بهترین مارک خط چشم مایع؛ از چه برندی استفاده کنیم؟

خط چشم مایع یکی از انواع خط چشم است که به‌خاطر ماندگاری بالا و ایجاد خطوطی صاف و یکدست، محبوبیت زیادی در میان خانم‌ها دارد. امروزه انواع مختلف خط چشم در بازار وجود دارد و برای انتخاب بهترین خط چشم مایع، باید به مواردی مانند قیمت، فرمولاسیون و سبک آرایش توجه کرد. در این مطلب ۵ مدل از بهترین مارک خط چشم مایع از برند های ایرانی و خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین خط چشم مایع چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یک مدل خط چشم مایع با مخزن بنفش
یکی از مهم‌ترین اجزای آرایش، خط چشم است که باعث زیباتر شدن چشم‌ها می‌شود.

خط چشم دارای انواع مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خط چشم مایع، ماژیکی، مویی، ژله‌ای و مدادی اشاره کرد. البته نمی‌توان این موضوع را هم انکار کرد که بهترین برند خط چشم مایع با توجه به انتظارات هر شخص متفاوت است؛ با این وجود بسیاری از خریداران خط چشم مایع، در خصوص ویژگی‌های زیر با یکدیگر هم‌عقیده هستند:

  • قلم‌موی کاربردی
  • کاربرد راحت
  • ماندگاری بالا
  • پیگمنت باکیفیت
  • رنگدانه غنی
  • کیفیت مطلوب و قیمت مناسب

در زمان خرید بهترین خط چشم مایع حتما به نوع قلم‌مو توجه کنید؛ چراکه اپلیکاتور مویی برای میکاپ‌ آرتیست‌های حرفه‌ای و قلم‌موی نمدی، برای افراد مبتدی‌ طراحی شده است.

اگر چشمان حساسی دارید، علاوه بر ویژگی‌های فوق، بهتر است به فرمولاسیون خط چشم هم توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که مواد حساسیت‌زا ندارد.

معرفی ۵ مدل از بهترین خط چشم مایع ایرانی و خارجی

حالا که به ویژگی‌های یک خط چشم مایع خوب دست پیدا کردید، بهتر است چند مدل از بهترین مارک‌های خط چشم مایع را هم بشناسید. در ادامه چند خط چشم مطرح ایرانی و خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. خط چشم مویی مای مدل Eye Liner
  2. خط چشم مایع اسنس سری Super Last مدل Water Proof
  3. خط چشم گلدن رز مدل PER
  4. خط چشم مایع شون مدل Fabulous
  5. خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper

۱. خط چشم مویی مای مدل Eye Liner؛ محبوب‌ترین خط چشم ایرانی

خط چشم مایع برند مای
MY Eye Liner

مای (MY) جزو معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای آرایشی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. محصولات برند مای، در عین اقتصادی بودن، استاندارد هستند و جزو بهترین خط چشم های مویی در ایران به شمار می‌روند. خط چشم مویی مای مدل Eye Liner، یکی از پرطرفدارترین خط چشم‌ها است که به جرات می‌توان آن را محبوب‌ترین خط چشم ایرانی به حساب آورد.

خاصیت ضدآب بودن خط چشم مای موجب شده است که با تعریق پوست، دور چشم پخش نشود. علاوه‌براین، نحوه استفاده از آن هم با توجه به نوک مویی و نازکی که دارد، بسیار ساده است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این خط چشم، داشتن ویتامین E بوده که دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است و مانع از پیری و چروک شدن پوست اطراف چشم شما می‌شود.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۸ میلی‌لیتر
ترکیباتحاوی ویتامین E
خاصیتضدآب، ایجاد خط صاف، یکدست و کاملا مشکی، قابلیت استفاده آسان، خشک شدن سریع، بادوام و بدون تغییر حالت
جدول ویژگی‌های خط چشم مویی مای مدل Eye Liner

اگر می‌خواهید بیشتر درباره خط چشم مویی بدانید، مطلب بهترین خط چشم مویی را مطالعه کنید.

۲. خط چشم مایع اسنس سری Super Last مدل Water Proof؛ ماندگاری باورنکردنی

خط چشم مایع برند اسنس
Essence Water Proof Eye Liner

ضدآب بودن، ویژگی مهمی است که یک خط چشم می‌تواند داشته باشد. این ویژگی، کمک می‌کند تا دیگر نگران کم‌رنگ شدن خط چشم و پخش شدن آن نباشید. علاوه‌براین، ماندگاری بالای این قبیل خط چشم‌ها باعث می‌شود که آرایش چشم‌ در طول روز ثابت بماند. خط چشم مایع اسنس (Essence) سری Super Last مدل Water Proof، یکی از بهترین خط چشم های ضد آب از برند اسنس بوده که از پوشانندگی بالایی برخوردار است.

کافی است یک‌بار این خط چشم را روی خط مژه خود بکشید تا تاثیر شگفت‌انگیز آن را روی چشمتان ‌مشاهده کنید. با استفاده از اپلیکاتور این خط چشم، می‌توانید خط چشمی یکدست بکشید و جذابیت چشمانتان را دو چندان کنید. پس اگر به دنبال بهترین مارک خط چشم مایع هستید، این محصول می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندلوکزامبورگ
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۳ میلی‌لیتر
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، پوشانندگی یکدست، ماندگاری ۱۸ ساعته، دارای اپلیکاتور از جنس الیاف سیلیکون و فلوک
جدول ویژگی‌های خط چشم مایع اسنس سری Super Last مدل Water Proof

اگر می‌خواهید بیشتر درباره خط چشم ضدآب بدانید، مطلب آشنایی با بهترین خط چشم ضد آب را مطالعه کنید.

۳. خط چشم گلدن رز مدل Perfect؛ بهترین انتخاب برای چشمان حساس

خط چشم مایع برند گلدن رز
Golden Rose Perfect Eye Liner

خط چشم گلدن رز (Golden Rose) مدل Perfect یکی از جدیدترین محصولات برند محبوب گلدن رز محسوب می‌شود. این خط چشم، بهترین محصول برای چشم‌های حساس است که با ایجاد خطی تیره، کمک می‌کند تا نگاهی جذاب و گیرا داشته باشید.

اپلیکاتور خط چشم گلدن رز مدل Perfect به گونه‌ای طراحی شده است که کنترل کشیدن خطوط ظریف و پهن را برایتان آسان می‌کند.

از جمله ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به کیفیت بالا، ثابت ماندن، سرعت بالای خشک شدن و بافت سبک اشاره کرد. اگر جزو افرادی هستید که روزانه از خط چشم استفاده می‌کنید و به دنبال خرید بهترین خط چشم مایع هستید، این محصول برای شما طراحی شده است.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندترکیه
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۸ میلی‌لیتر
جلوه رنگمات
ترکیباتفاقد پارابن
خاصیتضدآب، مناسب برای چشم‌های حساس، دارای برس منحصربه‌فرد، قابلیت خشک شدن سریع، دارای فرمولاسیون ویژه
جدول ویژگی‌های خط چشم گلدن رز مدل Perfect

۴. خط چشم مایع شون مدل Fabulous؛ محافظ سرسخت پوست

خط چشم مایع برند شون
Schon Fabulous Eye Liner

تمامی محصولات برند شون در ایران، تحت نظر کمپانی آریان کیمیا تک و با فرمولاسیون آلمانی تولید می‌شوند. خط چشم مایع شون (Schon) مدل Fabulous، حاوی رنگدانه‌های بسیار غنی و باکیفیت است که تنها با یک‌بار کشیده شدن روی پلک، رنگی بی‌نهایت مشکی به جای می‌گذارد.

خط چشم مایع شون Schon Fabulous Eye Liner حاوی روغن بادام بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

خط چشم شون کاملا گیاهی است و به هیچ‌عنوان روی پلک پخش نمی‌شود. استفاده از این خط چشم، بسیار راحت است. به همین خاطر اگر مهارت چندانی در کشیدن خط چشم ندارید و فردی مبتدی به حساب می‌آیید، به کمک این خط چشم می‌توانید خطی ظریف و دقیق پشت پلکتان ترسیم کنید. خط چشم مایع شون، ظاهری طبیعی و زیبا به چشمان شما می‌بخشد و آرایشتان را زیبا و ملیح نشان می‌دهد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۶ میلی‌لیتر
جلوه رنگمات
ترکیباتحاوی روغن بادام
خاصیتمناسب برای خط چشم پررنگ و دقیق، حاوی رنگدانه‌های فراوان جهت ایجاد رنگی عمیق‌تر، دوام و ماندگاری مناسب، دارای بافت مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
جدول ویژگی‌های خط چشم مایع شون Schon Fabulous Eye Liner

۵. خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper؛ قلم ویژه و منحصربه‌فرد

خط چشم مایع برند کالیستا
Callista Eye Liner and Sharper

برند کالیستا (Callista) تنها به تولید ریمل محدود نشده است؛ بلکه می‌توان آن را یکی از بهترین مارک‌های خط چشم ایرانی دانست که محبوبیت زیادی دارد. خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper، به واسطه طراحی اپلیکاتور آن، خطی صاف و یکدست روی خط مژه‌های شما ایجاد می‌کند.

استفاده از این خط چشم، بسیار راحت و آسان است و رنگ مشکی ایجادشده توسط آن، به هیچ‌عنوان براق نیست. همین موضوع کمک می‌کند تا آرایش چشم شما کاملا طبیعی و در عین حال حرفه‌ای به نظر برسد. از مهم‌ترین ویژگی‌های خط چشم کالیستا می‌توان به اپلیکاتور مناسب و حرفه‌ای، حالت نرم و روان، مقاومت در برابر تعریق و ماندگاری بالا اشاره کرد.

مشخصاتتوضیحات
کشور مبدا برندایران
صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
حجم۹ میلی‌لیتر
جلوه رنگمشکی طبیعی و مات
خاصیتایجاد ظاهری طبیعی و جذاب، سهولت در استفاده و طراحی انواع خط چشم، دارای قلم طراحی حرفه‌ای
جدول ویژگی‌های خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper

اگر می‌خواهید بیشتر درباره خط چشم مدادی بدانید، مطلب آشنایی با بهترین خط چشم مدادی را مطالعه کنید.

مقایسه خط چشم مایع ایرانی و خارجی؛ بهترین مدل کدام است؟

بیشتر افراد تصور می‌کنند که محصولات برندهای خارجی با وجود قیمت زیادی که دارند، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اغلب ضدحساسیت هستند. اما این استدلال همیشه جواب نمی‌دهد! بسیاری از برندهای ایرانی وجود دارند که محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. برای این‌که هنگام خرید بهترین مارک خط چشم خارجی و ایرانی، کمتر دچار دردسر شوید، با مقایسه بهترین خط چشم مایع ایرانی و خارجی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، انتخابی مطمئن‌تر خواهید داشت.

مدلمناسب برای پوست‌های حساسحاوی ترکیبات طبیعیایجاد خطوط نازک و دقیقضدآب بودنماندگاری بالا
خط چشم مویی مای مدل Eye Liner
 خط چشم مایع اسنس سری Super Last مدل Water Proof
خط چشم گلدن رز مدل Perfect
خط چشم مایع شون Schon Fabulous Eye Liner
خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper
جدول مقایسه بهترین مارک‌های خط چشم مایع

بهترین خط چشم مایع را از کجا بخریم؟

چند مدل خط چشم مایع با درهای باز
شما می‌توانید از طریق سایت ترب، بهترین مارک‌های خط چشم مایع را تهیه کنید.

اگر قصد خرید بهترین مارک خط چشم مایع ایرانی و خارجی را دارید، حتما سری به سایت ترب بزنید. ترب، یک سایت معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. کلیه محصولات موجود در سایت ترب، با کیفیت بالا و مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌شوند.

در حقیقت سایت ترب، مجموعه‌ای از مارک‌های معتبر خط چشم را ارائه می‌کند که هرکدام از آن‌ها کیفیت بالایی دارند و می‌توانند انتظارات و ترجیحات مختلف مشتریان را برآورده کنند.

خرید با ضمانت ترب به شما امکان مرجوعی کالا و دریافت هزینه پرداختی در صورت مغایرت محصول با جنس سفارش‌داده‌شده را خواهد داد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین خط چشم مایع ایرانی و خارجی پرداختیم و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را بررسی کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که خط چشم مایع، ابزاری ضروری برای آرایش چشم است که می‌تواند به شما در ایجاد آرایش چشم ماندگار و جذاب کمک کند. هنگام خرید بهترین مارک خط چشم حتما به سراغ برندهای نام‌آشنا و معتبر مانند مای، شون، اسنس، گلدن رز و کالیستا بروید تا از کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. با انتخاب بهترین خط چشم مایع و در نظر گرفتن موارد مختلف، می‌توانید نهایت استفاده را از این محصول ببرید.

پرسش های متداول در مورد بهترین مارک خط چشم مایع

چگونه می‌توان بهترین خط چشم مایع را انتخاب کرد؟

اگر به دنبال خرید بهترین خط چشم مایع هستید، بهتر است علاوه‌بر برند سازنده آن، به مواردی مانند حجم، ترکیبات، جلوه رنگ، ماندگاری، پوشانندگی، قیمت و سهولت استفاده از آن هم توجه کنید.

خط چشم مایع ایرانی بهتر است یا خارجی؟

به‌صورت کلی می‌توان گفت خط چشم‌های مایع خارجی از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند؛ اما اگر بودجه نسبتا کمی برای خرید این محصول در نظر گرفته‌اید، می‌توانید برندهای داخلی را هم بررسی کرده و با توجه به سطح انتظارات خود، مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

بهترین خط چشم مایع ایرانی کدام است؟

از میان برندهای مطرح ایرانی می‌توان به مای، کالیستا، شون و این لی اشاره کرد که خط چشم‌های بسیار باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

🔗 منبع: whowhatwear

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *