با بهترین رنگ برای موهای سفید، از سفیدی موهات خداحافظی کن!

با افزایش سن، موهای‌مان نیز دچار تغییراتی می‌شود. به محض ظاهر شدن اولین موهای سفید، شما یک انتخاب دارید؛ می‌توانید با افتخار این موها را داشته باشید، یا آن‌ها را مرتبا رنگ کنید. چه بخواهید چند تار سفید آزاردهنده را پنهان کنید یا نیاز به پنهان کردن تعداد قابل توجهی از موهای سفید داشته باشید، مهم است که بهترین رنگ برای موهای سفید را بشناسید؛ این مطلب را برای کسانی آماده کرده‌ایم که تصمیم به رنگ کردن سفیدی موهای خود دارند.

معرفی لیستی از بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

موهای سفید یک شخص از بغل
انواع مدل‌های رنگ مو از برندهای داخلی و خارجی را برای پوشاندن سفیدی موها می‌توانید انتخاب کنید.

بهترین مدل‌ها از بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید را در ادامه آورده‌ایم تا بتوانید متناسب با نیاز خود گزینه کاربردی را پیدا کنید.

۱. رنگ مو اسکالیم شماره ۵.۸ حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر رنگ قهوه‌ای زیتونی روشن

بسته‌بندی رنگ مو اسکالیم شماره ۵.۸ حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر
رنگ مو اسکالیم شماره ۵.۸ حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر مناسب برای پوشاندن سفیدی مو

رنگ مو‌های زیتونی با تم گرم و قهوه‌ای، برای خانم‌هایی با پوست روشن که تار مو‌های سفید دارند، گزینه مناسبی است. رنگ مو اسکالیم شماره ۵.۸ اسید‌های چرب امگا ۳، ۶، ۹ و ویتامین‌های A و E دارد که جهت ترمیم ساقه مو و جلوگیری از آسیب با مواد شیمیایی استفاده می‌شود. روغن آرگانی که در رنگ مو اسکالیم موجود است، مو‌های شما را نرم کرده و باعث تقویت ساقه‌ها می‌شود؛ این موضوع برای مو‌های ضعیفی که سفید شده‌اند، اهمیت زیادی دارد.

ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

  • رنگ قهوه‌ای زیتونی
  • حاوی مواد ترمیم‌کننده
  • حاوی ویتامین

۲. کیت رنگ موی مردانه بیگن مدل اسپیدی کالر شماره ۱۰۲

بسته‌بندی رنگ موی مردانه بیگن مدل اسپیدی کالر شماره ۱۰۲
کیت رنگ موی مردانه Bigen

کیت رنگ موی مردانه بیگن مدل اسپیدی کالر شماره ۱۰۲، بهترین رنگ برای موهای سفید است که از ژاپن وارد می‌شود و توانسته رضایت مصرف‌کنندگان بسیاری را تنها با یک بار امتحان به دست آورد. ادعای شرکت سازنده بازگشت رنگ طبیعی مو‌های شما در کم‌تر از پنج دقیقه است.

از آنجایی که در ترکیبات رنگ مو فوق، از آمونیاک استفاده نشده است، سلامت مشتریان و تلاش برای عدم آسیب‌رسانی به پوست و مو تضمین شده است. فقط باید رنگ مو خمیری را روی برس مخصوصی که همراه رنگ ارائه می‌شود، قرار دهید و روی قسمت‌های سفید بکشید.

از جمله ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • رنگ قهوه‌ای سوخته
  • فاقد آمونیاک
  • حاوی برس

۳. رنگ مو بنسای شماره N8 حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر رنگ بلوند روشن

رنگ مو بنسای شماره N8 با بسته‌بندی
رنگ مو بنسای شماره N8 مناسب برای پوشاندن سفیدی مو

خانم‌هایی که پوست روشن یا در اصطلاح سفید دارند، رنگ‌های روشن با تناژ گرم و زرد، مناسبشان است. البته خانم‌های گندمی هم می‌توانند از رنگ مو بنسای شماره N8 رنگ بلوند روشن برای مو‌های سفید استفاده کنند. برند بنسای، به‌عنوان یک برند ایرانی در محصولاتش از ویتامین‌های تقویت‌کننده بهره برده است.

از جمله ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • بلوند روشن
  • حاوی ویتامین C
  • تقویت ساقه‌ها

۴. رنگ مو آلبورا مدل carasa شماره ۶.۳۷ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ کنفی

رنگ مو آلبورا مدل carasa شماره ۶.۳۷ همراه با بسته‌بندی قرمز
رنگ مو آلبورا مدل carasa شماره ۶.۳۷ مناسب برای پوشاندن سفیدی مو

رنگ مو آلبورا با قیمت بسیار مناسبش، امکان خرید و تمدید مجدد را در طول ماه فراهم می‌کند. استفاده از ویتامین C در ترکیبات این رنگ مو از ویژگی‌های مطلوب این برند است که معجزه‌ای در مقابل رادیکال‌های آزاد تخریب‌کننده بوده و می‌تواند در جلوگیری از افزایش مو‌های سفید (غیر ارثی) موثر باشد. خانم‌هایی که پوست روشن و گندمی دارند، می‌توانند از رنگ کنفی استفاده کنند.

توصیه می‌کنیم بیشتر از یک بار در هر ماه مو‌های خود را رنگ نکنید.

از ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • رنگ کنفی
  • حاوی ویتامین C
  • تقویت ساقه‌ها

۵. رنگ مو بدون آمونیاک نیو پرستیژ کالر شماره ۵ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ قهوه‌ای روشن

رنگ مو بدون آمونیاک نیو پرستیژ کالر شماره ۵ حجم با بسته‌بندی سبز و سفید
رنگ مو نیو پرستیژ کالر شماره ۵ مناسب برای پوشاندن سفیدی مو

رنگ مو بدون آمونیاک نیو پرستیژ کالر شماره ۵ با پوست و موی اکثر ایرانی‌ها سازگار است و با داشتن پروتئین، کراتین، روغن آرگان و عصاره نعناع، تقویت‌کننده موها بوده و به‌عنوان پایه اصلی پروتئین‌های تشکیل‌دهنده مو نقش مهمی در سلامت و شادابی مو دارد. نعناع فولیکول‌ها را تقویت می‌کند و باعث اکسیژن‌رسانی به ریشه‌ها، برای جلوگیری از ریزش مو بعد از رنگ کردن آن می‌شود.

از ویژگی‌های این محصول:

  • رنگ قهوه‌ای روشن
  • حاوی کراتین و پروتئین
  • حاوی عصاره‌های آرگان و نعناع
  • تقویت مو
  • فاقد آمونیاک

۶. کیت رنگ موی لورآل (Loreal) سری Excellence شماره ۶.۱ حجم ۴۸ میلی لیتر

کیت رنگ موی لورآل (Loreal) سری Excellence شماره 6.1 با بسته‌بندی تصویر یک خانم
کیت رنگ موی لورآل (Loreal) سری Excellence مناسب برای پوشاندن سفیدی مو

اگر بهترین مارک رنگ مو برای مو‌های سفید را می‌خواهید پس باید برند بین‌المللی لورال را امتحان کنید. این محصول به‌عنوان یک پکیج کامل شما را از تهیه سایر وسایل مرتبط برای رنگ کردن مو‌ها بی‌نیاز می‌کند. آیتم‌های کیت رنگ مو لورال متشکل از رنگ مو، اکسیدان و سرم تقویت‌کننده هستند. با این رنگ، مو‌های شما نرم و براق شده و به‌خوبی تار‌های سفید پوشانده می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • رنگ قهوه‌ای
  • همراه با اکسیدان
  • براق‌کننده
  • حاوی پروکراتین

۷. رنگ مو بیول سری ASH شماره ۸.۱ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ بلوند دودی روشن

رنگ مو بیول سری ASH شماره ۸.۱ با بسته‌بندی نارنجی
رنگ مو بیول سری ASH شماره ۸.۱ مناسب برای پوشاندن سفیدی مو

بیول سازنده انواع محصولات مرتبط با مو نظیر ماسک، سرم، رنگ و… است که مواد شیمیایی کمی در ترکیباتش دارد و مصرف‌کنندگان آن را به خاطر تنوع بالا محصولات می‌شناسند. از جمله ترکیبات مهم رنگ مو بیول عبارتند از روغن بادام، فندق، کنجد و سبوس برنج که در حفاظت از ساختمان مو و آبرسانی آن، عملکرد ویژه‌ای دارند. به خانم‌هایی با پوست روشن و سفید، این رنگ را پیشنهاد می‌دهیم. 

از ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • رنگ بلوند دودی
  • حاوی روغن فندق و کنجد
  • حاوی کراتین هیدرولیزشده

بهترین رنگ برای موهای سفید را چگونه انتخاب کنیم؟

زنی مسن با موهای سفید که رنگ موی لورال در دست دارد
بهترین نوع رنگ را می‌توانید با مشورت آرایشگری حرفه‌ای انتخاب کنید.

روش‌های زیادی برای رنگ کردن مو‌ها وجود دارد؛ اما زنانی که مو‌های سفید بیشتری دارند، زمان رنگ کردن مو، اغلب با نتایج ناقصی مواجه می‌شوند. بزرگترین مشکل این است که برخی از مو‌های سفید اصلا رنگ نمی‌شوند. دلیل این موضوع ساده است؛ هر رنگ مویی، ۱۰۰٪ سفیدی را پوشش نمی‌دهد. در واقع سه نوع رنگ برای رنگ کردن مو سفید مناسب است:

  • رنگ‌های نیمه‌دائمی
  • رنگ موی دائمی
  • رنگ‌های مخصوص برای مو‌های سفید

 بر اساس دو پارامتر درصد سفیدی موها و نوع پوشش‌دهی (قابلیت پوشش) می‌توانید متوجه شوید که کدام مدل، برای شما مناسب‌تر است. 

برای آنکه بهترین رنگ مو برای موهای سفید نتیجه مطلوبی روی موهای فرد داشته باشد، در وهله اول باید درصد سفیدی موها را مشخص کنید؛ به اصطلاح ببینید چند موی سفید دارید. درصد سفیدی نشان‌دهنده نسبت بین مو‌های رنگی و مو‌های سفید است. این درصد نه‌تنها تعیین می‌کند که چه نوع رنگی برای مو‌های شما مناسب است، بلکه نحوه رنگ کردن را نیز تعیین می‌کند. به‌طور کلی اگر درصد سفیدی موها بیشتر از ۲۰ درصد باشد، باید دقت بسیاری در زمان رنگ کردن مو به کار برد. در نهایت، باید مشخص کنید که خواهان چه نتیجه رنگی روی موهای سفیدتان هستید؛ کاور رنگی طبیعی می‌خواهید یا کاور رنگی کامل.

انواع بهترین رنگ مو برای موهای سفید

زنی که با دو دستش فرق موهای خود را باز کرده است و در حال نشان دادن موهای سفیدش است
سه مدل رنگ دائمی، نیمه‌دائمی و رنگ مخصوص سفید هر یک تاثیرات مختلفی روی موهای سفید دارند.

در زیر توضیحات کاملی را در رابطه با انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای سفید ارائه دادیم.

رنگ موی نیمه دائمی

رنگ‌های نیمه دائمی که برای برای همه انواع مو‌های سفید مناسب هستند، معمولا بین ۳۰ تا ۷۰ درصد می‌توانند سفیدی مو را کاور کنند. رنگ موی نیمه دائمی اجازه می‌دهد تا رنگ مو‌های طبیعی شما به همان شکلی که هست باقی بماند، در عین حال چند موی سفید را که با موهای طبیعی شما ادغام می‌شوند و مانند یک هایلایت روشن در بین آن‌ها به نظر می‌رسند را رنگ می‌کند. نتیجه یک رنگ موی طبیعی، چندبعدی و درخشان است. مزیت دیگر این است که رنگ به تدریج از روی مو شسته می‌شود. با این حال، از این رنگ‌ها فقط می‌توان برای تیره شدن استفاده کرد، زیرا آنقدر قوی نیستند که مو‌های شما را روشن کنند.

رنگ موی دائمی

اگر می‌خواهید ۱۰۰% سفیدی موهایتان کاور شود، رنگ مو‌های دائمی‌ ایده‌آل هستند. در مواردی که ۵۰ درصد یا بیشتر از مو‌های شما سفید است این نوع رنگ پیشنهاد می‌شود. رنگ موی دائمی حاوی آمونیاک بیشتری بوده و کوتیکول مو را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رنگ به عمق مو نفوذ کند. با این مدل رنگ، سفید‌ی‌ها را بهتر و ماندگارتر می‌پوشانید و برخلاف رنگ موی نیمه دائمی دیگر با شستن از بین نمی‌رود. 

رنگ‌های مخصوص برای مو‌های سفید 

بهترین رنگ برای موهای سفید رنگ موی مخصوص کاور موهای سفید است. این نوع رنگ‌ها که با در نظر گرفتن ساختار مو‌های سفید طراحی شده‌اند، توانایی بیشتری جهت پوشاندن مو‌های سفید دارند. این دسته از رنگ‌ها، اغلب حاوی ترکیبات خاصی از روغن‌های مغذی و سرامید‌ها هستند.

اگر می‌خواهید با بهترین مارک رنگ مو خارجی آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید را از کجا بخریم؟

سه برند رنگ مو در پس‌زمینه صورتی
انواع رنگ مو برای موهای سفید را می‌توانید از ترب بخرید.

برای آنکه تنوع، کیفیت و قیمت مناسب رنگ‌های مو را یک‌جا، با هم داشته باشید، از سایت ترب، اقدام به خرید رنگ مو کنید. شما در صورت استفاده از فیلترهای مختلف این سایت، می‌توانید رنگ موی دلخواه‌تان را با کیفیت بالا و از برندهای معتبر پیدا کنید و مطمئن باشید که محصول مورد نظر به انتظارات شما پاسخ می‌دهد.

جمع‌بندی

رنگ کردن موهای سفید هیچ اشکالی ندارد. ابتدا باید علل سفیدی موها را درک کرد که معمولا با افزایش سن یا برخی عوامل پزشکی همراه است. سپس باید بهترین رنگ برای موهای سفید را انتخاب کنید تا با رنگ طبیعی موها هماهنگ باشد. قبل از رنگ‌آمیزی، موها باید آماده‌سازی شوند تا در ادامه موها رنگ شوند. برای حفظ رنگ موها، استفاده از شامپوی مخصوص و محافظت در برابر نور آفتاب ضروری است. در این مقاله سعی کردیم توضیحات جامع و در عین حال کاربردی را در رابطه با بهترین رنگ برای موهای سفید را ارائه دهیم.

ردیفبرند و مدل
۱رنگ مو اسکالیم شماره ۵.۸ حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر رنگ قهوه‌ای زیتونی روشن
۲کیت رنگ موی مردانه بیگن مدل اسپیدی کالر شماره ۱۰۲
۳رنگ مو بنسای شماره N8 حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ بلوند روشن
۴رنگ مو آلبورا مدل carasa شماره ۶.۳۷ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ کنفی
۵رنگ مو بدون آمونیاک نیو پرستیژ کالر شماره ۵ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ قهوه‌ای روشن
۶کیت رنگ موی لورآل (Loreal) سری Excellence شماره ۶.۱ حجم ۴۸ میلی‌لیتر
۷رنگ مو بیول سری ASH شماره ۸.۱ حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر رنگ بلوند دودی روشن
لیست بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

پرسش های متداول درباره بهترین رنگ برای موهای سفید

چرا پوشاندن موهای سفید سخت است؟

زیرا از موهای اصلی شما ضخیم‌تر هستند، فولیکول‌ها روغن کمتری تولید می‌کنند. بنابراین رنگ مو زمان بیشتری برای نفوذ به موهای خشک نیاز دارد.

هر چند وقت یک بار باید موها را برای پوشاندن سفیدی رنگ کرد؟

اینکه هر چند وقت یکبار باید موهای خود را رنگ کنید به سرعت رشد موهای شما بستگی دارد. برای اینکه موهای خود را تا حد امکان سالم نگه دارید، توصیه می‌شود هر چهار تا شش هفته یک بار آن را رنگ کنید.

بهترین راه برای مراقبت از موهای خاکستری رنگ شده چیست؟

از ماسک‌های سنگین و تونرها استفاده کنید، محافظت از موها در برابر نور خورشید و کاهش استفاده از ابزارهایی مثل سشوار.

🔗 منبع: styleseat | glamot

الهه برزگر
الهه برزگر

من، الهه، نویسنده محتوای خلاق و بازاریاب محتوا، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوترم و به‌عنوان ایده‌پرداز تبلیغات وارد عرصه جذاب دیجیتال مارکتینگ شدم. در ادامه روند کاری شروع به نوشتن برای وب‌سایت‌های معتبر کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *