بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ کدام مدل است؟

سامسونگ برند شناخته‌شده و معتبری است که در سالیان گذشته لوازم الکترونیکی زیادی را به بازار جهانی عرضه کرده است. قطعا بسیاری از ما در خانه خود یک‌ مورد از لوازم تولیدشده توسط برند سامسونگ را داریم؛ محصولاتی که در درازمدت جایگاه ایده‌آلی در بین خانواده‌ها پیدا کرده‌اند. 

یکی از محصولات باکیفیت و ‌محبوب این برند، انواع تلویزیون ۶۵ اینچ آن است؛ تلویزیون‌هایی با کیفیت و سایز قابل توجه که مناسب برای فضای خانه، دفاتر، شرکت‌ها و هر فضای نسبتا بزرگ دیگری است.

ما در ادامه شما را با مجموعه‌ای از بهترین مدل‌های تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ موجود در بازار آشنا خواهیم کرد. همچنین تمامی ویژگی‌های مهم و کلیدی در زمان انتخاب این تلویزیون‌ها را در ادامه شرح داده و به شما در یک‌ خرید مطمئن کمک می‌کنیم.

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ

تلویزیون ۶۵ اینچی سامسونگ که روی دیوار نصب شده و آفتابی که از پنجره می‌تابد
طراحی تلویزیون‌های سامسونگ کاملا مدرن و متناسب با نیازهای امروزی است.

بسیاری از برندها از مدل‌های ۶۵ اینچ به‌عنوان پرچم‌دار اندازه برای نمایش تصویر یاد می‌کنند. بهترین تلویزیون ۶۵ اینچی برای نیازهای شما بسته به بودجه و عادات تماشای تی وی در شما متفاوت است، اما با این حال چندین گزینه عالی برای انتخاب وجود دارد.

بعضی از محبوب‌ترین تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ موجود در بازار ایران عبارتند از:

۱. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65NU8900 سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون Samsung 65NU8900 Smart LED 65 Inch  با نمای دریا
تلویزیون Samsung 65NU8900 Smart LED 65 Inch 

اجازه دهید معرفی بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ مارک سامسونگ را با تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65NU8900 سایز 65 اینچ شروع کنیم؛ مدلی جذاب با طراحی مدرن و کیفیت تصویر عالی.

تلویزیون Samsung 65NU8900 Smart LED TV 65 Inch با امکاناتی نظیر دو بلندگو و یک ساب‌ووفر، کیفیت تصویر 4k، گرید انرژی A+ و قابلیت اتصال به بلوتوث معرفی می‌شود. اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت تصویر و مصرف انرژی خوب می‌گردید و از طرفداران پروپاقرص بازی هستید، شاید بد نباشد که این مدل را هم زیر ذره‌بین خود قرار دهید. 

تلویزیون‌های گیمینگ سامسونگ با کیفیت بالا و تنظیمات مخصوصی برای نمایش و اجرای بازی‌ها ساخته شده‌اند. کیفیت صدا در کنار اندازه و کیفیت تصویر، این نوع تلویزیون ها را به انتخابی عالی برای خرید تبدیل می‌کند.

ویژگیمشخصه
كيفيت صفحه نمايشfull HD
رنگنقره‌ای
نوع تلویزیونLED
نوع صفحه نمایشتخت
قدرت خروجی صدا۴۰ وات
خروجی هدفونندارد
جدول مشخصات تلویزیون Samsung 65NU8900 Smart LED 65 Inch 

۲. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل Q7880

تلویزیون Samsung 65Q7880 با نمای پر پرنده
تلویزیون Samsung 65Q7880

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل Q7880 با یک طراحی جذاب دومین مدل در لیست بهترین‌های سامسونگ است. سازنده تلویزیون مدل 65Q7880، شرکت سام الکترونیک است. اگر طرفدار تلویزیون‌های خمیده هستید، حتما که این تلویزیون شما را جذب خود می‌کند. این تلویزیون با چهار بلندگو، صدایی زنده و قدرتمند را برای تماشای فیلم، موزیک ویدئو و حتی بازی کردن به شما ارائه می‌کند. قابلیت اتصال به دیوار داشته و همچنین دارای قفل کودک برای خانواده‌هایی است که دغدغه کودکان بازیگوش خود را دارند.

ویژگیمشخصه
كيفيت صفحه نمايشfull HD
رنگمشکی نقره‌ای
نوع تلویزیونQLED
نوع صفحه نمایشخمیده
قدرت خروجی صدا۴۰ وات
خروجی هدفونندارد
جدول مشخصات تلویزیون Samsung 65Q7880

۳. تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 65NU7950 سایز ۶۵ اینچ 

تلویزیون Samsung 65NU7950 Curved
تلویزیون Samsung 65NU7950 Curved

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 65NU7950 در تلویزیون‌های هم‌رده خود یکی از بهترین‌‌ها است. این تلویزیون خمیده قابلیت ارائه کیفیت تصویر 4K را دارد، فاقد ساب ووفر بوده و دو بلندگو دارد. اگر کیفیت صدا اهمیت زیادی برای شما دارد، پیشنهاد ما مدل قبلی یعنی تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل Q7880 است؛ اما اگر وجود دو بلندگو هم صدای مورد نیاز شما را تامین می‌کند، همین مدل را خریداری کنید.

ویژگیمشخصه
كيفيت صفحه نمايشfull HD
رنگنقره‌ای
نوع تلویزیونLED
نوع صفحه نمایشخمیده
قدرت خروجی صدا۲۰ وات
خروجی هدفونندارد
جدول مشخصات تلویزیون Samsung 65NU7950 Curved

۴. تلویزیون سامسونگ مدل 65NU8950

تلویزیون Samsung 65NU8950 
تلویزیون Samsung 65NU8950 

تلویزیون سامسونگ مدل 65NU8950 از دیگر تلویزیون‌های خمیده این برند باکیفیت است. اگر به دنبال یک تلویزیون خانگی و در حد رفع نیازهای معمول هستید و انتظارات خیلی زیادی از تلویزون خود ندارید، این مدل برای شما مناسب است؛ اما در مقابل اگر عاشق بازی کردن و هیجان بالا در زمان تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان هستید سامسونگ انتخاب‌های بهتری هم برای شما دارد. علت این موضوع نداشتن مواردی از جمله صدای سه بعدی، خروجی هدفون، ورودی رایانه (D-sub) و سایر ویژگی‌های این چنینی است.

در مقابل نداشتن این ویژگی‌ها، سامسونگ مدل 65NU8950 دارای امکاناتی نظیر قابلیت ارتقاء و بزرگنمایی تصویر و کیفیت تصویر 4K است؛ دلایلی که شاید به شما انگیزه‌ای برای خرید این تلویزیون محبوب را بدهد.

ویژگیمشخصه
كيفيت صفحه نمايشfull HD
رنگنقره‌ای
نوع تلویزیونLED
نوع صفحه نمایشخمیده
قدرت خروجی صدا۴۰ وات
خروجی هدفونندارد
جدول مشخصات تلویزیون Samsung 65NU8950 

۵. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل Q7770

تلویزیون Samsung 65Q7770
تلویزیون Samsung 65Q7770

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل Q7770 آخرین پیشنهاد ما در لیست انواع تلویزیون برتر برند سامسونگ با نمایشگر ۶۵ اینچی است؛ ترکیبی از کیفیت، زیبایی و پرکاربرد بودن؛ همان چیزی که می‌توان از یک تلویزیون خوب انتظار داشت. 

این تلویزیون دارای چهار بلندگو، قابلیت نصب بازی و کیفیت تصویر بالا است که آن را به یک گزینه خوب برای عاشقان گیمینگ تبدیل کرده است. اگر با تلویزیون‌های خمیده احساس خوبی ندارید و به دنبال یک تلویزیون با کیفیت خوب و دارای صفحه‌ای تخت می‌گردید، این مدل را حتما بررسی کنید؛ اگر نظر ما را بخواهید، ارزشش را دارد.

ویژگیمشخصه
كيفيت صفحه نمايشfull HD
رنگمشکی نقره‌ای
نوع تلویزیونLED
نوع صفحه نمایشتخت
قدرت خروجی صدا۴۰ وات
خروجی هدفونندارد
جدول مشخصات تلویزیون Samsung 65Q7770

می‌دانید پرفروش‌ترین برند تلویزیون در دنیا و ایران کدام برند است؟ ما در این مطلب بهترین مارک‌های تلویزیون بازار را معرفی کرده‌ایم.

تجربه خرید بهترین مدل تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ با ترب

نشیمن آفتابی خانه با تلویزیون مدرنی که تصویری از طبیعت را نشان می‌دهد
برای فضای سالن خانه تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ گزینه مناسبی است.

خرید از ترب تجربه یک خرید مقرون‌به‌صرفه بین تعداد زیادی قیمت‌ رقابتی و هیجان‌انگیز است. وقتی تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرید قطعا که قیمت در کنار کیفیت، موضوع تمام کننده‌ای به حساب می‌آید. ترب به شما امکان تجربه یک خرید رضایت‌بخش با بهترین قیمت موجود در بازار را ارائه می‌دهد. برای رسیدن به این نتیجه، کافیست بعد از انتخاب محصول مورد نظر، فروشندگان مختلف را از نظر خدمات و قیمت فروش مقایسه کنید.

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله، شما را با محبوب‌ترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ با سایز صفحه ۶۵ اینچ آشنا کردیم. شما در این لیست با برخی از محبوب‌ترین تی وی های ۶۵ اینچ سامسونگ با دو نوع مختلف صفحه نمایش تخت و خمیده آشنا شدید. 

مدل‌های 65Q7880، Q7770، 65TU7000 و 65NU8900 برخی از نمونه تلویزیون‌های معرفی‌شده در این لیست هستند. اگر کنجکاو به دریافت اطلاعات بیشتر اما به شکل خلاصه از هر یک از این مدل‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به جدول‌ مربوط به هر مدل بزنید. در این جدول‌ها با کیفیت صفحه نمایش، نوع تلویزیون، نوع صفحه نمایش و قدرت خروجی صدا هر یک از مدل‌ها آشنا می‌شوید. برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از مدل‌ها، به صفحه محصول در سایت ترب سر بزنید.

پرسش های متداول در مورد بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ

کدام تلویزیون ۶۵ اینچی بهترین کیفیت تصویر را دارد؟

تلویزیون سامسونگ S90C 4K به لطف پنل OLED و فناوری نقاط کوانتومی، کنتراست و رنگ خیره‌کننده‌ای ارائه می‌کند و به نوعی بهترین کیفیت تصویر را دارد؛ اما اگر این گزینه برای شما گران است، Hisense U6K بهترین تلویزیون ۶۵ اینچی است که می‌توانید با بودجه کمتری تهیه کنید.

سامسونگ UHD بهتر است یا QLED؟

‏QLED مدل نمایشگر ممتاز و با کیفیت بالاتر تلویزیون است و Crystal UHD محدوده ارزان‌تر آن‌ها است. با تلویزیون QLED، طیف رنگی، روشنایی و کنتراست بیشتر و بهبودیافته‌ای خواهید داشت.

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچی را از گزینه‌های OLED انتخاب کنیم یا QLED؟

اگر کیفیت تصویر برای شما مهم‌تر است، تلویزیونی با نمایشگر OLED تهیه کنید؛ اما اگر هزینه و روشنایی برایتان اهمیت دارد یک مدل QLED خریداری کنید. OLEDها در روشنایی ارتقایافته هستند. در مقابل هم فناوری mini-LED شکاف در کیفیت تصویر را برای QLED‌ها کاهش داده است.

🔗 منابع: Businessinsider | aveverything

نازنین افشار
نازنین افشار

من نازنین هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد تهران. از ۱۳۹۸ به شکل جدی فعالیتم رو در حوزه محتوا و بازاریابی محتوایی شروع کردم. امروز بعد از چند سال نوشتن محتوا در زمینه‌های مختلف، چیزهای زیادی به دست آوردم که از داشتنشون خوشحالم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *