با بهترین مدل‌ها و برندهای ماسک صورت خارجی آشنا شوید

استفاده از ماسک صورت یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها برای مراقبت از پوست است. بنابر گفته متخصصان پوست، در صورت استفاده صحیح، ماسک‌های صورت می‌توانند پوست را به روش‌های مختلفی بهبود بخشند. ماسک‌های صورت مختلف برحسب مواد تشکیل‌دهنده می‌توانند به آبرسانی پوست، رفع چربی اضافی، بهبود منافذ پوستی و کاهش التهاب پوست کمک کنند. برخی از محبوب‌ترین انواع ماسک صورت عبارتند از ماسک‌های‌ ورقه‌ای، کرم‌ها، ژل‌ها و ماسک‌های شنی که در این مقاله راهنمایی جامع برای معرفی انواع بهترین ماسک صورت خارجی و ویژگی‌های هر کدام از این مدل‌ها است.

بهترین برندهای ماسک صورت خارجی موجود در بازار ایران

خانمی در حال استعمال ماسک صورت روی صورت خانمی دیگر
استفاده از ماسک صورت یکی از مراحل فیشال پوست است.

برندهای ماسک خارجی متنوع و زیادی در ایران وجود دارند. محصولات این برندها به دلیل کیفیت مطلوبی که دارند طرفداران زیادی به دست آورده‌اند. بعضی از پرطرفدارترین برندهای ماسک صورت خارجی عبارتند از:

  • فریمن (Freeman): برند Freeman Beauty در سال ۱۹۶۷ با هدف ارائه محصولات مراقبت از مو، ماسک صورت و محصولات حمام و مراقبت از بدن و با الهام از طبیعت راه‌اندازی شد. از آن زمان، Freeman Beauty به یک رهبر شناخته‌شده ماسک‌های صورت با ارائه انواع محصولات نوآورانه و باکیفیت در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.
  • بیو آکوا (BIOAQUA): برند Bioaqua به تولید محصولات مراقبتی پوست با استفاده از مواد گیاهی می‌پردازد؛ چراکه باور دارد محصولات مراقبت از پوست طبیعی راحت‌تر جذب پوست شده و در نتیجه بهترین اثربخشی را خواهند داشت.
  • لورآل (L’Oréal): لورآل یک شرکت محصولات مراقبتی پوست چندملیتی فرانسوی است. لورآل بزرگ‌ترین شرکت لوازم آرایشی جهان بوده و دائما در حال گسترش دامنه فعالیت‌های خود در این زمینه است. برخی از تولیدات این شرکت انواع رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، محصولات محافظتی پوست در برابر آفتاب از جمله ضد آفتاب، محصولات آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو است.
  • ایمیجز (images): جانا رونرت بنیانگذار و صاحب برند ایمیجز است. ایمیجز یک برند تولید محصولات مراقبت از پوست بوده که از مواد ایمن، تاییدشده و گیاهی در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

۷ مدل از بهترین ماسک صورت خارجی

در این قسمت معرفی جامعی از بهترین محصولات ماسک صورت خارجی موجود در بازار ایران آورده‌ایم که به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ماسک‌ها در انواع مختلف خود تبدیل شده‌اند.

۱. ماسک کربن فعال بامبو بیو آکوا

ماسک صورت کربن فعال بامبو برند بیو آکوا
ماسک صورت بیو آکوا مدل کربن فعال بامبو

ماسک کربن فعال بامبو بیو آکوا (BIOAQUA) حالتی ژل‌مانند دارد و برای پوست‌های مختلط و چرب یک ماسک فوق‌العاده مفید و اثربخش به شمار می‌رود. این ماسک از سری ماسک‌های بیوآکوا که به‌تازگی طرفداران زیادی هم پیدا کرده، پاک‌کننده عمیق پوست بوده که به رفع جوش سرسیاه و حتی التهاب پوست کمک می‌کند. حتی برای لایه‌برداری پوست هم می‌توانید از این ماسک باکیفیت و پرطرفدار استفاده کنید.

مشخصاتتوضیحات
وزن۱۴۰ میلی لیتر
کشور سازندهچین
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باانواع پوست
مشخصات ویژهدارای عصاره گیاه بامبو
جدول اطلاعات محصول ماسک کربن فعال بامبو بیو آکوا

۲. ماسک صورت خاک رس و جلبک دریایی لورآل

ماسک صورت خاک رس و جلبک دریایی برند لورآل
ماسک صورت لورآل مدل خاک رس و جلبک

ماسک صورت خاک رس و جلبک دریایی محصولی مناسب برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه است. این محصول از‌ برند لورآل که یکی از برندهای باکیفیت و خیلی قدیمی کشور فرانسه است، اثرات شگفت‌انگیزی بر پوست خواهد داشت و به از بین بردن جوش‌های سرسیاه، بستن منافذ باز پوست، پاکسازی و لایه‌برداری آن کمک می‌کند. همچنین با خاصیت نرم‌کنندگی‌ خود لطافتی باورنکردنی به‌ پوست می‌بخشد. اگرچه این ماسک مناسب برای انواع پوست است، اما اگر پوستی چرب یا مختلط دارید، این ماسک صورت خارجی به‌طور اختصاصی پوست شما را احیا می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
وزن۵۰ میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باانواع پوست
مشخصات ویژهحاوی سه نوع خاک رس و همچنین عصاره جلبک دریایی
جدول اطلاعات محصول ماسک صورت خاک رس و جلبک دریایی لورآل

۳. ماسک صورت خاک رس فریمن حاوی کانی‌های دریایی

ماسک صورت خاک رس و کانی‌های دریایی برند فریمن
ماسک صورت فریمن مدل خاک رس

سومین ماسک صورت خارجی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، محصولی از برند فریمن (Freeman) ساخت لس‌آنجلس، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کالیفرنیای آمریکا است؛ برندی با چند دهه تجربه که محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید و عرضه می‌کند. ماسک صورت خاک رس ضد استرس فریمن حاوی کانیهای دریایی، یکی از این محصولات باکیفیت و محبوب است.

ماسک صورت خاک‌ رس فریمن، با مواد معدنی و نمک دریایی موجود در خود به بازسازی و حفظ تعادل رطوبت در هنگام پاکسازی منافذ مسدود‌شده پوست کمک می‌کند. همچنین اسطوخودوس و ترنج موجود در آن باعث کاهش استرس و زیبایی و درخشندگی بیشتر پوست می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
وزن۱۷۵ میلی لیتر
کشور سازندهآمریکا
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باپوست مختلط
مشخصات ویژهحاوی ویتامین E
جدول اطلاعات محصول ماسک صورت خاک رس فریمن

اگر برایتان فرقی نمی‌کند برند ماسک صورت ایرانی باشد یا خارجی، ما در مطلبی دیگر بهترین ماسک های صورت ایرانی و خارجی برای انواع پوست را معرفی کرده‌ایم.

۴. ماسک پودری فریمن مدل لاتکسی

ماسک صورت پودری برند فریمن مدل لاتکسی
ماسک صورت پودری فریمن مدل لاتکسی

ماسک پودری فریمن مدل لاتکسی مدل دیگری از ماسک‌های این برند است. این ماسک پودری خاک‌ رس، نیاز به آب برای خمیری شدن دارد. ترکیب خمیری حاصل که روی پوست زده می‌شود، دارای خواص آرام‌بخش، ترمیم‌کننده، جوانساز، درخشان‌کننده بوده و به‌عنوان یک ماسک موثر در از بین بردن تیرگی‌های پوست است.

محدودیتی برای استفاده از این ماسک وجود ندارد و تمام خانم‌ها و آقایان با هر نوع پوستی می‌توانند از این ماسک ترجیحا یک بار در هفته استفاده کنند. به نظر ما بسته‌بندی این ماسک یکی از پکیجینگ‌های ایده‌آل است که از هدررفت محصول جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
وزنوزن ۳۷۰ گرم
کشور سازندهآمریکا
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باانواع پوست
مشخصات ویژهبدون پارابن
جدول اطلاعات محصول ماسک پودری فریمن مدل لاتکسی

۵. ماسک پاکسازی پوست ستاره ای ایمیجز

ماسک صورت ستاره ای برند ایمیجز
ماسک صورت ستاره ای ایمیجز

ماسک پاکسازی پوست ایمیجز یک ماسک صورت با دانه‌های براق ستاره است که بین مواد مشکی‌ آن می‌درخشند. اولین چیزی که خریداران را جذب خود می‌کند، همین ظاهر ماسک است. 

این ماسک آلودگی‌های پوست را از بین می‌برد و به مرور زمان، چین و چروک و اثرات پیری پوست را کاهش می‌دهد. تنها موضوعی که شاید برای بعضی از خریداران این ماسک خوشایند نباشد، حجم آن است. شاید بهتر بود درون ظرف بسته‌بندی ماسک پاکسازی پوست ستاره ای ایمیج، مواد بیشتری وجود داشت.

مشخصاتتوضیحات
وزن۵۰ گرم
کشور سازندهکره جنوبی
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باانواع پوست
مشخصات ویژهدارای ویتامین سی
بدون عصاره
جدول اطلاعات محصول ماسک پاکسازی پوست ستاره ای ایمیجز

۶. ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا

ماسک صورت ورقه ای هلو برند بیوآکوا
ماسک صورت ورقه ای هلو بیوآکوا

ماسک‌های ورقه‌ای‌ نوع دیگری از انواع ماسک‌ صورت موجود در بازار هستند. این ماسک‌ها قیمت پایین‌تر و نحوه استفاده راحت‌تری دارند و به همین خاطر یکی از ماسک‌های محبوب بین طرفداران ماسک صورت هستند. ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا هم یکی از این ماسک‌ها است که محبوبیت و فروش بالایی دارد.

این ماسک‌ برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسب است. ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا یک مرطوب‌کننده، آبرسان و ماسک ضد چروک عالی است. با این خواص در مدت زمانی کوتاه پوست را سفت کرده و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند.

مشخصاتتوضیحات
وزن۲۵ میلی‌ لیتر
کشور سازندهچین
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باانواع پوست
مشخصات ویژهدارای مواد مرطوب‌کننده و حاوی عصاره هلو
جدول اطلاعات محصول ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا

۷. ماسک ورقه ای سه مرحله‌ای بینی بیوآکوا

ماسک ورقه ای سه مرحله ای بینی برند بیوآکوا
ماسک ورقه ای مناسب بینی بیوآکوا

ماسک ورقه ای سه مرحله ای بینی بیوآکوا برای رفع جوش‌های سرسیاه بینی استفاده می‌شود. این ماسک برای کنترل و جمع کردن منافذ باز روی پوست بینی و به‌منظور شفاف کردن پوست این ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این ماسک کافیست پس از تمیز و خشک کردن پوست بینی، هر پچ را به ترتیب ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رو بینی قرار دهید و پس از اتمام مرحله سوم، بینی را با آب خنک بشویید.

مشخصاتتوضیحات
وزن۲۰ میلی‌ لیتر
کشور سازندهچین
مناسب برایخانم‌ها و آقایان
سازگار باپوست چرب و دارای آکنه
مشخصات ویژهبدون عصاره
جدول اطلاعات محصول ماسک ورقه ای سه مرحله ای بینی بیوآکوا

خرید انواع ماسک صورت خارجی از فروشندگان ترب

برای خرید تمام مدل‌های ماسک خارجی با بهترین قیمت‌ها می‌توانید به وبسایت ترب مراجعه کنید. در ترب با فروشگاه‌هایی آشنا خواهید شد که بهترین و رقابتی‌ترین قیمت‌ها را برای محصولات مختلف ارائه داده‌اند. قیمت‌هایی که در برخی موارد پایین‌تر از بازار هستند و با شرایط خوبی از جمله تضمین ترب به به فروش می‌رسند. با چنین شرایطی شما می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

همچنین می‌توانید با مشخص کردن موقعیت مکانی خود، از نزدیک‌ترین فروشگاه‌های اطراف خود مطلع شوید و به انتخاب خود، به جای خرید آنلاین، خرید حضوری را  تجربه کنید.

در زمان خرید ماسک صورت خارجی بد نیست با تضمین ترب آشنا باشید. ترب تا ۷ روز کاری ضمانت بازگشت پول در صورت معیوب بودن کالا، مغایرت کالا و انجام پیگیری لازم در صورت ارسال نشدن کالا را دارد.

نتیجه‌گیری

استفاده از ماسک صورت به روشی محبوب برای مراقبت از پوست تبدیل شده است. میان برندها و مدل‌های متنوعی که وجود دارد، تنها کمی تحقیق لازم است تا مناسب‌ترین ماسک صورت را بیابید. این موضوع در رابطه با انواع ماسک صورت خارجی هم صادق است. در این مقاله شما را با ۷ مدل از بهترین ماسک‌ صورت خارجی موجود در بازار ایران آشنا کردیم که محبوبیت بالایی در میان خریداران دارند. از بهترین برند‌های خارجی ماسک صورت از جمله بایوآکوآ، فریمن و لورآل و برخی از محصولات محبوب و پرفروش این برندها هم صحبت کردیم.

خلاصه‌ای از آنچه در این مقاله گفته شده را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

نام برندنمونه محصول
فریمن (Freeman)ماسک صورت خاک رس حاوی کانی‌های دریایی
بیو آکوا (BIOAQUA)ماسک کربن فعال بامبو
لورآل (L’Oréal)ماسک صورت خاک رس و جلبک دریایی
ایمیجز (images)ماسک پاکسازی پوست ستاره ای
برترین برندهای ماسک خارجی و برخی محصولات پرطرفدار هر برند

پرسش های متداول در مورد ماسک صورت خارجی

مناسب‌ترین ماسک صورت خارجی را چطور انتخاب کنیم؟

همیشه باید به دنبال محصولاتی باشید که ضد حساسیت، بدون عطر، بدون رنگ و پارابن هستند. در نهایت هم ماسکی متناسب با نیاز پوستتان را انتخاب کنید.

استفاده روزانه از ماسک صورت اشکالی ندارد؟

ماسک‌های مرطوب‌کننده اغلب می‌توانند به‌صورت روزانه استفاده شوند، اما بهتر است مصرف ماسک را به ۳ بار در هفته محدود کنید. علاوه‌بر این، نباید ماسک را برای مدت طولانی روی پوست بگذارید، زیرا ممکن است اثرات نامطلوبی بر‌ پوست داشته باشد.

آیا ماسک خاک رس به بهبود آکنه کمک می‌کند؟

ماسک‌های خاک رس پتانسیل جذب چربی از پوست را دارند و از اشکال مختلف آکنه مانند جوش‌ها، جوش‌های سرسیاه و سرسفید جلوگیری می‌کنند. این نوع آکنه‌ها زمانی که منافذ پوست با آلودگی و چربی بیش از حد مسدود شوند، تشکیل می‌گردند.

🔗 منبع: healthline

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *