بهترین تلویزیون برای PS5؛ معرفی ۱۰ تلویزیون برای پلی‌استیشن‌بازها

اهمیت انتخاب بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵، این است که یک تلویزیون مناسب نه‌تنها جزئیات خیره‌کننده بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد، بلکه با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از HDR و تاخیر کم، تجربه بازی را به سطحی کاملا جدید ارتقاء می‌دهد. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین تلویزیون برای PS5 را به شما معرفی کنیم. در این مقاله ۱۰ تلویزیون از برندهای برتر بازار را معرفی می‌کنیم که با نسبت تقریبا برابر، هم شامل برندهای ایرانی هستند و هم برندهای خارجی.

بهترین تلویزیون برای PS5؛ معرفی مدل‌ها

کنترلر پلی استیشن ۵ در دست یک نفر در منوی بازی call of duty
تلویزیونی که برای پلی استیشن ۵ انتخاب می‌کنید، باید قادر به ارائه قابلیت‌های این کنسول از جمله رزلوشن 4K باشد.

برای بهره‌برداری کامل از قابلیت‌های کنسول قدرتمند پلی استیشن ۵، نیاز به یک تلویزیون هم‌تراز آن دارید. تلویزیونی که بتواند با ارائه جزئیات کامل تصاویر، تجربه‌ای سینمایی را برای گیمرها فراهم کند. به همین دلیل برای تجربه کامل لذت بازی با پلی استیشن ۵، داشتن یک تلویزیون باکیفیت، ضروری است.

موضوع این است که تنوع بالای مدل‌ها و فناوری‌های متفاوتی که در تلویزیون‌های گیمینگ امروزی به کار می‌رود، انتخاب را برای افراد دشوار کرده‌اند. ما اینجاییم تا هر آنچه باید در مورد بهترین مارک تلویزیون برای PS5 ایرانی و خارجی بدانید را به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح دهیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

۱. تلویزیون سونی مدل 55X80L

تلویزیون مدل 55X80L از برند سونی
تلویزیون ۵۵ اینچی سونی مدل 55X80L

زمانی‌که از بهترین مارک تلویزیون برای PS5 ایرانی و خارجی صحبت می‌کنیم، قطعا سونی را باید در صدر لیست قرار دهیم. این برند جزو بهترین برندهای تلویزیون برای کنسول‌های بازی نسل هشتم، از جمله پلی استیشن ۵ به شمار می‌رود. مدلی که از این برند برای معرفی به‌عنوان بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵ در نظر گرفته‌ایم، 55X80L نام دارد.

تلویزیون سونی مدل 55X80L، به‌طور اختصاصی برای مصارف گیمینگ ساخته شده است و در این راستا، از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می‌کند. ALLM مخفف Auto Low Latency Mode یا حالت خودکار کم‌تاخیر است که باعث می‌شود بازی‌ها روان‌تر و پاسخگوتر باشند و شما بتوانید با دقت بیشتری بازی کنید و تجربه بهبودیافته‌تری به دست بیاورید.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندسونی (Sony)
اندازه صفحه۵۵ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلIPS
رزولوشن و کیفیت تصویر Ultra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیBass Reflex و X-Balanced دوکاناله با توان خروجی کلی ۲۰ وات با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS Digital Surround
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۰)
تعداد درگاه‌هاچهار درگاه HDMI 2.0، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0
مشخصات تلویزیون سونی مدل 55X80L

۲. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65RQ754N

تلویزیون مدل GTV-65RQ754N از برند جی پلاس
تلویزیون ۶۵ اینچی جی پلاس مدل GTV-65RQ754N

اگر به دنبال بهترین مارک ایرانی تلویزیون برای PS5 می‌گردید، می‌توانیم جی پلاس را به شما معرفی کنیم که جزو باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین برندهای ایرانی موجود در بازار تلویزیون به شمار می‌رود. مدلی که از این برند برای معرفی به‌عنوان بهترین تلویزیون برای PS5 در نظر گرفته‌ایم، یک تلویزیون ۶۵ اینچی با فناوری تصویر QLED، پنل VA و قابلیت پشتیبانی از HDR است که علاوه‌ بر داشتن حافظه داخلی، امکان ضبط روی حافظه خارجی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندجی پلاس (Gplus)
اندازه صفحه۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحهQLED
نوع پنلVA
رزولوشن و کیفیت تصویرUltra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیدوکاناله با توان خروجی کلی ۱۶ وات
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۱)
تعداد درگاه‌هاسه درگاه HDMI و دو درگاه USB
مشخصات تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65RQ754N

اگر علاقه دارید تا با سایر تلویزیون‌های باکیفیت جی پلاس آشنا شوید، ما بهترین تلویزیون جی پلاس را در مطالب قبلی وبلاگ ترب معرفی کرده‌ایم که مطالعه آن قطعا برایتان مفید خواهد بود.

۳. تلویزیون ال جی مدل 65UR78066

تلویزیون مدل 65UR78066 از برند ال جی
تلویزیون ۶۵ اینچی ال جی مدل 65UR78066

برند بزرگ بعدی در لیست امروز ما، LG است که با تلویزیون مدل 65UR78066 خود در این لیست قرار گرفته است. این تلویزیون از نوعی زبان طراحی استفاده می‌کند که ال جی اسم آن را نمایشگر سینمایی سه‌طرفه گذاشته است و به طراحی بسیار باریک و دید وسیع این تلویزیون اشاره دارد؛ چیزی‌که قطعا جلوه اتاق و منزل شما را چندبرابر می‌کند.

در خصوص قابلیت‌های گیمینگ تلویزیون ال جی مدل 65UR78066 می‌توان به فناوری ALLM و همینطور HGiG اشاره کرد. HGiG به کیفیت تصویر و نمایش دقیق رنگ‌ها و کنتراست در بازی‌های HDR می‌پردازد. به عبارت دیگر، ALLM به شما کمک می‌کند تا روان‌تر بازی کنید و HGiG به شما کمک می‌کند تا بازی‌ها زیباتر به نظر برسند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندال جی (LG)
اندازه صفحه۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحهDirect LED
نوع پنلIPS
رزولوشن و کیفیت تصویر Ultra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیدوکاناله با توان خروجی کلی ۲۰ وات و پشتیبانی از فناوری‌های Dolby AC4، Dolby Digital (AC3)، Dolby digital plus (EAC3)، HE-AAC و UItra Surround
رابط هوشمنددارد (WebOS)
تعداد درگاه‌هاسه درگاه HDMI 2.0 و دو درگاه USB 2.0
مشخصات تلویزیون ال جی مدل 65UR78066

در صورتی‌که بین انتخاب سامسونگ و ال جی شک دارید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ را مطالعه کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

۴. تلویزیون ایکس ویژن مدل XC745

تلویزیون مدل XC745 از برند ایکس ویژن
تلویزیون ۴۳ اینچی ایکس ویژن مدل XC745

اگر به دنبال یک تلویزیون کوچک‌تر هستید، می‌توانید ایکس ویژن مدل XC745 را به‌عنوان بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵ انتخاب کنید. این تلویزیون ۴۳ اینچی، قابلیت پشتیبانی از HDR دارد و اگرچه نرخ تازه‌سازی تصویر آن ۶۰ هرتز است، اما خروجی اپتیکال صدا دارد و قادر است ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد که به معنای ارائه صدا و تصویر باکیفیت و مناسب برای لذت بردن از بازی‌های رایانه‌ای است.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندایکس ویژن (X.Vision)
اندازه صفحه۴۳ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلIPS
رزولوشن و کیفیت تصویرFull HD (برابر با ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل)
سیستم صوتیدوکاناله با توان خروجی کلی ۱۶ وات
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۱)
تعداد درگاه‌هادو درگاه HDMI و دو درگاه USB
مشخصات تلویزیون ایکس ویژن مدل XC745

ما ۱۰ مدل از پرفروش ترین تلویزیون ایکس ویژن را در مطالب قبلی وبلاگ ترب معرفی کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

۵. تلویزیون سامسونگ مدل 43T5300

تلویزیون مدل 43T5300 از برند سامسونگ
تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ مدل 43T5300

اگرچه سامسونگ معمولا به دلیل استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در تلویزیون‌های خود شناخته می‌شود، اما مدلی که برای معرفی به‌عنوان بهترین مارک تلویزیون برای PS5 ایرانی و خارجی از این برند در نظر گرفته‌ایم، کمی از این تعاریف دور است.

تلویزیون سامسونگ مدل 43T5300 فناوری‌های چندان پیشرفته‌ای ندارد و از نظر ویژگی‌های گیمینگ، فقط از HDR پشتیبانی می‌کند. شاید بپرسید پس چرا آن را در لیست بهترین تلویزیون برای PS5 قرار داده‌ایم؟ به دلیل آن‌که گزینه مناسب افرادی است که بودجه چندان زیادی برای خرید تلویزیون گیمینگ ندارند و در عین حال به دنبال یک برند خارجی مطمئن هستند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندسامسونگ (Samsung)
اندازه صفحه۴۳ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلVA
رزولوشن و کیفیت تصویرFull HD (برابر با ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل)
سیستم صوتیدارای توان خروجی کلی ۱۰ وات
رابط هوشمنددارد (Tizen OS)
تعداد درگاه‌هادو درگاه HDMI و یک درگاه USB
مشخصات تلویزیون سامسونگ مدل 43T5300

۶. تلویزیون تی سی ال مدل 55P635

تلویزیون مدل 55P635 از برند تی سی ال
تلویزیون ۵۵ اینچی تی سی ال مدل 55P635

تی سی ال، جزو آن دسته از برندهایی است که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند و تلویزیون ۵۵ اینچی مدل 55P635 این برند نیز از این قاعده مستثنی نیست. این تلویزیون، قابلیت پشتیبانی از HDR10 را دارد که یک استاندارد باز برای نمایش تصاویر با دامنه دینامیکی بالا (High Dynamic Range) است. به زبان ساده، HDR10 به تلویزیون‌ها اجازه می‌دهد تا رنگ‌ها را با روشنایی و کنتراست بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون‌های معمولی نمایش دهند. این یعنی تصاویر هر زمانی‌که لازم باشد، روشن‌تر، تاریک‌تر و رنگارنگ‌تر از آنچه تا به حال دیده‌اید، به تصویر درمی‌آیند.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندتی سی ال (TCL)
اندازه صفحه۵۵ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلVA
رزولوشن و کیفیت تصویرUltra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیدو کاناله با توان خروجی کلی ۱۹ وات
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۱)
تعداد درگاه‌هاسه درگاه HDMI و یک درگاه USB 2.0
مشخصات تلویزیون تی سی ال مدل 55P635

۷. تلویزیون هایسنس مدل 55E7K

تلویزیون مدل 55E7K از برند هایسنس
تلویزیون ۵۵ اینچی هایسنس مدل 55E7K

تلویزیون ۵۵ اینچی هایسنس مدل 55E7K برای آن دسته از افرادی‌که به دنبال یک تلویزیون خارجی مقرون‌به‌صرفه برای پلی استیشن ۵ خود می‌گردند، مناسب است. این تلویزیون، از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و دارای استاندارد صوتی اپتیکال است تا بهترین صدا و تصویر را برای لذت بردن از بازی‌ها در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندهایسنس (Hisense)
اندازه صفحه۵۵ اینچ
تکنولوژی صفحهQLED
نوع پنلVA
رزولوشن و کیفیت تصویرUltra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیدوکاناله با توان خروجی کلی ۱۶ وات با قابلیت پشتیبانی از استاندارد صوتی اپتیکال
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۰)
تعداد درگاه‌هاسه درگاه HDMI و دو درگاه USB 2.0
مشخصات تلویزیون هایسنس مدل 55E7K

۸. تلویزیون دوو مدل 55SU1710

تلویزیون مدل 55SU1710 از برند دوو
تلویزیون ۵۵ اینچی دوو مدل 55SU1710

دوو یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای بازار تلویزیون است که شهرت و محبوبیت زیادی دارد. این شهرت و محبوبیت بالا، بی‌دلیل نیست. چراکه با تولید و عرضه محصولات باکیفیتی همچون 55SU1710، شایستگی‌های خود را برای انتخاب به‌عنوان بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵ به خوبی ثابت کرده است. این تلویزیون، از فناوری صوتی دالبی و همینطور HDR پشتیبانی می‌کند تا یک تجربه خوشایند از بازی کردن در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنددوو (Daewoo)
اندازه صفحه۵۵ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلIPS
رزولوشن و کیفیت تصویرUltra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیدوکاناله با توان خروجی کلی ۳۰ وات
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۱)
تعداد درگاه‌هاسه درگاه HDMI و دو درگاه USB
مشخصات تلویزیون دوو مدل 55SU1710

۹. تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610UD

تلویزیون مدل SSD-55SK610UD از برند اسنوا
تلویزیون ۵۵ اینچی اسنوا مدل SSD-55SK610UD

اسنوا، یکی دیگر از برندهای ایرانی برتر در بازار تلویزیون است که حتما آشنایی کافی با آن دارید. مدلی که از این برند برای معرفی به‌عنوان بهترین تلویزیون برای PS5 در نظر گرفته‌ایم، دارای یک نمایشگر ۵۵ اینچی و رزولوشن 4K است که به شما اجازه می‌دهد تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید. همچنین، از فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند که در ارائه تجربه بهتر از بازی کردن، تاثیر بسیار زیادی دارد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برنداسنوا (Snowa)
اندازه صفحه۵۵ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلIPS
رزولوشن و کیفیت تصویر Ultra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیدوکاناله با توان خروجی کلی ۳۰ وات و پشتیبانی از فناوری‌های صدای دالبی، دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس و صدای فراگیر سوراند
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۱)
تعداد درگاه‌هاسه درگاه HDMI و دو درگاه USB
مشخصات تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610UD

۱۰. تلویزیون سونی مدل 65X80K

تلویزیون مدل 65X80K از برند سونی
تلویزیون ۶۵ اینچی سونی مدل 65X80K

معرفی بهترین مارک تلویزیون برای PS5 ایرانی و خارجی را با سونی شروع کردیم و با سونی هم به اتمام می‌بریم. آخرین محصول در لیست بهترین تلویزیون برای PS5 مدل 65X80K از برند سونی است که یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تلویزیون‌های روز دنیا به شمار می‌رود. این تلویزیون چهار درگاه HDMI 2.0، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0 دارد.

اما چیزی که باعث شده آن را بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵ بدانیم، پشتیبانی از فرمت‌های HDR پیشرفته از جمله Dolby Vision، HDR10 و HLG است که باعث شده‌اند بتواند دقیق‌ترین تصاویر با بالاترین دقت رنگ را به نمایش بگذارد.

ویژگی‌هاتوضیحات
برندسونی (Sony)
اندازه صفحه۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع پنلIPS
رزولوشن و کیفیت تصویر Ultra HD – 4K (معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل)
سیستم صوتیBass Reflex و X-Balanced دوکاناله با توان خروجی کلی ۲۰ وات و پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS Digital Surround
رابط هوشمنددارد (اندروید ۱۰)
تعداد درگاه‌هاچهار درگاه HDMI 2.0، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0
مشخصات تلویزیون سونی مدل 65X80K

بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵ را از کجا بخریم؟

یک کنسول پلی استیشن ۵ کنار یک تلویزیون در بازی گاد آف وار
بیشترین تنوع تلویزیون‌های مناسب PS5 را می‌توانید در ترب پیدا کنید.

برای مقایسه قیمت و مشخصات تمامی مدل‌های تلویزیون گیمینگ که در این مطلب معرفی کردیم و همینطور هزاران مدل تلویزیون دیگر از برندهای ایرانی و خارجی معتبر، می‌توانید به سایت ترب سر بزنید. اما اگر به فروشگاه‌های آنلاین اعتماد ندارید، فروشگاه‌هایی که دارای نشان ضمانت ترب هستند را انتخاب کنید. این یک امکان جدید است که ترب برای راحت‌تر بودن خیال کاربران خود فراهم کرده است.

علاوه‌ بر خرید آنلاین، شما همچنین می‌توانید از امکان خرید حضوری از طریق ترب نیز بهره‌مند شوید. برای این منظور، لازم است شهر محل سکونت خود را از قسمت ترب من انتخاب کنید و به صفحه محصول مورد نظرتان مراجعه نمایید. در صفحه محصول، می‌توانید لیست فروشندگان حضوری کالای مورد نظر خود را پس از لیست فروشندگان آنلاین آن مشاهده بفرمایید.

کلام آخر

انتخاب یک تلویزیون مناسب برای پلی استیشن ۵، کلید دستیابی به تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های ویدیویی است. ویژگی‌هایی مانند رزولوشن 4K، پشتیبانی از HDR10 و فناوری‌های پیشرفته مانند ALLM و HGiG، نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش تاخیر ورودی دارند. در این مقاله، ۱۰ مدل مختلف از برندهای ایرانی و خارجی را به‌عنوان بهترین تلویزیون برای PS5 معرفی کردیم تا متناسب با نیازها، علاقه و بودجه خود هر مدلی که خواستید را تهیه کنید.

برندمدلاندازه صفحهرزولوشنتکنولوژی صفحهرابط هوشمند
سونی55X80L۵۵ اینچ4KLEDاندروید ۱۰
جی پلاسGTV-65RQ754N۶۵ اینچ4KQLEDاندروید ۱۱
ال جی65UR78066۶۵ اینچ4KDirect LEDوب او اس
ایکس ویژنXC745۴۳ اینچFull HDLEDاندروید ۱۱
سامسونگ43T5300۴۳ اینچFull HDLEDتایزن
تی سی ال55P635۵۵ اینچ4KLEDاندروید ۱۱
هایسنس55E7K۵۵ اینچ4KQLEDاندروید ۱۰
دوو55SU1710۵۵ اینچ4KLEDاندروید ۱۱
اسنواSSD-55SK610UD۵۵ اینچ4KLEDاندروید ۱۱
سونی65X80K۶۵ اینچ4KLEDاندروید ۱۰
جدول جمع‌بندی بهترین تلویزیون برای PS5

پرسش های متداول در مورد بهترین تلویزیون برای PS5

تلویزیون مناسب برای PS5 چه فرقی با تلویزیون معمولی دارد؟

تلویزیون مناسب PS5 و به‌طور کلی کنسول‌های بازی که تحت عنوان تلویزیون گیمینگ شناخته می‌شوند، معمولا دارای نرخ تازه‌سازی تصویر یا Refresh Rate بالا هستند و از فناوری‌های HDR، ALLM، HGiG و سایر فناوری‌های پیشرفته صوتی و تصویری بهره می‌برند که باعث نرم‌تر و روان‌تر شدن تصاویر و در کل، بهبود تجربه بازی کردن می‌شوند.

یک تلویزیون مناسب برای PS5 چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

پیش از هر چیز، باید رزولوشن Full HD یا 4K داشته باشد و از قابلیت‌های HDR پشتیبانی کند. همچنین، باید درگاه‌های HDMI و USB کافی داشته باشد تا بتوانید با اتصال ماوس و کیبورد، لذت بیشتری از بازی کردن ببرید.

بهترین تلویزیون برای PS5 کدام است؟

تلویزیون‌های زیادی در بازار وجود دارد که مناسب استفاده برای پلی استیشن ۵ هستند. نمی‌توان گفت بهترین آن‌ها کدام است، چراکه نیازها و بودجه هر کسی متفاوت است و نمی‌توان یک نسخه یکسان برای همه پیچید. اما به‌طور کلی سونی 55X80L، جی پلاس GTV-65RQ754N و ال جی 65UR78066 برخی از بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند.

بهترین مارک ایرانی تلویزیون برای PS5 کدام است؟

برندهای ایرانی تلویزیون‌های گیمینگ بسیار خوبی تولید و عرضه کرده‌اند که از بین آن‌ها، می‌توان به جی پلاس، تی سی ال، ایکس ویژن، دوو و اسنوا اشاره کرد.

قیمت یک تلویزیون خوب برای PS5 چقدر است؟

برای خرید یک تلویزیون خوب برای PS5 که نرخ تازه‌سازی مناسبی داشته باشد و از HDR و سایر فناوری‌های صوتی و تصویری پیشرفته پشتیبانی کند، حداقل باید ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان هزینه کنید.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

2 دیدگاه

  1. سلام.اونچه که شما معرفی کردید ۹۰ درصدشون ۱۲۰ هرتز نیست.برای پلی استیشن ۵ باید ۱۲۰ باشه تا لگ نداشته باشه تصویر .درضمن زمان تاخیر کمی داشته باشه.نمیدونم مبنای شما چی بوده بابت این گزینه ها.کمی مطالعه میکردید متوجه صحبت بنده میشدین.الان این راهنمایی شما برای اونای که دنبال خرید هستن مشکل ایجاد میکنه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *