کالا، امکان بازگشت وجه از طرف ترب وجود دارد.

سخن پایانی

همه ما به یک روتین پوستی متناسب با نوع پوست‌مان نیاز داریم. این روتین، می‌تواند مجموعه‌ای از مراقبت‌های پوستی در نواحی مختلف صورت را در برگیرد. یکی از نقاط بسیار حساس و مهم صورت که به مراقبت روزانه نیاز دارد و اغلب در روتین روزانه توجهی به آن نمی‌شود، پوست لب است. پوست لب، یکی از نقاط حساس و آسیب‌پذیر صورت به شمار می‌رود که بیشتر در معرض ترک، خشکی و پوسته‌پوسته شدن قرار می‌گیرد. استفاده از بالم لب مناسب با ترکیبات طبیعی، می‌تواند به درمان خشکی لب‌ها کمک و از بروز حساسیت در این قسمت جلوگیری کند. در این مطلب ۵ مدل از بهترین بالم لب‌های روشن‌کننده مانند آردن، مای، فلورمار، اون و ایوروشه را برای شما عزیزان معرفی کردیم تا در نهایت بتوانید بهترین نوع آن را با اطمینان بیشتری خریداری و از آسیب‌دیدگی پوست لب‌های‌تان جلوگیری کنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین بالم لب روشن کننده

چگونه می‌توان بهترین بالم لب روشن کننده را انتخاب کرد؟

اگر قصد خرید بهترین بالم لب روشن کننده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر برند محصول، حتما به مواردی مانند ترکیبات، حجم، خواص، داشتن SPF و قیمت آن هم توجه کنید.

بهترین مارک بالم لب روشن کننده کدام است؟

برندهای آردن، مای، فلورمار، ایوروشه و اون، چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده بالم لب روشن کننده در ایران و جهان هستند.

بهترین بالم لب روشن کننده چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین بالم لب روشن کننده حاوی ترکیبات آبرسان و مغذی مانند ترکیبات حفاظت‌کننده، انواع ویتامین و روغن‌های طبیعی است تا از این طریق بتواند لطافت لب‌ها را در طول روز حفظ کند و باعث شادابی و جوانی پوست لب‌ها شود.

🔗 منبع: purplle

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *