بهترین تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ که می‌تونید بخرید چیه؟

موضوعی که در زمان خرید تلویزیون به آن بیشتر از همه اهمیت داده می‌شود، اندازه تصویر و بعد از آن کیفیت تصویر است. اگر تصمیم شما خرید تلویزیون اسنوا در اندازه ۵۰ اینچ است، قطعا که راه را درست آمده‌اید و ما قرار است در این مقاله برای شما از ۸ مدل از بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ برند اسنوا صحبت کنیم. اکنون با معرفی ویژگی‌های هر یک از این محصولات که محبوبیت بیشتری هم در بین خریداران داشته‌اند، امکان مقایسه و انتخاب بهترین مدل را خواهید داشت. تا انتهای مطلب همراهمان باشید تا بتوانید خرید خود را با دید بازتر و اطلاعات کامل‌تری نهایی کنید.

اسنوا بهترین برند ایرانی تولیدکننده تلویزیون

یک مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ در تی وی روم
تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ در فضای یک محیط مینیمال خودنمایی می‌کند.

اسنوا شرکت ایرانی لوازم خانگی در سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرد. این برند زیر مجموعه کارخانجات انتخاب الکترونیک است که در بین محصولات ایرانی محبوبیت و طرفداران بسیاری دارد. محصولات اسنوا در کنار حفظ کیفیت و کارایی، قیمت‌های معقول و مناسبی دارد و افراد مختلف با بودجه‌های متفاوت می‌توانند محصولات این برند را خریداری کنند. یکی از محصولات پر تنوع در بین تولیدات این شرکت، تلویزیون است که در اندازه‌های متفاوت عرضه می‌شوند.

انواع بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ

اگر در بین انواع مدل تلویزیون اسنوا، اندازه ۵۰ اینچ برای فضای شما مناسب‌تر است، در ادامه با محبوب‌ترین‌های این برند با اندازه تصویر ۵۰ اینچ آشنا خواهید شد: 

۱. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50Sk14100U

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50Sk14100U
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50Sk14100U

اولین تلویزیونی که به شما معرفی می‌کنیم مدل SSD-50Sk14100U برند اسنوا است. این مدل تلویزیونی با توان صدای ۳۰ واتی است، همچنین دارای امکاناتی نظیر قفل کودک، قابلیت اتصال به بلوتوث و وای‌فای و همینطور قابلیت ضبط برنامه‌های مختلف تلویزیونی است که به نظر یکی‌ از ویژگی‌های مثبت در این تلویزیون ۵۰ اینچی به حساب می‌آید. توان هر بلندگو ۱۵ وات است و‌ صدای دستگاه به صورت کلی کیفیت خوبی دارد. 

حتما بخوانید: تلویزیون ایرانی چی بخرم؟

رزولوشن تصویر در این تلویزیون ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ و نوع صفحه نمایش آن خانگی است. یکی‌ دیگر از‌ ویژگی‌های این مدل تلویزیون، ماشین زمان (Time Shift) هست که وظیفه آن ذخیره‌ برنامه‌‌های در حال ‌پخش و بازگرداندن آن به لحظات قبلی است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است و یکی از تلویزیون‌های ۵۰ اینچی خوش‌قیمت برند اسنوا به حساب می‌آید که امکانات، کیفیت و ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد
پردازندهچهار هسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50Sk14100U

۲. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UD

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SK600UD
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD

این مدل هم دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ است و صفحه نمایش تخت دارد. پردازنده این دستگاه چهارهسته‌ای است و با دو بلندگو با توان ۱۵ وات، صدای باکیفیت ۳۰ واتی ارائه می‌دهد. ۳ عدد درگاه HDMI و ۲ درگاه USB،  قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث و قابلیت نصب بازی از دیگر امکانات این تلویزیون هستند.

حتما بخوانید: بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ؛ از بین این ۵ مدل کدام یک را بخریم؟

علاوه‌براین‌ موارد حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR، مجهز بودن به ماشین زمان (Time shift) و قابلیت نصب اپلیکیشن از ویژگی‌های مثبت دیگر این مدل محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد نداشتن قابلیت نصب بازی در آن را جبران کنند.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD -4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد (۸ گیگابایت)
پردازندهچهار هسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD

۳. تلویزیون کیو ال ای دی اسنوا هوشمند مدل SQL-50QK800UD

تلویزیون کیو ال ای دی اسنوا مدل SQL-50QK800UD
تلویزیون اسنوا مدل SQL-50QK800UD

تلویزیون کیو ال ای دی اسنوا مدل SQL-50QK800UD یک تلویزیون باکیفیت از سری محصولات برند اسنوا است. کیفیت تصویر خوبی ارائه می‌دهد و با داشتن پردازنده چهارهسته‌ای و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی می‌توان خیلی امیدوارانه و مثبت به خرید آن فکر کرد.

تعداد درگاه‌های USB آن دو عدد است و سه درگاه HDMI دارد. همچنین دارای تکنولوژی HDR است و خروجی صدای اپتیکال باعث شده که خریداران رضایت کافی نسبت به صدای خروجی دستگاه داشته باشند. این دستگاه دارای قفل کودک و فاقد توانایی ارائه تصویر سه‌بعدی است. صفحه نمایش آن تخت بوده و دارای مرورگر وب و امکان دسترسی به شبکه‌های اجتماعی است.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد (۱۶ گیگابایت)
پردازندهچهارهسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SQL-50QK800UD

۴. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK650UDI

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SK650UDI
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK650UDI

چهارمین مورد، تلویزیون مدل SSD-50SK650UDI اسنوا است که کیفیت تصویر خوبی دارد. با وجود فناوری HDR10 در این مدل تلویزیون، شاهد تصاویری واقعی و با رنگ‌های زنده و زیبا خواهید بود. سیستم عامل اندروید این دستگاه به شما امکان دریافت و دانلود اپلیکیشن‌های مختلف را می‌دهد. 

اما در مقابل وجود این مزایا، یکی از تفاوت‌های اصلی این مدل با سایر مدل‌هایی که تا این قسمت بررسی شد، توان بلندگوها است. توان هر بلندگو در این مدل ۱۰ وات و در مجموع ۲۰ وات بوده و محل قرارگیری بلندگوها هم در پایین قاب است. صفحه نمایش تخت، قابلیت موس، دستیار صوتی، ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، ظرفیت حافظه رم ۲ گیگابایت، وجود سه درگاه‌ HDMI، دو درگاه‌ USB و یک عدد رابط کامپوزیت از دیگر امکانات این دستگاه هستند.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد (۱۶ گیگابایت)
پردازندهچهارهسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK650UDI

۵. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600US

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SK600US
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600US

تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600US به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات شرکت اسنوا شناخته می‌شود. این تلویزیون مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده و دارای امکانات و ویژگی‌های مثبت بسیاری است. سیستم عامل اندروید ۹، پردازنده ۴هسته‌‌ای، کیفیت تصویر بالا، ریموت هوشمند با قابلیت اتصال بلوتوثی، رابط صدا و تصویر کامپوننت و کامپوزیت و مجهز بودن به قفل کودک از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند. تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600US صفحه نمایشی صاف دارد و كيفيت صفحه نمايش 4K Ultra HD است. دو عدد بلندگو با توان ۱۵ وات دارد و از این جهت می‌توان گفت کیفیت صدای آن خوب و قابل توجه است.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد (۸ گیگابایت)
پردازندهچهارهسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600US

۶. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA620U

تلویزیون ال ای دی اسنوا SSD-50SA620U
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA620U

تلویزیون ال ای دی مدل SSD-50SA620U محصولی بادوام و باکیفیت از برند اسنوا با کیفیت تصویر Ultra HD است. این تلویزیون تصاویری با وضوح و شفافیت بسیار بالا را روی صفحه نمایش تخت خود به نمایش می‌گذارد. سه عدد درگاه HDMI، قابلیت اتصال به WIFI، پردازنده ۴هسته‌‌ای، پورت شبکه LAN، دو درگاه‌ USB، قابلیت اتصال به بلوتوث و همچنین قفل کودک از دیگر امکانات این مدل تلویزیون اسنوا هستند.

علاوه‌براین موارد، این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۹ است که امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌های بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. همراه با خود دستگاه یک ریموت باکیفیت و هوشمند هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. در کنار این‌ موارد قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال، کیفیت صدایی چندبرابر تلویزیون‌های عادی ایجاد خواهد کرد.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد
پردازندهچهارهسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA620U

۷. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK14000UM

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SK14000UM
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK14000UM

این مدل هم با کیفیت تصویر Ultra HD – 4K خود نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. نمایشگر تخت، قفل کودک، وجود ۲ عدد درگاه USB، حافظه داخلی ۸ گیگی، دو عدد بلندگو با توان ۱۵ وات و مجموعا ۳۰ وات خروجی صدای باکیفیت هر یک ویژگی مثبتی در این دستگاه به ما می‌رود.

این تلویزیون ورودی تصویر کامپیوتر و قابلیت اتصال به وای‌فای ندارد و شاید این دو مورد گزینه‌های منفی در آن به حساب بیایند. اما در عین حال با صدای دالبی و بلندگوهایی که پیش از این از توانشان صحبت شد، می‌توان از کیفیت صدای آن با اطمینان صحبت کرد.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiندارد
حافظه داخلیدارد (۸ گیگابایت)
پردازندهچهارهسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK14000UM

۸. تلویزیون هوشمند Ultra HD اسنوا مدل SSD-50SK14200UM

تلویزیون Ultra HD اسنوا مدل SSD-50SK14200UM
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK14200UM

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK14000UM با طراحی جذابی که دارد، فضا را به بهترین شکل برایتان دیزاین خواهد کرد. نوع صفحه این دستگاه تخت است و کیفیت تصویر Ultra HD 4K ارائه می‌دهد. دارای دو بلندگو با توان خروجی ۱۵ است که توان خروجی کلی ۳۰ واتی ارائه می‌دهد. 

۲ درگاه USB، قابلیت اتصال به وای‌فای، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال، پردازنده ۴هسته‌ای، ۳ درگاه HDMI، قفل کودک، قابلیت نصب اپلیکیشن و خروجی هدفون بعضی دیگر از امکانات این تلویزیون هوشمند و باکیفیت ایرانی هستند.

ویژگیتوضیحات
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد ورودی HDMI۳ عدد
تعداد ورودی USB۲ عدد
بلوتوثدارد
WiFiدارد
حافظه داخلیدارد (۸ گیگابایت)
پردازندهچهارهسته‌ای
جدول ویژگی‌های تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK14200UM

برای آشنایی با محبوب‌ترین تلویزیون‌های اسنوا، مقاله “بهترین تلویزیون اسنوا؛ لیست ۱۰تایی محبوب‌ترین‌های بازار” را بخوانید.

بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ را از کجا بخریم؟

آقایی در حال انتخاب تلویزیون برای خرید
برای خرید بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ مارک اسنوا به وبسایت ترب سر بزنید.

اگر برای خرید تلویزیون جایی را سراغ ندارید، ما در این قسمت راهنمایی‌تان می‌کنیم. وبسایت ترب شرایطی را برای خرید کالاهای مختلف و از جمله تلویزیون فراهم کرده تا خریدی امن و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. ایمن بودن به دلیل معتبر بودن فروشگاه‌ها و مقرون‌به‌صرفه بودن از بابت خرید کالا با قیمتی بسیار پایین‌تر از عرف بازار و سایر فروشگاه‌های اینترنتی است. به همین خاطر شما با خرید از فروشگاه‌های درون ترب، سود بسیاری خواهید کرد.

علاوه‌بر‌این شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید حضوری به جای آنلاین، با فعال کردن موقعیت‌یاب، لیستی از فروشگاه‌های نزدیک به خود را مشاهده نمایید و برای خرید حضوری به آدرس گفته‌شده مراجعه نمایید.

شما با خرید از برخی فروشگاه‌های خاص می‌توانید از ضمانت خرید ترب بهره ببرید. ترب تا ۷ روز کاری ضمانت می‌کند که پول شما را در صورت معیوب بودن، مغایرت و یا ارسال نشدن کالا به شما بازگرداند.

سخن پایانی

این مقاله شما را با ۸ مدل از بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ برند اسنوا آشنا کرد. ما در طول این مقاله ضمن معرفی محصولات محبوب در بین خریداران، ویژگی‌های هر محصول را هم برای شما نام بردیم و توضیح دادیم. به کمک این مقاله و با مقایسه هر یک از این تلویزیون‌های ۵۰ اینچ از برند اسنوا، بهترین‌ انتخاب را برای خانه، دفتر کار یا اتاق خواب خود خواهید داشت. این محصولات همگی دارای کیفیت خوب و حاصل سالیان سال تجربه برند شناخته‌شده و معروف ایرانی اسنوا هستند که با گذشت زمان تمام تلاش تیم خود را صرف پیشرفت کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش به مشتریان خود داشته است.

خلاصه‌ای از آنچه در این مقاله گفته شد را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

نام مدلویژگی‌ها
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50Sk14100Uقفل کودک، قابلیت اتصال به بلوتوث، اتصال به وای‌فای، قابلیت ضبط برنامه‌های مختلف تلویزیون
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UDحافظه داخلی ۸ گیگابایت، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR، مجهز به ماشین زمان (Time shift)، قابلیت نصب اپلیکیشن
تلویزیون اسنوا مدل SQL-50QK800UDپردازنده چهارهسته‌ای، قفل کودک، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK650UDIسیستم عامل اندروید، دستیار صوتی، ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، رم ۲ گیگابایت
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600USسیستم عامل اندروید ۹، پردازنده ۴‌هسته‌‌ای، کیفیت تصویر بالا، ریموت هوشمند با قابلیت اتصال بلوتوثی، رابط صدا و تصویر کامپوننت و کامپوزیت
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA620Uقابلیت اتصال به وای‌فای، پردازنده ۴ هسته‌‌ای، پورت شبکه LAN، قابلیت اتصال به بلوتوث، قفل کودک
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK14000UMعدم امکان اتصال به وای‌فای، نمایشگر تخت، قفل کودک، حافظه داخلی ۸ گیگا بایت
تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK14200UMقابلیت اتصال به وای‌فای، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال، پردازنده ۴هسته‌ای، ظرفیت داخلی ۸ گیگابایت
انواع بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ مارک اسنوا

پرسش های متداول در مورد بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ

قیمت بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ چقدر است؟

رنج قیمتی بهترین مدل‌های تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچی متغیر است اما به صورت کلی می‌توان گفت که در بازه عددی معقولی قرار دارند و گران‌قیمت نیستند.

انواع بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ کیفیت تصویر مطلوبی دارند؟

بله، بیشتر مدل‌های ۵۰ اینچ اسنوا از کیفیت تصویر خوبی برخوردار هستند.

کیفیت صدای بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ چقدر است؟

بیشتر مدل‌های باکیفیت تلویزیون ۵۰ اینچ اسنوا دارای دو عدد بلندگو هستند که کیفیت صدای هر یک در بازه عددی ۱۵-۱۰ قرار دارد.

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *