معرفی بهترین خط چشم مویی؛ کدام مدل را بخریم؟

وقتی صحبت از آرایش چشم به میان می‌آید، انتخاب خط چشم مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خط چشم مویی و ماژیکی دو نوع محبوب از خط چشم‌ها هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله، به بررسی دقیق خط چشم مویی و مقایسه آن با خط چشم ماژیکی خواهیم پرداخت و بهترین مارک‌های موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک خط چشم مویی؛ خط چشم مویی ایرانی و خارجی

در بازار ایران، مارک‌های مختلفی از خط چشم مویی وجود دارد که کیفیت بالایی دارند. برخی از بهترین خط چشم‌های بازار، مارک‌های ایرانی و برخی دیگر خط مارک خارجی دارند. که در ادامه بهترین مارک خط چشم ایرانی و خارجی را معرفی و بررسی می‌کنیم.

1. خط چشم مویی ضد آب اوریفلیم

خط چشم مویی ضد آب اوریفلیم رنگ زرد

خط چشم مویی اوریفلیم ضد آب از محصولات جدید و محبوب است که تاثیر زیادی در آرایش صورت دارد. این خط چشم باعث زیباتر شدن چهره می‌شود به همین علت محبوبیت بسیاری در بین بانوان و میکاپ آرتیست‌ها پیدا کرده است.

حتما بخوانید: آشنایی با بهترین خط چشم ضد آب بازار

قلم‌موی این خط چشم از برند اوریفلیم بسیار نازک است و از همین رو می‌توانید به راحتی خط چشم‌های دلخواه خود را بکشید. ترکیبات موجود در این خط چشم ضد آب است و پخش شدگی ندارد و دور چشم را سیاه نمی‌کند.

  • دارای رنگدانه‌های غنی مشکی
  • ماندگاری بسیار بالا
  • قلم کوتاه

2. خط چشم مایع مشکی پاریس

خط چشم مایع مشکی پاریس

خط چشم مویی پاریس، از بهترین مارک خط چشم های بازار است که طرفدار های زیادی دارد. با خط چشم مایع مشکی پاریس میتوان طراحی‌های حرفه‌ای و زیبایی داشت و همچنین کارایی راحت و سریع تری نسبت به دیگر محصولات دارد. این خط چشم با قلم‌موی مویی کشیدن خط چشم را بسیار راحت‌تر می‌کند.

خط چشم مویی پاریس دارای ترکیباتی همچون؛ کراتین و ویتامین E است که خواص ضد التهابی دارد و برای هر نوع پوستی به خصوص پوست‌های حساس بسیار مناسب است. قلم خط چشم مویی پاریس سری نازکی دارد و بسیار روان است.

  • حاوی ویتامین E و کراتین
  • بدون ریزش و سیاه شدن زیر چشم
  • قیمت ارزان و خوب
  • نسخه تقلبی دارد و نسخه تقلبی ویژگی های نسخه اصل را ندارد.

3. خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper

خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper

خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper دارای قلم مویی نازک است که خطوطی صاف را روی پلک ایجاد می‌کند. خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper می تواند آرایش زیبا و طبیعی‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد. از مزایای آن میتوانید به ویتامین E موجود در آن اشاره کرد که از خشکی پوست بعد از استفاده از خط چشم جلوگیری می‌کند.

  • بدون حساسیت و سوزش چشم
  • بدون ریزش و پخش شدن
  • دارای پیگمنت و رنگدانه های غنی
  • برای طراحی گزینه مناسبی نیست.

4. خط چشم مویی یورن آ YORN Eyeliner

خط چشم مویی یورن ا YORN Eyeliner

این خط چشم باعث زیبا تر شدن چهره می‌شود. خط چشم مویی یورن YORN Eyeliner به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان به آسانی از آن استفاده کرد و خطوط نازکی با آن ایجاد کرد. این خط چشم در مقابل آب و تعریق مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد.

  • ایجاد خطوط نازک و دقیق
  • ماندگاری بالا
  • قیمت بالا به علت خارجی بودن خط چشم

مقایسه خط چشم مویی با خط چشم ماژیکی

خط چشم مویی به دلیل داشتن برس نازک و دقیق، فرد برای کشیدن خط چشم دقت و کنترل بیشتری دارد. در مقابل، خط چشم ماژیکی استفاده آسان‌تری دارد و به دقت کمتری در حین کشیدن خط چشم، نیاز پیدا می‌کنید.

خط چشم ماژیکی به دلیل سری نمدی‌اش استفاده آسان‌تری دارد و برای افراد مبتدی مناسب‌تر است. اما خط چشم مویی نیاز به تمرین بیشتری دارد و بیشترین افرادی که از خط چشم مویی استفاده می‌کنند میکاپ آرتیست‌ها و کسانی هستند که تمرین بیشتری نسبت به دیگر افراد داشته‌اند.

خط چشم ماژیکی معمولا ماندگاری بالاتری دارد و کمتر لک می‌شود. اما خط چشم مویی به دلیل دقت بالا و قابلیت ایجاد خطوط نازک، برای آرایش‌های حرفه‌ای مناسب‌تر است اما به همان اندازه ریسک لک شدن و پخش شدگی بالاتری نسبت به خط چشم ماژیکی دارد.

نوع خط چشمنوع قلممناسب برایماندگاری
موییمویی (با استفاده از موی طبیعی)میکاپ آرتیست‌ها و افراد حرفه ای که آرایش‌های سنگین و سخت انجام میدهند.خوب، با احتمال ریزش و پخش شدگی
ماژیکینمدی یا ماژِکی که با پارچه نمدی و یا الیاف مصنوعی تولید میشود.مناسب افراد مبتدی و برای استفاده روزمرهعالی، با احتمال تکه تکه شدن خط چشم برروی پوست
جدول مقایسه خط چشم مویی و ماژیکی

جمع بندی

زنی در که خط چشم مویی کشیده است

در نهایت، انتخاب بین خط چشم مویی و ماژیکی بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی شما دارد. خط چشم مویی با دقت بالا و قابلیت کنترل بیشتر برای آرایش‌های حرفه‌ای مناسب است. در این مقاله از ترب، درباره بهترین خط چشم مویی که شامل برندهای مطرحی مانند کالیستا، اوریفیلم، پاریس و یورن می‌شود صحبت کرده‌ایم. با بررسی مزایا و معایب خط چشم مویی و همچنین انتخاب محبوب‌ترین خط چشم‌های مویی، می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید.

ویژگی‌هاخط چشم مویی اوریفلیمخط چشم مایع مشکی پاریسخط چشم کالیستا مدل Liner and Sharperخط چشم مویی یورن YORN Eyeliner
ضد آب✔️✔️✔️✔️
حاوی ویتامین E✔️✔️
ماندگاری بالا✔️✔️✔️✔️
قیمت مناسب✔️✔️
مناسب برای پوست حساس✔️✔️✔️✔️
ایجاد خطوط نازک و دقیق✔️✔️✔️✔️
بدون ریزش و پخش شدگی✔️✔️✔️✔️

پرسش های متداول در بهترین خط چشم مویی

آیا خط چشم مویی برای افراد مبتدی مناسب است؟

خط چشم مویی نیاز به تمرین دارد و ممکن است برای افراد مبتدی سخت باشد، اما با تمرین می‌توان به مهارت لازم دست یافت.

چگونه می‌توان خط چشم مویی را تمیز کرد؟

برای تمیز کردن خط چشم مویی، از یک پاک‌کننده آرایش چشم استفاده کنید و برس آن را به دقت تمیز کنید.

آیا خط چشم مویی ماندگاری بالایی دارد؟

خط چشم مویی معمولا ماندگاری بالایی دارد، اما ممکن است در صورت تماس با آب یا عرق لکه ایجاد کند.

کدام مارک‌های خط چشم مویی بهترین هستند؟

بهترین خط چشم مویی لزوما، گران‌ترین آن نیستند. در ترب سعی کرده‌ایم محبوب‌ترین محصولات را براساس نظرات کاربران انتخاب و بررسی کنیم.

مهسا‍ فتحی منش
مهسا‍ فتحی منش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *